ChristianMatch

Forum

de enige leuke man op CM
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 21 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:38

Ja, daar moet je helaas voor uitkijken....

Maar ja, als je iemand kent de buren weten ervan, etc. ja, het voelt veilig, anders nooit doen natuurlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 10:36

KLUS667 schreef:
Hmmm, hoe serieus is je laatste post Smiley die vol vragen zit Whahahahaaaa

Maar: geniet ervan, we krijgen die pleisters er wel af...... Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

duh ben altijd heel serieus hier hoor

En ja ik date rustig thuis, vind ik relaxed,
een dochter van me zag het totaal niet zitten ik op terasje afsprak, mam zo stopt hij wat in je drinken, als je weg g aat komt hij je achterna etc, hakt me ergens in stukken Zieke smiley
oh bij de hema kan wel, jaaa daar kent het hele personeel me en kan iedereen het in d egaten houden.... terwijl ik samen met hem een hema rookworst eet-? Twijfelende smiley
nee thuis voel ik me zelf ook relaxer, en kids komen natuurlijk effe voorbij hallo zeggen, die zien dan, oke is goed, geen griezel......
scheelt hoop werk voor kids om me te bewaken ergens buiten huis... ha ha Kinderen zijn groot hoor al, maar omgekeerde wereld, en als ik zeg en jullie dan toen jullie gingen date???? toen zeiden jullie altijd mam niet overbezorgd
zeggen ze, je had gelijk dus..... wij weten hoe eng het eigenlijk is....
tja dus thuis......
hij had geluk, maar 4 kids die effe hallo zeiden, ha ha je wil niet weten hoe druk hun whats up verkeer onderling was....
terwijl ik had gezegd, is gewoon vriendschap, helaas kennen ze me te goed, zeggen ze ja ja.......
oh 1 dochter nam boek voor me mee, over sex etc. als cristen. ha ha ha ha
leuk he volwassen kinderen....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 10:45

PETRA373 schreef:
duh ben altijd heel serieus hier hoor

En ja ik date rustig thuis, vind ik relaxed,
een dochter van me zag het totaal niet zitten ik op terasje afsprak, mam zo stopt hij wat in je drinken, als je weg g aat komt hij je achterna etc, hakt me ergens in stukken Zieke smiley
oh bij de hema kan wel, jaaa daar kent het hele personeel me en kan iedereen het in d egaten houden.... terwijl ik samen met hem een hema rookworst eet-? Twijfelende smiley
nee thuis voel ik me zelf ook relaxer, en kids komen natuurlijk effe voorbij hallo zeggen, die zien dan, oke is goed, geen griezel......
scheelt hoop werk voor kids om me te bewaken ergens buiten huis... ha ha Kinderen zijn groot hoor al, maar omgekeerde wereld, en als ik zeg en jullie dan toen jullie gingen date???? toen zeiden jullie altijd mam niet overbezorgd
zeggen ze, je had gelijk dus..... wij weten hoe eng het eigenlijk is....
tja dus thuis......
hij had geluk, maar 4 kids die effe hallo zeiden, ha ha je wil niet weten hoe druk hun whats up verkeer onderling was....
terwijl ik had gezegd, is gewoon vriendschap, helaas kennen ze me te goed, zeggen ze ja ja.......
oh 1 dochter nam boek voor me mee, over sex etc. als cristen. ha ha ha ha
leuk he volwassen kinderen....

je hebt dus een soort date waakhonden in huis Knipoog smiley
maar on-topic. jij hebt dus nu de leukste man in gepikt, dus kan er een slotje op dit topic en openen we een nieuw topic: de op 1 na leukste man op CM Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 10:47

ANNA415 schreef:
maar on-topic. jij hebt dus nu de leukste man in gepikt, dus kan er een slotje op dit topic en openen we een nieuw topic: de op 1 na leukste man op CM Clown smiley

nee, want is luekste man voor mij.....
we gaan nu door over de leukste holbewoner van cm Lachende smiley voor jou.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 10:55

