Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 18:52
|
|
|
Hmmmm....ik zou best een oliebolletje lusten...opensnijden en plakkie kaas dr tussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 18:53
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hmmmm....ik zou best een oliebolletje lusten...opensnijden en plakkie kaas dr tussen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 20:55
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hmmmm....ik zou best een oliebolletje lusten...opensnijden en plakkie kaas dr tussen |
Voor jou wel Mar... Goudse kaas lust je best wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 23:04
|
|
|
Slechtste moment???
Ja...dat de hele dag het beeld niet van mijn netvlies is verdwenen... De broer van mijn buurvrouw....bloedend van de weg af kwam...in de nacht van oud op nieuw... Een zwaar bloedend gezicht...en een groot zwart gat daar waar zijn oog behoorde te zitten....VRESELIJK!!! weggebracht met de ambulance Een huilende moeder....vader... 24 jaar en waarschijnlijk zijn oog moeten missen... Ik raak het beeld niet kwijt... Hoe en wat er precies gebeurd is weet ik niet...ik wilde vandaag gaan vragen, maar durfde niet...ik denk morgen maar...
Mijn nacht was kort...met steeds dat akelige beeld... Moest even mijn eigen jongens bellen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Slechtste moment???
Ja...dat de hele dag het beeld niet van mijn netvlies is verdwenen... De broer van mijn buurvrouw....bloedend van de weg af kwam...in de nacht van oud op nieuw... Een zwaar bloedend gezicht...en een groot zwart gat daar waar zijn oog behoorde te zitten....VRESELIJK!!! weggebracht met de ambulance Een huilende moeder....vader... 24 jaar en waarschijnlijk zijn oog moeten missen... Ik raak het beeld niet kwijt... Hoe en wat er precies gebeurd is weet ik niet...ik wilde vandaag gaan vragen, maar durfde niet...ik denk morgen maar...
Mijn nacht was kort...met steeds dat akelige beeld... Moest even mijn eigen jongens bellen.... |
sterkte!! kan me voorstellen dat het heftig binnenkomt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:51
|
|
|
moet nog was ophangen maar geen zin, pfff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:34
|
|
|
YELNIN491 schreef: | moet nog was ophangen maar geen zin, pfff |
Is dat alles wat je moet doen??? makkieeeeeeeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Slechtste moment???
Mijn nacht was kort...met steeds dat akelige beeld... Moest even mijn eigen jongens bellen.... |
Oei dat zijn dingen dat je echt niet wilt meemaken en toch helaas elk oud en nieuw weer. LAs net een stuk van het oogziekenhuis in rotterdam die zich afvroegen waarom men in Nederland nog steeds zelf vuurwerk mag afschieten gezien de vele oogletsels in Nederland.
Hoop dat je vannacht weer wat kunt slapen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oei dat zijn dingen dat je echt niet wilt meemaken en toch helaas elk oud en nieuw weer. LAs net een stuk van het oogziekenhuis in rotterdam die zich afvroegen waarom men in Nederland nog steeds zelf vuurwerk mag afschieten gezien de vele oogletsels in Nederland.
Hoop dat je vannacht weer wat kunt slapen! |
Cootje heeft gisterenavond stiekumm het archief van de SEH van de afgelopen nacht doorgesnuffeld, {helaas ik ben sensatiebelust...}: alcoholintoxi, verbrijzelde voeten, verschroeide handen, ontwrichte ogen, snijwonden, zwartgeblakerde lichaamdelen, enne alcohol intoxi........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:47
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Cootje heeft gisterenavond stiekumm het archief van de SEH van de afgelopen nacht doorgesnuffeld, {helaas ik ben sensatiebelust...}: alcoholintoxi, verbrijzelde voeten, verschroeide handen, ontwrichte ogen, snijwonden, zwartgeblakerde lichaamdelen, enne alcohol intoxi........ |
ajakkie....dan kijk ik toch liever een mooie natuurfilm op National Geografic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:50
|
|
|
MARRY942 schreef: | ajakkie....dan kijk ik toch liever een mooie natuurfilm op National Geografic | de vergelijking.... ik kon het nog net niet live volgen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:53
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Cootje heeft gisterenavond stiekumm het archief van de SEH van de afgelopen nacht doorgesnuffeld, {helaas ik ben sensatiebelust...}: alcoholintoxi, verbrijzelde voeten, verschroeide handen, ontwrichte ogen, snijwonden, zwartgeblakerde lichaamdelen, enne alcohol intoxi........ |
Toch leuk he oud en nieuw
Erika die net zo nieuwsgierig zou zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Toch leuk he oud en nieuw
Erika die net zo nieuwsgierig zou zijn |
Kijk, vrouwen blijken dus soms ook even iets nieuwsgierig te zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:56
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Kijk, vrouwen blijken dus soms ook even iets nieuwsgierig te zijn.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Is dat alles wat je moet doen??? makkieeeeeeeeeee |
dat dacht ik ook toen ik het las, erika; ik kwam ziek mijn bed uit, en toen ik weer een beetje begon te leven had ik het idee dat het huis er uit zag alsof we hier gister een feestje gevierd hebben........
