Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 23:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan zou het wel eens een slecht moment kunnen zijn als het idd. tòch zo was. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 23:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan zou het wel eens een slecht moment kunnen zijn als het idd. tòch zo was. |
Dat is maar net hoe je dat zelf beleefd Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 23:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat is maar net hoe je dat zelf beleefd Visser |
Het ismaar te hopen...... nee, laat maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 19:24
|
|
|
Dat Daan weer een oorontsteking heeft! Heeft een AB kuur gekregen ... en nu maar hopen dat hij daar net zo goed van opknapt als de vorige keren. Gelukkig op korte termijn buisjes ... en dan hopen dat het beter gaat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 19:26
|
|
|
HAAS141 schreef: | Dat Daan weer een oorontsteking heeft! Heeft een AB kuur gekregen ... en nu maar hopen dat hij daar net zo goed van opknapt als de vorige keren. Gelukkig op korte termijn buisjes ... en dan hopen dat het beter gaat! |
Huh? dat had tie twee weken geleden toch ook al? Niet normaal en erg zielig voor dat kleine manneke, sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 19:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Huh? dat had tie twee weken geleden toch ook al? Niet normaal en erg zielig voor dat kleine manneke, sterkte ermee! |
euh ja ... en dan 2 weken daarvoor ook al. tis de derde in een maand tijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 20:50
|
|
|
Vanavond nog even naar Mevr X geweest.... Het is toch zo fijn om te zien en te horen...als je het zo goed kan vinden met elkaar...En als eten niet meer zo goed gaat is zelfgemaakte griesmeelpap zo lekker.... Te weten dat je haar daar nog blij mee kan maken... Nog wel....
Want het is allemaal onzeker en afwachten.... Geen verdere behandeling meer... ""We kunnen niets meer voor u doen Mevr.."" Je zult de boodschap maar krijgen!!!!!"
Maar ze mag weten dat dan haar aardse strijd voorgoed voorbij is... Ze heeft vertrouwen....in die God die uitkomsten kan...wil...en zal geven... Zelfs bij het naderen van de dood... Iets om jaloers op te zijn...of te worden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 22:32
|
|
|
het slechtste moment van vandaag?
dat was in de lobby
toen mensen het heel normaal vonden om in het bijzijn van anderen (en nieuwelingen) onderlinge verstoorde relaties gingen bespreken.
hebben we hier dan helemaal geen fatsoen meer?
kan me niet schelen of je gelijk hebt in wat je zegt, sommige dingen bespreek je niet waar anderen en nieuwelingen bij zijn.
deze nieuwe leden waren dan ook snel uit de lobby verdwenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 22:37
|
|
|
MOMO697 schreef: | het slechtste moment van vandaag?
dat was in de lobby
toen mensen het heel normaal vonden om in het bijzijn van anderen (en nieuwelingen) onderlinge verstoorde relaties gingen bespreken.
kan me niet schelen of je gelijk hebt in wat je zegt, sommige dingen bespreek je niet waar anderen en nieuwelingen bij zijn.
|
Momo, denk eens diep na: was er echt geen slechter moment dat je had vandaag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 22:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Momo, denk eens diep na: was er echt geen slechter moment dat je had vandaag? |
nou je het zegt ....
ja toch
JOUW REACTIE !!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:12
|
|
|
MOMO697 schreef: | het slechtste moment van vandaag?
dat was in de lobby
|
Heb dit niet mee gekregen toen ik er nog was was het gezellig Maarre ook toen kwamen er steeds nieuwe mensen binnen die netjes werden begroet maar zeer snel weer wegwaren en toen was het toch echt gezellig in de lobby!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb dit niet mee gekregen toen ik er nog was was het gezellig Maarre ook toen kwamen er steeds nieuwe mensen binnen die netjes werden begroet maar zeer snel weer wegwaren en toen was het toch echt gezellig in de lobby! |
Erika, gun iedereen zijn of haar moppermoment...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:16
|
|
|
...wat gaan we weeral doen vandaag???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Erika, gun iedereen zijn of haar moppermoment... |
O ja hoor ze mag mopperen van mij! No problemo! Geef er alleen even antwoord op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wat gaan we weeral doen vandaag??? |
On-topic blijven he dat is een ander topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wat gaan we weeral doen vandaag??? |
Badkamer en wc's poetsen,huis stofzuigen,oud papier en plastic wegbrengen,boodschappen doen,schuur opruimen,wassen draaien,vouwen,strijken,afwas wegwerken,administratie,kadootje kopen,moeke bellen,drent klieren,eten koken voor de komende week,op verjaardag gaan,koelkast soppen(vreemd luchtje),stofzuiger kopen,vogeltjes voeren............de planning is klaar.......dat wel,nu alleen nog overeind komen en beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Badkamer en wc's poetsen,huis stofzuigen,oud papier en plastic wegbrengen,boodschappen doen,schuur opruimen,wassen draaien,vouwen,strijken,afwas wegwerken,administratie,kadootje kopen,moeke bellen,drent klieren,eten koken voor de komende week,op verjaardag gaan,koelkast soppen(vreemd luchtje),stofzuiger kopen,vogeltjes voeren............de planning is klaar.......dat wel,nu alleen nog overeind komen en beginnen |
