Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:53
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hij stond van de week ook al in het.... |
Ik vind het ongepast die info op forum neer te zetten... Ik weet zelf niet hoe hij er denkt dat het er staat...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 9 december 2011, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 00:12
|
|
|
Het staat er zoals het is. Hij kan zich daar niet druk over maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 00:27
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Een lieve sms van een goeie vriend |
Dat is leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 08:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik vind het ongepast die info op forum neer te zetten... Ik weet zelf niet hoe hij er denkt dat het er staat... |
Ben jij nou eigenlijk een muis of een rat? In ieder geval een knaagdier.
Ik vind het leuk, een vriend komt op de radio en heeft God gevonden!
En ook heel gepast om zoiets, een verhaal van iemand die God vindt en tot bekering komt, en zijn verdere leven zich dienstbaat stelt voor de Here, op een christelijk forum te zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 10:48
|
|
|
Wat erg leuk was deze week, een bezoek van de reintegratieambtenaar. Ze had papieren bij zich waarmee mijn bedrijf officieel reintegratiebedrijf word. Die mogelijkheid heb ik omdat meer dan 30% van mijn medewerkers een zware handicap heeft.
Als dit geregeld is, komen meerdere gehandicapten hier per week 10 uur werken met behoud van uitkering om te bezien of ze weer terug kunnen in het arbeidsproces. Ik krijg dus gratis personeel en vadertje staat zorgt voor de inrichting van de arbeidsplaatsen.
Win-win situatie dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 11:52
|
|
|
PIETER649 schreef: | Wat erg leuk was deze week, een bezoek van de reintegratieambtenaar. Ze had papieren bij zich waarmee mijn bedrijf officieel reintegratiebedrijf word. Die mogelijkheid heb ik omdat meer dan 30% van mijn medewerkers een zware handicap heeft.
Als dit geregeld is, komen meerdere gehandicapten hier per week 10 uur werken met behoud van uitkering om te bezien of ze weer terug kunnen in het arbeidsproces. Ik krijg dus gratis personeel en vadertje staat zorgt voor de inrichting van de arbeidsplaatsen.
Win-win situatie dus |
Je zal nog eens werkgever van het jaar worden !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 12:15
|
|
|
Hij is nog niet aan het woord geweest, maar hij werd bij de aankondigingen al een 'geloofsheld' genoemd.....(kwijl;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 12:15
|
|
|
ja nu;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 12:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | ja nu;) |
huh?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 12:51
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 13:18
|
|
|
PIETER649 schreef: | Wat erg leuk was deze week, een bezoek van de reintegratieambtenaar. Ze had papieren bij zich waarmee mijn bedrijf officieel reintegratiebedrijf word. Die mogelijkheid heb ik omdat meer dan 30% van mijn medewerkers een zware handicap heeft.
Win-win situatie dus |
Zo! Dat is goed geregeld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:37
|
|
|
Mijn mooiste moment is ondanks dat ik nog erg vermoeif ben te merken dat ik zowel lichamelijk als psychische vooruitgang boek Bekijk alles weer anders, lach weer en kan weer zingen. God is goed Hij helpt mij door mn moeilijke tijd heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:04
|
|
|
Win-win situatie dus | Heb je nu zelf niet door hoe je door de Heer gebruikt wordt? Ik vind je een voorbeeld voor anderen en ik vind het een heel mooi getuigenis... En eerlijk gezegd, denk ik dat geld niet echt het belangrijkste motief voor je is.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 10 december 2011, 19:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mijn mooiste moment is ondanks dat ik nog erg vermoeif ben te merken dat ik zowel lichamelijk als psychische vooruitgang boek Bekijk alles weer anders, lach weer en kan weer zingen. God is goed Hij helpt mij door mn moeilijke tijd heen |
Fijn hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 00:19
|
|
|
Na dagje carpoolen met een vriendin gezellig met zn drieen aan tafel zitten en opeens tot de conclussie komen dat je om 23.55 nog met je pannen op tafel zit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 00:33
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Na dagje carpoolen met een vriendin gezellig met zn drieen aan tafel zitten en opeens tot de conclussie komen dat je om 23.55 nog met je pannen op tafel zit |
das juist gezellig toch!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 10:35
|
|
|
