ChristianMatch

Forum

Arjans hoekje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:52

PIETER649 schreef:
niet zo gek he...
het kwartje van kok is een miniscuul fooitje vergeleken met deze graaierij!!
om hetzelfde bedrag binnen te halen via accijnsverhoging op de brandstof, zou de benzine met 1 euro!!!! per liter verhoogd moeten worden.
ik hoop dat eurlings van zijn dwaalweg terugkomt eer het te laat is...

nu hij echter draagvlak zoekt via een mening van de anwb, zet hij de deur op een kiertje.
de achterliggende gedachte is dat de pvda nooit zal accepteren dat de kilometerheffing niet doorgaat.
het kabinet was al op sterven na dood en het cda zal liever het kabinet laten vallen over het niet invoeren hiervan, dan over irak.
al met al blijven de vunzige spelletjes gespeeld worden in den haag.

voor degenen onder jullie die interesse hebben in het grote anwb onderzoek... vul het in, verbaas je over de suggestieve vraagstelling en surf dan even naar de site van de telegraaf die ook een enquete houd.

Jammer dat ze geen km heffing gaan invoeren voor auto's met een buitenlands kenteken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik ga wel fietsen, ff die van mijn opa terughalen uit Duitsland..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:55

JOLAN931 schreef:
naaahhh...moet dat nou rel...juist die??? Gefrustreerde smiley

Ik kan het alleen maar eens zijn met Arne ..... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS252

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:55

LIEN327 schreef:
dees is veur ene belg toch wel wat ver toch?
wat is daar om me te overhalen?
Misschien , lieve Lien, edoch ik kan oe vertelle dat veur mich ene kortere afstand voldoende heeft gebracht voor de rest van m'ne leeve.
Dus kan een grotere afstand alleen maar meer geeve, niewaar ?? Clown smiley

( klinkt dat een beetje ?) Geschokte, onthutste smiley

Groetjes , Klaas.
Naar boven

Auteur Bericht
SARAH960

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:56

ROOSJE226 schreef:
Dank jullie wel voor de felicitaties.
Leuk en ook leuk dat er nog meer setjes zijn op CM. Dat is toch hoofdzakelijk de reden dat je naar CM gaat. In het begin is het best wel vreemd, durf je het eigenlijk niet zo. Voel je het ook een beetje alsof je in een soort etalage staat. Maar na de nodige schroom overwonnen te hebben ben ik dan toch vanaf eind oktober 2009 op CM.
Heb ook vaak leuke reacties gehad en niet alleen maar van mannen. Leuk ook dat je elkaar kan bemoedigen en mensen op CM vind die feitelijk in het zelfde schuitje zitten.

Ik was bijna vijf jaar alleen met mijn kinderen en was tot nog toe mama, zus, vriendin en collega of buurvrouw. Een man die van je hield en jou zag staan ( als vrouw) kende ik al heel lang niet meer en miste het soms best wel. Ons huis stond een jaar te koop en toen half augustus de overdracht was, voelde ik dat ook de laatste lijntjes met m'n ex-genoot doorgesneden waren en voelde het leeghalen van ons huis als een echte bevrijding.

In mei 2009 ben ik gevallen en heb m'n schouder gebroken en pas half november ben ik hieraan geopereerd, ben door deze nare en vooral pijnlijke situatie stilgezet ( door God??) kon mijzelf niet wassen en mijn haar niet föhnen ect. zat (weer) in een brase. Heb geleerd in die periode ALLES los te laten en mij ALLEEN op Jezus te richten écht een stuk woestijn. Had zeeen van tijd en moest het reilen en zeilen in huis aan anderen overlaten. Maar het is Geestelijk een zeer rijke periode geworden.
De Heilige Geest was soms tastbaar aanwezig. Kon ik uiteindelijk alles in vertrouwen in Gods handen leggen. Ook nu nog voor de toekomst van mijn werk, niemand weet of ik nog helemaal herstel en mijn oude functie nog kan uitvoeren. Maar mijn leven is hoe dan ook met Christus verborgen in God.