overigens lijkt het nu weer een huis te zijn, hoor! even flink doorwapperen als je energie-peil weer boven nul staat, en t is weer voor elkaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 16:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat dacht ik ook toen ik het las, erika; ik kwam ziek mijn bed uit, en toen ik weer een beetje begon te leven had ik het idee dat het huis er uit zag alsof we hier gister een feestje gevierd hebben........
overigens lijkt het nu weer een huis te zijn, hoor! even flink doorwapperen als je energie-peil weer boven nul staat, en t is weer voor elkaar! |
JA dan is was toch appeltje eitje he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:08
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat dacht ik ook toen ik het las, erika; ik kwam ziek mijn bed uit, en toen ik weer een beetje begon te leven had ik het idee dat het huis er uit zag alsof we hier gister een feestje gevierd hebben........
overigens lijkt het nu weer een huis te zijn, hoor! even flink doorwapperen als je energie-peil weer boven nul staat, en t is weer voor elkaar! |
Waar kun je die halen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:11
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Waar kun je die halen??? |
bij de supermarkt, cootje; vraag gewoon even naar red bull of de koffie....... pijnstillertje erbij en je kunt weer even......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | bij de supermarkt, cootje; vraag gewoon even naar red bull of de koffie....... pijnstillertje erbij en je kunt weer even...... |
bay dankie.... Koffie zal zeker wel gaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:20
|
|
|
ontwrichte ogen??? Hoe doe je dat?
Wat is SEH?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ontwrichte ogen??? Hoe doe je dat?
Wat is SEH? |
Was ut niet Spoed Eisende Hulp?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oei dat zijn dingen dat je echt niet wilt meemaken en toch helaas elk oud en nieuw weer. LAs net een stuk van het oogziekenhuis in rotterdam die zich afvroegen waarom men in Nederland nog steeds zelf vuurwerk mag afschieten gezien de vele oogletsels in Nederland.
Hoop dat je vannacht weer wat kunt slapen! |
Denk dat dat slapen wel lukt hoor, maar toch door de dag heen.... Dat gezicht...dat oog...die zwarte vlek...en al dat bloed... Nu ben ik geen held...toch niet, maar zelfs langs dat huis lopen waar het gebeurd...vind ik al eng.... En ...trek me deze dingen te veel aan.....maar ja wat doe je eraan.. Wil vanavond even langs zijn zus gaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Denk dat dat slapen wel lukt hoor, maar toch door de dag heen.... Dat gezicht...dat oog...die zwarte vlek...en al dat bloed... Nu ben ik geen held...toch niet, maar zelfs langs dat huis lopen waar het gebeurd...vind ik al eng.... En ...trek me deze dingen te veel aan.....maar ja wat doe je eraan.. Wil vanavond even langs zijn zus gaan.... |
Heel veel sterkte Zeeland, we leven van afstand met je mee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:40
|
|
|
MARRY942 schreef: | Heel veel sterkte Zeeland, we leven van afstand met je mee! |
Marry zou je hier voor jezelf willen praten? Ik kan het namelijk heel goed zelf! Thanks
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 2 januari 2012, 17:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Marry zou je hier voor jezelf willen praten? Ik kan het namelijk heel goed zelf Thanks |
Parrrrdon? Waarom mag ik Zeeland geen sterkte toe wensen? Een wens die regelrecht uit mijn hart komt, ik leef erg met haar mee???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:42
|
|
|
MARRY942 schreef: | Parrrrdon? Waarom mag ik Zeeland geen sterkte toe wensen? Een wens die regelrecht uit mijn hart komt, ik leef erg met haar mee??? |
Je schrijft in de WE vorm. Zert er gewoon neer IK leef met je mee! je praat voor jezelf en niet voor anderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je schrijft in de WE vorm. Zert er gewoon neer IK leef met je mee! je praat voor jezelf en niet voor anderen |
Neemt u mij niet kwalijk hoogheid, voor de verkeerde woordtoepassing....jammer dat jij niet met Zeeland meeleeft....ze maakt iets verschrikkelijks mee en ik bid voor haar! En voor die buur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:44
|
|
|
MARRY942 schreef: | Parrrrdon? Waarom mag ik Zeeland geen sterkte toe wensen? Een wens die regelrecht uit mijn hart komt, ik leef erg met haar mee??? |
Je spreekt vaak over we i.p.v. ik. Dat kan irritant worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je schrijft in de WE vorm. Zert er gewoon neer IK leef met je mee! je praat voor jezelf en niet voor anderen |
en marry voor zichzelf en haar je-weet-wel-poezen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 17:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je spreekt vaak over we i.p.v. ik. Dat kan irritant worden. |
Sorry Maris, ik dacht dat jij ook met haar meeleefde...
|
|
Naar boven |
|
|