Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 21:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou dan moet die lucht geen probleem zijn |
Nee voor mij niet.... maar voor de buurman misschien wel..... Gaat ie de reinigingsdienst misschien wel bellen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:41
|
|
|
Gaat ie de reinigingsdienst misschien wel bellen..... [/quote]
nah, kunnen ze direct de vieze aardappelpan schoonmaken, hoef jij dat niet te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:52
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nah, kunnen ze direct de vieze aardappelpan schoonmaken, hoef jij dat niet te doen. |
Jij bent geniaal Yelnin Op CM doe je nog eens ideeen op Een gemis dat je ons gaat verlaten........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:45
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Jij bent geniaal Yelnin Op CM doe je nog eens ideeen op Een gemis dat je ons gaat verlaten........ |
daar is CM voor he, om ideeën op te doen, vooral daarvoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:54
|
|
|
YELNIN491 schreef: | daar is CM voor he, om ideeën op te doen, vooral daarvoor |
Ja ja dat durft ze te zeggen net voor de gaat Maar waar het nog meer voor is verzwijgt ze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja ja dat durft ze te zeggen net voor de gaat Maar waar het nog meer voor is verzwijgt ze | het leven is soms oneerlijk Erika....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:36
|
|
|
Mijn auto wou niet starten vandaag. Maar gelukkig ben ik lid van de ANWB, dus snel gebeld......willen ze wel komen maar moet ik €70,00 betalen omdat ik nog thuis ben, en niet ergens in de wildernis sta met pech. PFFFFFFFFFFF snap jij het???
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 21:42
|
|
|
Ik word weer geopereerd maar wel 2 keer, eerst op 6 maart duim op de goede plaats zetten en weer stukje bot uit de heup en overgezet aan de onderkant van de duim. Na volledig herstel van de duim en dan stukje bot uit het midden van de pols verwijderen, het is teveel ruimte over bij polsgewricht. Het is waarschijnlijk dat dit hand zeer beperkt kan gebruiken. Bijvoorbeeld: kan de sleutel niet draaien van auto of deur, onmogelijk om schroeven te draaien.
Ik heb zojuist opgezocht op internet naar informatie voor mogelijk schadevergoeding eisen voor letselschade. Het was al paar keer fout gegaan van de operaties.
Herstel van aanstaande operaties duurt tot eind van dit jaar of langer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:05
|
|
|
MARY052 schreef: | Mijn auto wou niet starten vandaag. Maar gelukkig ben ik lid van de ANWB, dus snel gebeld......willen ze wel komen maar moet ik €70,00 betalen omdat ik nog thuis ben, en niet ergens in de wildernis sta met pech. PFFFFFFFFFFF snap jij het???
Mary |
Ja hoor , ik snap het. Je hebt nl. geen thuishulpservice-abonnement afgesloten. Tip: zorg dat je auto de volgende keer net buiten je woonplaats staat. Dan komen ze je wel gratis hulp aanbieden. Evt. kan je je buurman ook even vragen of ie je auto even weg wil slepen van je huis vandaan naar buiten de bebouwde kom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja hoor , ik snap het. Je hebt nl. geen thuishulpservice-abonnement afgesloten. Tip: zorg dat je auto de volgende keer net buiten je woonplaats staat. Dan komen ze je wel gratis hulp aanbieden. Evt. kan je je buurman ook even vragen of ie je auto even weg wil slepen van je huis vandaan naar buiten de bebouwde kom. |
dat is oplichting visser
Gij zult niet stelen.... ook niet van de ANWB
Maar ach... dit is CM he, daar is men alleen bezig met nr 7
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat is oplichting visser
Gij zult niet stelen.... ook niet van de ANWB
Maar ach... dit is CM he, daar is men alleen bezig met nr 7 |
Ik zie het meer als zeeuwse zunigheid.
En jij hebt niet 2 x gebruik gemaakt van die aanbieding van CM in december?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 23:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik zie het meer als zeeuwse zunigheid.
En jij hebt niet 2 x gebruik gemaakt van die aanbieding van CM in december? |
nee, hoezo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 01:24
|
|
|
ging tegen 24.00 uur naar het toilet, wil mn bed induiken hoorde raar geluid uit de gang ga kijken snik waterleiding gesprongen water spoot de gang in en binnen mum van tijd stond gang en gedeelte huiskamer blank kreeg met pijn en moeite de hoofdkraan dicht gelukkig waren mn broer, zwager en neefje er vrij vlot om me te helpen mn meubels te redden en huis droog te dweilen. Doordat de hoofdkraan dichtzit komen ze over een aantal uren pas het probleem maken Of te wel geen water in huis hopelijk geen al te grote waterschade in mn huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 02:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ging tegen 24.00 uur naar het toilet, wil mn bed induiken hoorde raar geluid uit de gang ga kijken snik waterleiding gesprongen water spoot de gang in en binnen mum van tijd stond gang en gedeelte huiskamer blank kreeg met pijn en moeite de hoofdkraan dicht gelukkig waren mn broer, zwager en neefje er vrij vlot om me te helpen mn meubels te redden en huis droog te dweilen. Doordat de hoofdkraan dichtzit komen ze over een aantal uren pas het probleem maken Of te wel geen water in huis hopelijk geen al te grote waterschade in mn huis |
Oh wat naar, Erika!! Heel veel sterkte ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 09:38
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ging tegen 24.00 uur naar het toilet, wil mn bed induiken hoorde raar geluid uit de gang ga kijken snik waterleiding gesprongen water spoot de gang in en binnen mum van tijd stond gang en gedeelte huiskamer blank kreeg met pijn en moeite de hoofdkraan dicht gelukkig waren mn broer, zwager en neefje er vrij vlot om me te helpen mn meubels te redden en huis droog te dweilen. Doordat de hoofdkraan dichtzit komen ze over een aantal uren pas het probleem maken Of te wel geen water in huis hopelijk geen al te grote waterschade in mn huis |
Oeps Erika.....da's nou vervelend!! Daar zit je nu ook niet op de wachten..... Sterkte ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 10:04
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik word weer geopereerd maar wel 2 keer, eerst op 6 maart duim op de goede plaats zetten en weer stukje bot uit de heup en overgezet aan de onderkant van de duim. Na volledig herstel van de duim en dan stukje bot uit het midden van de pols verwijderen, het is teveel ruimte over bij polsgewricht. Het is waarschijnlijk dat dit hand zeer beperkt kan gebruiken. Bijvoorbeeld: kan de sleutel niet draaien van auto of deur, onmogelijk om schroeven te draaien.