Eerlijk waar, als ik omzie naar mijn zeer bewogen leven, is God er altijd geweest met Zijn Troost en Liefde en Zijn Kracht. De Heer is mijn Herder mij ontbreekt niets, is zo'n Psalm waar ik van kan zeggen het heeft mij heel veel ontbroken maar Gods liefde voor mij heeft die gaten wél opgevuld. Het is n.l. maar net waar je naar kijkt en waar je je accenten legt. Eigenlijk gaat het alleen om de relatie met Jezus en God door middel van Heilige Geest. Mag je zijn Rust en Vrede ervaren, juist ook als het stormt.

Half december kreeg ik contact met clowntje. Gewoon normaal zoals dat begint. Toch kreeg ons contact al snel een verdieping en werden de mailtjes serieuzer en ging het ook ergens over, gevolgd zo rond oud en nieuw door lange telefoon gesprekken, en zonder elkaar ooit te hebben gezien in zeg maar 3D, gingen wij steeds meer voor elkaar voelen.

Toen wij elkaar voor het eerst in het "echt"ontmoetten kenden wij elkaar al aardig( tot op zekere hoogte natuurlijk) Of dit ideaal is weet ik niet maar wij vonden het wél prettig.

Hoe het verder gaat weten we nog niet, het voelt goed das zeker en wij willen God er wel bij betrekken, dus wel serieus.
De afstand is enorm groot 250 km. Maar wij denken allebei, dat als dit het écht is gaan we er ook voor en dan kiezen wij voor elkaar. Helemaal.
Ik ben heel blij en heel benieuwd hoe het verder gaat, maar heb ALLE vertrouwen erin.
Wij weten nog niet precies of wij op CM blijven, wachten even af, maar ik vind het wél gezellig en vind veel mensen op CM schatten.

Nou dit was mijn reactie/ toevoeging en ik hoop hiermee ook een zegen en bemoediging te kunnen zijn voor anderen.
Leg je leven in de Handen van de Heer en verwacht het van Hem, want Hij weet alles en kent je verlangen.

Lieve groeten Rosita oftewel Roosje

Wat ik jullie ALLEMAAL nog wil meegeven is een lied. Opwekking 501
Een lijflied met prachtige woorden die voor mij zijn gaan leven, en mij troostten.

[i][i]

Van harte gefeliciteerd Rosita en Clowntje!
En wat een mooi getuigenis van je Rosita, ik wens jullie allebei Gods zegen!

Groetjes
Sarah
Naar boven

Auteur Bericht
KLAPROOS940

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 23:11

Bedankt allemaal voor jullie (vaak wijze en doordachte) reacties.

De gemeente waar ik nu lid van ben voel ik me thuis, qua gebruiken enzo en qua omgang met elkaar. De gemeente die dichtbij huis is voel ik me qua gebruiken niet zo thuis. Qua omgang met elkaar, leven als gemeente denk ik wel, dat als ik mensen beter leer kennen, ik me wel thuis kan voelen.

Wat ik ga doen is dat ik (voorlopig) gewoon lid blijf van mijn huidige gemeente, maar wel regelmatig diensten bezoek in de kerk dichtbij huis. En als er vanuit deze gemeente acties voor de wijk zijn/ dingen voor de wijk gedaan worden die me aanspreken en waar ik wat in kan betekenen dat ik daarin participeer. En verder wacht ik af wat op mijn pad komt.

groetjes Klaproos
Naar boven

Auteur Bericht
JOHAN400

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 23:30

HENK710 schreef:

Rel, je wordt al echt een grote Limbo.
Proficiat!
En maak er een goed jaar van!

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley nog vele knel... ik bedoel jaartjes erbij in gezondheid rel
Naar boven

Auteur Bericht
SARIJS794

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 23:55

MAR907 schreef:
Dat heb je goed gezien Sarijs.

Nou dan een foto van`t peerd.

