Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 23:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als je denk dat je het even hebt gehad komt het volgende op je weg! Vanmorgen en gedeelte van de middag fijne samenkomst gehad met de hele familie, mijn neeftje wordt niet lekker zwager gaat met hem naar huis. Half uur later kent het jochie zijn ouders niet meer en roept om zijn broer, huisarts is geweest en opdrachten voerd tie niet goed uit, nu naar het ziekenhuis voor onderzoeken. Het is het kind van mijn zus en 13 jaar arts denkt aan migraine laten we hopen en bidden dat dit inderdaad zo is.
Nu thuis in spannende afwachting wat er komen gaat. |
Joh, wat spannend. Heel veel sterkte ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 10:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wat een schrik! Weet je intussen al wat meer? |
er is gisteravond een MRI gedaan van zijn hoofd daarop was gelukkig niks bijzonders te zien! Hij ligt nu nog in het ziekenhuis en ze houden het op migraine die bij kinderen/pubers dermate kan zijn dat ze uren of zelfs dagen erg verward kunnen zijn dus dat is best heftig! Hopelijk komt hij zo thuis en zullen er denk wel vervolg onderzoeken komen met eventuele medicatie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 10:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | er is gisteravond een MRI gedaan van zijn hoofd daarop was gelukkig niks bijzonders te zien! Hij ligt nu nog in het ziekenhuis en ze houden het op migraine die bij kinderen/pubers dermate kan zijn dat ze uren of zelfs dagen erg verward kunnen zijn dus dat is best heftig! Hopelijk komt hij zo thuis en zullen er denk wel vervolg onderzoeken komen met eventuele medicatie. |
Pffffff erg zeg,zo jong en dan zoiets krijgen. Hoe voelt hij zich nu?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 14:44
|
|
|
Oef, heftig! Fijn dat er iets meer duidelijk lijkt te worden, hopelijk kunnen ze gauw de oorzaak definitief vaststellen en iets doen w.b. behandeling!! Dit lijkt me zo'n nare ervaring voor zo'n kind nog!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 14:44
|
|
|
Oef, heftig! Fijn dat er iets meer duidelijk lijkt te worden, hopelijk kunnen ze gauw de oorzaak definitief vaststellen en iets doen w.b. behandeling!! Dit lijkt me zo'n nare ervaring voor zo'n kind nog!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 15:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | er is gisteravond een MRI gedaan van zijn hoofd daarop was gelukkig niks bijzonders te zien! Hij ligt nu nog in het ziekenhuis en ze houden het op migraine die bij kinderen/pubers dermate kan zijn dat ze uren of zelfs dagen erg verward kunnen zijn dus dat is best heftig! Hopelijk komt hij zo thuis en zullen er denk wel vervolg onderzoeken komen met eventuele medicatie. |
Heftig hoor voor een knul van die leeftijd en ook voor de mensen om hem heen! Ik hoop dat hij idd medicatie zal krijgen én dat die ook zullen helpen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 17:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Pffffff erg zeg,zo jong en dan zoiets krijgen. Hoe voelt hij zich nu? |
Gelukkig mocht tie vanmorgen naar huis, heeft nog een wat zwaar hoofd en moet even een paar dagen rustig aan doen. Over 4 weken wordt er nog een EEG gemaakt maar alles wijst echt op migraine. NA de EEG heeft tie dan een afspraak bij de neuroloog. Mocht hij het weer krijgen dan weten we wat het is en moet tie naar bed met paracetamol zetpillen en rustig gaan slapen. Vanmorgen zijn we er even geweest en had tie weer babbels maar nu hoorden we ook wat tie deed waardoor mn zwager zich rotschrok. Ze waren net thuis en hij zou naar bed gaan, tikt tie zn vader op de rug en vroeg meneer wie bent u? mn zwager draaide zich om en schrok zich wilt, pffff mn zwager zegt ook dit blijft me nog wel even bij die vraag en dat beeld. Maar goed het gaat goed en iets heel ernstigs is het gelukkig niet daar zijn we zeer dankbaar voor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 17:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mijn Floshke komt regelmatig met een dier thuis ...moet ik dat na dat ik het gevangen heb op het bord prikken? Of mag die kater van mij zijn zin er mee doen? Of moet ik naar de dierenarts er mee? |
Das dankbaarheid van Floshke en dat mag je ook met een dankbaar hart aannemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 17:25
|
|
|
@ Erika
Wat heftig zeg voor dat gezin van je zus. Mijn zoon van 14 heeft ook af en toe migraine maar zo heftig niet. Dat je ervan in de war kan raken herken ik wel, had ik zelf ook tijdens zwangerschap van de eerste. Kon niet eens meer praten, woorden vinden. Heel eng en verwarrend.
Het speelt zich allemaal af in onze hersenen en dat is toch een raar goedje. Beterschap met je neefje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 18:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Gelukkig mocht tie vanmorgen naar huis, heeft nog een wat zwaar hoofd en moet even een paar dagen rustig aan doen. Over 4 weken wordt er nog een EEG gemaakt maar alles wijst echt op migraine. NA de EEG heeft tie dan een afspraak bij de neuroloog. Mocht hij het weer krijgen dan weten we wat het is en moet tie naar bed met paracetamol zetpillen en rustig gaan slapen. Vanmorgen zijn we er even geweest en had tie weer babbels maar nu hoorden we ook wat tie deed waardoor mn zwager zich rotschrok. Ze waren net thuis en hij zou naar bed gaan, tikt tie zn vader op de rug en vroeg meneer wie bent u? mn zwager draaide zich om en schrok zich wilt, pffff mn zwager zegt ook dit blijft me nog wel even bij die vraag en dat beeld. Maar goed het gaat goed en iets heel ernstigs is het gelukkig niet daar zijn we zeer dankbaar voor! |
gelukkig maar!.....weet wat het is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 14:33
|
|
|
ROMY721 schreef: | gelukkig maar!.....weet wat het is |
Ja ik helaas ook Romy het is een familie kwaal ik kreeg het zelf ook rond de pubertijd maar gelukkig nooit op deze manier dit is eng.
Hoop voor mn neefje dat het niet te vaak voor gaat komen!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 9 januari 2012, 16:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 16:43
|
|
|
ROMY721 schreef: | gelukkig maar!.....weet wat het is |
Voor alle migraine-lijders onder ons: Heb het eens met je arts over het middel Immigran, verkrijgbaar in injecties die je jezelf toedient, maar tegenwoordig ook in tabletvorm verkrijgbaar. Het heeft míjn leven weer leefbaar gemaakt! Heil hem wie dat uitgevonden heeft, die mag van mij een lintje van ons konegin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 16:47
|
|
|
MARRY942 schreef: | Voor alle migraine-lijders onder ons: Heb het eens met je arts over het middel Immigran, verkrijgbaar in injecties die je jezelf toedient, maar tegenwoordig ook in tabletvorm verkrijgbaar. Het heeft míjn leven weer leefbaar gemaakt! Heil hem wie dat uitgevonden heeft, die mag van mij een lintje van ons konegin! |
Van mij niet want hielp niet. Ieder migraine is weer anders he wat bij de een helpt hoeft bij de ander niet te helpen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 23:36
|
|
|
Om in ieder geval hoofdpijn van te krijgen Ik stond vanmorgen vroeg op, liep naar de keuken voor een bakkie leut. Stond daar een beetje vaat, ik de kraan open gedraaid om af te wassen. Liep effe naar de huiskamer, voor het nieuws, geen nieuws, toen effe naar internet en de krant door gespit. Toen weer terug naar de keuken, koffie zal wel klaar zijn, en wat schertste mijn verbazing het lege kopje kwam me al tegemoet kraan vergete dicht te draaien, overloopje verstopt, me hele keuken drijfnat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 06:27
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Om in ieder geval hoofdpijn van te krijgen Ik stond vanmorgen vroeg op, liep naar de keuken voor een bakkie leut. Stond daar een beetje vaat, ik de kraan open gedraaid om af te wassen. Liep effe naar de huiskamer, voor het nieuws, geen nieuws, toen effe naar internet en de krant door gespit. Toen weer terug naar de keuken, koffie zal wel klaar zijn, en wat schertste mijn verbazing het lege kopje kwam me al tegemoet kraan vergete dicht te draaien, overloopje verstopt, me hele keuken drijfnat |
Was misschien de voorzienigheid die je ook nog eens wilde laten dweilen omdat het nodig was...hoe was het ook alweer: 'elk nadeel hep sijn voordeel...'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 06:30
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Om in ieder geval hoofdpijn van te krijgen Ik stond vanmorgen vroeg op, liep naar de keuken voor een bakkie leut. Stond daar een beetje vaat, ik de kraan open gedraaid om af te wassen. Liep effe naar de huiskamer, voor het nieuws, geen nieuws, toen effe naar internet en de krant door gespit. Toen weer terug naar de keuken, koffie zal wel klaar zijn, en wat schertste mijn verbazing het lege kopje kwam me al tegemoet kraan vergete dicht te draaien, overloopje verstopt, me hele keuken drijfnat |
Mannen en huishouden he Kijk alleen daarvoor willen ze al een vrouw tja daaron zijn wij natuurlijk goed En juist ja dit is weer een inkoppertje voor de mannen wat mij een slecht moment gaat bezorgen ben ik bang voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 09:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Was misschien de voorzienigheid die je ook nog eens wilde laten dweilen omdat het nodig was...hoe was het ook alweer: 'elk nadeel hep sijn voordeel...' |
Ik had bijna gezegd, u heeft gelijk, maar wat dat aangaat ben ik wel schoontjes Maar aangezien het laminaat is, is breken en weg gooien, een betere optie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 15:18
|
|
|
Een slecht moment...wil ik het niet noemen... Ik noem het een droevig moment...
Onverwachts naar een begrafenis....buurvrouw uit de oude straat... Ik heb zelf geen krant, maar krijg er wel eens 1.. Zo ook eergisteren, en las ik de rouwadvertentie...en kom net terug. Wilde na afloop ook nog even condoleren maar moest naar huis vanwege TNT pakket... Daar zit ik nu alweer een uur op te wachten...had zodoende nog wel naar het condoleren gekund...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 17:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een slecht moment...wil ik het niet noemen... Ik noem het een droevig moment...
Onverwachts naar een begrafenis....buurvrouw uit de oude straat... Ik heb zelf geen krant, maar krijg er wel eens 1.. Zo ook eergisteren, en las ik de rouwadvertentie...en kom net terug. Wilde na afloop ook nog even condoleren maar moest naar huis vanwege TNT pakket... Daar zit ik nu alweer een uur op te wachten...had zodoende nog wel naar het condoleren gekund... |
Meid wat naar! Sterkte hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 18:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja ik helaas ook Romy het is een familie kwaal ik kreeg het zelf ook rond de pubertijd maar gelukkig nooit op deze manier dit is eng.
Hoop voor mn neefje dat het niet te vaak voor gaat komen! | mijn dochter, toen 9 kreeg iets anders maar dat maakt niet uit. Je schrikt je wezenloos als ouder of familie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 13:59
|
|
|
ROMY721 schreef: | mijn dochter, toen 9 kreeg iets anders maar dat maakt niet uit. Je schrikt je wezenloos als ouder of familie |
Dat is zeer zeker waar. Hij begint nu pas echt op te knappen en hoopt morgen weer naar school te gaan. Heeft er dus behoorlijk in gehakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 14:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat is zeer zeker waar. Hij begint nu pas echt op te knappen en hoopt morgen weer naar school te gaan. Heeft er dus behoorlijk in gehakken |
misschien is het maar gewoonlijk tijdelijk. Mijn neefjongen, Nils, wordt volgende maand 15, hij is 1.83m, hij is een hele goede motorcrosser en ook hij heeft wel eens van die aanvallen. Ja, migraine dus. Het kunnen groeipijnen zijn. Ook ik had op jonge leeftijd enorm veel hoofdpijn maar in die tijd was er nog niet zoveel heisa rond. Soms groei over iets heen. Soms krijg je het na een bepaald feit. Je moet niet altijd direct het ernstig vrezen en ook niet alles zo opblazen ook al is het op het moment heel ernstig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 17:25
|
|
|
Mijn rot-moment vandaag: kom aan op mijn werk, mijn bazinnetje (80 jaar is ze) helemaal overstuur en in tranen: er was ingebroken. Geen deuren geforceerd, dus iemand had een sleutel. Al haar gouden oorbellen en sierraden weg, veel geld wat ze in een kluisje had weg, en heel veel ontzettend belangrijke papieren weg. Wat is de wereld rot! Lopen er nog wel eerlijke mensen rond, verdikke, een 80 jaar oud vrouwtje beroven, wat min, wat gemeen! (de sierraden waren nog van haar moeder, ze was er erg aan gehecht) Hmmm ik ben dus zelf ook helemaal van slag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROMY721
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 19:06
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn rot-moment vandaag: kom aan op mijn werk, mijn bazinnetje (80 jaar is ze) helemaal overstuur en in tranen: er was ingebroken. Geen deuren geforceerd, dus iemand had een sleutel. Al haar gouden oorbellen en sierraden weg, veel geld wat ze in een kluisje had weg, en heel veel ontzettend belangrijke papieren weg. Wat is de wereld rot! Lopen er nog wel eerlijke mensen rond, verdikke, een 80 jaar oud vrouwtje beroven, wat min, wat gemeen! (de sierraden waren nog van haar moeder, ze was er erg aan gehecht) Hmmm ik ben dus zelf ook helemaal van slag... |
