ChristianMatch

Forum

de enige leuke man op CM
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 21 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 12:27

Eerlijk gezegd martijn, neem ik dit topic niet zo serieus, meer beetje humor en denk ik de anderen ook.
Knipoog smiley

maar de minst leuke man in je profiel schrijven??? Dan zou ik niet geintereseerrt zijn, denkende hmmm iemand met vet minderwaardigheids complex
Schrijft iemand op zijn profiel de leukste man van cm, zou ik helemaal geen interesse hebben, denken van ehhh wat denk je wel niet, dat je meer dan anderen bent?
Geef mij maar een gewone man, die ik stiekemis de leukste vind.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 17:15

Ja Petra, de gewone 13 in een dozijn partner ! Zijn we daar inderdaad niet allemaal naar op zoek ? Maar dan moet die doorsnee persoon niet in z'n profiel zetten dat' ie maar heel gewoontjes is en 13 in een dozijn. Maar zeggen dat hij de minst leuke of juist leukste op CM is, werkt ook niet. Pff, eigenlijk moet je dus gewoon die ander maar laten beoordelen hoe leuk jezelf wel of niet bent.
Stiekem weten dat jij de leukste van de site hebt ontmoet, gaaf toch ? Ga anderen niet wijzer maken dan ze zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 17:40

MARTIJN277 schreef:
Als je in je profiel zou schrijven dat je waarschijnlijk de minst leuke man van CM bent, dan ben ik benieuwd hoe de dames daar op reageren ? Ben je dan idd gelijk niet interessant meer, of gaan ze dan ook een topic op een forum openen om erachter te komen ?
Ik zou zelf niet gauw zeggen dat ik de leukste man hier op de site ben, maar als je als vrouw geprikkeld wordt door zo'n statement moet je die persoon misschien gewoon maar eens even een berichtje sturen ? Kijken of hij een fantastische reactie terugmailt ? Zelf zou ik niet reageren op een dame die zich de leukste van CM noemt. Maar er zijn ongetwijfeld heren die dan gelijk aan hun (touch)screen vastzitten...............

Bekijk dit inderdaad met een beetje humor. Ik schreef op 7 december 2012 het volgende: ``De enige leuke man? Op CM? waar? Toevallig ben ik de enige leuke vrouw! Matcht goed dus!``
Van jou hoef ik dus geen mailtje meer te verwachten. Ik wacht dan maar op de enige leuke man van CM!
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 17:54

nou Martijn bekijk het van de humorvolle kant en dan daarbij soms moet ff dollen gewoon kunnen toch ?

ik zal van mezelf niet zeggen dat ik leukste ben laat ik wel aan dde ander over. Al hoewel een beetje zelfspot soms best mag vind ik Knipoog smiley

en 13 in een dozijn hoeft voor mij niet zo, heb liever een prins op het witte paard Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 17:56

JANS221 schreef:
Bekijk dit inderdaad met een beetje humor. Ik schreef op 7 december 2012 het volgende: ``De enige leuke man? Op CM? waar? Toevallig ben ik de enige leuke vrouw! Matcht goed dus!``
Van jou hoef ik dus geen mailtje meer te verwachten. Ik wacht dan maar op de enige leuke man van CM!

ben je toch ook Jans Engeltje smiley Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 18:51

Stelling van vandaag: "alleen leuke mannen zitten hier op het forum" Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:15

[quote=KLUS667]Stelling van vandaag: "alleen leuke mannen zitten hier op het forum" Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt[/quot

Noooooouuuuu......???????????????
Ben ik het wel eens met deze stelling?
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:38

KLUS667 schreef:
Stelling van vandaag: "alleen leuke mannen zitten hier op het forum" Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:39

ZEELAND736 schreef:
Noooooouuuuu......???????????????
Ben ik het wel eens met deze stelling?

Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou?

Daarom is het ook een stelling...je mag reageren. Ik zou "Ja" zeggen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:49

KLUS667 schreef:
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou?

Daarom is het ook een stelling...je mag reageren. Ik zou "Ja" zeggen Smiley met dichtgeplakte mond

De stelling is: ALLEEN leuke mannen zitten op het forum...
Juist dat woordje ALLEEN...
Als je zegt er zitten leuke mannen op het forum...zeg ik ja...
Maar ALLEEN???
Dan zeg ik NEE... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIJN277

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:50

Misschien was het bepaalde dames nog niet opgevallen, maar mijn reacties stonden VOL met humor Gefrustreerde smiley
Helaas slaat het niet helemaal aan. Kan gebeuren: ik ben dan ook niet de (aller)leukste man op CM (voor jullie).........
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:52

MARTIJN277 schreef:
Misschien was het bepaalde dames nog niet opgevallen, maar mijn reacties stonden VOL met humor Gefrustreerde smiley
Helaas slaat het niet helemaal aan. Kan gebeuren: ik ben dan ook niet de (aller)leukste man op CM (voor jullie).........

Troost je.......de 1e week is een ontgroening Zieke smiley Duiveltje smiley

Welkom! Enne....je bent wel enig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:54

MARTIJN277 schreef:

Natuurlijk zien en lezen we dat....
Wij spelen daar met onze humor juist op in....

Als ik nu maar enig ben...hoef ik niet de enigste te zijn....

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 19 juni 2013, 19:55
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:59

MARTIJN277 schreef:

je hapt heerlijk ook al ben je volgens eigen zeggen niet de leukste Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 09:50

MARTIJN277 schreef:

Lachende smiley
Komt vast wel iemand waarvoor jij d e leukste bent Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 11:01

PETRA373 schreef:
Lachende smiley
Komt vast wel iemand waarvoor jij d e leukste bent Lachende smiley

vast wel Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:52

haha ik heb een paar mailtjes gehad van zo'n hele leuke cm man. Hij ondertekende steeds met "je fancy"> Hij was wel ontzettend knap op de foto afgaand dan he.( je hoeft niet meer te zoeken dames hij is grijs) Maar hij vond dat zelf ook en meende dat hij zich toch wel behoorlijk wat kon permiteren. Nou als dat de leukste man is dan hoef ik hem niet.

Vond op internet voor alle mannen leuk of ietsje minder leuk een stukje waarom je sowieso een aantal voordelen hebt als je een man bent. Mischien voel je jezelf al meteen een stuk leuker als je dit leest:

Je achtenaam blijft je hele leven hetzelfde!
De garage is helemaal jou domein!
Je hoeft je niet druk te maken over wat je gaat aantrekken. Een broek en schirt will do the job!
Chocolade is voor jou geen verslaving, het is gewoon een snack!
Je kunt nooit zwanger raken!
Automonteurs vertellen je de waarheid, je weet er zelf teveel van om voor de gek te worden gehouden!
Je weet hoe een electrische schroevendraaier werkt!
Je krijgt meer geld dan een vrouw voor hetzelfde werk!
Rimpels geven je karakter en maken je gedistingeerd!
Mensen staren niet naar je borst als je met ze praat!
Nieuwe schoenen knellen je niet, je koopt ze gewoon comfortabel passend!
Je telefoongesprekken duren gemiddeld 1 minuut!
Voor een vijfdaagse vakantie heb je slechts 1 koffer nodig!
Je kunt al je potten en flessen zelf open krijgen!
Je ondergoed hoeft niet meer te kosten dan € 10 voor een three-pack!
Drie paar schoenen is meer dan genoeg!
Je hebt nooit last van afglijdende schouderbandjes!
Je bent onwetend van eventuele kreukels in je kleding!
Je gezicht heeft altijd de originele kleur en dat is geen probleem!
Je haarsnit kan jaren mee!
Je hoeft enkel je gezicht te scheren!
Je kunt altijd een bermuda aan in de zomer, ongeacht hoe je benen er uit zien!
Je kan je nagels doen met een zakmes!
Je bent vrij om een snor te laten staan...of niet!
Je kan kerstinkopen doen voor 24 personen op 24 december in 24 minuten!
Heren...met zoveel voordelen moeten jullie wel constant dolgelukkig zijn!
Een toost op alle mannen...wat een geluk dat ze er zijn!
Auteur: Lizzy Turelinckx© Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 13:00

zie je wel, mannen hebben het veel makkelijker in d e wereld Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIJN277

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:56

Oh dames, je moest eens weten hoe gelukkig ik ben ! Mijn leven is een aaneenschakeling van eenvoudige beslismomenten en succes. Ik heb echt met jullie te doen hoor ! Daarom heb ik me op CM ingeschreven: als er leuke dames (wie weet zelfs de leukste van de site) verdriet hebben, dan wil ik ze vrijwillig trooosten hoor Clown smiley
Maar ja, dan moeten jullie natuurlijk wel even een berichtje sturen naar me en vragen om wat hulp. Als ik jullie profielen lees, zou ik namelijk helemaal niet denken dat jullie het zo moeilijk hebben. Het lijkt soms wel 1 groot feest en succesverhaal. Nu de vraag: WAT IS WAAR ?
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 15:24

MARTIJN277 schreef:
Oh dames, je moest eens weten hoe gelukkig ik ben ! Mijn leven is een aaneenschakeling van eenvoudige beslismomenten en succes. Ik heb echt met jullie te doen hoor ! Daarom heb ik me op CM ingeschreven: als er leuke dames (wie weet zelfs de leukste van de site) verdriet hebben, dan wil ik ze vrijwillig trooosten hoor Clown smiley
Maar ja, dan moeten jullie natuurlijk wel even een berichtje sturen naar me en vragen om wat hulp. Als ik jullie profielen lees, zou ik namelijk helemaal niet denken dat jullie het zo moeilijk hebben. Het lijkt soms wel 1 groot feest en succesverhaal. Nu de vraag: WAT IS WAAR ?

Tja, Wat is waar? 90 % misschien. Je wilt toch een beetje goed overkomen Engeltje smiley

Ik zoek niet de leukste maar de liefste man!!! De leukste heb ik al gehad Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
JANE410
op zaterdag 22 juni 2013, 19:59
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:19

JANE410 schreef:
Tja, Wat is waar? 90 % misschien. Je wilt toch een beetje goed overkomen Engeltje smiley

Ik zoek niet de leukste maar de liefste man!!! De leukste heb ik al gehad Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ha ha heb net de leukste en liefste man voor mij van cm ontmoet, zon 8 uur zitten praten en hij is leuk Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
en zei hij hoopte me nog een keer te zien en kreeg een lieve kus.
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Lachende smiley Lachende smiley
en verder zeg ik niks Smiley met dichtgeplakte mond

petra die natuurlijk weer bijna indititeis crisis kreeg voor de spiegel van t e voren, effe rijst ging koken voor hem en werd 1 grote bal plak bol...
en heel verlegen werd, want hij is groot... zucht....
van te voren dacht, warom date ik ook, wat een zenuwzooitje, doe dit nooit meer, krijg nog een keer hartaanval voor date.....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:35

Ja, je schreef ook laatst over bijna zenuwinzinking, zenuwslopen zoiets, ja, daarom date ik niet vanuit mezelf meer.
Ken dat gevoel dus voor een date.
Alleen als een man echt moeite doet, dat ie me echt graag wil zien, net als toen ik 20 was Knipoog smiley , anders niet.

Ik kom net uit de supermarkt, paar jongens, jaar of 18 zaten over leuke caissières.

Ja, en daar kan ik wel tegen, is juist leuk, vind ik dan. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:37

PETRA373 schreef:
ha ha heb net de leukste en liefste man voor mij van cm ontmoet, zon 8 uur zitten praten en hij is leuk Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

petra die natuurlijk weer bijna indititeis crisis kreeg voor de spiegel van t e voren, effe rijst ging koken voor hem en werd 1 grote bal plak bol...
van te voren dacht, warom date ik ook, wat een zenuwzooitje, doe dit nooit meer, krijg nog een keer hartaanval voor date.....

Misschien ken ik 'm wel, maar ik zeg ook niets Smiley met dichtgeplakte mond , leuk voor je Lachende smiley !!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:43

PETRA373 schreef:

Oh wat leuk voor je Clown smiley En als ik het zo lees ben je wel een beetje verliefd Kussende smiley misschien wel erg verliefd.

Ja, die zenuwe, wat spannend kan het zijn en dan gaat het koken niet zoals het anders gaat. Maar wat maakt het uit, je hebt het toch leuk gehad, nou hopelijk krijgt het een vervolg.

Pas op voor je hart, maar van de liefde krijg je geen hartaanval Lachende smiley

Wens je alle goeds met deze date, misschien de leukste van CM Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:05

ha ah shanita zenuwinzinking.... ha ha, ja die kreeg ik ook bijna... lol
en deze man is anders, voel me fijn bij hem en zie wel, voorlopig ga ik van vriendschap uit. ha ha. tenzij hij natuurlijk verkering ooit vraagt, ha ha
misschien zeg ik dan wel jaaaa Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:11

PETRA373 schreef:

Lachende smiley met blinkend witte tanden G E W E L D I G Lachende smiley met blinkend witte tanden W H O E H O E Lachende smiley met blinkend witte tanden

Verliefde smiley is in the air Smiley die vol vragen zit

P.S. verlegen meisjes, daar houden mannen wel van hoor.....tenminste als ik voor mezelf spreek Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:26

PETRA373 schreef:
en deze man is anders, voel me fijn bij hem en zie wel, voorlopig ga ik van vriendschap uit. ha ha. tenzij hij natuurlijk verkering ooit vraagt, ha ha

Spannend Petra,gewoon lekker van genieten en zien wat de toekomst brengt!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:27

KLUS667 schreef:
Lachende smiley met blinkend witte tanden G E W E L D I G Lachende smiley met blinkend witte tanden W H O E H O E Lachende smiley met blinkend witte tanden

Verliefde smiley is in the air Smiley die vol vragen zit

P.S. verlegen meisjes, daar houden mannen wel van hoor.....tenminste als ik voor mezelf spreek Verlegen lachende smiley

nee is vriendschap... ha ha gelukkig leest hij echt nooit forum....
als ik verlegen ben is een ramp, heb hem de kip laten bakken, dacht dat gaat vast niet goed nu als hij er bij kijkt... ha ha
zooitje gemaakt op d e aanrecht ik... ha ha, hij zal wel gedacht hebben en nu zeg ik echt niks meer Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:33

PETRA373 schreef:

Hmmm, hoe serieus is je laatste post Smiley die vol vragen zit Whahahahaaaa

Maar: geniet ervan, we krijgen die pleisters er wel af...... Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:46

PETRA373 schreef:
nee is vriendschap... ha ha gelukkig leest hij echt nooit forum....
als ik verlegen ben is een ramp, heb hem de kip laten bakken, dacht dat gaat vast niet goed nu als hij er bij kijkt... ha ha
zooitje gemaakt op d e aanrecht ik... ha ha, hij zal wel gedacht hebben en nu zeg ik echt niks meer Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Zuchtttttt goed voor jou, Maar je eerste date thuis afspreken Smiley die vol vragen zit
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 21 Volgende
Pagina 14 van 21