Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ons Cootje spreekt weer heel duidelijke taal...en zonder 'dt' fouten... |
Pas maar op FRANKDT627
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:30
|
|
|
Vanavond rond half 8 in de strooooooomende regen met de auto weg... Het was echt erg...de ruitenwissers konden het water amper aan... Grote plassen water en dan ook nog langs donkere polderwegen.... Tsja...een verjaardag... Er was ook hagel of natte sneeuw bij!!!
Op de terugweg gelukkig droog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vanavond rond half 8 in de strooooooomende regen met de auto weg... Het was echt erg...de ruitenwissers konden het water amper aan... Grote plassen water en dan ook nog langs donkere polderwegen.... Tsja...een verjaardag... Er was ook hagel of natte sneeuw bij!!!
Op de terugweg gelukkig droog... |
Als het maar niet glad is Zeeland......dat is pas dramatisch..... Maar inderdaad rijden in die regen en wind is ook geen pretje.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 30 december 2011, 01:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 08:21
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Pas maar op FRANKDT627 |
ik geef het op...nu reageer ik nooit meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 08:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik geef het op...nu reageer ik nooit meer... |
Dat wil ik nog wel 's zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 10:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik geef het op...nu reageer ik nooit meer... |
DAt we dat nog mogen gaan meemaken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 10:11
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat wil ik nog wel 's zien |
Ik bedoel dat ik niet meer reageer op die rebelse Cootje...zij is soms erg onlief...pfffff, ik zou haast nog gaan wensen dat ze binnenstebuiten is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik bedoel dat ik niet meer reageer op die rebelse Cootje...zij is soms erg onlief...pfffff, ik zou haast nog gaan wensen dat ze binnenstebuiten is... |
"onlief" tistat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:09
|
|
|
FRANKDT schreef: | ik geef het op...nu reageer ik nooit meer...
| eindelijk rust....
Josina schreef: | Dat wil ik nog wel 's zien |
ERIKA schreef: | DAt we dat nog mogen gaan meemaken
| inderdaad, een mijlpaal in ons leven
FRANKT627 schreef: | Ik bedoel dat ik niet meer reageer op die rebelse Cootje...zij is soms erg onlief...pfffff, ik zou haast nog gaan wensen dat ze binnenstebuiten is... | Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:32
|
|
|
COOTJE711 schreef: | eindelijk rust....
inderdaad, een mijlpaal in ons leven
Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:40
|
|
|
Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders) [/quote]
En je slaapt vast héél alleen en dan is je verhaal niet te staven...dus je kan zeggen wat je wilt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Soms ben ik wel lief hoor, heel zelden.... als ik slaap.... (maar dat doe ik gelukkig makkelijk èn veel (voor sommige mensen is dit anders) |
En je slaapt vast héél alleen en dan is je verhaal niet te staven...dus je kan zeggen wat je wilt... [/quote]
jawel want juist dàn heb ik nooit ruzie....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:11
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Slechtste moment er alweer opzitten.....
Bezit een enorme blonde teamleider... 2 mnd geleden heeft ze me mondeling toegezegd dat ik zeer w.s. nieuwjaarsdag vrij mag zijn. Dit omdat ik (door slechte planning) eerste kersdag uit de nacht kom. Omdat er bedden gesloten zijn, zijn er minder mensen nodig. Paar dagen geleden gaf ze op mijn vraag aan dat ze nog gen 100% garantie kan geven omdat er wat zieke collega's zijn. Kijk ik vannacht op mijn rooster, zie ik dat ik gewoon ingepland sta en een andere collega geschrapt is.
Conclusie: teamleider zegt dat er altijd al minder collega's ingepland stonden.... ik wist inmiddels wie er van de lijst gehaald was maar alles was ze alweer vergeten..... hoezo dom..... |
na wat heneweer gekissebis, vandaag het prachtige bericht gekregen dat er èècht niemand anders gevonden is om op nieuwjaarsdag te gaan werken... Dus Cootje kan alsnog opdraven.... Eerst 160 km hiervoor rijden....
