Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 17:25
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Huh,wat vreemd,heb je bij je aanmelding aangegeven dat je wilt gaan "samenwonen"?Ik kan me voorstellen dat ze geen rekening kunnen houden met logees maar als ze bij je komen wonen toch wel?
Al die stomme regeltjes |
als jij het snapt, snap ik het ook...het zijn dus idd de regeltjes.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:22
|
|
|
TINK100 schreef: | als jij het snapt, snap ik het ook...het zijn dus idd de regeltjes..... |
Ik vind dit echt heel erg....begrijp het ook niet... Maar misschien is het me niet helemaal duidelijk ook wat jij(jullie) willen.... Of hoe de situatie is.....of gaat worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik vind dit echt heel erg....begrijp het ook niet... Maar misschien is het me niet helemaal duidelijk ook wat jij(jullie) willen.... Of hoe de situatie is.....of gaat worden... |
ik heb 4 kids...2 wonen er nu bij hun pap en 2 bij mij.....omdat ook dit huis waar ik in woon, te klein is voor ons 5-en..... voor een huis van normale afmetingen waar we wel in passen met ons 5-en moeten ze wel bij mmij ingeschreven staan....bij mij wonen dus.....anders krijg ik dus geen grotere woning.....( huur nu particulier) maar dat gaat dus nu niet....hoe dan ook...ik woon nu te klein om hen bij me te hebben en ik krijg geen grotere woning om ze wel bij me te hebben OMDAT ze niet bij me wonen,....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 18:39
|
|
|
TINK100 schreef: | ik mag dat dus niet......helaas.....ben wel blij voor jou. maar mijn gezin is al in 2 stukken verdeeld, en door de woningbouw blijft dat ook nog wel even zo...... |
Echt heel raar die regelingen bij jullie met de wonigbouw. Hier kijken ze naar inkomen en soms staat erbij max2 personen of vanaf ... leeftijd maar nooit niet meer dan zoveel personen of wat dan ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 19:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Echt heel raar die regelingen bij jullie met de wonigbouw. Hier kijken ze naar inkomen en soms staat erbij max2 personen of vanaf ... leeftijd maar nooit niet meer dan zoveel personen of wat dan ook! |
Ja...dat is hier precies hetzelfde.... Overigens had ik ook niet gedacht dat ik zo"n grote woning zou krijgen... Ik had met kleiner ZEKER ook genoegen genomen... Bovendien toen ik de huurprijs hoorde....zei ik meteen...dat kan ik nooit betalen...(Beetje vreemde gedachten van mij...we hebben immers huurtoeslag) Nooit is er gevraagd met of voor hoeveel personen dat is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 19:37
|
|
|
TINK100 schreef: | ik heb 4 kids...2 wonen er nu bij hun pap en 2 bij mij.....omdat ook dit huis waar ik in woon, te klein is voor ons 5-en..... voor een huis van normale afmetingen waar we wel in passen met ons 5-en moeten ze wel bij mmij ingeschreven staan....bij mij wonen dus.....anders krijg ik dus geen grotere woning.....( huur nu particulier) maar dat gaat dus nu niet....hoe dan ook...ik woon nu te klein om hen bij me te hebben en ik krijg geen grotere woning om ze wel bij me te hebben OMDAT ze niet bij me wonen,.... |
En als je ze vast zou overschrijven naar jouw adres?Of levert dat problemen op met school en zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 20:43
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En als je ze vast zou overschrijven naar jouw adres?Of levert dat problemen op met school en zo? |
dat weet ik niet leanne.....maar ik denk dat ik de zaken anders ga oplossen...hoe weet ik nog niet, maar de woningbouw kan me dus niet helpen.....ja, aan een te klein huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 09:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Sinds wanneer schrijven poetsvrouwen rapporten? En waar gaan die rapporten over, hoeveel druppels allesreiniger er gebruikt zijn on de keuken te soppen?
