Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 1 april 2012, 11:15
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Mijn belastingformulier nog net op tijd ingevuld. En aan het eind bij de berekening weende ik bitter om het maar eens in Bijbelse taal te zeggen.
Thomas, had het liever aan iets anders uitgegeven. |
kijk, das nou t eerste voordeel bij emigratie... geen popla formulieren meer van die tollenaars uut holland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 14:01
|
|
|
Mijn slechtste moment van vandaag: ik kwam bij de kapper om mijn haar een vrolijk zomers kleurtje te geven, vertelde de kapper mij dat ik een andere kleur moest kiezen omdat ik zo grijs geworden was dat ze bang was dat die kleur die ik altijd neem niet meer zou dekken.....
En dat op maandagochtend......de toon was weer gezet..... En ja, ik vind het wel erg......en het valt niet mee.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 14:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn slechtste moment van vandaag: ik kwam bij de kapper om mijn haar een vrolijk zomers kleurtje te geven, vertelde de kapper mij dat ik een andere kleur moest kiezen omdat ik zo grijs geworden was dat ze bang was dat die kleur die ik altijd neem niet meer zou dekken.....
En dat op maandagochtend......de toon was weer gezet..... En ja, ik vind het wel erg......en het valt niet mee..... |
Ach Willemijn, dat blond is ook niet alles hoor, die gene die echt blond zijn willen weer ...... Dan neem je toch lekker rood, zo spuiten ze tegenwoordig, auto,s ook, schijnt weer helemaal hot te zijn
en valen zijn .............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 14:57
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach Willemijn, dat blond is ook niet alles hoor, die gene die echt blond zijn willen weer ...... Dan neem je toch lekker rood, zo spuiten ze tegenwoordig, auto,s ook, schijnt weer helemaal hot te zijn
en valen zijn ............. |
nouuuu.....wit is momenteel de modekleur in auto's.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 14:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn slechtste moment van vandaag: ik kwam bij de kapper om mijn haar een vrolijk zomers kleurtje te geven, vertelde de kapper mij dat ik een andere kleur moest kiezen omdat ik zo grijs geworden was dat ze bang was dat die kleur die ik altijd neem niet meer zou dekken.....
En dat op maandagochtend......de toon was weer gezet..... En ja, ik vind het wel erg......en het valt niet mee..... |
ach... het leven gaat niet over rozen.... Sterkte....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 15:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ach... het leven gaat niet over rozen.... Sterkte.... |
Klopt Cootje....soms heb je van die momenten dat het even tegenzit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 15:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Klopt Cootje....soms heb je van die momenten dat het even tegenzit... |
Ach Willemijn, om met je eigen woorden van je fotoalbum van je profielpagina te spreken:
sometimes you just have to pick yourself up and carry on
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 15:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Klopt Cootje....soms heb je van die momenten dat het even tegenzit... |
En Willemijn wat voor kleur is het nu geworden Toch gewoon grijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 15:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En Willemijn wat voor kleur is het nu geworden Toch gewoon grijs |
vermoedelijk wit???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 16:03
|
|
|
COOTJE711 schreef: | vermoedelijk wit??? |
Ben bang van nie Tipje Coupe Sugar lee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 16:24
|
|
|
En dat op maandagochtend......de toon was weer gezet..... En ja, ik vind het wel erg......en het valt niet mee..... | Ben je nu blond of toch grijs....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 17:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En Willemijn wat voor kleur is het nu geworden Toch gewoon grijs |
grijs metallic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 17:34
|
|
|
Het medeleven van sommige CM leden is roerend merk ik weer..... Stel je toch voor dat ze er grapjes over gaan maken over dit gevoelige onderwerp........maar nee.....echt meeleven......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 17:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het medeleven van sommige CM leden is roerend merk ik weer..... Stel je toch voor dat ze er grapjes over gaan maken over dit gevoelige onderwerp........maar nee.....echt meeleven...... |
We denken gewoon met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 18:44
|
|
|
Dat was geen kapper, dat was een dakbedekker. Alle kappers in Nederland zijn op maandag gesloten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 april 2012, 19:32
|
|
|
IESJE369 schreef: | Dat was geen kapper, dat was een dakbedekker. Alle kappers in Nederland zijn op maandag gesloten! |
