ChristianMatch

Forum

scheppingsdoel
Ga naar pagina Vorige 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 08:58

SOLAFIDE630 schreef:
En wat denk jij dat liefhebben is Hannah....?

Elkaar de hele dag te knuffelen en maar ja en amen te zeggen op alles wat er zoal schrijvenderwijs voorbij komt vliegen langs je ogen hier op het forum om maar bij elkaar in het gevlei te komen?

Ik denk het niet......

Ik zoek niet de eer van mensen Hannah.......en ik hoop dat dat zo blijft...best wel moeilijk af en toe......

heel verstandig, sola; zeg wat je zeggen wilt, en laat je woorden met zout besprenkeld zijn...... een zacht woord keert de grimmigheid af, namelijk..

Weet je Hannah....volg jij nu maar de Heer zelf, dan doe ik het ook.
we hebben beiden t zelfde streven, daar ben ik van overtuigd, maar de invulling van het volgen is wat verschillend....

Zo liefdevol vind ik je ook niet, want je zit vol met kritiek.
inderdaad; terecht dat je dat zegt; ik kan nog voldoende groeien in een liefdevolle houding, en irritatie is de eerste vorm van afwijzing...
zoals mn broerte altijd zegt; erger u niet; verwonder u slechts....
nog genoeg te leren voor me dus, af en toe...... Verlegen lachende smiley

Als je ergens gebrek aan ziet....doe het dan zelf goed en geef het goede voorbeeld....... Maar steeds maar overal gebrek aan zien...tja, dat kan iedere domme hoor.
je hebt me nu begrepen, sola; heeeerlijk..... Verliefde smiley

Verras mij door je goede en liefdevolle voorbeeld hier op het forum. Doe het gewoon voor hoe het moet en niet maar even....maar steeds weer. Dat is je ware. Dat zal mensen raken....denk je ook niet?
ook met deze opmerking ben ik blij verrast...... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Kijk Hannah....jij bent een type, die iemand wil veranderen, maar dat gaat helemaal niet. Dat zul je best wel weten.....toch?
veranderen is iets anders denk ik, sola; je gaf aan me niet te begrijpen, toen ik zei dat mensen gekwetst kunnen worden, wanneer ze welterusten gewenst worden als huichelaar, terwijl zij oprecht een reactie plaatsen, al is t een andere visie dan de jouwe of mijne. dus dat probeerde ik je te spiegelen, en ik ben er blij mee, dat je me begrepen hebt.

Christus accepteert een ieder zo als hij/zij is en alleen Hij kan mensen veranderen......echt hoor...alleen Hij. En weet je, wat je dan moet doen, als je zoveel kritiek hebt op iemand?.....Bidden Hannah....veel bidden voor die persoon. Dat is je ware......opdat God die persoon kan veranderen.
heel verstandig advies, heel bijbels en waar!!

Mensen kunnen mensen niet veranderen......dat kun je wel vergeten en volgens mij weet je dat best. Maar bij God is alles mogelijk...alleen bij God.

Gods zegen Hannah. Lachende smiley
jij ook, sola; laten we inderdaad beiden de Heere God boven aan ons prioriteitenlijstje zetten, en Zijn liefdevolle voorbeeld volgen; dan komt Zijn Zegen en de vervulling van Zijn vrede en blijdschap vanzelf!

jij ook een "warme" dag toegewenst....

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 3 februari 2010, 09:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JACQIE224

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 11:57

Welke stoere mannen die van uitdaging houden hebben zin om zich aan te sluiten bij een inmiddels al aardig groeiend groepje deelnemers. We kunnen alleen nog wel wat "Mankracht" gebruiken.
We zullen in Mombassa eerst een week de lokale bevolding helpen bouwen aan een opvanghuis voor kinderen en daarna vanuit Mombassa met een speciale safaribus 1 wk rondtrekken door verschillende NP's waar we de big five zullen ontmoeten en...... Voor meer info kun je uiteraard contact met mij opnemen.
Knipoog smiley gewoon doen.
groetjes Jackie

Laatst aangepast door
JACQIE224
op woensdag 3 februari 2010, 11:59
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 12:12

[quote=MARIJAN072]

zie je marijan; t vreet al......... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 15:02

[quote=INEZ910]

Misschien is dat wel goed om af te vallen: gewoon heeeeel erg jaloers zijn.. dat gaat vreten.. weg kilo's

