Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:43
|
|
|
PIETER649 schreef: | joh, wat ken jou dat schelen... kind´ren zijn hind´ren, geniet van je vrijheid en de rust |
Pietje ik ga je kielhalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog al liefst OP de trein?'t is zonde en dat met dit weer. |
oh zucht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:56
|
|
|
MARRY942 schreef: | Pietje ik ga je kielhalen |
Loslatingsprocessen bedoelt hij eigenlijk......Het zou ook niet goed zijn als je kinderen nog bij mama zouden zitten op Oudejaarsavond......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Loslatingsprocessen bedoelt hij eigenlijk......Het zou ook niet goed zijn als je kinderen nog bij mama zouden zitten op Oudejaarsavond...... |
gij zegtet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:01
|
|
|
Me niet prettig voelen...Hoofdpijn die niet weg wil... Zal ik onder de dekens kruipen...en dan morgenochtend er pas weer uit???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Me niet prettig voelen...Hoofdpijn die niet weg wil... Zal ik onder de dekens kruipen...en dan morgenochtend er pas weer uit??? |
Nou Zeeland, doe wel oordoppies in en neem een extra paracetamolletje .... Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Me niet prettig voelen...Hoofdpijn die niet weg wil... Zal ik onder de dekens kruipen...en dan morgenochtend er pas weer uit??? |
ik zou een paracetamolletje nemen Zeeland en er een gezellige avond van maken......met een lekkere oliebol en appelflap..... Even de gedachten omzetten is ook weleens fijn......als je niet oppast kan oudejaarsavond zo'n depri avond worden.....herken het hoor Zeeland....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:09
|
|
|
Als je nu gaat slapen kan het misschien zijn dat je ergens vannacht wakker wordt en niet meer kan slapen en dan duurt de nacht ook lang en ben je morgen een wrak...probeer effe door te bijten en neem een paradingetje in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank! Het was die maandag erg glad hoor...... Maar inderdaad, vrienden en familie waren niet echt verbaasd dat is ook wel weer zo..... Zijwieltjes is wel een mooie optie...zie je het al voor me op mijn snelle fiets met tig versnellingen en dan zijwieltjes? |
Nou meid dan neem je toch een driewieler? Ken ook met versnellingen en motortje hoor Enne valkans wordt dan wel erggggggggggg klein en als je valt danne ehhh......... is het echt hopeloos met je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je nu gaat slapen kan het misschien zijn dat je ergens vannacht wakker wordt en niet meer kan slapen en dan duurt de nacht ook lang en ben je morgen een wrak...probeer effe door te bijten en neem een paradingetje in... |
Frank wat worde gij toch verstandig aan het einde van het jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou meid dan neem je toch een driewieler? Ken ook met versnellingen en motortje hoor Enne valkans wordt dan wel erggggggggggg klein en als je valt danne ehhh......... is het echt hopeloos met je |
het medeleven is roerend weer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | het medeleven is roerend weer..... |
Lief ben ik toch he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je nu gaat slapen kan het misschien zijn dat je ergens vannacht wakker wordt en niet meer kan slapen en dan duurt de nacht ook lang en ben je morgen een wrak...probeer effe door te bijten en neem een paradingetje in... |
Lief hoor Frank...dat ga ik doen.... Er is veel meer...maar je wil niet alles zeggen..... Ik gooi nu mijn hoofd omhoog....hap in een appelflap....gooi nogmaals mijn hoofd omhoog voor het ""molletje"" en ondanks het vuurwerk even naar buiten....
