Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 12:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jammer dat ik het niet eerder las Griff duidelijker ken je het niet maken |
Ik wist dat deze reaktie komen zou....vroeg of laat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 12:59
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik wist dat deze reaktie komen zou....vroeg of laat |
zou er dan tóch een kern van waarheid in mijn opmerking(en) zitten?...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 13:00
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zou er dan tóch een kern van waarheid in mijn opmerking(en) zitten?...
|
tuurlijk griffin, zeker griffin, je had volkomen gelijk griffin, briljant griffin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 13:06
|
|
|
MARRY942 schreef: | tuurlijk griffin, zeker griffin, je had volkomen gelijk griffin, briljant griffin! |
dankjewel, dat wilde ik even horen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 15:11
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Frank, kun je geen functie krijgen in het Cm team? Tegen half abbo geld ofzo...
Nu ontopic: Mijn mooiste moment: heerlijk dagje vrij en vanmiddag m'n oma met een bezoek vereren... |
had nu geschreven; EEN HEEL GEZELLIG IEMAND met een bezoekje vereren...... dan had frank weer wat te vogelen gehad,, cootje, haha!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | had nu geschreven; EEN HEEL GEZELLIG IEMAND met een bezoekje vereren...... dan had frank weer wat te vogelen gehad,, cootje, haha!! |
Idd, Hannah, want nu ik het allemaal weet heb ik niets meer te vogelen...op naar het volgende item...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:40
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag? Toen ik wakker werd gebeld ... Vanochtend om half tien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:48
|
|
|
Ik kreeg een SMSje van mijn zoon (24) die een paar weken in Nieuw-Zeeland zit. Een teken van leven kan veel doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:56
|
|
|
Op koopjesjacht geweest,ik scoorde een broek voor 9 euro,mijn dochter en jas voor 6,75 (het parkeren was bijna duurder )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KIJKNOUES289
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 17:23
|
|
|
het moment dat de kookwekker afging: ETEN....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 17:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Op koopjesjacht geweest,ik scoorde een broek voor 9 euro,mijn dochter en jas voor 6,75 (het parkeren was bijna duurder ) |
Heerlijk gevoel kan dat wezen he??? Ik had pas 2 fleece-sjaals....1 euro per stuk!!!!
En weet je ...ik kon mijn nieuwe bril ophalen... Als ik niet een lieve moeder had...die al haar kinderen een gift had gegeven...had ik dit niet gekund... Na 7 jaar weer een nieuwe leuke vrolijke en puike oogversiering...!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 17:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heerlijk gevoel kan dat wezen he??? Ik had pas 2 fleece-sjaals....1 euro per stuk!!!!
En weet je ...ik kon mijn nieuwe bril ophalen... Als ik niet een lieve moeder had...die al haar kinderen een gift had gegeven...had ik dit niet gekund... Na 7 jaar weer een nieuwe leuke vrolijke en puike oogversiering...!!! |
Mooi dan maar snel een nieuwe profiel foto maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 18:20
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik wist dat deze reaktie komen zou....vroeg of laat |
Hoi Marry, gewoon negeren, niet op in gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 18:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hoi Marry, gewoon negeren, niet op in gaan |
Je hebt helemaal gelijk Shanita.....maar t is wel moeilijk hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 18:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | had nu geschreven; EEN HEEL GEZELLIG IEMAND met een bezoekje vereren...... dan had frank weer wat te vogelen gehad,, cootje, haha!! |
eehhh... bedankt voor de tip...... Okee komt-ie: Vanmiddag op bezoek geweest bij een reuze aardig iemand, het was echt hèèl gezellig...geweldig persoon...bijster goed gesprek gehad....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 18:49
|
|
|
Zo lust ik er ook nog wel een paar.....
""Ik wist niet meer wat ik moest doen....en dacht zal ik HEM maar bellen??? Zo gezegd ....zo gedaan....en kreeg Hem al vlug aan de telefoon... Vertelde mijn droevige verhaal...hij luisterde zo lief... Weet jij raad??? vroeg ik hem... Natuurlijk ik weet een oplossing ...Kom maar even langs dan praten we verder..ik denk wel dat ik je kan helpen ....""
Ben je ook zo nieuwsgierig wie dit was????? Was dit wel mijn mooiste moment???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 18:51
|
|
|
[url]
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 26 januari 2012, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 19:00
|
|
|
Heb me dinsdag ziek gemeld, maar ondertussen wel ietsje beterder en mijn baas gemaild dat ik maandag weer kom. Maar vandaag was het half tien toen ik mijn bed uit kwam en dat was toch wel een heerlijk gevoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 20:24
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb me dinsdag ziek gemeld, maar ondertussen wel ietsje beterder en mijn baas gemaild dat ik maandag weer kom. Maar vandaag was het half tien toen ik mijn bed uit kwam en dat was toch wel een heerlijk gevoel. |
Zo, een avondje uit geweest Mario? Kom op man .... 's avonds een vent dan 's ochtends ook een vent hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:34
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | mooie warme kleur, maar wel een beetje donker, wenn ich's sagen darf...oder gibt's noch eine lösung dazu? da's Duits, Hannah... |
ddddddddas keuken, griffin!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:35
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ken je die Heinekenreclame met de gillende dames rondom de inloopkast?