Wist niet dat jij zo`n jaloers type was Clown smiley

Laatst aangepast door
JILL658
op woensdag 3 februari 2010, 15:04
Naar boven

Auteur Bericht
FIREMAN753

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 17:46

Als je echt wil lukt afvallen best heb nu 25 kilo af in jaar tijd!!!!!!!!!!!! ja ben er trots op mag ook he!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 19:18

TESSYBEAR731 schreef:
Ik snap je stukje helemaal hoor Knipoog smiley

Zat alleen te denken; WWJD?...
Ik ben maar een mens en weet dat ik er heel veel moeite mee zou hebben als het mijn partner was die vreemd ging.
En om heel eerlijk te zijn denk ik dat ik het nog moeilijker zou vinden hem te vergeven...
Natuurlijk staat er als eerste in de bijbel dat we niet zullen echtbreken, maar zou iedereen dat in zo'n geval kunnen opbrengen?
Of ben ik dan, als christen-zijnde, gemachtigd om dezelfde zin die Jezus tegen de vrouw zei op een andere manier te gebruiken?
Ofwel; Ga heen en zondig voortaan niet meer!
Mag ik hem wegsturen en alsnog berispen?

Ik zal er serieus op ingaan, Tessy. Gelukkig spreek ik niet uit eigen ervaring. Ik zou zeker niet aanraden bijbelteksten uit de context te halen, dat wordt hier veelvuldig gedaan en daarmee wordt het Woord misbruikt.
Zeker als het ook nog wordt misbruikt om goede mensen mee af te serveren, smakeloos en respectloos, ten aanzien van het Woord en je medemens.
In zo'n geval zou ik me vasthouden aan wat het eerste gebod is: Gij zult Uw God liefhebben, met geheel uw hart, geheel uw ziel, geheel uw verstand en het tweede daaraan gelijk is, heb uw naaste lief gelijk uzelf.
Als je nog van de ontrouwe echtgenoot houdt zou ik proberen het uit te praten met elkaar en vooral heel goed naar elkaar te luisteren.
Er is hoop, geloof en liefde en daarvan is het laatste het belangrijkst. Als je het kunt opbrengen hem te vergeven (en dat kan een langdurig proces zijn) en samen met een schone lei te beginnen hebben beiden alles gewonnen. Als de liefde er niet meer is en je kunt het samen niet meer oppakken dan lijkt het mij onmogelijk nog met elkaar te leven, maar je zou zde stellen de kost moeten geven die wel verder gaan met elkaar, inclusief mokken, verwijten, ruziemaken en elkaar het leven zuur maken.
Dat is voor mij geen optie. Zoals ik er nu tegenaan kijk: er samen voor gaan, de diepte in, goed naar elkaar luisteren, geen verwijten, maar in een opbouwende, liefdevolle, respectvolle relatie verder gaan met elkaar. Moeilijk maar als het kan alleszins de moeite waard lijkt me.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 19:25

MIEKE364 schreef:
Ik zal er serieus op ingaan, Tessy. Gelukkig spreek ik niet uit eigen ervaring. Ik zou zeker niet aanraden bijbelteksten uit de context te halen, dat wordt hier veelvuldig gedaan en daarmee wordt het Woord misbruikt.
Zeker als het ook nog wordt misbruikt om goede mensen mee af te serveren, smakeloos en respectloos, ten aanzien van het Woord en je medemens.
In zo'n geval zou ik me vasthouden aan wat het eerste gebod is: Gij zult Uw God liefhebben, met geheel uw hart, geheel uw ziel, geheel uw verstand en het tweede daaraan gelijk is, heb uw naaste lief gelijk uzelf.
Als je nog van de ontrouwe echtgenoot houdt zou ik proberen het uit te praten met elkaar en vooral heel goed naar elkaar te luisteren.
Er is hoop, geloof en liefde en daarvan is het laatste het belangrijkst. Als je het kunt opbrengen hem te vergeven (en dat kan een langdurig proces zijn) en samen met een schone lei te beginnen hebben beiden alles gewonnen. Als de liefde er niet meer is en je kunt het samen niet meer oppakken dan lijkt het mij onmogelijk nog met elkaar te leven, maar je zou zde stellen de kost moeten geven die wel verder gaan met elkaar, inclusief mokken, verwijten, ruziemaken en elkaar het leven zuur maken.
Dat is voor mij geen optie. Zoals ik er nu tegenaan kijk: er samen voor gaan, de diepte in, goed naar elkaar luisteren, geen verwijten, maar in een opbouwende, liefdevolle, respectvolle relatie verder gaan met elkaar. Moeilijk maar als het kan alleszins de moeite waard lijkt me.