Verraste, verbaasde smiley

Jij kan toveren Mar...
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:22

liefde is een gevoel van ik hou van jouw
Een gevoel ik hoor bij jouw
een gevoel van jij hoort bij mij
geven om elkaar
voor elkaar zijn houden van
elkaar vasthouden
elkaar steunen in goede en zeker in slechte tijden
dingen die niet zijn te vermijden
liefde vreemd fijn geweldig mooi raar
gewoon alles bij elkaar
gemixt in eeen grote pot
en die pot daar mag je van snoepen
proeven likken opeten

hou elkaar goed vast want misschien straks....
sta je weer alleen dus hou dit moment vast
en geniet van alle pracht
de gedachten vast houden want morgen ja morgen komt alles weer goed

Liefde sja vreemd heel vreemd
die roze wolk he...

Laatst aangepast door
RELLOK036
op woensdag 27 januari 2010, 00:28
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:31

oogjes dicht snaveltjes toe
die oogjes zijn zo moe
langzaam vallen ze dicht
langzaam dooft het ligt

pfff ben zo moe denk ik ga maar naar bedje toe
ben zo moe ik zwicht
men bed roept dat is zijn plicht

slaap lekker Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley

Laatst aangepast door
RELLOK036
op woensdag 27 januari 2010, 00:32
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:34

KLAPROOS940 schreef:
Bedankt allemaal voor jullie (vaak wijze en doordachte) reacties.

De gemeente waar ik nu lid van ben voel ik me thuis, qua gebruiken enzo en qua omgang met elkaar. De gemeente die dichtbij huis is voel ik me qua gebruiken niet zo thuis. Qua omgang met elkaar, leven als gemeente denk ik wel, dat als ik mensen beter leer kennen, ik me wel thuis kan voelen.

Wat ik ga doen is dat ik (voorlopig) gewoon lid blijf van mijn huidige gemeente, maar wel regelmatig diensten bezoek in de kerk dichtbij huis. En als er vanuit deze gemeente acties voor de wijk zijn/ dingen voor de wijk gedaan worden die me aanspreken en waar ik wat in kan betekenen dat ik daarin participeer. En verder wacht ik af wat op mijn pad komt.

groetjes Klaproos

Wat een wijs besluit Klaproos. Zo kan je zelf toch proeven in deze gemeente. Heb ik ook gedaan en toen zei God heel duidelijk tegen mij DIT IS JE GEMEENTE. Omdat ik het Hem had gevraagd. God zal je wel een antwoord geven Klaproos.
Veel zegen en wijsheid, Jill
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:36

RELLOK036 schreef:
liefde is een gevoel van ik hou van jouw
Een gevoel ik hoor bij jouw
een gevoel van jij hoort bij mij
geven om elkaar
voor elkaar zijn houden van
elkaar vasthouden
elkaar steunen in goede en zeker in slechte tijden
dingen die niet zijn te vermijden
liefde vreemd fijn geweldig mooi raar
gewoon alles bij elkaar
gemixt in eeen grote pot
en die pot daar mag je van snoepen
proeven likken opeten

hou elkaar goed vast want misschien straks....
sta je weer alleen dus hou dit moment vast
en geniet van alle pracht
de gedachten vast houden want morgen ja morgen komt alles weer goed

Liefde sja vreemd heel vreemd
die roze wolk he...

Je stijg toch niet op he, Rel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:39

RELLOK036 schreef:
die oogjes zijn zo moe
langzaam vallen ze dicht
langzaam dooft het ligt

pfff ben zo moe denk ik ga maar naar bedje toe
ben zo moe ik zwicht
men bed roept dat is zijn plicht

slaap lekker Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley

Naar bed naar bed zei
duimelot
eerst nog wat eten zei
likkepot
waar zal ik het vandaan halen
zei lange jaap
uit grootmoeders kasje
zei ringeling
O dat zal ik verklappen zei
het kleine ding.
Welterusten slaap zacht
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:42

INKA401 schreef:
wat ik vandaag gedaan heb? ...

héééél veel koffie drinken ...
kon de hele dag niets doen vanwege de vorst.