dat kan ik me voorstellen! het is nog lager dan laag.....zo'n oud menske te beroven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 20:04
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn rot-moment vandaag: kom aan op mijn werk, mijn bazinnetje (80 jaar is ze) helemaal overstuur en in tranen: er was ingebroken. Geen deuren geforceerd, dus iemand had een sleutel. Al haar gouden oorbellen en sierraden weg, veel geld wat ze in een kluisje had weg, en heel veel ontzettend belangrijke papieren weg. Wat is de wereld rot! Lopen er nog wel eerlijke mensen rond, verdikke, een 80 jaar oud vrouwtje beroven, wat min, wat gemeen! (de sierraden waren nog van haar moeder, ze was er erg aan gehecht) Hmmm ik ben dus zelf ook helemaal van slag... |
Verschrikkelijk voor haar. Zou dat een valse of gevonden sleutel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 20:26
|
|
|
Mijn slechtste moment:
Het is binnenkort gebeurd met mijn zeeuw-zijn.
Eén of andere commissaris van de Koningin , J Franssen( nooit van gehoord trouwens) vindt dat er een fusie moet komen van zuid-Holland, het westen van Brabant en Zeeland. Fusie is noodzakelijk om een sterke zuidelijke Randstad te kunnen combineren met het lucht en ruimte geven aan de metropoolregio. Hij vindt dat de gehele Randstad omgevormd zou moeten worden tot één provincie.
aldus de krant vandaag.
Nou ja, we gaan wel zien wat we dan worden, Hollander , Randstedeling ... het zal me benieuwen. Als ik hem was zou ik eerst maar eens aan Karla Peys vragen wat zij er van vindt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 20:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mijn slechtste moment:
Het is binnenkort gebeurd met mijn zeeuw-zijn.
Eén of andere commissaris van de Koningin , J Franssen( nooit van gehoord trouwens) vindt dat er een fusie moet komen van zuid-Holland, het westen van Brabant en Zeeland. Fusie is noodzakelijk om een sterke zuidelijke Randstad te kunnen combineren met het lucht en ruimte geven aan de metropoolregio. Hij vindt dat de gehele Randstad omgevormd zou moeten worden tot één provincie.
aldus de krant vandaag.
Nou ja, we gaan wel zien wat we dan worden, Hollander , Randstedeling ... het zal me benieuwen. Als ik hem was zou ik eerst maar eens aan Karla Peys vragen wat zij er van vindt. |
Als lieve Zeeuw mag jij je aansluiten bij mijn provincie hoor ...een provincie die eigenlijk meer Belgs is dan Nederlands...het kan dus niet slecht zijn.
Van lief gesproken: waar is ons meisje uit Pietenstad eigenlijk? Ik heb haar gisteren ook al niet op de site gezien.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 11 januari 2012, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 20:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als lieve Zeeuw mag jij je aansluiten bij mijn provincie hoor ...een provincie die eigenlijk meer Belgs is dan Nederlands...het kan dus niet slecht zijn.
Van lief gesproken: waar is ons meisje uit Pietenstad eigenlijk? Ik heb haar gisteren ook al niet op de site gezien. |
Ben bang dat jij er ook aan moet geloven. Zoals het er naar uit ziet wordt jij dan een belgse hollander . Eén voordeel heb ik wel; Josina kan me nooit meer uitmaken voor domme zeeuw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 20:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben bang dat jij er ook aan moet geloven. Zoals het er naar uit ziet wordt jij dan een belgse hollander . Eén voordeel heb ik wel; Josina kan me nooit meer uitmaken voor domme zeeuw. |
Toch jammer...heeft het matrozenpakje ook weinig nut meer
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 11 januari 2012, 20:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 21:12
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Verschrikkelijk voor haar. Zou dat een valse of gevonden sleutel? |
Weten we niet her....de recherche is bezig....
|
|
Naar boven |
|
|