Jammer dat je niet in de buurt woont, ik heb een superpoetser, stuk voordeliger en elke vrijdag als ik thuiskom is mn huis heerlijk schoon!Ze schrijft er enkel geen rapporten over |
Dat heeft te maken met de soort huishoudelijke zorg. Als je via de gemeente huishoudelijke zorg aanvraagt dan moet je in aanmerking komen en krijg je een indicatie. Het is dan wettelijk verplicht om alles te registeren..... Maar een beetje sneller schrijver is daar binnen 5 min klaar mee hoor... D'r baas is wat langer bezig...
Een particulier aangevraagde huishoudelijke hulp is vanzelf heel ander verhaal......
Daarnaast heb je huishoudelijke hulpen of huishoudelijke ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:53
|
|
|
De fiets van dochterlief niet meer te repareren is....(of we moeten 200 euro neertellen) Dat doen we dus maar niet meer... Dus...kijken voor een 2e hands....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:27
|
|
|
...mijn kastje van de digitenne is stuk...tv kijken kan dus niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...mijn kastje van de digitenne is stuk...tv kijken kan dus niet meer... |
van kpn zeker schadevergoeding vragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:43
|
|
|
HERMAN388 schreef: | van kpn zeker schadevergoeding vragen |
Ja, het is van KPN maar het heeft niets met die hack-dinges te maken..;
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, het is van KPN maar het heeft niets met die hack-dinges te maken..; |
Ohoh, heeft Floshke hem weer als warmhoudplaatje gebruikt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, het is van KPN maar het heeft niets met die hack-dinges te maken..; |
die krengen scheien er na een jaar of 4-5 gewoon mee uit. dat noemen ze klantenbinding...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 17:41
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | die krengen scheien er na een jaar of 4-5 gewoon mee uit. dat noemen ze klantenbinding... |
ik heb dat ding sinds februari 2007, het kan dus wel kloppen...nu moet ik eerst de klantendienst bellen, een uur naar één of ander klassiek orkest luisteren, dan een heel verhaal doen en doorgeschakeld worden terug het verhaal doen om dan een vervolgens een werkweek te wachten op nieuw kastje want dat sturen ze op...
Het was veel gemakkelijker geweest indien ze in de KPN-winkel zulke kastjes hadden...of zou ik die ergens anders kunnen kopen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 17:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het was veel gemakkelijker geweest indien ze in de KPN-winkel zulke kastjes hadden...of zou ik die ergens anders kunnen kopen? |
bij Primafoon kan je gewoon een nieuw kassie (met nieuwe kaart) kopen. misschien ook wel bij electrozaken als BCC, Block e.d.
appeltje-eitje.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 13 februari 2012, 17:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 18:03
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bij Primafoon kan je gewoon een nieuw kassie (met nieuwe kaart) kopen. misschien ook wel bij electrozaken als BCC, Block e.d.
appeltje-eitje. |
Ik lees net op het internet dat de primafoonwinkels bij de KPN-winkels zitten...
Ik huur dit kastje dus heb ik recht op een ander maar heel het gedoe om eerst dit kastje op te sturen en dan nog eens te wachten tot zij een nieuw sturen maakt dat ik meer dan een week geen tv kan kijken. Ondertussen betaal ik wel de huur...
Ik vind nergens hoeveel een kastje kost en of ik het zomaar kan kopen. In de KPN-winkel van Etten Leur hadden ze die kastjes niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 13 februari 2012, 18:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb dat ding sinds februari 2007, het kan dus wel kloppen...nu moet ik eerst de klantendienst bellen, een uur naar één of ander klassiek orkest luisteren, dan een heel verhaal doen en doorgeschakeld worden terug het verhaal doen om dan een vervolgens een werkweek te wachten op nieuw kastje want dat sturen ze op...
