Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 21:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb er over gehoord... vaag herinner ik me nog zoiets zelfs... soms laat ik mn abo zelfs verlopen maar als ik dan bepaald word bij de koude kille wereld buiten cm, dan haast ik mij het abo weer te verlengen zodat ik weer in het warme cm-bad gedompeld ben. |
Wij houden van je en Chris natuurlijk ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN056
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 23:21
|
|
|
Welk geluk ik vandaag alleen deelde was al kijkend naar de mooie laagstaande zon/lucht en denkend aan al het moois in het leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 september 2010, 01:13
|
|
|
Het mooiste moment van vandaag: ontbijt op bed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOS689
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 12:25
|
|
|
mooiste moment , de zon , natuur, toen ik vanmorgen naar buiten ging dacht ik wat een mooie schepping
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 12:59
|
|
|
Dat ik alle rijkdom van de wereld aan mij is toevertrouwd! Mijn prachtige kinders dat is echt rijkdom en o zo kostbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 13:22
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Dat ik alle rijkdom van de wereld aan mij is toevertrouwd! Mijn prachtige kinders dat is echt rijkdom en o zo kostbaar |
Weer lekker effe een paar dagen in me eigen huis ga
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 08:38
|
|
|
Héérlijk.....!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:27
|
|
|
DE MOOISTE DAG VAN MIJN LEVEN IS DAT IK PROEFLID BENT GEWORDEN.
GROETEN VAN VOETBAL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 19:07
|
|
|
De mijne was eigenlijk toen ik mijn Twitter account had aangemaakt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 22:07
|
|
|
Toen er na een pijnlijk dagje in bed een heerlijke maaltijd voor me gekookt werd vanavond, dank je pieter De bossche bol als toetje was trouwens ook niet verkeerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 22:52
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Toen er na een pijnlijk dagje in bed een heerlijke maaltijd voor me gekookt werd vanavond, dank je pieter De bossche bol als toetje was trouwens ook niet verkeerd |
Het was toch wel een bol van bakkerij de Groot ? Dat zijn de lekkerste, ik hebter vanmiddag ook nog eentje op Oeps ik was aan de lijn..helemaal vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 23:27
|
|
|
Oeps ik was aan de lijn..helemaal vergeten [/quote]
Annette niet hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 00:12
|
|
|
mn mooiste moment van vandaag was dat mn jongste dochter eindelijk een begripvol iemand aan de tel. heeft gehad die inzag dat het echt slecht met haar gaat. De afspraak voor over twee weken werd verzet naar as maandag!! Nog een paar dagen proberen haar zo goed als mogelijk de dag door te komen. Sinds kort zijn de angstaanvallen die ze goed onder controle had gekregen, in alle hevigheid teruggekomen. Alleen God kan me nog staande houden voor mijn meisje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 01:11
|
|
|
LOES550 schreef: | mn mooiste moment van vandaag was dat mn jongste dochter eindelijk een begripvol iemand aan de tel. heeft gehad die inzag dat het echt slecht met haar gaat. De afspraak voor over twee weken werd verzet naar as maandag!! Nog een paar dagen proberen haar zo goed als mogelijk de dag door te komen. Sinds kort zijn de angstaanvallen die ze goed onder controle had gekregen, in alle hevigheid teruggekomen. Alleen God kan me nog staande houden voor mijn meisje. |
Sterkte meis, zal voor jullie bidden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 01:13
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Sterkte meis, zal voor jullie bidden! |
Dank je dat is lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 09:48
|
|
|
LOES550 schreef: | mn mooiste moment van vandaag was dat mn jongste dochter eindelijk een begripvol iemand aan de tel. heeft gehad die inzag dat het echt slecht met haar gaat. De afspraak voor over twee weken werd verzet naar as maandag!! Nog een paar dagen proberen haar zo goed als mogelijk de dag door te komen. Sinds kort zijn de angstaanvallen die ze goed onder controle had gekregen, in alle hevigheid teruggekomen. Alleen God kan me nog staande houden voor mijn meisje. |
sterkte loes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 00:07
|
|
|
Ik zal ook voor jullie bidden . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 01:06
|
|
|
Dank jullie allemaal. We hebben Zijn hulp hard nodig. liefs Loes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 22:24
|
|
|
Wat mooi dat je aangeeft dat dàt je mooiste moment was. Het is te hopen dat ze maandag goed opgevangen wordt en dat er iemand is die haar echt begrijpt en dat er goede hulpverlening op gang mag komen. Ik bid je heel veel sterkte en wijsheid toe nu en alle komende dagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 22:28
|
|
|
De zon ! Een lekker bakkie koffie! En de blijdschap en onbevangenheid van mijn prachtige kinderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 22:57
|
|
|
mooiste moment... en tis al bijna middernacht...
ik kruip zo tegen annet dr skippybal aan in bed... lekker warm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 23:38
|
|
|
xxxx
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 3 december 2010, 03:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 12:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb net voor het eerst 1,5 uur met een man zitten skypen. Iemand die ik hier heb ontmoet. Al heel wat mailverkeer over en weer gehad en dan nu echt gesproken!
Ik weet nog niet of het echt wat gaat worden, maar het klikt wel erg goed!
Gaaf! |
Gewoon lekker op je af laten komen en van genieten
Be blessed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 12:41
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Gewoon lekker op je af laten komen en van genieten
Be blessed |
Thnx! En genieten doe ik zeker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 13:28
|
|
|
Als de zon schijnt en bij het water mag zitten, genieten van de natuur. Op een scooter rijden door de welanden. Met de waterbus naar andere plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 13:45
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb net voor het eerst 1,5 uur met een man zitten skypen. Iemand die ik hier heb ontmoet. Al heel wat mailverkeer over en weer gehad en dan nu echt gesproken!
Ik weet nog niet of het echt wat gaat worden, maar het klikt wel erg goed!
Gaaf! |
Josina, 'k zou zeggen.....gauw afspreken! Nog leuker, om elkaar in levende lijve te ontmoeten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: zondag 3 oktober 2010, 21:05
|
|
|
Vrijwilligerswerk doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 00:37
|
|
|
De 7+ club was heel gezellig. De kinderen deden goed mee en waren enthousiast. Ze vonden het zelfs jammer dat het al zo snel voorbij was. Dan wordt je zo blij van binnen. Samen bidden met een groepje kinderen geeft zo'n fijn gevoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 08:00
|
|
|
Je gaat ons wel op de hoogte houden hè, Josina ,en anders neem je hem toch gezellig zaterdag mee naar Veenendaal? Kunnen wij hem keuren , leuk! Meid...ga ervoor en laat het maar op je afkomen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 4 oktober 2010, 13:06
|
|
|
CARIN303 schreef: | Je gaat ons wel op de hoogte houden hè, Josina ,en anders neem je hem toch gezellig zaterdag mee naar Veenendaal? Kunnen wij hem keuren , leuk! Meid...ga ervoor en laat het maar op je afkomen! |
Ik hou jullie op de hoogte, ben voorlopig niet weg hier, heb het nog veels te goed naar m'n zin
Heb wel gevraagd of hij mee gaat, maar hij moet nogal een stukkie reizen met het ov en dat zou meer tijda gaan kosten dan het etentje. Niet echt geweldig dus
Keuren De scorelijst al zeker bij de hand
Ja, ik ga er voor! Ik geniet met volle teugen!
José
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 4 oktober 2010, 13:10
|
|
Naar boven |
|
|