Auteur |
Bericht |
|
LEO571
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:41
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | ik begrijp jullie (vijandige) reacties wel; komt uit een onbijbelse houding. je mag tegenwoordig niemand meer op de zonde wijzen, wat wel degelijk bijbels is. lees 1 kon 17 maar, |
Je mag iemand idd op zn zonde wijzen Dikkie!!! De zonde is alleen in het picknicken ver te zoeken. Zondigen doen we allemaal elke dag opnieuw. Elke dag mogen we dit ook bij de Heer brengen. Dat jij er zo over denkt is jammer maar gelukkig niet ons probleem. Het is onze verantwoording hoe wij hier mee omgaan en ik wordt dus ook niet boos. Het stelt me wel teleur. Soms wordt ik wel eens moe van de geestelijke strijd die er is. satan en zijn aanhangers doet er alles aan om Christenen dwars te zitten. Ook nu probeert hij weer onrust te zaaien. En zoals ik aan de reactie's zie lukt het hem ook weer. Wordt wakker broeders en zusters!!! Zie en lees wat er gebeurt. We zijn een eenheid en laten we dit niet laten verstoren doordat we slapen met zn allen En als er echt wat te vermanen valt, laten we dat dan vanuit Gods liefde doen.
Gods zegen Leo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:41
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | ik begrijp jullie (vijandige) reacties wel; komt uit een onbijbelse houding. je mag tegenwoordig niemand meer op de zonde wijzen, wat wel degelijk bijbels is. lees 1 kon 17 maar, |
Licht gaat sneller dan het geluid. Daarom lijkt iemand soms een licht, totdat hij zijn mond opendoet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:48
|
|
|
ik mag wel zeggen: hier gaat het licht uit...
(beter begrepen als: nu snap ik er helemaal geen sikkepit meer van)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 22:54
|
|
|
Goed humeur Thermoskan koffie Zwarte bessen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 23:00
|
|
|
Goed humeur Thermoskan koffie Zwarte bessen
krentebolletjes (al dan niet belegd met kaas/salami)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 23:03
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | krentebolletjes (al dan niet belegd met kaas/salami) |
Is dat wel koosjer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 23:04
|
|
|
HENK710 schreef: | Is dat wel koosjer? |
zeer waarschijnlijk niet, maar dat zal mij m'n roesten
'stom he? ik vind het gewoon LEKKER!!'
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op donderdag 20 mei 2010, 23:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 23:05
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 'stom he? ik vind het gewoon LEKKER!!'
(waar kan ik afrekenen voor het copyright?) |
Bij mij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 23:06
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 'stom he? ik vind het gewoon LEKKER!!'
(waar kan ik afrekenen voor het copyright?) |
Is dit nu wat D bedoelde?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 00:37
|
|
|
GRACE585 schreef: | heb haar al eens eerder ontmoet carien, dusweetwat voor vlees we in de kuip hebben |
geen tuigje, please, grace................assieblieft nie! ik ga lekker klimmen en klauteren, al gaan jullie met zn allen op zn kop staan! (ehm, grace.......toen ik bij je was, heb ik me nog wel zo keurig gedragen !! ik was toch keurig en tammetjes??)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 00:43
|
|
|
HANNAH810 schreef: | geen tuigje, please, grace................assieblieft nie! ik ga lekker klimmen en klauteren, al gaan jullie met zn allen op zn kop staan! (ehm, grace.......toen ik bij je was, heb ik me nog wel zo keurig gedragen !! ik was toch keurig en tammetjes??) |
daarom juist hannah,was positief bedoeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 00:46
|
|
|
[quote=DIKKIE717]picknicken op de hei;. het hield mij ook een beetje bezig, en ik had ook zo mijn gedachte er over gescheiden vaders en moeders met kinderen ook singles er tussen, trek men d.v. zaterdag richting de hei, een ieder met zijn ziel onder de arm en zijn iegen verhaal. het volk van israel, die gingen op de hoogten rooken,
ach dikkie, dom van me ja!! hoog roken is niks, inderdaad; dat doe ik zelf in de huiskamer.... en goed dat je t zegt; inderdaad is het zorgeloos om je ziel onder je arm mee te nemen, een boodschappentas om mijn iegen vrolijk klappende ziel in te vervoeren is nooit weg!! (hihi, toch nog gelachen vandaag!) mocht je je toch bedenken, en liever "het goede van al onze arbeid genieten" dan een doodsteek ontvangen; je bent van harte welkom, dikkie!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 21 mei 2010, 08:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 00:53
|
|
|
HENK710 schreef: | Goed humeur Thermoskan zwarte koffie Zwarte bessen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 02:05
|
|
|
Wat Dikkie schriijft, daar kan ik wel achter staan. zou het zelf niet zo kunnen formuleren. Omdat ik vind dat je ook mag genieten.
Maar jullie reacties hierop, met uitzondering van Hannah, daar gruw ik van. Om zo je zonden tegenover God te bagateliseren. Als je mag geloven dat je zonden vergeven zijn. Dan is nóg die dagelijkse vergeving aan deze kant van het graf nodig. Het zal pas volmaakt zijn ná ons sterven.
Hannah, je kunt mij van de lijst halen. Hier kan en wil ik niet bij horen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 07:28
|
|
|
NISHA834 schreef: | Wat Dikkie schriijft, daar kan ik wel achter staan. zou het zelf niet zo kunnen formuleren. Omdat ik vind dat je ook mag genieten.
Maar jullie reacties hierop, met uitzondering van Hannah, daar gruw ik van. Om zo je zonden tegenover God te bagateliseren. Als je mag geloven dat je zonden vergeven zijn. Dan is nóg die dagelijkse vergeving aan deze kant van het graf nodig. Het zal pas volmaakt zijn ná ons sterven.
Hannah, je kunt mij van de lijst halen. Hier kan en wil ik niet bij horen. |
Ach hou toch op zeg!
Er is helemaal niemand die de zonde bagataliseert hier...iedereen neemt de verantwoordelijkheid voor zijn eigen leven hoor! Er word enkel, terecht, op gewezen dat picknicken niets met zonde te maken heeft... Het is niets anders dan een ontzettend gezellig samenzijn met een grote groep christenen en als er één iemand centraal zal staan dan is het God wel! Al dat gedoe omdat de groep voornamelijk uit vrijgezellen bestaat .. Wat voor een beeld heeft men van ons!..Zou er ook zo veroordeeld worden als we allemaal keurig getrouwd waren Ook ik heb smakelijk gelachen om de reactie van Dikkie en er voor gekozen om er niet inhoudelijk op in te gaan, maar kan me enorm voorstellen dat een ander dat wel wil doen...tenslotte is het nogal een aantijging die er gemaakt word...ben normaal niet zo plastisch in men bewoordingen, maar wat ik er uithaal is dat er verwacht word dat het één grote orgie (sorry, chris) gaat worden...veroordeling, is dat ook niet een zonde?? Mag iemand dan dus best op gewezen worden!
Sooo...en verder ben ik hier klaar mee, ik wacht gewoon lekker op morgen want dan gaan we een heul gezellige dag tegemoet en die zou k niet willen missen
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 21 mei 2010, 07:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 08:11
|
|
|
tessy, ik denk niet dat dat is wat dikkie bedoeld. ik moet zeggen dat ik zijn denkwijze heel goed kan volgen, omdat ik ook via een bepaalde godsdienstige lijn ben opgevoed.....
je kunt je misschien voorstellen, dat wanneer je vanuit kerkelijk oogpunt niet op vacantie mag, omdat je je rust in God zou moeten zoeken, en om die reden bijvoorbeeld al niet mee mag met schoolreisjes, maar bij de hoofdmeester sommetjes zit te maken; je die manier van denken in je leven meeneemt? en vanuit díé manier van denken, kun je de reactie van dikkie wellicht wél begrijpen.
overigens, nisha, ik wens je een mooie zonnige dag morgen, en nu wil ik alleen nog lezen wat iedereen voor lekkers mee denkt te nemen. geen reacties meer op de mensen die niet mee gaan picknicken in ede op de hei, want die reacties zijn off-topic.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 21 mei 2010, 08:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 08:57
|
|
|
is er al iemand gevonden om pearl en haar dochter mee te nemen vanuit rotterdam??? dan kan ze ook lekker mee.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 09:17
|
|
|
De zon hangt al boven de edese heide. Meer kan ik niet doen wat het weer betreft. Het kan nu wat stoffig zijn op de hei. Pas op met waar jullie gaan zitten. Er kunnen hier en daar wat mesthopen liggen van honden, schapen en konijnen.