Wijze woorden Mieke Lachende smiley
Jammer alleen dat Tess geen lid meer is hier Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 21:15

http://www.youtube.com/watch?v=2XyzLp06Etc&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 21:37

HANNAH810 schreef:
jij ook, sola; laten we inderdaad beiden de Heere God boven aan ons prioriteitenlijstje zetten, en Zijn liefdevolle voorbeeld volgen; dan komt Zijn Zegen en de vervulling van Zijn vrede en blijdschap vanzelf!

jij ook een "warme" dag toegewenst....

Dames er is èèn ding wat de Messias ons wil leren, dat is er genade is waar Hij zijn leven voor gegeven heeft.
Hij is de genade waar het eeuwig leven op bestaat.
Als een "christen" de Heer wil volgen is de genade welke Hij aan ons laat zien, een voorbeeld. Daardoor vervalt de "wettisme".

Een kind van de Heer heeft dezelfde karrakter daarin, want het is èèn en dezefde met Hem.

Laatst aangepast door
MAR907
op woensdag 3 februari 2010, 21:38
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 21:38

....? http://www.youtube.com/watch?v=ecR2OSlNkLY&feature=related

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MAR907
op woensdag 3 februari 2010, 21:41
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 21:54

[quote=INEZ910]

Ooit las ik hier op het forum: Sonja Bakker heeft mijn manier van afvallen overgenomen: echtscheiden. Ik meen van Annette.
Ik heb een normaal gewicht en ben ook gescheiden dus er klopt iets niet......

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 22:17

[quote=JILL658]

Wist niet dat jij zo`n jaloers type was

Het kan zeg ik hé.. er zijn nog meer geheimen van de smid tenslotte Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
INEZ910
op woensdag 3 februari 2010, 22:18
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 23:33

FIREMAN753 schreef:
Als je echt wil lukt afvallen best heb nu 25 kilo af in jaar tijd!!!!!!!!!!!! ja ben er trots op mag ook he!!!
Dat mag je zeker. Knap van je, misschien kan je wat tips doorgeven aan Henkemans of hem stimuleren.
Naar boven

Auteur Bericht
BERG874

BerichtGeplaatst: woensdag 3 februari 2010, 23:39

TESSYBEAR731 schreef:
En ook Jezus had het beroep van timmerman geleerd van Zijn vader...heeft er enkel niet Zijn overwinning uitgehaald Knipoog smiley

Voor zover ik weet was het in die tijd dat je gewoon het beroep van je vader ging doen. Vergeet niet dat Jezus pas op zijn 30ste echt begon met genezen zalven, etc.
Wat zal hij die eerste 30 jaar gedaan hebben behalve opgroeien??
Ik denk dat hij wel degelijk een timmerman was geworden, het was alleen niet zijn bestemming :D
Naar boven

Auteur Bericht
BERG874

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 00:01

GLENNY451 schreef:
Lieve mensen, heel mooi al die titels maar het zijn geen namen van Jezus.

Er is maar 1 naam gegeven aan Hem en dat is Jezus Christus, de naam boven alle namen.
Dus Jezus is de naam en de rest zijn titels gegeven om Zijn grootheid aan te duiden. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Zal ik hier dan ook maar even op reageren.
Christus is niet zijn achternaam!!!
In de bijbel (in de evangelishe boeken in ieder geval) wordt Jezus niet een keer door iemand Jezus Christus genoemd. Het is een naam die iemand hem ooit heeft gegeven denk ik, maar dat is ook logisch.
Jezus refereert aan Joshua, want zoals Joshua het volk uit egypte heeft bevrijdt zo zal Jezus de mens van zijn zonden bevrijden. Dus zijn naam was Jezus, dat is duidelijk. In al die boeken wordt hij Jezus uit Nazareth en Jezus de Galileer genoemd, maar geen Jezus Christus.
Christus betekend Messias/gezalfde. Een benaming/titel dus, maar geen echt naam.

Interessant eigenlijk dat wij die naam zo vaak gebruiken als Jezus Christus dat we dat automatisch denken.
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 00:17

JILL658 schreef:
En ik maar denken vandaag,wat heb ik nu gedaan met mijn pc dat overal onder elke reactie staat: deze reactie is niet oke. Mijn pc staat op crashen dacht ik Huilende smiley, smiley in tranen
Nu ik jullie reacties lees begrijp ik het pas..............poeffff niks mis met mijn pc Knipoog smiley
Tja zo`n knop kan je gebruiken en/of misbruiken dat is de verantwoordelijkheid die je zelf neemt Knipoog smiley

zal ik er eens op klikken? kijken wat er gebeurd? misschien verwijdert ofzo? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 06:36

Ooit las ik hier op het forum: Sonja Bakker heeft mijn manier van afvallen overgenomen: echtscheiden. Ik meen van Annette.
Ik heb een normaal gewicht en ben ook gescheiden dus er klopt iets niet.....