Het was veel gemakkelijker geweest indien ze in de KPN-winkel zulke kastjes hadden...of zou ik die ergens anders kunnen kopen? |
Frank gewoon naar KPN bellen krijg je gratis een nieuwe als je weer een jaarabonnement neemt heb ik ook gedaan
Oke je moet even aan de foon hangen maar scheelt je wel een hoop want een nieuwe digitenne kast kost je snel 50€ maar de KPN winkel heeft ze ook hoor kost je dus alleen meer geld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 09:29
|
|
|
Waar is Cootje nu opeens gebleven Weg zonder gedag te zeggen most nie magge
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 10:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waar is Cootje nu opeens gebleven Weg zonder gedag te zeggen most nie magge |
Triest he doe wel effe met je mee, moet hier nu ook niet een reactie op komen door redactie Was bij de laatste die plots klaps vertrok ook het geval toen stonden er ook een hoop met veel commentaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 13:12
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Triest he doe wel effe met je mee, moet hier nu ook niet een reactie op komen door redactie Was bij de laatste die plots klaps vertrok ook het geval toen stonden er ook een hoop met veel commentaar |
Tijdens het Zeeland-weekend heeft ze zich enorm onheus gedragen. Ze was stil en lief, ze plaagde niet en was behulpzaam...dat kon ongestraft blijven en daarom is ze nu grijs
Het kan ook zijn dat ze haar abo vergat te verlengen Het is altijd wat met die ZH-ers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 13:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tijdens het Zeeland-weekend heeft ze zich enorm onheus gedragen. Ze was stil en lief, ze plaagde niet en was behulpzaam...dat kon ongestraft blijven en daarom is ze nu grijs
Het kan ook zijn dat ze haar abo vergat te verlengen Het is altijd wat met die ZH-ers. |
Dus niet gebelgd gelukkig maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 13:23
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dus niet gebelgd gelukkig maar |
...wat bedoel je daar nu weer mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 18:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wat bedoel je daar nu weer mee? |
Gewoon gebelgd zijn, na op de tenen worden getrapt, en 9 van de 10x kijkt men dan zo en bijna nooit zo even ter kennisgeving
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waar is Cootje nu opeens gebleven Weg zonder gedag te zeggen most nie magge |
Neeee........ Erika, ik zou niet durven om zomaar weg te lopen.... Mijn abbo liep vannacht af maar blijkbaar is er voor mij speciaal een kortingsactie bedacht die vandaag èn morgen geldig is.... Deze zuuunige Zh heeft er maar gebruik van gemaakt... 2 weken verslaving erbij..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:24
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Neeee........ Erika, ik zou niet durven om zomaar weg te lopen.... Mijn abbo liep vannacht af maar blijkbaar is er voor mij speciaal een kortingsactie bedacht die vandaag èn morgen geldig is.... Deze zuuunige Zh heeft er maar gebruik van gemaakt... 2 weken verslaving erbij.. |
Jij weer he Maar goed ze is er weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jij weer he Maar goed ze is er weer |
't zijn altijd dezelfde hè????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:30
|
|
|
Nog steeds geen stem....en van alles geprobeerd maar nog stevige keelpijn...Ik ga mijn dag al fluisterend... Nee..ik voel me er niet prettig bij... Morgen naar de dokter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nog steeds geen stem....en van alles geprobeerd maar nog stevige keelpijn...Ik ga mijn dag al fluisterend... Nee..ik voel me er niet prettig bij... Morgen naar de dokter... |
En als je toch onderweg bent, keel pastiles van dampo, ze zijn lekker en ze helpen meteen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 21:16
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Neeee........ Erika, ik zou niet durven om zomaar weg te lopen.... Mijn abbo liep vannacht af maar blijkbaar is er voor mij speciaal een kortingsactie bedacht die vandaag èn morgen geldig is.... Deze zuuunige Zh heeft er maar gebruik van gemaakt... 2 weken verslaving erbij.. |
Soooo, Cootje...... weekendje Domburg en gelijk al last van zeeuws bloed in de aderen? Ben benieuwd of al die andere Domburg-vierders daar ook last van hebben. Welke zeeuw(se) heeft er cursus gegeven ? Volgens mij heb ik iets gemist.
|
|
Naar boven |
|
|