Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 10:05
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Volgens mij heeft hij wel degelijk een punt, waarom anders zet cm dit bij het profiel. In de regel kap ik ook af bij hoger opgeleiden, en houd in de regel al op als ik het in een profiel lees. Waarom? is eigenlijk simpel, vroeger op de lagere school werd dat er min of meer ingegoten. Daar werd het stempel gezet, 2 groepen, die gene die makkelijk konden leren, en hoge cijfers haalden zaten in andere klassen, en kregen leuke priveleges. Wat al een verschil op het schoolplein gaf, en in het latere leven, ze lopen nog steeds naast hun schoenen. Vorig jaar was het precies 40 jaar geleden een reunie, en het klasse verschil was nog zeer goed merkbaar. Het was een Christelijke school, en geen openbare school, met een regime van voor de oorlog. |
Natuurlijk heeft iedereen een verleden en van daaruit wordt vaak een "selectie" gemaakt,op zich is dat geen probleem,je moet je tenslotte prettig voelen bij de ander. Waar ik hier over struikel is het feit dat mensen die frustraties(gebaseerd op 3 letters) spuien op het forum en met argumenten komen die kant noch wal raken. Stel dat er hier iemand komt spuien over het lage niveau van sommige mensen,dan zou heel het forum steigeren(en terecht)
Leanne,mensen zijn rare dingen en ik ben de koningin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 11:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Natuurlijk heeft iedereen een verleden en van daaruit wordt vaak een "selectie" gemaakt,op zich is dat geen probleem,je moet je tenslotte prettig voelen bij de ander. Waar ik hier over struikel is het feit dat mensen die frustraties(gebaseerd op 3 letters) spuien op het forum en met argumenten komen die kant noch wal raken. Stel dat er hier iemand komt spuien over het lage niveau van sommige mensen,dan zou heel het forum steigeren(en terecht)
Leanne,mensen zijn rare dingen en ik ben de koningin |
Dat is ook een mening, iedereen heeft het zelfde recht, iets te plaatsen waar zij/hij een mening over heeft. Zo was er iemand in het verleden die over taalfouten viel, en werd er gezegd om op je schrijven te letten. En dat is het mooie van forum, je mag reageren, het hoeft niet, en wat voor de 1 een argument is, hoeft voor de ander het niet te zijn. Maar zoals het er nu af en toe aan toe gaat, is het net of derden gaan bepalen wat wel en niet mag. En heb je op elk onderwerp wel een surrogaat moderator zitten, die soms een ander er op wijzen dat van een onderwerp wordt afgeweken. Het is eigenlijk net het leven, er wordt soms van afgeweken, gelukkig wel, anders wordt het zo saai.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 11:31
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat is ook een mening, iedereen heeft het zelfde recht, iets te plaatsen waar zij/hij een mening over heeft. Zo was er iemand in het verleden die over taalfouten viel, en werd er gezegd om op je schrijven te letten. En dat is het mooie van forum, je mag reageren, het hoeft niet, en wat voor de 1 een argument is, hoeft voor de ander het niet te zijn. Maar zoals het er nu af en toe aan toe gaat, is het net of derden gaan bepalen wat wel en niet mag. En heb je op elk onderwerp wel een surrogaat moderator zitten, die soms een ander er op wijzen dat van een onderwerp wordt afgeweken. Het is eigenlijk net het leven, er wordt soms van afgeweken, gelukkig wel, anders wordt het zo saai. |
Tuurlijk,ieder heeft het recht hiet zijn mening te spuien maar soms worden de fatsoensnormen overschreden en dan is een tegenreactie logisch. Zonder die overschrijding zou het forum trouwens saai worden,heb je helemaal gelijk in.
Derden mogen roepen wat ze willen maar als je je van alle meningen wat aan moet trekken blijft er verhipte weinig over om lol in te hebben........