...ik vroeg me alleen maar af wat ik vandaag zou doen. Ik vroeg jouw maandplanning toch niet...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 21 januari 2012, 11:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Badkamer en wc's poetsen,huis stofzuigen,oud papier en plastic wegbrengen,boodschappen doen,schuur opruimen,wassen draaien,vouwen,strijken,afwas wegwerken,administratie,kadootje kopen,moeke bellen,drent klieren,eten koken voor de komende week,op verjaardag gaan,koelkast soppen(vreemd luchtje),stofzuiger kopen,vogeltjes voeren............de planning is klaar.......dat wel,nu alleen nog overeind komen en beginnen |
Een bezig bijtje dus. En dat allemaal op een zaterdag. Voordeel: morgen hoef je niks te doen. Kan je genieten van dat alles aan kant is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 11:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Een bezig bijtje dus. En dat allemaal op een zaterdag. Voordeel: morgen hoef je niks te doen. Kan je genieten van dat alles aan kant is. |
Ik heb eerst maar weer koffie gepakt............de badkamer is een rampgebied,ik heb van alle ramen daar het folie(was bros geworden) laten verwijderen en nu zitten de restjes overal op vastgeplakt
En nu niet meer zeuren,muziek op de kop en deurbroez'n
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 12:25
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb eerst maar weer koffie gepakt............de badkamer is een rampgebied,ik heb van alle ramen daar het folie(was bros geworden) laten verwijderen en nu zitten de restjes overal op vastgeplakt
En nu niet meer zeuren,muziek op de kop en deurbroez'n |
Ach, zonnebril opzetten kan misschien wel helpen.. Of je ogen dicht doen.. Maar ja folie is rot spul.. Wie weet helpt nagelak remover...
Ik moet het hele huis nog stof zuigen. De badkamer opruimen. Wc's boenen.
Uit eten gaan. En als ik thuis kom. kom ik in een opgeruimd huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb eerst maar weer koffie gepakt............de badkamer is een rampgebied,ik heb van alle ramen daar het folie(was bros geworden) laten verwijderen en nu zitten de restjes overal op vastgeplakt
En nu niet meer zeuren,muziek op de kop en deurbroez'n |
Wasbenzine wil nog wel es helpen Leanne....wel daarna effe t raam open....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:15
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wasbenzine wil nog wel es helpen Leanne....wel daarna effe t raam open.... |
Of gewoon een flesje stickerverwijderaar, daar heb ik vorige week ook eens alle lijmresten van het bouwplastic langs de ramen mee weggehaald. En inderdaad, wel het raam openzetten als je daar mee bezig bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 13:19
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Of gewoon een flesje stickerverwijderaar, daar heb ik vorige week ook eens alle lijmresten van het bouwplastic langs de ramen mee weggehaald. En inderdaad, wel het raam openzetten als je daar mee bezig bent. |
Toen ik nog bij miin ouder woonde, was er iemand in de buurt ook bezig met wasbenzine in de badkamer. Die badkamer had geen raam die je kon openzetten. De wasbenzine dampen kwamen bij het brandend licht en toen was het BOEM.
Nee wasbenzine gebruik ik nooit, sinds ik weet dat dit kan gebeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 14:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Toen ik nog bij miin ouder woonde, was er iemand in de buurt ook bezig met wasbenzine in de badkamer. Die badkamer had geen raam die je kon openzetten. De wasbenzine dampen kwamen bij het brandend licht en toen was het BOEM.
Nee wasbenzine gebruik ik nooit, sinds ik weet dat dit kan gebeuren. |
Je moet er ook geen sigaretje bij opsteken Maris...foute boel he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:05
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb eerst maar weer koffie gepakt............de badkamer is een rampgebied,ik heb van alle ramen daar het folie(was bros geworden) laten verwijderen en nu zitten de restjes overal op vastgeplakt |
X10 werkt ook ideaal.... Sterkte ermee....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op zaterdag 21 januari 2012, 15:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:53
|
|
|
Alweer stroomstoring Waar? ROTTErdam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 22:59
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Alweer stroomstoring Waar? ROTTErdam
|
Roooomaaaaanties Brigit!!!! ik zou dr bijna jaloers op worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 23:58
|
|
|
MARRY942 schreef: | Roooomaaaaanties Brigit!!!! ik zou dr bijna jaloers op worden! |
Moet je op een donker hok jaloers zijn??? Rare vrouw ben je hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 00:05
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Alweer stroomstoring Waar? ROTTErdam
|
Slimme actie om de vergrijzing tegen te gaan...... (bedoel ik niet persoonlijk hoor meer in zijn algemeenheid)
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 23 januari 2012, 00:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |