Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 01:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als lieve Zeeuw mag jij je aansluiten bij mijn provincie hoor ...een provincie die eigenlijk meer Belgs is dan Nederlands...het kan dus niet slecht zijn.
| Visser: Welkom bij de enige echte provincie hor..... Dààr waar het echte werk gebeurd En ach de halve belgen mogen dan ook nog wel een beetje mee doen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 06:51
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Visser: Welkom bij de enige echte provincie hor..... Dààr waar het echte werk gebeurd En ach de halve belgen mogen dan ook nog wel een beetje mee doen..... |
pffffff, laat me niet lachen...het echte werk in ZH...vriendelijkheid en al die andere goeie dingen vind je niet behalve dan in Brabant...
Trouwens Visser, moest die mededeling van jou niet in het mooiste moment staan?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 12 januari 2012, 06:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 11:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | pffffff, laat me niet lachen...het echte werk in ZH...vriendelijkheid en al die andere goeie dingen vind je niet behalve dan in Brabant... |
FRANK schreef: | Trouwens Visser, moest die mededeling van jou niet in het mooiste moment staan? |
ongetwijfeld
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 12 januari 2012, 11:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 12:31
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Om in ieder geval hoofdpijn van te krijgen Ik stond vanmorgen vroeg op, liep naar de keuken voor een bakkie leut. Stond daar een beetje vaat, ik de kraan open gedraaid om af te wassen. Liep effe naar de huiskamer, voor het nieuws, geen nieuws, toen effe naar internet en de krant door gespit. Toen weer terug naar de keuken, koffie zal wel klaar zijn, en wat schertste mijn verbazing het lege kopje kwam me al tegemoet kraan vergete dicht te draaien, overloopje verstopt, me hele keuken drijfnat |
Ow Gerrit, dat was dus "dweilen met de kraan open" , water naar de zee dragen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 16:06
|
|
|
Mijn slechtste moment was bij de dierenarts vanmiddag: Poes bleef maar aan het spugen, al het eten kwam weer terug. Oorzaak niet te vinden....injectie en druppeltjes om "te proberen" maar verder weinig hoop.... Ik heb haar het langst van allemaal....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 16:47
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn slechtste moment was bij de dierenarts vanmiddag: Poes bleef maar aan het spugen, al het eten kwam weer terug. Oorzaak niet te vinden....injectie en druppeltjes om "te proberen" maar verder weinig hoop.... Ik heb haar het langst van allemaal.... |
Hoe hard het ook is dan kan je dr beter laten inslapen dan dat ze lijdt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 18:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoe hard het ook is dan kan je dr beter laten inslapen dan dat ze lijdt! |
Ze is kerngezond verder Erika....speelt en rent met de anderen mee...volgens mij...en volgens de dierenarts lijdt ze niet...nog niet... Ik wacht et nog effe af....moet maandag weer terug naar de dierenarts....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Visser: Welkom bij de enige echte provincie hor..... Dààr waar het echte werk gebeurd En ach de halve belgen mogen dan ook nog wel een beetje mee doen..... |
Laat ik nou vandaag in de krant lezen dat ze er een heel groot Zeeland van willen maken. Schijnbaar gunnen ze de randstedelingen ook wat meer rust, minder file's, meer zon en weet ik al wat niet meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | pffffff, laat me niet lachen...het echte werk in ZH...vriendelijkheid en al die andere goeie dingen vind je niet behalve dan in Brabant...
Trouwens Visser, moest die mededeling van jou niet in het mooiste moment staan? |
Met het oog op in een uithoek wonen zeg ik ja. Aan de andere kant ... het luctor et emergo , dat krijgen ze er bij een zeeeuw nooooooit uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 07:10
|
|
|
Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 07:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden... |
Als je er in geloofd ja...maar dat doe ik niet... Hou me niet bezig met occulte zaken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 08:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden... |
Nee das veilig Frank:
Vrijdag 13 augustus 2004
Op 13 augustus 2004 overleed een bijgelovige Roemeen die die dag de deur niet uit wilde, omdat hij bang was een ongeluk te krijgen. Artsen van de EHBO verklaarden dat de man was gestoken door een wesp van een in Roemenië zeldzame soort, waarvan de steek uiterst giftig is.
(wikipedia)
Ik heb zojuist de zwarte kat van mn oppas maar ff geknuffeld aangezien ze de hele dag gemeden gaat worden en ga zo gewoon met de auto op pad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 08:41
|
|
|
Zeikerd De meeste ongelukken gebeuren in huis he dus ik ga werken.
Mijn ouders zijn ooit getrouwd op vrijdag de 13de januari en zijn dat 60 jaar lang geweest........voor mij zal dit altijd een mooie dag blijven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 09:59
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ze is kerngezond verder Erika....speelt en rent met de anderen mee...volgens mij...en volgens de dierenarts lijdt ze niet...nog niet... Ik wacht et nog effe af....moet maandag weer terug naar de dierenarts.... |
Dan vraag ik me af waarom je in je vorige stukje zo enorm dramatische doet! Ik heb ook twee katten en pas was er een echt flink ziek je maakt je zorgen oke maar je schrijft heel dramatische terwijl het diertje springelevend is zeg je nu! Dus wat is het??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:12
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nee das veilig Frank:
Vrijdag 13 augustus 2004
Op 13 augustus 2004 overleed een bijgelovige Roemeen die die dag de deur niet uit wilde, omdat hij bang was een ongeluk te krijgen. Artsen van de EHBO verklaarden dat de man was gestoken door een wesp van een in Roemenië zeldzame soort, waarvan de steek uiterst giftig is.
...nu ga je toch niet zeggen dat hij heel erg veel geluk had, de arme Roemeen werd door een wesp gestoken, snotverdorie.