Leanne,door schade en schande met dikke huid maar pantser is nog in ontwikkeling
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 16:50
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat is ook een mening, iedereen heeft het zelfde recht, iets te plaatsen waar zij/hij een mening over heeft. Zo was er iemand in het verleden die over taalfouten viel, en werd er gezegd om op je schrijven te letten. En dat is het mooie van forum, je mag reageren, het hoeft niet, en wat voor de 1 een argument is, hoeft voor de ander het niet te zijn. Maar zoals het er nu af en toe aan toe gaat, is het net of derden gaan bepalen wat wel en niet mag. En heb je op elk onderwerp wel een surrogaat moderator zitten, die soms een ander er op wijzen dat van een onderwerp wordt afgeweken. Het is eigenlijk net het leven, er wordt soms van afgeweken, gelukkig wel, anders wordt het zo saai. |
Kan het niet zo zijn dat jij denkt dat derden dat bepalen? En dat je zo iemand gelijk als moderator ziet....Eigenlijk zegt het wat over jezelf...... Als ik klaag dat er geneuzeld wordt en ik krijg bijval dan is het toch niet dat derden bepalen wat wel of niet mag......Kan ik ook wel gaan denken dat mensen die neuzelen het hier voor het zeggen hebben..... Je kan je natuurlijk wel eens afvragen of mensen het wel leuk vinden wat je steeds voor onzin op het forum zet.......maar dat is weer een andere vraag he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 19:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kan het niet zo zijn dat jij denkt dat derden dat bepalen? En dat je zo iemand gelijk als moderator ziet....Eigenlijk zegt het wat over jezelf...... Als ik klaag dat er geneuzeld wordt en ik krijg bijval dan is het toch niet dat derden bepalen wat wel of niet mag......Kan ik ook wel gaan denken dat mensen die neuzelen het hier voor het zeggen hebben..... Je kan je natuurlijk wel eens afvragen of mensen het wel leuk vinden wat je steeds voor onzin op het forum zet.......maar dat is weer een andere vraag he? |
Volgens mij reageerde ik op iemand anders, en ik meen ook antwoord te hebben gekregen, maar natuurlijk mag u ook reageren hoor. Tja, kijk als iemand gaat zeggen wat wel en wat niet mag in zijn/haar ogen, dat mag, maar het moet dan niet iets van dwang gaan krijgen. En om op dat neuzelen terug te komen, tja, daar valt wat voor te zeggen Hoewel de 1 houd van neuzelen en de ander niet, dan steek je de neus er toch niet in, en lees je gewoon weer verder. Dat is het mooie van het forum, ut barst van de onderwerpen, waar wellicht niet geneuzeld wordt. En nee ik ben niet boos.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 20:25
|
|
|
GERRIT084 schreef: |
Volgens mij reageerde ik op iemand anders, en ik meen ook antwoord te hebben gekregen, maar natuurlijk mag u ook reageren hoor. Tja, kijk als iemand gaat zeggen wat wel en wat niet mag in zijn/haar ogen, dat mag, maar het moet dan niet iets van dwang gaan krijgen. En om op dat neuzelen terug te komen, tja, daar valt wat voor te zeggen Hoewel de 1 houd van neuzelen en de ander niet, dan steek je de neus er toch niet in, en lees je gewoon weer verder. Dat is het mooie van het forum, ut barst van de onderwerpen, waar wellicht niet geneuzeld wordt. En nee ik ben niet boos. |
Je bent natuurlijk teleurgesteld.....En wat betref thet geneuzel overslaan heb je het forum niet goed gelezen, je moet soms drie pagina's doorscrollen om bij het echte onderwerp te komen en dat is gewoon hinderlijk........ Je mag hier toch op ieder antwoord reageren? Nu lijk jezelf wel een moderator......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 20:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je bent natuurlijk teleurgesteld.....En wat betref thet geneuzel overslaan heb je het forum niet goed gelezen, je moet soms drie pagina's doorscrollen om bij het echte onderwerp te komen en dat is gewoon hinderlijk........ Je mag hier toch op ieder antwoord reageren? Nu lijk jezelf wel een moderator...... |
Pfff wat een geneuzel zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 21:28
|
|
|
Hai Gerrit, ik denk dat jij er niet mee bedoeld wordt, je bent best wel serieus en grappig wanneer het onderwerp erom vraagt.