PETRA373 schreef:
nee, want is luekste man voor mij.....
we gaan nu door over de leukste holbewoner van cm Lachende smiley voor jou.... Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley
nog geen holbewoners gesignaleerd hier hoor Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 10:57

ANNA415 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
nog geen holbewoners gesignaleerd hier hoor Huilende smiley, smiley in tranen

nou als ik iemand kan vinden die leuk is, moeten jullie de moed niet opgeven, als het mij zelfs lukt... jullie ook
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 11:26

PETRA373 schreef:
nou als ik iemand kan vinden die leuk is, moeten jullie de moed niet opgeven, als het mij zelfs lukt... jullie ook

Mwa, kreeg gisteren zo`n knipoog. Hij heeft geen foto bij z`n profiel, jammer, je wil toch zien wie je dat stuurt Huilende smiley, smiley in tranen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 12:09

JANE410 schreef:
Mwa, kreeg gisteren zo`n knipoog. Hij heeft geen foto bij z`n profiel, jammer, je wil toch zien wie je dat stuurt Huilende smiley, smiley in tranen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Ach het gaat hier om leuk, niet de knapste Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 13:57

ANNA415 schreef:
Ach het gaat hier om leuk, niet de knapste Knipoog smiley Clown smiley

Hoeft niet knap te zijn (ben ik ook niet) maar je kunt er ook leuk uitzien en dat kon ik dus niet zien, jammerrrrrr

En of hij leuk is?????? Tja dat weet je na een date Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 15:37

ANNA415 schreef:

Ja, Petra heeft het goed voor mekaar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 15:43

JANE410 schreef:

Daar reageer ik ook niet op.

OOk niet op Nederlandse taal wat overduidelijk werk is van een vertaalmachine...

Eigenlijk, als ik zou daten alleen(liever) met iemand van het forum.

Ik heb nog zoveel mail niet beantwoord, van mensen hun 1ste mail dus, zal eens kijken...

Ik durf niet, that's all.

Dus als mannen denken van ze schrijft niet terug: 'ik durf niet'.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 23 juni 2013, 15:46
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 17:48

SHANITA130 schreef:

OOk niet op Nederlandse taal wat overduidelijk werk is van een vertaalmachine...

Ik heb nog zoveel mail niet beantwoord, van mensen hun 1ste mail dus, zal eens kijken...

gewoon openen, ze zitten toch aan andere kant van pc, wie weet wat voor mooie mail er tussen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 18:10

SHANITA130 schreef:

Papier is geduldig Shanita, zo op afstand voorzichtig beginnen over en weer te mailen kan geen kwaad, je moet altijd dicht bij jezelf proberen te blijven, wat jij wel of niet prettig vind, bv een eerste afspraakje moet je alleen doen als je je prettig voelt onder het mailcontact, alleen doen wanneer je er zelf klaar voor bent, dat kan bij de 1 misschien kort duren en bij de ander na een half jaartje mailcontact, gewoon eens terug mailen joh Shanita
Knipoog smiley
Je bent lekker veilig in je eigen huis, en je mailt eens wat en zolang jij oppervlakkig wilt blijven hou je het oppervlakkig, toch?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 18:43

En deze dame is zwaar verliefd en heeft dus de enigste en leukste man ingepikt Clown smiley Knipoog smiley

Maar, niet getreurd, er zitten nog zat andere mannen voor jullie hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 18:44

PETRA373 schreef:

Heey Petra, ben happy voor je!
Moed houden voor de rest Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:15

MAMALOE463 schreef:
En deze dame is zwaar verliefd en heeft dus de enigste en leukste man ingepikt Clown smiley Knipoog smiley

Maar, niet getreurd, er zitten nog zat andere mannen voor jullie hoor Knipoog smiley

Hè bah! Mopperdemopper, ik denk dat ik maar duiven ga houden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 21:45

