Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 23:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Meer water geven dan. | nog meer water het word hier al zwart van te veel water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 23:13
|
|
|
ERIK390 schreef: | nog meer water het word hier al zwart van te veel water | Wat is dat dan voor soort water? Rioolwater ofzo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 23:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat is dat dan voor soort water? Rioolwater ofzo? |
Het kan zwarte sneeuw zijn
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 23:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat is dat dan voor soort water? Rioolwater ofzo? | nee nat water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 23:47
|
|
|
ERIK390 schreef: | nee nat water |
Oh, bestaat dat ook al?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 08:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oh, bestaat dat ook al? |
vandaar dat jij het 3uur op de dijk vol kan houden in de regen met droog water maar dat zal denk ik enkel in zeeland vallen hier is het teminste nat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 15:58
|
|
|
ERIK390 schreef: | vandaar dat jij het 3uur op de dijk vol kan houden in de regen met droog water maar dat zal denk ik enkel in zeeland vallen hier is het teminste nat |
Hier valt idd met regelmaat droog water. Zorg maar dat je binnen bent want het doet nog zeer ook. Soms ziet de stoep zelfs wit. ( Hagel, droog en niet fijn)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 16:36
|
|
|
Het weekend is al bijna voorbij en ik moet er nog aan beginnen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 18:21
|
|
|
Mijn dochter is na een bezoekregeling van 3 dagen weer naar haar pa terug gegaan...dat op de trein zetten, na vanmorgen heerlijk samen naar de kerk te zijn geweest, een heerlijke zondag samen beleefd te hebben, zijn heftig moeilijke momenten...wanneer zal ik haar weerzien, dat is maar de vraag, ze komt heel onregelmatig.....effe flink slikken dus...en doorhobbelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 18:40
|
|
|
Dat ik een uur moest wachten bij het station omdat mn chauffeur de weg niet wist in Arnhem.
Tegelijk ook het mooiste moment: vanaf dat moment is mijn vooroordeel bevestigd over vrouwen, die raken overal de weg kwijt ook al hebben ze een TOMTOM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 18:59
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dat ik een uur moest wachten bij het station omdat mn chauffeur de weg niet wist in Arnhem.
Tegelijk ook het mooiste moment: vanaf dat moment is mijn vooroordeel bevestigd over vrouwen, die raken overal de weg kwijt ook al hebben ze een TOMTOM. |
Ik dacht dat jouw slechte moment wel zou zijn dat Feyenoord met 10-0 verloren heeft?
Enne....niet zo lelijk doen over vrouwen en de weg niet weten he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 19:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik dacht dat jouw slechte moment wel zou zijn dat Feyenoord met 10-0 verloren heeft?
Enne....niet zo lelijk doen over vrouwen en de weg niet weten he | Ik ben geen fan van Feyenoord, maar het is idd gewoonweg verbijsterend...
En wat betreft vrouwen, veel voelen zich boven mannen verheven hier, dus mogen ze ook wel weten, dat ze niet zonder mannen kunnen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 19:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben geen fan van Feyenoord, maar het is idd gewoonweg verbijsterend...
En wat betreft vrouwen, veel voelen zich boven mannen verheven hier, dus mogen ze ook wel weten, dat ze niet zonder mannen kunnen.... |
dus met mijn routebeschrijving reden jullie in 1 rechte streep naar de Curry Q? Die route kon jij wel overbrengen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 19:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben geen fan van Feyenoord, maar het is idd gewoonweg verbijsterend...
En wat betreft vrouwen, veel voelen zich boven mannen verheven hier, dus mogen ze ook wel weten, dat ze niet zonder mannen kunnen.... |
Met kaartlezen of tomtommen zijn ze inderdaad onmisbaar Ik heb vroeger mijn man en kinderen eens naar het verkeerde La Roche genavigeerd......(er bleken er twee te zijn!) en dan ben je niet blij als je daar 's avonds om elf uur aankomt..... Hij had onderweg al eens gevraagd van rijden wij wel goed????? Dus ik ben erg blij met de komst van de Tomtom dat snap je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 19:32
|
|
|
Idd, mijn slechtste moment voor vandaag is PSV - Feyenoord 10 - 0. Ik hoop maar niet dat ze degraderen, anders is Veendam - Feyenoord ook een heel leuk affiche .
Mario, nu een beetje chynisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 19:38
|
|
|
1(!!!!!!!!!!) rijstrook open op de a1 dus vanaf Almere tot voorbij Amsterdam in de file en voortsukkelen.......zeer slecht aangegeven(hoe moet ik nou weten welke van de 4 banen de wisselstrook is?)tel daarbij op de ketelbrug die altijd open staat als ik er langs moet en de opstopping bij Lemmer en je weet hoe mijn dag was
ps.wat is dat voor gedoe met pasjes bij de afslag Muiderberg???
Genoeg geklaagd,ik heb maar 5 uur hoeven rijden voor 2 koppen koffie dus ik hou mn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:17
|
|
|
MARIO216 schreef: | Idd, mijn slechtste moment voor vandaag is PSV - Feyenoord 10 - 0. Ik hoop maar niet dat ze degraderen, anders is Veendam - Feyenoord ook een heel leuk affiche .
Mario, nu een beetje chynisch. |
Kunnen ze volgend jaar misschien weer een keer kampioen worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:31
|
|
|
mijn slechtste moment was toen mijn schoonzusje belde en vertelde dat mijn oudste broer in het ziekenhuis lag met nogal wat ernstige dingen waaronder herseninfarct gevolg epileptieaanvallen en kanker die weer terug gekomen is na 6 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:33
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment was toen mijn schoonzusje belde en vertelde dat mijn oudste broer in het ziekenhuis lag met nogal wat ernstige dingen waaronder herseninfarct gevolg epileptieaanvallen en kanker die weer terug gekomen is na 6 jaar |
Oei, dat is heftig Grace, heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:34
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment was toen mijn schoonzusje belde en vertelde dat mijn oudste broer in het ziekenhuis lag met nogal wat ernstige dingen waaronder herseninfarct gevolg epileptieaanvallen en kanker die weer terug gekomen is na 6 jaar |
Och Grace toch............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:43
|
|
|
Veel sterkte Grace !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:48
|
|
|
Grace, sterkte meid; voor jou en je familie!
Big HUG
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:55
|
|
|
Weet je... ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het nu met Piekie gaat ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:01
|
|
|
MARIO216 schreef: | Idd, mijn slechtste moment voor vandaag is PSV - Feyenoord 10 - 0. Ik hoop maar niet dat ze degraderen, anders is Veendam - Feyenoord ook een heel leuk affiche .
alvast maar collecteren voor de chauffeur vd spelersbus... kentie een tomtom kopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:02
|
|
|
Zeg normaal scoren ze toch meer punten met basket???
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zeg normaal scoren ze toch meer punten met basket???
Frank |
Het waren de D's die speelden...........kan een keer gebeuren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 22:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het waren de D's die speelden...........kan een keer gebeuren |
De A-ploeg was naar echte voetbal gaan kijken waarschijnlijk...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 22:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De A-ploeg was naar echte voetbal gaan kijken waarschijnlijk...
Frank |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 23:08
|
|
|
Heel veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst, Grace!
Liefs, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 23:25
|
|
|
heftig Grace, veel sterkte
|
|
Naar boven |
|
|