Ik vind dat geneuzel gewoon zonde. en ook dat je bij veel onderwerpen eerst drie pagina's door moet scrollen, om een paar serieuze on topic reacties te zien, door de onzin heen.
Jammer
NB: Humor is leuk en lachen is erg belangrijk.
Maar niet als het helemaal niet grappig is, en ook nog eens ten koste gaat van een wel belangrijk en serieus onderwerp.
Ietsje off-topic gaan nu en dan is ook niet erg. als de lijn maar blijft worden gevolgd.
Dit heeft ook niet betrekking op dit topic, maar op andere onderwerpen, en het zit me al een tijdje dwars, en het ging er hier nu toch over, vandaar eventjes deze reaktie. die overigens niet kwaad bedoeld is.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 11 december 2011, 21:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 21:37
|
|
|
SHANITA130]Hai Gerrit, ik denk dat jij er niet mee bedoeld wordt, je bent best wel serieus en grappig wanneer het onderwerp erom vraagt.
Ik vind dat geneuzel gewoon zonde. en ook dat je bij veel onderwerpen eerst drie pagina's door moet scrollen, om een paar serieuze on topic reacties te zien, door de onzin heen.
Jammer
NB: Humor is leuk en lachen is erg belangrijk.
Maar niet als het helemaal niet grappig is, en ook nog eens ten koste gaat van een wel belangrijk en serieus onderwerp.
Ietsje off-topic gaan nu en dan is ook niet erg. als de lijn maar blijft worden gevolgd.[/quote]
lees tig keer dat mensen drie pagina's onzin moeten doorscrollen, zit ik zeker op ander forum , hoef nooit zo lang te srollen voordat ik het onderwerp weer heb. volgens mij zijn die drie pagina's doorscrollen geneuzel. Maar goed back to topic, maybe moet ik in mijn profiel zetten dat ik graag onzin op het forum zet, als tegenhanger van het dagelijks leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 21:40
|
|
|
Quote: | Maar goed back to topic, maybe moet ik in mijn profiel zetten dat ik graag onzin op het forum zet, als tegenhanger van het dagelijks leven. Knipoog smiley |
Ja, Dát begrijp ik ook wel weer, kan ik me ook wel weer in invoelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 21:41
|
|
|
SHANITA130 schreef: |
|
Is het natuurlijk de hamvraag of het merendeel der forumgangers dit waardeert........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 21:43
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het natuurlijk de hamvraag of het merendeel der forumgangers dit waardeert........ |
Ja...dat is wéér een andere discussie... , en een belangrijke vraag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 21:44
|
|
|
SHANITA130 schreef: |
|
Gelukkig!!! Soms hebben dingen een andere achtergrond dan dat je denkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 23:26
|
|
|
Hoe heerlijk is je profiel was het toch Nah de mijne is eel heerlijk Geen hbo tiepje en met veel geneuzel, al mijn diploma,s bij elkaar gekregen
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 11 december 2011, 23:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 12:56
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoe heerlijk is je profiel was het toch Nah de mijne is eel heerlijk Geen hbo tiepje en met veel geneuzel, al mijn diploma,s bij elkaar gekregen |
Dan heb je het toch goed gedaan toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 13:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het natuurlijk de hamvraag of het merendeel der forumgangers dit waardeert........ |
Moeten we een enquete gaan houden nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 19:57
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Moeten we een enquete gaan houden nu |
Daar is waarschijnlijk, het hbo gehalte te laag voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 22:25
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Daar is waarschijnlijk, het hbo gehalte te laag voor |
Dan maar op MBO+ niveau.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 11:59
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Dan maar op MBO+ niveau. |
Mag ik ook meedoen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:16
|
|
|
mbo of hbo of universiteit of wat dan ook...het gaat om de foto, en soms over de kerk...verder zijn er nog tal van andere 'redenen' om af te wijzen. Iemand zei me eens dat onze sterrenbeelden niet bij elkaar pasten. Tja, binnenkort gaan ze je ook afwijzen om dat je wit of roze wc-papier gebruikt.