[quote=THOMAS968]
niet al te letterlijk nemen thomas Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HAAS141
op donderdag 4 februari 2010, 06:38
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 08:08

[quote=THOMAS968]

Ik had na mn scheiding ook een normaal gewicht Knipoog smiley ervoor was ik zo'n 15 te zwaar.
Maar ook daarmee is het net als net alle andere dieeten: als je er mee stopt komen er wel een paar kilo's terug.....sinds ik getrouwd ben en in Duitsland woon bij mij dus ook Geschokte, onthutste smiley ,gelukkig niet alle 23 die ik afgevallen was.
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 10:43

RELLOK036 schreef:
zal ik er eens op klikken? kijken wat er gebeurd? misschien verwijdert ofzo? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

In mijn onschuld Rel heb ik al er een paar keer op geklikt.
Mijn kinderen zeggen altijd als ik iets niet begrijp op de pc, gewoon even aantippen en zien wat er dan gebeurt. Smiley die vol vragen zit
Ik zag nietssssssssssss Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 12:01

[quote=HAAS141]Ooit las ik hier op het forum: Sonja Bakker heeft mijn manier van afvallen overgenomen: echtscheiden. Ik meen van Annette.
Ik heb een normaal gewicht en ben ook gescheiden dus er klopt iets niet.....

Lieve afvallers, het is een kwestie van geen ballastvoer, weinig of geen suiker, vet en alcohol, veel bewegen en dus meer verbranden dan je binnenkrijgt. Dit lang doen tot je je goede gewicht hebt en je gezonde leefpatroon daarna volhouden. Dit weten we allemaal maar daar hebben we geen zin in, denk ik. Mijn vader zei het al, een goede haan is niet vet, dus heren, je weet hoe het er voor staat Knipoog smiley

En als het wat meer is ach, wees gelukkig en tevreden met je zelf, je bent niet volmaakt maar goed genoeg, he. Waarom moet je meedoen aan iets wat je ongelukkig maakt?

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 4 februari 2010, 18:53
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 12:10

Lieve afvallers, het is een kwestie van geen ballastvoer, weinig of geen suiker, vet en alcohol, veel bewegen en dus meer verbranden dan je binnenkrijgt. Dit lang volhouden en je gezonde leefpatroon volhouden. Dit weten we allemaal maar daar hebben we geen zin in, denk ik. Mijn vader zei het al, een goede haan is niet vet, dus heren, je weet hoe het er voor staat

En als het wat meer is ach, wees gelukkig en tevreden met je zelf, je bent niet volmaakt maar goed genoeg,he. Waarom moet je meedoen aan iets wat je ongelukkig maakt?

Thomas [quote=THOMAS968]

Klopt helemaal Thomas, vandaar dat dieeten ook niet werkt he, want als de kilo's eraf zijn gaat men terug naar de oude leefgewoontes.

En wat is teveel, meer wegen dan goed is voor je gezondheid of meer wegen dan het modebeeld toestaat?
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 13:22

RELLOK036 schreef:
ik heb net ff gekeken op de home pagina en zag da nieuw blauw was met naamje en idd ene blauwe streep en ene lijsteje mathches met oranje streepje en ene lijstem met rood dat zijn de jarige van vandaag...maar ik zal ook eens kijken op mijn acount en daar staan onder sommige ook streepjes maar war die voor zijn? sj aweet ik ook niet

Rel..... even je hoekje aandacht geven , je zakte een beetje af naar beneden. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 13:50

Mischien is dat beschamend maar toch zeer nodig de voedselbank.
Wat er zijn wel degelijk mensen die daar dankbaar gebruik van maken !

Groetjes,
Peacedove
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 13:51

Groetjes,
Peacedove
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 13:54

Hallo allemaal:

Wij willen graag verder gaan met de Gebedsroom, wat voor dag en tijd
komt jullie het beste uit?

Komen er geen reacties, dan zijn we er elke donderdagavond
van 19.30 uur tot 20.30 uur.
Gewoon even naar de chat/lobby...rechts onderaan klikken en dan Knipoog smiley

Warme groeten van Martha en Eva
Gods Zegen voor iedereen!

