Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 14:32
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | en ik verheugde me zo op een veel te grote mergpijp bij de koffie.
Eeeeeh Jolan,
Past je je trouwjurk nog? |
Als haar trouwjurk te klein geworden is mag ze die van jou dan aan doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 14:52
|
|
|
Auto kapot..(versnelling) Op een parkeerplaats staan...(tijd is verlopen!!) en niet weg kunnen.... Natuurlijk ook alweer de kostelijke euro's in je droom zien wegvliegen....
In je eerste versnelling staan maar niet weg kunnen( staat een auto voor me)Dus ook niet achteruit......
Twee mannen hebben me geholpen....gelukkig.... In je 1e versnelling naar de garage tuffen met allemaal boze gezichten van links en rechts en achter je....
Waarschijnlijk een versnellingskabel(in het gunstigste geval) anders een nieuwe bak.... Geen auto en die garage die geen huur auto""s heeft....
Mmmmm...ik zit thuis nu...dat wel...maar geen prettig gevoel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 14:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Auto kapot..(versnelling) Op een parkeerplaats staan...(tijd is verlopen!!) en niet weg kunnen.... Natuurlijk ook alweer de kostelijke euro's in je droom zien wegvliegen....
In je eerste versnelling staan maar niet weg kunnen( staat een auto voor me)Dus ook niet achteruit......
Twee mannen hebben me geholpen....gelukkig.... In je 1e versnelling naar de garage tuffen met allemaal boze gezichten van links en rechts en achter je....
Waarschijnlijk een versnellingskabel(in het gunstigste geval) anders een nieuwe bak.... Geen auto en die garage die geen huur auto""s heeft....
Mmmmm...ik zit thuis nu...dat wel...maar geen prettig gevoel... |
...en wat ga je eten vandaag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 14:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Auto kapot..(versnelling) Op een parkeerplaats staan...(tijd is verlopen!!) en niet weg kunnen.... Natuurlijk ook alweer de kostelijke euro's in je droom zien wegvliegen....
Mmmmm...ik zit thuis nu...dat wel...maar geen prettig gevoel... |
da's nie leuk, nee. kon je wel ont-koppelen? nee: kabel kaduuk. ja: als je (ook) niet kon schakelen (duidelijk niet, lees ik), dan heb je kans dat er in de bak wat gebroken is. schakelvork of zo.
heb je een beetje gangbare auto?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 15:54
|
|
|
Een dewoo matiz Grif... Schijnbaar moeilijk om aan onderdelen te komen( zegt men) Vandaag bestellen....en ging dat voor het weekeind niet meer lukken zei die jongen...
Hij zei voor 99% zeker te weten dat het de kabel was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 15:58
|
|
|
als ze een snelle onderdelenleverancier (3x woordwaarde) hebben, is het vaak: vandaag besteld, morgen in huis.
helaas is het soms wel zo dat 'ze' sommige dingen niet op de plank hebben liggen 'omdat dat toch nooit besteld wordt, het gaat toch nooit stuk'. al kan ik me dat bij een koppelingskabel niet voorstellen.
trouwens: automaterialenboer is sneller (en vaak ook goeiekoper) dan de dealert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:14
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als ze een snelle onderdelenleverancier (3x woordwaarde) hebben, is het vaak: vandaag besteld, morgen in huis.
helaas is het soms wel zo dat 'ze' sommige dingen niet op de plank hebben liggen 'omdat dat toch nooit besteld wordt, het gaat toch nooit stuk'. al kan ik me dat bij een koppelingskabel niet voorstellen.
trouwens: automaterialenboer is sneller (en vaak ook goeiekoper) dan de dealert. |
Ik snap het Grif....maar ik ben een vrouw....niet handig....weet niets over auto"s en heb ook niet een vriendje die het kan maken voor me.... DUS....voor alsnog heb ik geen oplossing...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een dewoo matiz Grif... Schijnbaar moeilijk om aan onderdelen te komen( zegt men) Vandaag bestellen....en ging dat voor het weekeind niet meer lukken zei die jongen...
Hij zei voor 99% zeker te weten dat het de kabel was... |
Ik had ook eens een gebroken kabel en dan kan je echt geen kant meer op. Je pedaal staat dan helemaal achteraan en schakelen naar welke versnelling ging niet. Het was gelukkig de kabel die heel snel hersteld kon worden voor relatief weinig geld. Het andere geval kon zijn was dat er in de versnellingsbak wat stuk was en dan kost het honderden euro's en ik denk, Zeeland, dat het laatste geval wel eens jouw probleem kan zijn. Spijtig genoeg natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik snap het Grif....maar ik ben een vrouw....niet handig....weet niets over auto"s en heb ook niet een vriendje die het kan maken voor me.... DUS....voor alsnog heb ik geen oplossing... |
Balen Zeeland,op zo'n moment zou je een man bij de hand moeten hebben die alles even regelt(ja echt,das heerlijk,ik beken ) Ik ben lid van de wegenwacht,heb hem 1x nodig gehad.......hij kwam,keek me zwijgend aan,sloot startkabels aan en ik kon weer rijden.......ja de radio vergeten
Hopelijk valt de schade mee voor je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik snap het Grif....maar ik ben een vrouw....niet handig....weet niets over auto"s en heb ook niet een vriendje die het kan maken voor me.... DUS....voor alsnog heb ik geen oplossing... |
Vrouwen zijn wel handig Zeeuwtje Maar niet met auto's ... meestal ...