Het is veel moeilijker om een stabiel iemand tegen te komen...we zijn allemaal wel eens labiel maar de ene is het steeds en de andere is het tijdelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | mbo of hbo of universiteit of wat dan ook...het gaat om de foto, en soms over de kerk...verder zijn er nog tal van andere 'redenen' om af te wijzen. Iemand zei me eens dat onze sterrenbeelden niet bij elkaar pasten. Tja, binnenkort gaan ze je ook afwijzen om dat je wit of roze wc-papier gebruikt.
Het is veel moeilijker om een stabiel iemand tegen te komen...we zijn allemaal wel eens labiel maar de ene is het steeds en de andere is het tijdelijk. |
Als je al in sterrenbeelden onzin geloofd Frank??? Gaat het om de foto??? Nee toch....?? Oke een leuke foto doet veel...das waar ik heb ook de leukste en mooiste uitgezocht... Ook al zou je profiel 100% eerlijk zijn....dan toch...dan nog....kan het misschien niet DE man...of DE vrouw worden...die jij dacht dat het was... Dat kan nu eenmaal.... Ik vond hier in april een man...( nee...hij vond mij) Nu...een half jaar later...weet ik...we zijn en blijven vrienden, maar het is niet DE man...Gelukkig kunnen we daar over praten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als je al in sterrenbeelden onzin geloofd Frank??? Geloof jij dan in de sterenbeelden?
Gaat het om de foto??? Oh, neen? Nouja, soms niet, heel soms niet.
Nee toch....?? Oke een leuke foto doet veel...das waar ik heb ook de leukste en mooiste uitgezocht...
Ook al zou je profiel 100% eerlijk zijn....dan toch...dan nog....kan het misschien niet DE man...of DE vrouw worden...die jij dacht dat het was... Dat kan nu eenmaal....Ik ben het volledig met je eens.
Ik vond hier in april een man...( nee...hij vond mij) Nu...een half jaar later...weet ik...we zijn en blijven vrienden, maar het is niet DE man...Gelukkig kunnen we daar over praten..... | Dat is inderdaad een heel mooi gegeven. Dat je niet die vijandigheid hebt, dat je elkaar niet negeert. Dat er toch die maturiteit is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als je al in sterrenbeelden onzin geloofd Frank??? Gaat het om de foto??? Nee toch....?? Oke een leuke foto doet veel...das waar ik heb ook de leukste en mooiste uitgezocht... Ook al zou je profiel 100% eerlijk zijn....dan toch...dan nog....kan het misschien niet DE man...of DE vrouw worden...die jij dacht dat het was... Dat kan nu eenmaal.... Ik vond hier in april een man...( nee...hij vond mij) Nu...een half jaar later...weet ik...we zijn en blijven vrienden, maar het is niet DE man...Gelukkig kunnen we daar over praten..... |
Ik ben ook vrienden met iemand. Meerderen.
Een keer in het verleden iemand tegengekomen met wie het wel had kunnen gaan, rond mijn 20ste. Maar ja, uit het oog verloren, letterlijk. Achteraf zoooo dom. Lag aan mij...dat uit het oog verliezen....
In ieder geval, ik zelf acht de kans erg klein dat ik hier of ergens anders de ware tegenkom. als dat slechts één keer is gebeurd in mijn hele leven.