Iedereen alvast een goed nieuwjaar gewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:16
|
|
|
COOTJE711 schreef: | na wat heneweer gekissebis, vandaag het prachtige bericht gekregen dat er èècht niemand anders gevonden is om op nieuwjaarsdag te gaan werken... Dus Cootje kan alsnog opdraven.... Eerst 160 km hiervoor rijden....
Iedereen alvast een goed nieuwjaar gewenst |
Nu heb ik echt een gevoel van medelijden met jou maar dat zeg ik dus niet omdat je echt heel onlief bent tegen mij.
Anderzijds kan die blonde team-incompetente-leider misschien maar beter iets anders doen dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu heb ik echt een gevoel van medelijden met jou maar dat zeg ik dus niet omdat je echt heel onlief bent tegen mij.
Anderzijds kan die blonde team-incompetente-leider misschien maar beter iets anders doen dan... |
forum beheerder van CM?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:23
|
|
|
COOTJE711 schreef: | forum beheerder van CM? |
Ahzo, omdat ze jou gepest heeft wil je nu graag dat ze ons komt pesten...neen, dank je...hou ze maar bij jullie...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 30 december 2011, 17:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ahzo, omdat ze jou gepest wil je nu graag dat ze ons komt pesten...neen, dank je...hou ze maar bij jullie... |
ze is van je leeftijd, Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:26
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ze is van je leeftijd, Frank |
ook nog singel Coot
Waar is plaagnummer Yelnin gebleven nog ziek of zo Tis wel lekker rustig eigenlijk
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 30 december 2011, 17:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 17:29
|
|
|
COOTJE711 schreef: | na wat heneweer gekissebis, vandaag het prachtige bericht gekregen dat er èècht niemand anders gevonden is om op nieuwjaarsdag te gaan werken... Dus Cootje kan alsnog opdraven.... Eerst 160 km hiervoor rijden....
Iedereen alvast een goed nieuwjaar gewenst |
Niet pikken Cootje.....als het echt niet redelijk is natuurlijk.......en zo klinkt het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 18:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Niet pikken Cootje.....als het echt niet redelijk is natuurlijk.......en zo klinkt het |
Krijgt ie heel veel slechte momenten van de dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu heb ik echt een gevoel van medelijden met jou maar dat zeg ik dus niet omdat je echt heel onlief bent tegen mij.
Anderzijds kan die blonde team-incompetente-leider misschien maar beter iets anders doen dan... |
Niet altijd de teamleider of wie dan ook de schuld geven, das zo makkelijk.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ook nog singel Coot Waar is plaagnummer Yelnin gebleven nog ziek of zo Tis wel lekker rustig eigenlijk |
Hoezo rustig jij bent er ook nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Niet altijd de teamleider of wie dan ook de schuld geven, das zo makkelijk....... |
ja maar dat blonde mens heeft wel onaardig gedaan tegen Coot...
(ik weet eigenlijk niet waarom ik voor Coot opneem want ze doet steeds erg onbraaf tegen mij )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:41
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoezo rustig jij bent er ook nog |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 22:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Niet pikken Cootje.....als het echt niet redelijk is natuurlijk.......en zo klinkt het |
ach... ik ben ook best boos geweest en dat ook duidelijk gezegd. Maar cootje had ook gewoon minder goed van vertrouwen moeten zijn en het eerder moeten controleren. Blijkbaar was dit nodig. Weer een ervaring rijker....
Geloof overigens niet dat het met opzet is maar twijfel wel aan haar kwaliteiten mbt organiseren/ roosteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 22:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ook nog singel Coot Waar is plaagnummer Yelnin gebleven nog ziek of zo Tis wel lekker rustig eigenlijk |
nee Maar ik hou er over op, ze zal niet blij zijn om hier zo op het forum te staan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:17
|
|
|
COOTJE711 schreef: | nee Maar ik hou er over op, ze zal niet blij zijn om hier zo op het forum te staan.... |
Is ze dan ook een Cm-lid? En wat is haar nicknaam?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is ze dan ook een Cm-lid? En wat is haar nicknaam? | WARRIG112
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:30
|
|
|
COOTJE711 schreef: | WARRIG112 |
jokkebrok...er is niemand met zo'n naam...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | jokkebrok...er is niemand met zo'n naam... | ooww dan ben ik het vast vergeten
|
|
Naar boven |
|
|