Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 01:34
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ooww dan ben ik het vast vergeten |
Je maakt zelf de roosters
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 05:05
|
|
|
Dat ik niet kan slapen terwijl ik toch niet vroeg naar bed ging........ Zo! Heb ik ook eens even een slecht moment......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 06:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat ik niet kan slapen terwijl ik toch niet vroeg naar bed ging........ Zo! Heb ik ook eens even een slecht moment...... |
Heeft Frank bij jou in de buurt rotjes gegooid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:29
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heeft Frank bij jou in de buurt rotjes gegooid? |
wat doen jullie zo vroeg uit bed, Herman?
W-tje heeft vast wel een andere reden dan die stomme rotjes om niet te slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:50
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je maakt zelf de roosters |
was't maar waar.... Nee hoor, 't lijkt me het ondankbaarste werk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:54
|
|
|
COOTJE711 schreef: | was't maar waar.... Nee hoor, 't lijkt me het ondankbaarste werk.... |
Tink heeft zelf eens een rooster gemaakt...Vond ze heel stresserend...en ikke ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tink heeft zelf eens een rooster gemaakt...Vond ze heel stresserend...en ikke ook... | jij mocht helpen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 08:57
|
|
|
COOTJE711 schreef: | jij mocht helpen?? |
Tja, die meid was er zo erg mee bezig en dan kwam ze me opchatten om effe te luchten...zelfs op haar vrije dagen was ze er mee bezig...Ik kon het woord 'Rooster' niet meer horen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 09:37
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heeft Frank bij jou in de buurt rotjes gegooid? |
Om deze tijd? Van een beetje vuurwerk lig ik echt niet wakker hoor.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 10:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat ik niet kan slapen terwijl ik toch niet vroeg naar bed ging........ Zo! Heb ik ook eens even een slecht moment...... |
Dacht dat jij daar niet aan meedeed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wat doen jullie zo vroeg uit bed, Herman?
W-tje heeft vast wel een andere reden dan die stomme rotjes om niet te slapen. |
Wie zijn jullie? We zijn nog niet getrouwd hoor. Ik slaap alleen thuis Frankie
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zaterdag 31 december 2011, 11:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:36
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wie zijn jullie? We zijn nog niet getrouwd hoor. Ik slaap alleen thuis Frankie |
Oké, dat weten we dan ook weer... Het is maar hoe je je vraag stelt dat je wat te weten komt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:36
|
|
|
Had ik dat geweten, had ik ook op cm gaan zitten, samen wakker is altijd gezelliger he. Ik heb het echt nooit maar heb echt geen oog dichtgedaan vannacht. Vrees dat ik de reden nog weet ook: ik heb heel de week uitgeslapen en vrijwel niets gedaan overdag Ben gewoon niet geschikt om vakantie te vieren, vandaag eerst het huis maar eens een grondige schoonmaakbeurt geven dus.
(owja, sorry Pieter, volgende keer zal ik wachten met het bed verschonen tot je eruit ben )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Had ik dat geweten, had ik ook op cm gaan zitten, samen wakker is altijd gezelliger he. Ik heb het echt nooit maar heb echt geen oog dichtgedaan vannacht. Vrees dat ik de reden nog weet ook: ik heb heel de week uitgeslapen en vrijwel niets gedaan overdag Ben gewoon niet geschikt om vakantie te vieren, vandaag eerst het huis maar eens een grondige schoonmaakbeurt geven dus.
(owja, sorry Pieter, volgende keer zal ik wachten met het bed verschonen tot je eruit ben ) |
Whaaaaaaaaaaaaa hahahaha kijk Annette ook een manier om je man uit zn bed te plukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Whaaaaaaaaaaaaa hahahaha kijk Annette ook een manier om je man uit zn bed te plukken |
Ik heb hem laten liggen hoor, heb net als jij op school geleerd bed verschonen met patient erin Maar geloof dat tie me beetje irritant vond....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:02
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb hem laten liggen hoor, heb net als jij op school geleerd bed verschonen met patient erin Maar geloof dat tie me beetje irritant vond.... |
Aha dus hij werdt netjes van links naar rechts over het bed gerold wat lief van jou toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aha dus hij werdt netjes van links naar rechts over het bed gerold wat lief van jou toch |
Nee, toen ik bij het rollen aankwam besloot hij toch maar op te staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:19
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nee, toen ik bij het rollen aankwam besloot hij toch maar op te staan |
Als ik de essentie van dit verhaal begrijp dan is: als Annette niet kan uitslapen dan moet niemand uitslapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Had ik dat geweten, had ik ook op cm gaan zitten, samen wakker is altijd gezelliger he. Ik heb het echt nooit maar heb echt geen oog dichtgedaan vannacht. Vrees dat ik de reden nog weet ook: ik heb heel de week uitgeslapen en vrijwel niets gedaan overdag Ben gewoon niet geschikt om vakantie te vieren, vandaag eerst het huis maar eens een grondige schoonmaakbeurt geven dus.