Zo'n momentje had ik toen ik vanmiddag mn nieuwe keuken inliep....
AAAAHHHHHHHH!!!
|
blijft mooi, annette!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMONE719
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:37
|
|
|
mijn mooiste moment van vandaag: de glimlach van oor tot oor en sprankelende ogen van mijn beste vriendin toen ik voor haar neus stond met een cupcake en kaarsje er in. ze was vandaag jarig..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:05
|
|
|
Mijn mooiste moment, een blijk van vertedering, door Josuf naar moi Hij moest vanmorgen naar de dokter, een prikkie halen tegen een allergie . Nu is hij niet bepaald een pretletter in de auto, en het schoot maar niet op, om de 10 meter remmen voor een drempel elk licht op rood moi een geduld om op te schieten . Na een kwartier stoppen en optrekken, was mijn humeur veranderd van zeer vrolijk tot super sjagerijnig, en haalde ik heilig en onheilig van boven naar beneden. Toen ik in ene een zacht miauw hoorde, en een harig pootje me wijsvinger streelde, ik keek naar rechts en ontwaarde een stevige knipoog, in een harig koppie. Om weer super vrolijk mijn weg te vervolgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:41
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Mijn mooiste moment, een blijk van vertedering, door Josuf naar moi Hij moest vanmorgen naar de dokter, een prikkie halen tegen een allergie . Nu is hij niet bepaald een pretletter in de auto, en het schoot maar niet op, om de 10 meter remmen voor een drempel elk licht op rood moi een geduld om op te schieten . Na een kwartier stoppen en optrekken, was mijn humeur veranderd van zeer vrolijk tot super sjagerijnig, en haalde ik heilig en onheilig van boven naar beneden. Toen ik in ene een zacht miauw hoorde, en een harig pootje me wijsvinger streelde, ik keek naar rechts en ontwaarde een stevige knipoog, in een harig koppie. Om weer super vrolijk mijn weg te vervolgen |
Geweldig Gerrit...het zijn de kleine dingen die het doen... En denk erom...dieren zijn gevoeliger dan mensen...en wat een liefde krijg je er van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:42
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Mijn mooiste moment, een blijk van vertedering, door Josuf naar moi Hij moest vanmorgen naar de dokter, een prikkie halen tegen een allergie . Nu is hij niet bepaald een pretletter in de auto, en het schoot maar niet op, om de 10 meter remmen voor een drempel elk licht op rood moi een geduld om op te schieten . Na een kwartier stoppen en optrekken, was mijn humeur veranderd van zeer vrolijk tot super sjagerijnig, en haalde ik heilig en onheilig van boven naar beneden. Toen ik in ene een zacht miauw hoorde, en een harig pootje me wijsvinger streelde, ik keek naar rechts en ontwaarde een stevige knipoog, in een harig koppie. Om weer super vrolijk mijn weg te vervolgen |
Kijk alleen daarvoorr wil je al een kat hebben he Gewoon effe lekker kroelen en naar ze kijken en je dag is weer goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk alleen daarvoorr wil je al een kat hebben he Gewoon effe lekker kroelen en naar ze kijken en je dag is weer goed |
Helemaal gelijk Erika... Ik was een kattenhater...we hadden een volière..dus hing er nogal een een viervoeter in het gaas....(uit de buurt) Dochterlief....haar grootste wens was een hond... Dat was een beetje moeilijk...dus dan maar een kat/poes...
En met de komst van Punky...ben ik omgeturnd.. Zo erg dat ik vorig jaar helemaal om ging voor een eigen beestje... Dat werd Bobby... En nu??? Het is zo lief...zo gezellig...dat ik ze niet meer zou willen missen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Helemaal gelijk Erika... Ik was een kattenhater...we hadden een volière..dus hing er nogal een een viervoeter in het gaas....(uit de buurt) Dochterlief....haar grootste wens was een hond... Dat was een beetje moeilijk...dus dan maar een kat/poes...
En met de komst van Punky...ben ik omgeturnd.. Zo erg dat ik vorig jaar helemaal om ging voor een eigen beestje... Dat werd Bobby... En nu??? Het is zo lief...zo gezellig...dat ik ze niet meer zou willen missen.... |
Klinkt misschien gek maar voor mij zijn het net kinderen Als ik thuis kom wordt ik begroet krijg koppies ze willen graag lekker bij het vrouwtje liggen, kortom net als kinderen erg aanhankelijk Tja oke ik ben personeel voor ze want ik zal toch echt het eten voor ze moeten pakken al zouden ze dat het liefste ook zelf doen Maar ja dan heb ik twee rolmopsjes ipv poezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:35
|
|
|
Mijn mooiste moment gaat zo komen: om 19.00 uur stopt de trein hier op het station en mag ik mijn dochter weer knuffelen, een heel weekend lang!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 19:06
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment gaat zo komen: om 19.00 uur stopt de trein hier op het station en mag ik mijn dochter weer knuffelen, een heel weekend lang! |
Ben je daar niet te moe voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 19:35
|
|
|
Mijn mooiste moment: de hele middag èn avond op bezoek bij geweldige mensen...
|
|
Naar boven |
|
|