Vandaar dat het zo duur was dat ik maar heel vluchtig het bedrag bekeken heb voor ik mijn pincode intoetste....... Het spijt me, maar in mijn stad zijn diverse kappers op maandag open.......en 's avonds ook nog..... Maar ja, niet iedereen woont in zo'n wereldstad als ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 april 2012, 03:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vandaar dat het zo duur was dat ik maar heel vluchtig het bedrag bekeken heb voor ik mijn pincode intoetste....... Het spijt me, maar in mijn stad zijn diverse kappers op maandag open.......en 's avonds ook nog..... Maar ja, niet iedereen woont in zo'n wereldstad als ik.... |
Ja ja.... geld moet rollen toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 april 2012, 03:43
|
|
|
Slaap verwekkend deze nacht........... Moeilijk om je ogen open te houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 april 2012, 09:33
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Slaap verwekkend deze nacht........... Moeilijk om je ogen open te houden |
Doe je ze nu toch lekker dicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 april 2012, 15:35
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Slaap verwekkend deze nacht........... Moeilijk om je ogen open te houden |
Hier heeft er ook 1 moeite om zn oog open te houden......dik en blauw. Ruzie met een schommel en de schommel heeft gewonnen. Best handig zo'n ijsblokjesautomaat in je koelkast.....die gebruik je met kinderen zo vaak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 08:03
|
|
|
Dat ik de hele nacht uit mijn slaap ben gehouden door Wallie en Igor, de walrussen die hier vlak bij huizen.......en ik denk meerdere mensen van de binnenstad.... Of weet Mario hier meer van? Die was daar toch een dag trainer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 08:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat ik de hele nacht uit mijn slaap ben gehouden door Wallie en Igor, de walrussen die hier vlak bij huizen.......en ik denk meerdere mensen van de binnenstad.... Of weet Mario hier meer van? Die was daar toch een dag trainer? | Een dag??? ik dacht van in vaste loondienst....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 17:13
|
|
|
Lees dit nog es terug..... Nooit meer zeggen dus... Ongeveer 15 min erna overleed iemand onverwachts
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 19:48
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Lees dit nog es terug..... Nooit meer zeggen dus... Ongeveer 15 min erna overleed iemand onverwachts |
Tja Cootje je weet de zorg is en blijft onvoorspelbaar!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 20:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja Cootje je weet de zorg is en blijft onvoorspelbaar!! |
Niet alleen de zorg hoor... ik loop soms ook te schelden dat het n slappe dag is en dan komt onverwachts via telefoon, mail of fax weer een goudgerande bestelling.
Dus Erika... niet alleen de zorg, maar het hele leven is en blijft onvoorspelbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 20:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat ik de hele nacht uit mijn slaap ben gehouden door Wallie en Igor, de walrussen die hier vlak bij huizen.......en ik denk meerdere mensen van de binnenstad.... Of weet Mario hier meer van? Die was daar toch een dag trainer? |
Ik stond waarempel daar te denken waar ze woonde. Jammer dat ik het nummer van het huis niet meer wist.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 20:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat ik de hele nacht uit mijn slaap ben gehouden door Wallie en Igor, de walrussen die hier vlak bij huizen.......en ik denk meerdere mensen van de binnenstad.... Of weet Mario hier meer van? Die was daar toch een dag trainer? |
Wat een afzetters is de gemeente Harderwijk, betaalde me blauw aan parkeergeld. Had jij geen plekkie voor me over??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 21:22
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat een afzetters is de gemeente Harderwijk, betaalde me blauw aan parkeergeld. Had jij geen plekkie voor me over?? |
Dan had je dat even moeten vragen Mario......zonde van je geld om daar te gaan staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 april 2012, 21:26
|
|
|
PIETER649 schreef: | Niet alleen de zorg hoor... ik loop soms ook te schelden dat het n slappe dag is en dan komt onverwachts via telefoon, mail of fax weer een goudgerande bestelling.
Dus Erika... niet alleen de zorg, maar het hele leven is en blijft onvoorspelbaar |
Mee eens pietje het hele leven is onvoorspelbaar!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 5 april 2012, 00:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mee eens pietje het hele leven is onvoorspelbaar!! | absoluut, maar ziet toch wel wat verschillen tussen de onvoorspelbaarheid die Pieter noemt en een overlijden....
|
|
Naar boven |
|
|