(owja, sorry Pieter, volgende keer zal ik wachten met het bed verschonen tot je eruit ben ) |
Oh, dat was wel gezellig geweest.....Ik weet ook wel waarom ik niet kon slapen. Ik ben recent met die gladheid met mijn fiets gevallen(had er notabene net dure winterbanden op laten zetten omdat ik bang voor gladheid ben!) dus schouderblad erg in de kreukels en dan weet je pas hoe vaak je op je schouder ligt snachts..... Laten we het er dan maar niet over hebben hoe het is als je alles met links moet doen terwijl je rechts bent........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik de essentie van dit verhaal begrijp dan is: als Annette niet kan uitslapen dan moet niemand uitslapen. |
Het was half 10 en ik had opdracht hem om 9 uur wakker te maken Frank, t was niet om 6 uur ofzo hoor, zo n beul ben ik nou ook weer niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:45
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Oh, dat was wel gezellig geweest.....Ik weet ook wel waarom ik niet kon slapen. Ik ben recent met die gladheid met mijn fiets gevallen(had er notabene net dure winterbanden op laten zetten omdat ik bang voor gladheid ben!) dus schouderblad erg in de kreukels en dan weet je pas hoe vaak je op je schouder ligt snachts..... Laten we het er dan maar niet over hebben hoe het is als je alles met links moet doen terwijl je rechts bent........ |
Nu zijwieltjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:48
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Het was half 10 en ik had opdracht hem om 9 uur wakker te maken Frank, t was niet om 6 uur ofzo hoor, zo n beul ben ik nou ook weer niet |
wat is Pieter een luilak zeg... groot gelijk had je Annette dat je hem eruit rolde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:56
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nu zijwieltjes? |
Annette, je kent Willemijn al wel langer, hé? Dan zou je moeten weten dat zijwieltjes haar ook niet beschermen voor een val. Willemijn is een speciaal geval, dat weet je toch. Zij zou zelfs nog gezeten op een stoel in haar woonkamer onder een auto sukkelen. Ze gaat naar een gebedsdienst en haar slot gaat stuk...arm W-tje toch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 14:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wat is Pieter een luilak zeg... groot gelijk had je Annette dat je hem eruit rolde... |
zie het al voor me......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 14:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Annette, je kent Willemijn al wel langer, hé? Dan zou je moeten weten dat zijwieltjes haar ook niet beschermen voor een val. Willemijn is een speciaal geval, dat weet je toch. Zij zou zelfs nog gezeten op een stoel in haar woonkamer onder een auto sukkelen. Ze gaat naar een gebedsdienst en haar slot gaat stuk...arm W-tje toch... |
Frank! Het was die maandag erg glad hoor...... Maar inderdaad, vrienden en familie waren niet echt verbaasd dat is ook wel weer zo..... Zijwieltjes is wel een mooie optie...zie je het al voor me op mijn snelle fiets met tig versnellingen en dan zijwieltjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké, dat weten we dan ook weer... Het is maar hoe je je vraag stelt dat je wat te weten komt... |
ow ow ow ow
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:33
|
|
|
COOTJE711 schreef: | zie het al voor me...... |
als het zo maar iets is bij ons Cootje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:33
|
|
|
Mijn dochter op de trein gezet....tot volgend jaar.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:40
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn dochter op de trein gezet....tot volgend jaar..... |
joh, wat ken jou dat schelen... kind´ren zijn hind´ren, geniet van je vrijheid en de rust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:42
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn dochter op de trein gezet....tot volgend jaar..... |
Nog al liefst OP de trein?'t is zonde en dat met dit weer.
|
|
Naar boven |
|
|