Hey Inka, heb nog wel klussen binnenshuis liggen is dat niks voor je Knipoog smiley
Ehne uiteraard is de koffie gratisssssssssssssssss Clown smiley

Laatst aangepast door
JILL658
op woensdag 27 januari 2010, 00:43
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 00:49

JOLAN931 schreef:
ik denk als ze je een knietje geeft dat je niet meer gekoppeld wilt worden crosser Clown smiley

Het was de vraag of ik koppelaar was geworden.
Maar aan jou wil ik altijd wel gekoppeld worden, knietje of niet. Alleen die verdraaide Willie ...... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 01:20

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 27 januari 2010, 01:21
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 01:56

PIETER649 schreef:
dat donkerbruine gevoel had ik al dat je je uitspraak niet zo bedoelde Lachende smiley
enne.. dat netter uitdrukken, ach dit inkoppertje was te leuk om te laten liggen. Knipoog smiley
jammer dat je daar de humor niet van inziet... mannen met gevoel voor humor hebben ook meer succes op dit soort sites...
tis maar n tip, misschien heb je dr wat aan Smiley met dichtgeplakte mond

kennis van zaken pieter? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 02:04

JILL658 schreef:
Hey Inka, heb nog wel klussen binnenshuis liggen is dat niks voor je Knipoog smiley
Ehne uiteraard is de koffie gratisssssssssssssssss Clown smiley

ja leuk jill, maar zakenlijk ligd dit nou eenmaal héél anders dan in de privé sfeer ... jij snap?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 08:56

gaat niet lukken cross..........hahaha

Clown smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 27 januari 2010, 08:57
Naar boven

Auteur Bericht
SARIJS794

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 10:29

CROSSROAD317 schreef:
..

Wat is met de puntjes Crossroad?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 11:06

SARIJS794 schreef:

Dat maakt mij ook wel nieuwsgierig. Knipoog smiley

Bedankt voor de verdere info over het peerd van Ome Loeks! Kan een goede reden zijn, om mee te gaan stappen. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 27 januari 2010, 11:06
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 11:18

ik ken allen het paard van sinterklaas....oja ook die van sinte merte maar das een ander verhaal... Clown smiley
ach ja zo heeft elke streek wel iets bij mij euhm oa schtersfeesten en vasteloavend en sinte merte (sint maarten dus)
Naar boven

Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 11:21

euhm een venlo's liedje over sinte merte:
Sint-Maartenlied uit Venlo.

Sinter Mertes veugelke,
haet ein roëd keugelke.
Haet ein blauw stertje,
hoepsa Sinter Mertes.
Vandaag is 't Sinter Mertes,
morrege Sinter Krökke.
Dan kòmme die gooje herte,
die hadde zo gaer ein stökske.
Höltje op ein törrefke,
Sinter Mertes körrefke.
Hölt, hölt, hölt,
en 's winters is 't kald.
Hoera, hoera, waat hebbe de boere ein laeve,
hoera, hoera, waat hebbe de boere ein pret.
En
Mieke de woep zoot op de stoep,
en leet der eine vleege.
Mieke de woep zoot op de stoep,
en leet der eine goan.
Hoera, hoera, waat hebbe de boere ein laeve,
hoera, hoera, waat hebbe de boere ein pret.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 11:31

1, 3 en 4 februari: Tzahal tournee 2010

Israël, geboren voor vrede!

Een volk dat al meer dan zestig jaar, omringd door vijandschap en terreur, toch onverminderd blijft verlangen en uitzien naar Shalom, naar vrede, dat verdient toch een feest?

Daarom zullen wij op 1, 3 en 4 februari feestelijke concerten organiseren met de inmiddels bekende army-band Tzahal. Eens per jaar komen ze ons -hun vrienden in Nederland- opzoeken en doen wij er alles aan om hun bezoek tot een spetterend feest te maken.