Ik stel mijn gelukkig zijn daar niet van afhankelijk. Heb gelukkig een paar dierbare vrienden. Dat is ook wel een geschenk!
Dat ik leef, dat maakt mij gelukkig!
Is niet allemaal persoonlijk naar jou, hoor Zeeland, maar in het algemeen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 16:39
|
|
|
Ja pieter kan je dat eens uitleggen ???? ben benieuwd wat staat er in het woord de bijbel
Ik Ben volgens mij gescheiden op grond van t goede uit de bijbel de boze verteld me nu ik maak uit wat ik doe in mijn huis met jou en ik ben nog steeds getrouwd met je volgens het geloof ik ging twijfelen terwijl ik nu zeker weet das van de boze ik ben echt vrij gescheiden en mag in vrijheid leven omdat GOD me de genade heeft gegeven en t inzicht volgens de bijbel en ik me niet meer schuldig hoef te voelen echte vrijheid En ik ik was getrouwd twee kindjes mooie parels gescheiden de tweede nog geen jaar en tien jaar later een kindje erbij van de zelfde vader om dat de boze zei doe maar t is goed laat maar zien dat je van hem houd haahah ik lach er nu om de boze is ook aan t echtbreken terwijl GOD ook zegt in zijn woord t is goed om te scheiden om deze reden en dat heb ik gedaan ik voel me niet meer schuldig Ik ben vrij gekocht door t bloed van het lam wie zonder zonde is werpe de eerst steen en ik hou van GOD nu en HIJ keert alles ten goede wij kunnen niet en mogen niet oordelen over anderen wat goed is of fout toch nou wijk een beetje af van de vraag maar mijn inziens leuk om te melden voor een ieder die geloofd is GOD die hersteld en geneest en bepaald als je volledig aan hem geeft hoe je leven verder zal gaan niet ik maar alles van HEM en dat heeft me veel gekost alles maar dat is het waard om straks ZIJN koningkrijk te dienen
GODS zegen gewenst voor allen die dit lezen
lieve groet je zus Anita
sorry reageerde dacht op de laatste bericht maar die was van 13 september t spijt me heb even niet verder gekeken omdat het me aansprak wat je daar schreef pieter
O ja hoe eerlijk ben je dan tegen mensen ?? Ik aller eerst tegen over GOD bij HEM moet ik me verantwoorden een eerlijk zijn waarom ik ben gescheiden Ik ben eerlijk door eerlijk te zijn omdat GOD me geeft dat te doen IK heb dat moeten leren door deze omstandigheden heen zo ook leren ontvangen en dat gaat steeds beter GOD is groot .. EN als we aan HEM onderdanig zijn worden dan komt eerlijkheid zachtmoedigheid en al de dingen die Jezus van ons wil tot werkelijkheid Ik wens dat iedereen van c m ook toe t is zo mooi om te mogen ontvangen ondanks onze gebrokenheid
Hartelijke groet Anita
Laatst aangepast door
|
ANITA695
|
op dinsdag 13 december 2011, 16:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 04:43
|
|
|
ANITA695 schreef: | Ja pieter kan je dat eens uitleggen ???? ben benieuwd wat staat er in het woord de bijbel
Ik Ben volgens mij gescheiden op grond van t goede uit de bijbel de boze verteld me nu ik maak uit wat ik doe in mijn huis met jou en ik ben nog steeds getrouwd met je volgens het geloof ik ging twijfelen terwijl ik nu zeker weet das van de boze ik ben echt vrij gescheiden en mag in vrijheid leven omdat GOD me de genade heeft gegeven en t inzicht volgens de bijbel en ik me niet meer schuldig hoef te voelen echte vrijheid En ik ik was getrouwd twee kindjes mooie parels gescheiden de tweede nog geen jaar en tien jaar later een kindje erbij van de zelfde vader om dat