Wens je heel veel sterkte met de sores, knufff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 17:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik had ook eens een gebroken kabel en dan kan je echt geen kant meer op. Je pedaal staat dan helemaal achteraan en schakelen naar welke versnelling ging niet. Het was gelukkig de kabel die heel snel hersteld kon worden voor relatief weinig geld. Het andere geval kon zijn was dat er in de versnellingsbak wat stuk was en dan kost het honderden euro's en ik denk, Zeeland, dat het laatste geval wel eens jouw probleem kan zijn. Spijtig genoeg natuurlijk. |
NEEEEEEE...Ineke blijft gewoon optimistisch...en Frank ook... Die garageman gaf me moed...hij weet meer dan mij.... Dat klopt ook wel...want het IS...de kabel...(zojuist gehoord ...kosten 70 euro...en dan nog erin zetten) Die is besteld...maar wordt waarsch pas maandag.... Ik denk nu maar weer...het kan erger....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 26 januari 2012, 17:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 21:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | NEEEEEEE...Ineke blijft gewoon optimistisch...en Frank ook... Die garageman gaf me moed...hij weet meer dan mij.... Dat klopt ook wel...want het IS...de kabel...(zojuist gehoord ...kosten 70 euro...en dan nog erin zetten) Die is besteld...maar wordt waarsch pas maandag.... Ik denk nu maar weer...het kan erger.... |
Ach, ga je toch lekker op de fiets???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 21:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, ga je toch lekker op de fiets??? |
Zal wel moeten , er komen niet eens bussen in dat gat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, ga je toch lekker op de fiets??? |
Waarschijnlijk leg jij die afstanden die ik rij in de thuiszorg ook niet af per fiets!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal wel moeten , er komen niet eens bussen in dat gat. |
Waar zullen we het over hebben Visser... Dat GAT waar jij woont of het MIJNE???
Denk toch dat hier minder gat is dan daar!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:51
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waar zullen we het over hebben Visser... Dat GAT waar jij woont of het MIJNE???
Denk toch dat hier minder gat is dan daar!!!!!!!!!!!!!!! |
Wees eerlijk.....moet ik dan ècht zeggen dat je in zo'n prachtig dorpje woont. Dat ken toch niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wees eerlijk.....moet ik dan ècht zeggen dat je in zo'n prachtig dorpje woont. Dat ken toch niet? |
Dat niet alleen, maar als jij er visspullen moet hebben..is het een goed dorp he????
Zijn we alleen goed omdat we een fixet hebben???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal wel moeten , er komen niet eens bussen in dat gat. |
...laten we hopen van niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 09:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waarschijnlijk leg jij die afstanden die ik rij in de thuiszorg ook niet af per fiets!!! |
Het lijkt soms wel voor mensen of je auto je afgod is zoveel woorden en slechte momenten worden er aan gespendeerd........ Het is maar een vervoersmiddel.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het lijkt soms wel voor mensen of je auto je afgod is zoveel woorden en slechte momenten worden er aan gespendeerd........ Het is maar een vervoersmiddel....... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 10:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is maar een vervoersmiddel....... |
als hij het doet wel ja......anders is het slechts een duur hoopje metaal voor je deur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | |
Ik snap nooit die smiley's.....Wat bedoel je nu Zeeland???? Dat ik het niet mag zeggen of gewoon mijn mond moet houden????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik snap nooit die smiley's.....Wat bedoel je nu Zeeland???? Dat ik het niet mag zeggen of gewoon mijn mond moet houden???? |
Nee...dat ik zwijg...mij zul je het woord auto hier niet meer horen zeggen!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 27 januari 2012, 11:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...dat ik zwijg...mij zul je het woord auto hier niet meer horen zeggen!!! |
Maar omdat ik er wat anders mee omga dan jij dat doet zwijg je maar en noem je het woord auto niet meer....??? Het was gewoon een opmerking van mij en daar kan je het mee eens zijn of vinden dat ik raaskal....... Niet zo dramatisch doen Zeeland....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 16:21
|
|
|
GRRRRRRRRRR....... 1 klik, ja, echt maar eentje!!, op de muisknop levert doorgaans 2 postings hier op?? Waarom?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 16:21
|
|
|
GRRRRRRRRRR....... 1 klik, ja, echt maar eentje!!, op de muisknop levert doorgaans 2 postings hier op?? Waarom?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 16:32
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | GRRRRRRRRRR....... 1 klik, ja, echt maar eentje!!, op de muisknop levert doorgaans 2 postings hier op?? Waarom? |
Dat gebeurd vaker met jouw he??? Hoe komt dat toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 17:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | GRRRRRRRRRR....... 1 klik, ja, echt maar eentje!!, op de muisknop levert doorgaans 2 postings hier op?? Waarom? |
last van een eigenwijze muis???? Tegenwoordig zijn er zoveel zelfdenkende apparaten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 17:50
|
|
|
Steentje, wat doe je na het op de "ok"-knop klikken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 17:53
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Steentje, wat doe je na het op de "ok"-knop klikken? |
Haar neus snuiten en haar kammen...pfff, wat een vraag...
|
|
Naar boven |
|
|