Wie zijn zij?
Even een lesje Hebreeuws: de naam ‘Tzahal’ is een acroniem of samentrekking van "Tzva Hagana Leyisrael", d.w.z. het Israëlische verdedigingsleger. In Israël geldt militaire dienstplicht voor zowel mannen als vrouwen. De zestig meest muzikale jongeren uit deze groep dienstplichtige militairen worden uitgekozen om één jaar in het Israëlische Tzahal Orkest mee te spelen. Ze treden bij alle belangrijke officiële gelegenheden in Israël op en geven daarnaast concerten voor de Israëlische soldaten. De allerbeste musici uit het Tzahal Orkest komen eens per jaar naar Europa, en krijgen het voor elkaar om de sfeer en temperatuur in alle zalen tot Israëlische hoogten te laten stijgen!

Hoe ziet zo’n concert er uit?
Hun programma bestaat uit vlotte muziek en toffe Israëlische liedjes. Een heel afwisselend repertoire van een vleugje Joodse Klezmermuziek, Bijbelse muziek en Taste of Israël, vaak met een diepe geestelijke inhoud over het verlangen naar de Messias. Zo krijg je de smaak van Israël al gauw te pakken! Vorig jaar was een van de meiden van Tzahal een echte opera-zangeres en gaf een prachtige aria uit My Fair Lady ten gehore. Samengesmeed is het een vlot en prachtig programma, voor elk wat wils. De collecteopbrengst tijdens de concerten komt volledig ten goede aan een project in Israël.

Wanneer zijn de concerten
De concerten van Tzahal vinden plaats op
Maandag 1 februari: Drachten, Theater de Lawei
Woensdag 3 februari: Amersfoort, Theater De Flint, Stadszaal
Donderdag 4 februari: Dordrecht, Theater Kunstmin
Alle concerten beginnen om 19.30u.

Wat is er nog meer te doen?
Dit jaar is er voor jongeren een unieke kans om de jongens en meiden van Tzahal te ontmoeten. Kom daarom eerder naar het concert, en doe mee aan de unieke Djembé Workshop. Samen met Tzahal studeer je een liedje in op de djembé, en ’s avonds tijdens het concert voer je het dus ook op! Dus: ben jij 30 jaar of jonger, en lijkt je dit wel wat? Geef je dan op! Aanmelden kost 5 euro en is verplicht, vanwege het beperkte aantal plaatsen. Geef je op via info@isreality.nl Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. (met je volledige naam, adres en leeftijd, en vermeld daarbij in welke plaats jij wilt meedoen: Drachten, Amersfoort of Dordrecht). Wanneer je waar moet zijn, hoor je dan van ons via de mail.

LET OP: de Djembésessies in Amersfoort en Dordrecht zitten vol!

Bestel nu je kaarten!
Een kaartje kost € 10 per persoon. Bestel snel! Telefonisch 033-4220404, E-mail: tzahal@christenenvoorisrael.nl Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. , of bestel online

LET OP: Dordrecht en Amersfoort zijn vrijwel uitverkocht. Kaarten voor Dordrecht en Amersfoort zijn zolang de voorraad strekt alleen nog telefonisch te reserveren. Voor Drachten zijn nog volop kaarten verkrijgbaar.

De kaarten worden vanaf januari toegestuurd.

Voorverkoopadressen Tzahal Drachten

Evangelische Boekwinkel, Houtlaan 61, Drachten, 0512-541737
Evangelisch Boekhuis Jadá, Westersingel 24, Burgum, 0511-463937
Evangelische Boektiek, Keppelstraat 30, Dokkum, 0519-221759
Boektiek Het Aanbod, Norgerweg 7, Haulerwijk, 0516-421627
Boekhuis De Brug, Vleesmarkt 8, Heerenveen, 0513-625574
Evangelische Boekwinkel Ichthus, Voorstreek 48, Leeuwarden, 058-2126744
De Fakkel Leeuwarden, Engelsestraat 55 A, Leeuwarden, 058-2121029
Muziekhandel van der Hauw, Grootzand 70, 8601 AZ Sneek, 0515-424130