de boze zei doe maar t is goed laat maar zien dat je van hem houd haahah ik lach er nu om de boze is ook aan t echtbreken terwijl GOD ook zegt in zijn woord t is goed om te scheiden om deze reden en dat heb ik gedaan ik voel me niet meer schuldig Ik ben vrij gekocht door t bloed van het lam wie zonder zonde is werpe de eerst steen en ik hou van GOD nu en HIJ keert alles ten goede wij kunnen niet en mogen niet oordelen over anderen wat goed is of fout toch nou wijk een beetje af van de vraag maar mijn inziens leuk om te melden voor een ieder die geloofd is GOD die hersteld en geneest en bepaald als je volledig aan hem geeft hoe je leven verder zal gaan niet ik maar alles van HEM en dat heeft me veel gekost alles maar dat is het waard om straks ZIJN koningkrijk te dienen
GODS zegen gewenst voor allen die dit lezen
lieve groet je zus Anita
sorry reageerde dacht op de laatste bericht maar die was van 13 september t spijt me heb even niet verder gekeken omdat het me aansprak wat je daar schreef pieter
O ja hoe eerlijk ben je dan tegen mensen ?? Ik aller eerst tegen over GOD bij HEM moet ik me verantwoorden een eerlijk zijn waarom ik ben gescheiden Ik ben eerlijk door eerlijk te zijn omdat GOD me geeft dat te doen IK heb dat moeten leren door deze omstandigheden heen zo ook leren ontvangen en dat gaat steeds beter GOD is groot .. EN als we aan HEM onderdanig zijn worden dan komt eerlijkheid zachtmoedigheid en al de dingen die Jezus van ons wil tot werkelijkheid Ik wens dat iedereen van c m ook toe t is zo mooi om te mogen ontvangen ondanks onze gebrokenheid
Hartelijke groet Anita |
Hoi Anita!
Ik had een vraag en wat dingen waar ik het mee eens ben.
De vraag: Je was gescheiden, reden overspel, als ik het goed begrijp, en toen had je 2 jonge kindjes. en 10 jaar later een kindje erbij van dezelfde vader. Jij denkt, en dat kan ook hoor, denk ik, dat je dat werd ingefluisterd door de boze.
Ik kan ze niet krijgen, anders had ik nu minstens tien kinderen.
En toch, er zijn nu eenmaal ook mannen waar je heel leuk bevriend mee kan zijn, maar waar je nooit een serieuze relatie mee zou kunnen hebben, denk ik. Weet ik eigenlijk wel zeker. Ook vrouwen, dus ik zal eigenlijk mensen moeten zeggen.
Ja, we leven in een gebroken wereld. Dingen hebben mij ook, in het verleden veel gekost. en nog, vaak gaat het goed, maar ook heb ik nu en dan, dat ik behoorlijk in de war ben. Dan heb ik een trucje, dan ga ik objectief(zo heet dat toch geloof ik) naar mezelf kijken, en mezelf opdrachten geven die logisch zijn.
En ik heb een paar mensen, mannen, juist mannen met wie ik nooit een relatie zou kunnen hebben. Wel willen, maar zeker niet kunnen. Die ik kan bellen als er iets is, wat dan ook. en dat is heel fijn. En een paar vriendinnen. Maar ja, juist met mannen kan ik beter opschieten, heb mijn hele leven al mannen als vrienden gehad. die voelen me beter aan ofzo.
Quote: | Ik ben eerlijk door eerlijk te zijn omdat GOD me geeft dat te doen IK heb dat moeten leren door deze omstandigheden heen zo ook leren ontvangen en dat gaat steeds beter GOD is groot .. EN als we aan HEM onderdanig zijn worden dan komt eerlijkheid zachtmoedigheid en al de dingen die Jezus van ons wil tot werkelijkheid |
Ja, als we Gods wil doen. Aan Hem onderdanig, niet aan mensen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 december 2011, 15:41
|
|
Naar boven |
|
|
|
|