PEET760 schreef: | das juist gezellig toch!! |
Laat me raden jij was die vriendin Peet Dus door jou de vieze pannen nahhhhhhhh das lekker dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 11:21
|
|
|
PEET760 schreef: | das juist gezellig toch!! |
Erg gezellig! Enkel vanmorgen op tijd in de kerkbank zitten kostte hier enige moeite
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 12:38
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Erg gezellig! Enkel vanmorgen op tijd in de kerkbank zitten kostte hier enige moeite |
Wat kan dát moeilijk zijn he, zo zondag vroeg op om naar de kerk te gaan
Ja, ik had ook zoiets
Fijne en gezegende zondag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 14:21
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat kan dát moeilijk zijn he, zo zondag vroeg op om naar de kerk te gaan
Ja, ik had ook zoiets
Fijne en gezegende zondag! |
Nou..ik had geluk,wij gaan om en om naar de kerk, ik de ene week, pieter de week erna, en het was vandaag mijn thuisblijfdag dus toen hij de deur uit was ben ik lekker lui op de bank gaan liggen met een goed boek
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zondag 11 december 2011, 14:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 14:56
|
|
|
Win-win situatie dus |
Gaaf! Dat zouden er meer moeten doen. Als zus van een verstandelijk gehandicapte weet ik maar al te goed hoe stoer sommigen het vinden om echt te werken. Meestal gaat het wat minder soepel als met gewoon personeel maar gratis personeel mag je niet in de bek kijken, toch? Ik vind het een heel wat beter idee als een horde polen in dienst nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 15:41
|
|
|
Samen opstaan....eff ontbijtje....en dan SAMEN!!!! naar de kerk!!!! En daar SAMEN zien ....dat God weldegelijk werkt.... Mijn dag kan niet meer stuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 17:29
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nou..ik had geluk,wij gaan om en om naar de kerk, ik de ene week, pieter de week erna, en het was vandaag mijn thuisblijfdag dus toen hij de deur uit was ben ik lekker lui op de bank gaan liggen met een goed boek | Pieter was zelfs vroeg in de karke hoor, dus niets gemerkt da thet gister laat was geworden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 19:53
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nou..ik had geluk,wij gaan om en om naar de kerk, ik de ene week, pieter de week erna, en het was vandaag mijn thuisblijfdag dus toen hij de deur uit was ben ik lekker lui op de bank gaan liggen met een goed boek |
Héérlijk he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 00:17
|
|
|
Allerbelangrijkste mooiste moment!!!!!
Deze week, na maanden van helemaal geen contact: Het contact met mijn moeder en broer weer opgezocht, en zij hebben dat van harte geaccepteerd!!!
Daar ben ik wel zó heel erg blij over!!!!
(Ik had gewoon ff wat tijd nodig om te denken en alles op een rij te krijgen...)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 12 december 2011, 00:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 08:25
|
|
|
Zo ontzettend cliché...........
Gezond wakker worden in mijn eigen huis,gekwetter van mijn kinderen die vrolijk aan de nieuwe dag beginnen,kopje koffie met een muziekje erbij,leuk werk mogen hebben,geen geldzorgen,een stralende toekomst........
Genoeg gekweeld,ik moet aan de slag Fijne dag allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 10:20
|
|
|
Mijn mooiste moment was eigenlijk gister: voor het eerst samen met mijn vriend naar onze kerk, waar we een wel heel bijzondere dienst hebben beleefd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 22:22
|
|
|
Mijn mooiste moment is dat ik vandaag hutspot heb gemaakt want ik ben geen koker maar mn moeder is nu 94 jaar en ik ga langzaam dingen van haar overnemen want ze kookte altijd voor mij 2 tot 3 keer in de week maar ze gaat een beetje minder lopen en staan dus moet ik het nu maar een beetje gaan doen en ik heb er nog lol ook in want het broodbakken dat gaat me ook goed allemaal af hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 22:27
|
|
|
Na een rotdag ff bellen met een lief iemand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 08:17
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Mijn mooiste moment is dat ik vandaag hutspot heb gemaakt want ik ben geen koker maar mn moeder is nu 94 jaar en ik ga langzaam dingen van haar overnemen want ze kookte altijd voor mij 2 tot 3 keer in de week maar ze gaat een beetje minder lopen en staan dus moet ik het nu maar een beetje gaan doen en ik heb er nog lol ook in want het broodbakken dat gaat me ook goed allemaal af hahaha. Sjalom. Martin |
Wat lief...wat fijn.. Een moeder van 94!!!!!!!! Zooooooooo....maar zuinig op wezen!!!
|
|
Naar boven |
|
|