KLUS667 schreef:
Hè bah! Mopperdemopper, ik denk dat ik maar duiven ga houden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verliefde smiley Clown smiley
Duiven zijn makkelijk in onderhoud, met een beetje geluk vliegen ze altijd weer naar hun nestje terug Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:45

MAMALOE463 schreef:
Papier is geduldig Shanita, zo op afstand voorzichtig beginnen over en weer te mailen kan geen kwaad, je moet altijd dicht bij jezelf proberen te blijven, wat jij wel of niet prettig vind, bv een eerste afspraakje moet je alleen doen als je je prettig voelt onder het mailcontact, alleen doen wanneer je er zelf klaar voor bent, dat kan bij de 1 misschien kort duren en bij de ander na een half jaartje mailcontact, gewoon eens terug mailen joh Shanita
Knipoog smiley
Je bent lekker veilig in je eigen huis, en je mailt eens wat en zolang jij oppervlakkig wilt blijven hou je het oppervlakkig, toch?

Ja, en dat ging even helemaal mis bij de laatste date....veels te snel, ik heb zeker drie weken nodig om aan het idee te wennen en sprak al na een week af. Ik had moeten zeggen over drie weken.

Dank voor je post heb er veel aan! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:50

MAMALOE463 schreef:

gaaaaaaaaaaaaf leuk voor je, over na de op twee na leukste man dan..... ha ha voor de anderen dan.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:51

KLUS667 schreef:

misschien kom je bij de op twee na leukste man, je hebt een leuke nieuwe foto dus..... ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 23:54

Ja, mooie foto Klus Knipoog smiley , ik herkende je niet eens Verliefde smiley !
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 09:45

He Mamalou en Petra gefeliciteerd geniet er van verliefd zijn is zo leuk.
En wie weet komt er iets heel moois
Love is in the air das duidelijk moet er mischien ook maar van profiteren Clown smiley
moet ik toch op zoek naar de leukste man op CM voor mij
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 10:24

Ik zit hier (eigenlijk=echt), om te forummen over het geloof.

Dus, aub mijn smileys ook zo interpreteren.(anders sta ik straks nog voor ...)

Ook beetje sjaggie door het weer)
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 10:27

KLUS667 schreef:

dat meen je niet bah die heeft mijn buurman al genoeg Boze smiley

trouwens wel een leuke foto staat je goed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 12:47

ha ha, wel wie weet ben jij wel het volgende date slachtoffer van iemand klus , met je nieuwe foto Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 12:55

Dames, bedankt voor alle leuke reacties op m'n foto. En de smiley's Lachende smiley
Ik weet ze wel op waarde in te schatten hoor Shanita Knipoog smiley

Zo, ik ga weer ff verder met m'n enige leuke vrouw op CM Verlegen lachende smiley Verliefde smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 13:22

KLUS667 schreef:
Dames, bedankt voor alle leuke reacties op m'n foto. En de smiley's Lachende smiley

Zo, ik ga weer ff verder met m'n enige leuke vrouw op CM Verlegen lachende smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

vertel... wij zijn niet nieuwsgierig, maar leven met je mee Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:15

KLUS667 schreef:

Wat leuk! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 14:16

PETRA373 schreef:
vertel... wij zijn niet nieuwsgierig, maar leven met je mee Knipoog smiley

Ja Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 24 juni 2013, 14:17
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 18:51

ROELANDE345 schreef:
He Mamalou en Petra gefeliciteerd geniet er van verliefd zijn is zo leuk.
En wie weet komt er iets heel moois
Love is in the air das duidelijk moet er mischien ook maar van profiteren Clown smiley
moet ik toch op zoek naar de leukste man op CM voor mij

Ooow ik weet nog een geweldig leuke man!
55 jaar vlotte kerel, echt heel heel leuk, maar voor mij te oud, maar wel een heel heel goede vriend van me!
Interesse?
Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 21 Volgende
Pagina 15 van 21