Laatst aangepast door
EVA685
op donderdag 4 februari 2010, 20:04
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 14:31

PEACEDOVE820 schreef:

Groetjes,
Peacedove

Het is wel beschamend dat een voedselbank nodig is, vind ik.

Dat heb ik geschreven en dat vind ik ook. Dat is echter heel wat anders dan dat mensen zich zouden moeten schamen om naar de voedselbank te gaan, wat jij mogelijk bedoelt. Wat ik beweer is dat het beschamend is dat we het sociale stelsel zo hebben uitgekleed dat mensen naar een voedselbank moeten gaan om aan eten te komen. Diaconie was ooit een pijler van de vroege kerk en misschien wel het hart ervan. Of het nu gaat vanuit christelijke naastenliefde of elementair fatsoen: mensen die geen eten meer kunnen betalen horen in dit land, waar de welvaart van afspat, op zijn minst geen honger te hebben. Eigen schuld of niet, hier past alleen mededogen.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 4 februari 2010, 16:58
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 15:16

JILL658 schreef:
In mijn onschuld Rel heb ik al er een paar keer op geklikt.
Mijn kinderen zeggen altijd als ik iets niet begrijp op de pc, gewoon even aantippen en zien wat er dan gebeurt. Smiley die vol vragen zit
Ik zag nietssssssssssss Clown smiley

Als Chris dat leest zien we jou ook niet meer Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE754

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 17:08

Wat goed dat je deze topic bent begonnen, Marijan. Veel mensen hebben er mee te maken. En het is altijd goed om alert te zijn.

Het tegendeel maak ik ook mee. Pas heb ik met iemand een paar mailtjes uitgewisseld. We gaven wederzijds aan wel geinterresseerd te zijn in de ander op grond van het profiel. Hij wilde liever niet mailen, maar vlot met elkaar afspreken. Nu heb ik daar geen bezwaar tegen: ik ben hier niet om een schrijver te vinden Lachende smiley
Toen stelde hij voor om bij hem of bij mij thuis af te spreken. Ik vind dat niet wijs. Ik had hem nog totaal niet leren kennen, en ik stelde dan ook een plaats tussen onze woonplaatsen in voor om elkaar te ontmoeten. Hij reageerde (boos) dat hij geen belangstelling meer had, en dat een ander wel bij haar thuis af wilde spreken.

Ik vroeg me af of ik dan toch met teveel wantrouwen in de wereld sta. Maar jouw verhaal laat me zien dat het toch goed is dit te blijven doen. Het is naief om iemand op grond van een profiel al volledig te vertrouwen. Vertrouwen kan je opbouwen, maar niet zonder contact. En als iemand dan te vertrouwen blijkt, kan je een stap verder gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 17:09

[quote=THOMAS968]

Je hebt helemaal gelijk, Thomas. Als ik een paar kilo's teveel weeg, weet ik precies waar het doorkomt. Maar ja, de discipline hè. Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 4 februari 2010, 17:10
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 4 februari 2010, 17:12

JOKE754 schreef:
Wat goed dat je deze topic bent begonnen, Marijan. Veel mensen hebben er mee te maken. En het is altijd goed om alert te zijn.

Het tegendeel maak ik ook mee. Pas heb ik met iemand een paar mailtjes uitgewisseld. We gaven wederzijds aan wel geinterresseerd te zijn in de ander op grond van het profiel. Hij wilde liever niet mailen, maar vlot met elkaar afspreken. Nu heb ik daar geen bezwaar tegen: ik ben hier niet om een schrijver te vinden Lachende smiley
Toen stelde hij voor om bij hem of bij mij thuis af te spreken. Ik vind dat niet wijs. Ik had hem nog totaal niet leren kennen, en ik stelde dan ook een plaats tussen onze woonplaatsen in voor om elkaar te ontmoeten. Hij reageerde (boos) dat hij geen belangstelling meer had, en dat een ander wel bij haar thuis af wilde spreken.

Ik vroeg me af of ik dan toch met teveel wantrouwen in de wereld sta. Maar jouw verhaal laat me zien dat het toch goed is dit te blijven doen. Het is naief om iemand op grond van een profiel al volledig te vertrouwen. Vertrouwen kan je opbouwen, maar niet zonder contact. En als iemand dan te vertrouwen blijkt, kan je een stap verder gaan.

Voorkomen is beter dan genezen. En dat hij zo reageert, zegt volgens mij ook wat. Daar heb je niks aan gemist!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 ... 6194 Volgende
Pagina 156 van 6194