Ik wens iedereen een plezierige picknick.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 09:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | is er al iemand gevonden om pearl en haar dochter mee te nemen vanuit rotterdam??? dan kan ze ook lekker mee..... |
Voor pearl is het geregeld hannah! Dat begreep ik gisteren in de chatbox! Leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 09:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | is er al iemand gevonden om pearl en haar dochter mee te nemen vanuit rotterdam??? dan kan ze ook lekker mee..... |
Je loopt al beetje achter, Hannah. Roos heeft alles al voor haar geregeld (zie ook knuffeltopic)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 09:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | geen tuigje, please, grace................assieblieft nie! ik ga lekker klimmen en klauteren, al gaan jullie met zn allen op zn kop staan! (ehm, grace.......toen ik bij je was, heb ik me nog wel zo keurig gedragen !! ik was toch keurig en tammetjes??) |
Ow....ik las lammetje...ik dacht al.
Zo mak als een lammetje, Hannah?....nee echt niet hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 10:17
|
|
|
[quote=HANNAH810]tessy, ik denk niet dat dat is wat dikkie bedoeld. ik moet zeggen dat ik zijn denkwijze heel goed kan volgen, omdat ik ook via een bepaalde godsdienstige lijn ben opgevoed.....
je kunt je misschien voorstellen, dat wanneer je vanuit kerkelijk oogpunt niet op vacantie mag, omdat je je rust in God zou moeten zoeken, en om die reden bijvoorbeeld al niet mee mag met schoolreisjes, maar bij de hoofdmeester sommetjes zit te maken; je die manier van denken in je leven meeneemt? en vanuit díé manier van denken, kun je de reactie van dikkie wellicht wél begrijpen.
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 10:22
|
|
|
en nu wil ik alleen nog lezen wat iedereen voor lekkers mee denkt te nemen. geen reacties meer op de mensen die niet mee gaan picknicken in ede op de hei, want die reacties zijn off-topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 10:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en nu wil ik alleen nog lezen wat iedereen voor lekkers mee denkt te nemen. geen reacties meer op de mensen die niet mee gaan picknicken in ede op de hei, want die reacties zijn off-topic. |
hee hannah, nog tips voor lekkere dingen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 10:50
|
|
|
EEN HELE GROTE ZAK SPEKKIES
wie vult maris haar mandje verder
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 21 mei 2010, 10:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 10:58
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en nu wil ik alleen nog lezen wat iedereen voor lekkers mee denkt te nemen. geen reacties meer op de mensen die niet mee gaan picknicken in ede op de hei, want die reacties zijn off-topic. |
Hannah, je bent goed bezig .... en trek je nergens iets van aan wat ze zeggen. Ik vind het knap dat je zoveel mensen bij elkaar hebt gekregen. En ik weet zeker dat het een geslaagde middag word.
Bij deze wens ik jullie een hele gezellige middag toe.
Groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 11:27
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hannah, je bent goed bezig .... en trek je nergens iets van aan wat ze zeggen. Ik vind het knap dat je zoveel mensen bij elkaar hebt gekregen. En ik weet zeker dat het een geslaagde middag word.
Bij deze wens ik jullie een hele gezellige middag toe.
Groetjes |
Voor morgen wens ik jullie een hele super fijne leuke gezellig spontane warme ideale smakelijke picknick toe.!!!
Grietels Mary(toch jammer dat ik er niet bij ben )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 13:20
|
|
|
Wat dacht je van zoutjes, koek emm brood niet te vergeten genoeg te drinken en te kanen en een heerlijke geurige themoskan koffie!
Een dosis goed humeur, gezelligheid, saamhorigheid!
Kort om ik heb er zin in daar komt peace gewapend met hutkoffer kinderwagen en 3 man sterk!
Tot morgen allen, Peacedove
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 14:21
|
|
|
Broodjes natuurlijk, enneh...lekker stukje fruit...eierkoeken...en kwarkbolletjes... en een heeeeeeleboel drinken...waaronder een heerlijke kan thee!
Oh ja...en een snoepje voor uk, anders ging ie niet mee
Hoe vind je dat?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 21 mei 2010, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|