(Overigens ...we missen al de hele morgen de bangste kat...arm beestje...ik kom je zoeken...)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 31 december 2011, 16:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 19:40
|
|
|
Wilde graag de dienst van mijn kerk volgen via internet omdat persoonlijk gaan even niet lukte. Doet internet van de kerk het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wilde graag de dienst van mijn kerk volgen via internet omdat persoonlijk gaan even niet lukte. Doet internet van de kerk het niet |
Misschien dat audioserver.nl of kerkomroep.nl een oplossing is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Frank wat worde gij toch verstandig aan het einde van het jaar |
dacht jij nu echt dat ik geen brains had...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou meid dan neem je toch een driewieler? Ken ook met versnellingen en motortje hoor Enne valkans wordt dan wel erggggggggggg klein en als je valt danne ehhh......... is het echt hopeloos met je |
zeg prutske uit middenland, wil je eens wat liever zijn tegen W-tje...wat is me dat nou...stoute Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:08
|
|
|
Ik heb ook thuis geluisterd....Op de pc wat opgeslagen/opgenomen kerkdiensten van een heel jaar.... Daartussen een oudejaarspreek gevonden.... Wat werd ik weer blij...en anderzijds voelde ik ook sterk mijn niet terechte ontevredenheid!!! Het was een preek uit Klaagliederen van Jeremia Pastte dit nu wel vanavond??? Jazeker... Helemaal verwoorden zal ik het niet, maar denk dat dit nodig was voor mij... Om kort te gaan kunnen we allemaal misschien wel terugzien en zeggen...Ja maar het was me het jaartje wel zeg...met dit...met dat...met zus...en zo....
Waarom niet verwondering dat we er nog zijn...DAT WE NOG LEVEN!!!!
Er werd geëindigd met het zingen van de psalm met deze woorden..
Hoe duurzaam alles in deze wereld ook zal schijnen Eens zal al die glans verdwijnen Maar...schoon dit alles om zal keren... Hij blijft staand..o Heer der Heeren...
Ik loop zingend door het huis...en wil dat nog even vast houden... God is goed....
(Dus hoort dit onder het mooiste moment!!)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 31 december 2011, 21:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké, dat weten we dan ook weer... Het is maar hoe je je vraag stelt dat je wat te weten komt... |
wij slapen netjes ieder in ons eigen bed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 22:52
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | wij slapen netjes ieder in ons eigen bed |
ieder in je eigen bed??? Tja, ik kan me voorstellen dat je dan dit erbij zet...
ach, binnenkort gaan jullie trouwen en dan kan je wel in 1 bed
euh, heb je al eens niet stilletjes geoefend om in 1 bed te liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ieder in je eigen bed??? Tja, ik kan me voorstellen dat je dan dit erbij zet...
ach, binnenkort gaan jullie trouwen en dan kan je wel in 1 bed
euh, heb je al eens niet stilletjes geoefend om in 1 bed te liggen |
ssssst frank, geen slapende honden wakker maken he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | ssssst frank, geen slapende honden wakker maken he |
slapende honden??? Ieder in hun eigen mandje dan toch wel zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:13
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | wij slapen netjes ieder in ons eigen bed |
ja, maar t gaat om de tijd en activiteit VOOR je gaat slapen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:19
|
|
|
PIETER649 schreef: | ja, maar t gaat om de tijd en activiteit VOOR je gaat slapen he |
Pieter, heb je die foto ook gezien? Hoeveel tijd denk je wel niet dat het kost voor dat ze uit die innige omhelzing zijn en in bed belanden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pieter, heb je die foto ook gezien? Hoeveel tijd denk je wel niet dat het kost voor dat ze uit die innige omhelzing zijn en in bed belanden? |
Ja, dat gingen wij dus ff uittesten......valt mee hoor, t is best te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:24
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ja, dat gingen wij dus ff uittesten......valt mee hoor, t is best te doen |
Uhm.... hattie shoarma gegeten dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:25
|
|
|
Tsjonge tsjonge ... Wat gaat het hier gezellig!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Tsjonge tsjonge ... Wat gaat het hier gezellig!!! |
Hoezo slechte moment?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 00:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pieter, heb je die foto ook gezien? Hoeveel tijd denk je wel niet dat het kost voor dat ze uit die innige omhelzing zijn en in bed belanden? |
Ik denk dat ze nooit meer uit die innige omhelzing geraken. Volgens mij zijn ze aan elkaar vastgegroeid... ik vrees dat er dan ook niets anders op zit dan zo gaan te slapen...dus ook voor het huwelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 18:09
|
|
|
Zijn van alle hapjes en dingetjes rond deze feestdagen. Verlang nu weer naar de gewone dagen met gewoon eten. Wat hebben we het eigenlijk goed (te goed) om te kunnen klagen over lekkere hapjes en te verlangen naar gewoon eten
|
|
Naar boven |
|
|