(wikipedia)
Ik heb zojuist de zwarte kat van mn oppas maar ff geknuffeld aangezien ze de hele dag gemeden gaat worden en ga zo gewoon met de auto op pad. |
...zwarte kat geknuffeld??? Met je auto op pad...arme meid, gisteren vierde je je nog je verjaardag en vandaag ga je het ongeluk opzoeken...ik hou deze topic alvast in de gaten...kom straks niet klagen dat je met 2 gebroken benen rondloopt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zwarte kat geknuffeld??? Met je auto op pad...arme meid, gisteren vierde je je nog je verjaardag en vandaag ga je het ongeluk opzoeken...ik hou deze topic alvast in de gaten...kom straks niet klagen dat je met 2 gebroken benen rondloopt...
|
Ook ik spring zo rustig in mijn auto en zwarte katten lopen er hier zat alleen de mijne benne lapjes katten Zal eens kijken hoe ik straks thuus kom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 10:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ook ik spring zo rustig in mijn auto en zwarte katten lopen er hier zat alleen de mijne benne lapjes katten Zal eens kijken hoe ik straks thuus kom |
...kom niet klagen straks wanneer je je een ongeluk gewaggeld hebt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 11:57
|
|
|
Ach, vrijdag de 13e........ Al een aardig aantal van meegemaakt in 't leven, en nog nooit iets overkomen. Zal dus best wel een beetje meevallen :-P
En ach..... Als ik dan straks ff die zwarte kat van de buren gewoon niet knuffel, omdat ik dat anders ook niet doe, Niet onder de ladder van de buurman doorloop, omdat dat nu eenmaal nóóit handig is, De schoorsteenveger juist een handje geef, omdat hij wel het dak op durft, en ik niet, Rustig mijn bankzaken regel, omdat het stiekem vandaag wat rustiger is bij de bank, Niet op stoel 13 in het vliegtuig ga zitten, omdat ik voor vandaag geen vliegplannen heb, Binnen in huis mijn paraplu niet open doe, omdat je daarmee zo lastig door de deur komt, én het weer er simpelweg niet naar is, ach........wat zou me dan nog kunnen overkomen?
Of.......zal ik stiekem wel een klavertje vier in mijn schoen doen? Scheelt me misschien wel abonnementsgeld hierzo
Oh ja, ook nog een diepzinniger gedachte: één van de verklaringen is ook dat vrijdag de 13e een ongeluksdag is, omdat Christus op de vrijdag de 13e zou zijn gekruisigd. Nu, volgens mij is dat juist de grootste GELUKSdag ooit!
Wat nou, vrijdag de 13e een ongeluksdag??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 12:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dan vraag ik me af waarom je in je vorige stukje zo enorm dramatische doet! ..... je schrijft heel dramatische terwijl het diertje springelevend is zeg je nu! Dus wat is het?? |
Fase van Kübler Ross??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 12:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | [color=FF0000]...zwarte kat geknuffeld??? Met je auto op pad...arme meid, gisteren vierde je je nog je verjaardag en vandaag ga je het ongeluk opzoeken...ik hou deze topic alvast in de gaten...kom straks niet klagen dat je met 2 gebroken benen rondloopt... |
Ik kijk zo ook ff op marktplaats.... vermoed dat de zwarte katten vandaag in de aanbieding zijn.... Misschien neem ik er ook wel eentje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 13:49
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Fase van Kübler Ross?? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 13:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...kom niet klagen straks wanneer je je een ongeluk gewaggeld hebt... |
Ben helemaal in zijn geheel thuis en nee ik waggel niet
Bijgelovig manneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 15:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben helemaal in zijn geheel thuis en nee ik waggel niet
| dàt vind jij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 17:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zwarte kat geknuffeld??? Met je auto op pad...arme meid, gisteren vierde je je nog je verjaardag en vandaag ga je het ongeluk opzoeken...ik hou deze topic alvast in de gaten...kom straks niet klagen dat je met 2 gebroken benen rondloopt...
|
Sjongejonge Frankie, hoe oud ben jij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 19:08
|
|
|
|
We zijn inmiddels 200 km verder en mn beentjes zijn nog heel net als de auto en de gezinleden die meereden. T enige dat me nu nog kan overkomen is voedselvergiftiging......Pieter staat namelijk te koken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 19:10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | We zijn inmiddels 200 km verder en mn beentjes zijn nog heel net als de auto en de gezinleden die meereden. T enige dat me nu nog kan overkomen is voedselvergiftiging......Pieter staat namelijk te koken |
voila, daar heb je het al...het lot een beetje dingense, hoe noemen ze dat ook alweer...nog 5 uur en dan is het gedaan met de dertiende...zolang ga ik niet naar de winkel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 20:08
|
|
|
MARRY942 schreef: | Sjongejonge Frankie, hoe oud ben jij? |
frank is 47 jaar, marry; je kunt dat zien staan achter iemands naam, het cijfer dat tussen de haakjes staat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 20:21
|
|
|
HANNAH810 schreef: | frank is 47 jaar, marry; je kunt dat zien staan achter iemands naam, het cijfer dat tussen de haakjes staat. |
soms is het wel eens twijfelen han....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 22:07
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | We zijn inmiddels 200 km verder en mn beentjes zijn nog heel net als de auto en de gezinleden die meereden. T enige dat me nu nog kan overkomen is voedselvergiftiging......Pieter staat namelijk te koken |
En?? je bent online dus je zal het gered hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 22:14
|
|
|
MARRY942 schreef: | soms is het wel eens twijfelen han.... |
Zo zie je maar ... je bent nooit te oud om wat te leren.
|
|
Naar boven |
|
|