Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 13:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Mooi was die tijd...... Ik zou dan af en toe één van die bezems pakken, en er op vandoor vliegen, om al die drukte ff te ontwijken. Aardig goedkoper toch, dan wanneer ik vandaag de dag een privejet hiervoor moet huren.....
Laat 1 van die 13 kinderen dan ondertussen ff de geit melken...... |
Zonder bezem ben ik al een heks en mijn kinderen zijn klusjes aan het doen zodat ik hier op mn derriere wat kan typen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 maart 2012, 22:18
|
|
|
Eigenlijk gisteren al...... wasmachine naar de haaien.
Gelukkig dat er nog mooie momenten achter aan kwamen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 4 maart 2012, 22:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Eigenlijk gisteren al...... wasmachine naar de haaien.
Gelukkig dat er nog mooie momenten achter aan kwamen. |
Die moet je dan niet vergeten op te schrijven in het andere topic...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 maart 2012, 23:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Die moet je dan niet vergeten op te schrijven in het andere topic... |
Om ff offtopic te zijn....... zag vlak erna een mooie aanbieding bij micro-electro.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 21:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Om ff offtopic te zijn....... zag vlak erna een mooie aanbieding bij micro-electro. | Hallo Visser Ik denk dat je hem voor die prijs op je rug moet mee nemen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 21:40
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Ik denk dat je hem voor die prijs op je rug moet mee nemen. Sjalom. Martin |
Als hun dan de ouwe meenemen , en we kunnen dat met gesloten beurs afhandelen, vind ik dat een geweldig idee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 12:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als hun dan de ouwe meenemen , en we kunnen dat met gesloten beurs afhandelen, vind ik dat een geweldig idee. |
...een echte Zeeuw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 16:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een echte Zeeuw... |
Zeeland....... ligt dat niet vlakbij België, N-Brabant enzo??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 16:27
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zeeland....... ligt dat niet vlakbij België, N-Brabant enzo?? |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA....Helemaal waar Steentje!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 21:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als hun dan de ouwe meenemen , en we kunnen dat met gesloten beurs afhandelen, vind ik dat een geweldig idee. |
Ja maar dan loop je er met 2 op je rug en het lijkt me dat je dan doorzakt. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 22:24
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ja maar dan loop je er met 2 op je rug en het lijkt me dat je dan doorzakt. Sjalom. Martin |
een kameel heeft toch ook 2 bulten? Of was het nou een drommedaris?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:01
|
|
|
men neme.....
2 15-jarigen 1 illegaal crossbrommertje geen helm geen verzekering geen rijbewijs met 60 door de bebouwde kom een paar stomme opmerkingen("ik ben verantwoord bezig" en "we kijken wel uit dat de politie ons niet ziet")
en je middag wordt heeeeeeel gezellig (moet ik er nog bij vertellen dat het jongens waren of is dat wel duidelijk? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:10
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zeeland....... ligt dat niet vlakbij België, N-Brabant enzo?? |
...Ja spijtig genoeg wel. Iedereen maakt toch eens fouten maar lief als wel zijn laten we de Zeeuwse provincie maar liggen waar ze is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...Ja spijtig genoeg wel. Iedereen maakt toch eens fouten maar lief als wel zijn laten we de Zeeuwse provincie maar liggen waar ze is... |
Klopt het dat ik je een week of 3 geleden in DE PROVINCIE heb waargenomen???? Of was het nu ècht Floshke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Klopt het dat ik je een week of 3 geleden in DE PROVINCIE heb waargenomen???? Of was het nu ècht Floshke? |
...waarom denk je dat ik daar was??? Niet voor mijn plezier hoor maar wel om jullie in goede banen te leiden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 23:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...waarom denk je dat ik daar was??? Niet voor mijn plezier hoor maar wel om jullie in goede banen te leiden... |
O, ik dacht dat je nog steeds aan het uitbuiken was van al die culinaire zeeuwse hoogstandjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 21:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | een kameel heeft toch ook 2 bulten? Of was het nou een drommedaris? |
Ja die bulten kun je ook vullen daar heb je gelijk in Sjalom. martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 7 maart 2012, 22:09
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ja die bulten kun je ook vullen daar heb je gelijk in Sjalom. martin |
Gelukkig heb ik geen fantasie gelukkig heb ik geen fantasie gelukkig heb ik GEEN fantasie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 19:03
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Gelukkig heb ik geen fantasie gelukkig heb ik geen fantasie gelukkig heb ik GEEN fantasie... |
Super dat jij dat niet hebt dan denk je ook niks tenminste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 22:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Super dat jij dat niet hebt dan denk je ook niks tenminste |
Hallo Erika
Ja ik geloof dat je van denken moe wordt heb ik wel eens gehoord. Sjalom. martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 22:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Super dat jij dat niet hebt dan denk je ook niks tenminste | inderdaad, scheelt een hoop tijd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 09:26
|
|
|
Ongelooflijk.... Twee weken voordat we gaan verhuizen is de riolering naar de knoppen. Wc spoelt niet meer door etc. Kan ik de halve tuin nog op laten graven, en nog de rekening betalen ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 09:34
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ongelooflijk.... Twee weken voordat we gaan verhuizen is de riolering naar de knoppen. Wc spoelt niet meer door etc. Kan ik de halve tuin nog op laten graven, en nog de rekening betalen ook |
Ach, in het oude , een gebroken buis Brengt vreugde, in het nieuwe huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 10:41
|
|
|
Dat is wel heel erg triest ja... Moed houden maar!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 16:54
|
|
|
Oeps.... wat vervelend Jolan!!! Sterkte!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 17:00
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach, in het oude , een gebroken buis Brengt vreugde, in het nieuwe huis |
ieder nadeel heeft zijn voordeel meneer van het riool geweest...ff de boel door gespoten...rekening naar de zaak van mn vader.....wat wil ik nog meer
Dat het nog twee weken goed gaat, en niet weer verstopt raakt misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 18:39
|
|
|
JOLAN931 schreef: | ieder nadeel heeft zijn voordeel meneer van het riool geweest...ff de boel door gespoten...rekening naar de zaak van mn vader.....wat wil ik nog meer
Dat het nog twee weken goed gaat, en niet weer verstopt raakt misschien? |
Zo min mogelijk de pot gebruiken dus en gewoon kijken naar wat er komen gaat in jullie nieuwe optrekje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 19:43
|
|
|
Klaar staan om een slagroomsoesjestaart te gaan bakken en tot de ontdekking komen dat je alles hebt gekocht...behalve de slagroomsoesjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 20:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Klaar staan om een slagroomsoesjestaart te gaan bakken en tot de ontdekking komen dat je alles hebt gekocht...behalve de slagroomsoesjes |
Lekker zelf maken!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 20:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Lekker zelf maken!!!! |
Ik krijg morgen visite en ze moeten bevroren zijn om die taart te maken, dus gevalletje tijd te kort, want hij moet ook nog een nachtje opstijven. Staat nu een cake in de oven.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op vrijdag 9 maart 2012, 20:18
|
|
Naar boven |
|
|