Even voorstellen: de zangers van Tzahal

Yossi Mahatsri (22) is de commandant van het Tzahalkoor. Hij groeide op in Pardes Hana en is de zoon van Pinchas en Yassa, beiden afkomstig uit Jemen. Hij is de derde van vier kinderen en had op school als hoofdvak informatica. Van de leeftijd van zeven jaar tot zijn Bar Mitswa (dertien jaar) had hij enkele keren per jaar Thorales van een Jemenitische rabbijn. Yossi vertelt: “ik moest een keer optreden voor een herdenkingsdienst van een van de militairen die was gesneuveld. Ik begon met het zingen van het lied Shema Israel (Hoor, o Israël). Tijdens het zingen keek ik in de ogen van de moeder van de overleden soldaat en ik huilde samen met haar. Na afloop kwam ze naar me toe en zegende me. Toen realiseerde ik me hoe veel gevoel je kunt delen met een lied.“

Hadar Cohen (20) woont in Ma’ale Adumim, niet ver van Jeruzalem. Haar vader, Ori, is van Pools-Griekse afkomst, en haar moeder Esther komt uit Marokko. Hadar is de jongste van zes kinderen. Haar broer, die een officier was bij de grenspolitie, is gedood door een terrorist toen zijn eenheid een schoolbus begeleidde langs de grens van Gaza. Sinds dit moment is de grenspolitie voor Hadar en haar familie een symbool geworden van heldenmoed en trots. Ze heeft haar diploma behaald in de vakken theater en Frans. Ze speelt piano en doet aan dans en jazzballet. Op 18 februari 2008 is ze bij het leger gegaan, en na een maand werd ze lid van het Tzahalkoor.

Mor Admoni (19) is opgegroeid in Rishon le Zion. Ze is de dochter van Ilan en Nehama, beiden afkomstig uit Jemen. Ze is de tweede van vier kinderen, en heeft gestudeerd op de religieuze school in Rishon le Zion. Op de middelbare school was haar hoofdvak economie. Aan het einde van haar school, deed ze mee aan de audities om in het koor te mogen. Op 24 september 2008 ging ze in dienst in het leger, en een maand later mocht ze meedoen in het Tzahalkoor.Het koor treedt vaak op voor groepen soldaten van de grenspolitie. Vaak militairen die in zeer gevaarlijke situaties moeten optreden. Mor vind het mooi als deze soldaten dankzij het optreden blij en bemoedigd worden.

Overige Agenda:

19 tot 30 jan: spreekbeurten Erik Gezels
Erik Gezels spreekt in januari in Nijkerk, Beilen, Rijssen, Den Haag, Apeldoorn, Leek, Den Helder en Rotterdam. De avonden hebben als thema: Kom mee op reis door Israël! Klik ...
Lees meer... 21 jan: spreekbeurt ds. W. Glashouwer
Ds. Willem J.J. Glashouwer spreekt over de verhouding tussen Kerk en Israël. Eeuwenlang leek dit volstrekt duidelijk. Israël hoorde bij het Oude Verbond en de Kerk bij het Nieuwe ...
Lees meer... 1, 3 en 4 februari: Tzahal tournee 2010
Israël, geboren voor vrede! Een volk dat al meer dan zestig jaar, omringd door vijandschap en terreur, toch onverminderd blijft verlangen en uitzien naar Shalom, naar vrede, dat verdient toch ...
Lees meer... 1,8,15 feb: studieavonden Henk Poot
Ds Henk Poot geeft een seminar in Groningen met als thema: Jozef, de Here Jezus en Israël. De avonden zijn op maandag 1,8 en 15 februari 2010, alle avonden beginnen ...
Lees meer... 4,11,18,25 febr: seminars Jan van Barneveld
Jan van Barneveld geeft een seminar in Wijnjewoude met als thema: Met Israel op weg naar de eindtijd. donderdag 04 februari donderdag 11 februari donderdag 18 februari donderdag 25 ...
Lees meer... 11 februari: Studiedag internationaal recht
Donderdag 11 februari om 13.30 uur bent u welkom in perscentrum Nieuwspoort in Den Haag voor een bijzondere studiemiddag met als thema: Israël, een staat ter discussie? Aanvang: 13.30 uur. In ...
Lees meer... 17-23 maart: Kiryat Yam jeugdorkest
Een prachtig voorbeeld van het aanmoedigen en ontwikkelen van talent in Israël is wel het Kiryat Yam jeugdorkest. Dit bijzondere orkest geeft in maart vijf optredens in Nederland en België. Het ...
Lees meer... Meer activiteiten...