Ik heb zojuist opgezocht op internet naar informatie voor mogelijk schadevergoeding eisen voor letselschade. Het was al paar keer fout gegaan van de operaties.
Herstel van aanstaande operaties duurt tot eind van dit jaar of langer. |
Een zeer slopende situatie Herman.... Je zou er een beetje moedeloos van worden joh... Strekte samen...!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 11:48
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een zeer slopende situatie Herman.... Je zou er een beetje moedeloos van worden joh... Sterkte samen...!!! |
Dank je wel Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 11:49
|
|
|
Balen zeg
Is je woonkamer toch geen ijsbaan geworden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:29
|
|
|
Zo het huis is weer aan kant, de kapotte leiding is gemaakt! Was constructie fout van de maatschappij en bedankt maar weer Maar goed weet waar de schade te verhalen is als die nog mocht komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zo het huis is weer aan kant, de kapotte leiding is gemaakt! Was constructie fout van de maatschappij en bedankt maar weer Maar goed weet waar de schade te verhalen is als die nog mocht komen |
Heeft je nieuwe bank er onder geleden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heeft je nieuwe bank er onder geleden? |
Nee het water is gestopt net voor mijn meubels HAd op tijd de hoofdkraan dicht dus als er schade is dan is het aan mijn laminaat en dat kan nog dagen duren voordat dat duidelijk wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:02
|
|
|
Hebben die zwager en broer van jou vanmiddag iets te doen? Heb hier ook een gesprongen waterleiding in de bedrijfshal waar niemand aanwezig was en waar nu 5 cm water in staat over de hele oppervlakte van de loods. Dus als het water er vanavond uit is wacht ons morgen een enorme ijsbaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:13
|
|
|
en mijn leidingen van het warme water zijn ook al bevroren; ik kan alleen met koud water douchen.....
ik mis een kerel in huis, die weet hoe ik dit op kan lossen.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 5 februari 2012, 16:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en mijn leidingen van het warme water zijn ook al bevroren; ik kan alleen met koud water douchen.....
ik mis een kerel in huis, die weet hoe ik dit op kan lossen. |
Idee: zoek een kerel en ga daar douchen? Maar als dat te lang duurt mag je best hier komen douchen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:25
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Idee: zoek een kerel en ga daar douchen? Maar als dat te lang duurt mag je best hier komen douchen hoor |
...als ze zich maar met koud water wast anders gaan we weer weken moeten horen welke mooie badkamer jullie wel hebben. Ze is nu van die keuken-manie afgekickt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en mijn leidingen van het warme water zijn ook al bevroren; ik kan alleen met koud water douchen.....
ik mis een kerel in huis, die weet hoe ik dit op kan lossen. |
...als die warm waterleidingen bevroren zijn is dat misschien een teken dat het niet veel gebruikt werd...om bijvoorbeeld jullie te wassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ze zich maar met koud water wast anders gaan we weer weken moeten horen welke mooie badkamer jullie wel hebben. Ze is nu van die keuken-manie afgekickt... |
Kans is groot, hij is ook wel heel erg mooi hoor Terracotta met blauwe accenten,groot hoekbad, toilet, dubbele wasbak en een inloopdouche
Owja, en hij heeft ook nog lekker warm water ook, deels gratis door de zonneboiler
Zo, en nu gauw mn boreaurode keuken in......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:46
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Kans is groot, hij is ook wel heel erg mooi hoor Terracotta met blauwe accenten,groot hoekbad, toilet, dubbele wasbak en een inloopdouche
Owja, en hij heeft ook nog lekker warm water ook, deels gratis door de zonneboiler
Zo, en nu gauw mn boreaurode keuken in...... |
Pestkop...als ze nu weer weken in de chatroom over een badkamer raaskaalt dan dan dan dan...nou ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pestkop...als ze nu weer weken in de chatroom over een badkamer raaskaalt dan dan dan dan...nou ja... |
ik kan ook gewoon een foto voor je plaatsen hoor hoor frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|