www.christenenvoorisrael.nl

Laatst aangepast door
ANITA324
op woensdag 27 januari 2010, 11:31
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 11:37

Hey Rell, alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes,
Marijan
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 13:11

PIETER649 schreef:
dat donkerbruine gevoel had ik al dat je je uitspraak niet zo bedoelde Lachende smiley
enne.. dat netter uitdrukken, ach dit inkoppertje was te leuk om te laten liggen. Knipoog smiley
jammer dat je daar de humor niet van inziet... mannen met gevoel voor humor hebben ook meer succes op dit soort sites...
tis maar n tip, misschien heb je dr wat aan Smiley met dichtgeplakte mond

Eerlijk gezegd vind ik deze vorm van humor nogal goedkoop en respectloos.
Ik denk dat ik het zelf meer van een andere soort humor moet hebben...

Succes zit natuurlijk niet alleen in humor... en btw, wat versta je onder humor, of anderzijds succes?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 13:41

Ook voor mij was dit een bijzondere zomer, omdat ik toen - 5 à 10 minuten eerder dan m'n zusje - ter wereld kwam. Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=9f06QZCVUHg
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 14:01

SARIJS794 schreef:

MARIJAN072 schreef:
Dat maakt mij ook wel nieuwsgierig. Knipoog smiley

Bedankt voor de verdere info over het peerd van Ome Loeks! Kan een goede reden zijn, om mee te gaan stappen. Lachende smiley

.. ik wou 100 postings hebben op het forum Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 15:49

ILJA654 schreef:
Ik zou het wel prettig vinden als er binnen de site aangegeven kan worden dat je aan het privéchatten bent met iemand daar het regelmatig gebeurd dat je in een goed gesprek bent met iemand op de chat en dan komen er 1 of 2 andere tussen door en die geven vaak niet zo snel op Twijfelende smiley. Misschien een optie om net als op msn aan te geven dat je bezet bent ofzo.

Dan zet je toch even de timeout knop in werking of je kunt instellen, dat je alleen door je ``vrienden`` benaderd wil worden voor een privé chat, hetgeen je later weer kunt veranderen, als je dat wil. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 16:56

Nog ff een paar leuke filmpjes hier plaatsen voor ik hier wegga...

Najib Amhali - Plaatjesdraaier

Theo Maassen - Mengvoeders United

Soekeloekie - Droog Brood

Jochem Myjer - Wat als... (Imitaties)

Herman Finkers - Het spreukjesbos

Bert Visscher - Dikkertje Dap en andere kinderliedjes

Jiskefet - Autodidact

Veel plezier ermee... Lachende smiley

CU&GB

Lepeltje.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 27 januari 2010, 17:27

CROSSROAD317 schreef:
SARIJS794 schreef:

.. ik wou 100 postings hebben op het forum Lachende smiley Clown smiley

Aha, vandaar... Lachende smiley Je zit er dik overheen nu, maar van sommige mensen hier kun je het echt niet winnen hoor. Knipoog smiley

Ik ga richting de 200, hmm.....of ik daar trots op ben. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 ... 6194 Volgende
Pagina 144 van 6194