ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 19:00

HANNAH810 schreef:
bij een wortelkanaalbehandeling worden de zenuwen toch verwijderd, yelnin?
ik had onlangs drie kanalen tegelijk te behandelen; dat is inderdaad niet zo leuk. sterkte.
(over een week wordt het beter........met een beetje geluk
zorg vooral dat je voldoende pijnstillers in huis hebt......... Knipoog smiley )

welnee, gewoon spoelen met jonge jenever en daarna doorslikken.
ongeveer 2x per uur, de hele dag door Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 19:39

PIETER649 schreef:
welnee, gewoon spoelen met jonge jenever en daarna doorslikken.
ongeveer 2x per uur, de hele dag door Lachende smiley

Mag het ook met ouzo? dr staat hier nog een hallef flessie ....hipsssss Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 20:04

MARRY942 schreef:
Mag het ook met ouzo? dr staat hier nog een hallef flessie ....hipsssss Engeltje smiley

hier sinds vandaag weer n stuk of 3 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 20:10

PIETER649 schreef:
hier sinds vandaag weer n stuk of 3 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Toffe knapen he, die Grieken! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 21:40

HANNAH810 schreef:
bij een wortelkanaalbehandeling worden de zenuwen toch verwijderd, yelnin?
ik had onlangs drie kanalen tegelijk te behandelen; dat is inderdaad niet zo leuk. sterkte.
(over een week wordt het beter........met een beetje geluk
zorg vooral dat je voldoende pijnstillers in huis hebt......... Knipoog smiley )

yups dat klopt, maar hij was nog niet klaar met de hele behandeling, maar had een zenuwkanaal kapot gemaakt, daarom kon hij niet verder. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 12:36

Mijn slechtste moment vandaag: post uit de brievenbus halen.
Een paar superlieve, leuke en mooie kerstwensen....maar verder:
een noodkreet van de dierenbescherming, met hartverscheurende foto's erbij van een poesje dat in een doos in het bos gedumpt was, met een wond, de eigenaar had blijkbaar geen geld om naar de dierenarts te gaan.
Ik als kattenliefhebber kan dat zoooo moeilijk verkroppen.
Ze vragen nu om een kerstgift....de mijne is al overgemaakt....zijn er hier nog dierenliefhebbers? het gironummer is landelijk bekend en mag ik volgens mij hier gewoon publiceren:
3963156 tnv.Dierenbescherming, Den Haag, Kerstgift
Ik hoop dat er veel opgehaald wordt!
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 12:43

MARRY942 schreef:
Mijn slechtste moment vandaag: post uit de brievenbus halen.
Een paar superlieve, leuke en mooie kerstwensen....maar verder:
een noodkreet van de dierenbescherming, met hartverscheurende foto's erbij van een poesje dat in een doos in het bos gedumpt was, met een wond, de eigenaar had blijkbaar geen geld om naar de dierenarts te gaan.
Ik als kattenliefhebber kan dat zoooo moeilijk verkroppen.
Ze vragen nu om een kerstgift....de mijne is al overgemaakt....zijn er hier nog dierenliefhebbers? het gironummer is landelijk bekend en mag ik volgens mij hier gewoon publiceren:
3963156 tnv.Dierenbescherming, Den Haag, Kerstgift
Ik hoop dat er veel opgehaald wordt!

lekker intrappen dus in al dat geld verzamelen een zielig verhaal en foto is zo gemaakt ,dacht dat je op de kleintjes moest letten Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 16:39

GRACE585 schreef:
lekker intrappen dus in al dat geld verzamelen een zielig verhaal en foto is zo gemaakt ,dacht dat je op de kleintjes moest letten Smiley die vol vragen zit

Grace, laat dat maskertje van onwetenheid nou es vallen en kijk verder als je neusie lang is he.....er is zoveel dierenleed alleen al hier in nederland, laatstaan elders in de wereld. (enneh....ik dacht dat jij ook hondjes had?)
Wij hebben tot taak Grace, om de schepping te onderhouden. En ik zat inderdaad krap toen ik werkloos was zonder inkomen Grace...maar ik werk nu weer 5 dagen per week...helaas nog niet fulltime, en dit is één van de eerste giften die ik (weer) kan doen...ben dr hartstikke blij mee!
AMEN
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:21

GRACE585 schreef:

dat poesje is toch een kleintje?
anders had er wel volwassen tijger gestaan Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:32

GRACE585 schreef:

Aardige reactie moet ik zeggen....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:40

GRACE585 schreef:

...het was een zware keuze...ofwel naar een concert gaan of wel doneren voor zo'n dierendingesstunt...Het leven is nu eenmaal niet goedkoop, Grace. Dus, op de kleintjes letten of iets geven aan...ja, aan wat... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 20:18

PIETER649 schreef:
dat poesje is toch een kleintje?
anders had er wel volwassen tijger gestaan Clown smiley

t was een kitten van een week of 4 die niet zonder zijn moeder kon en een flinke wond had die gehecht moest worden....dump maar in een doosie in het bos...dan hoef je geen dierenartskosten te betalen....
(ik mag nie haten mag nie haten mag nie haten mag nie haten...maar een beetje doe ik het toch! Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 23:18

MARRY942 schreef:
Grace, laat dat maskertje van onwetenheid nou es vallen en kijk verder als je neusie lang is he.....er is zoveel dierenleed alleen al hier in nederland, laatstaan elders in de wereld. (enneh....ik dacht dat jij ook hondjes had?)
Wij hebben tot taak Grace, om de schepping te onderhouden. En ik zat inderdaad krap toen ik werkloos was zonder inkomen Grace...maar ik werk nu weer 5 dagen per week...helaas nog niet fulltime, en dit is één van de eerste giften die ik (weer) kan doen...ben dr hartstikke blij mee!
AMEN

Als je nog meer giften wil doen????? Strijk nog maar eens over je hart, visser kan nog wel wat gebruiken. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 16:56

Mijn slechtste moment vandaag komt straks:
Ik zou naar een supermooie kerstuitvoering gaan....
maarrrrr...ik hoest me eige helemaal de klere, dat kan ik die andere bezoekers niet aandoen, dusseh....bankhangen maar.
(Zet wel een mooi kerst-cd tje op)
Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:47

MARRY942 schreef:
Mijn slechtste moment vandaag komt straks:
Ik zou naar een supermooie kerstuitvoering gaan....
maarrrrr...ik hoest me eige helemaal de klere, dat kan ik die andere bezoekers niet aandoen, dusseh....bankhangen maar.
(Zet wel een mooi kerst-cd tje op)
Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat scheelt weer een tientje, misschien wel twee.
Beetje offtopic dus wel. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 19:10

VISSER278 schreef:
Dat scheelt weer een tientje, misschien wel twee.
Beetje offtopic dus wel. Knipoog smiley

t was gratis intree vissertjeVerlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 08:32

Slechtste moment er alweer opzitten..... Gefrustreerde smiley

Bezit een enorme blonde teamleider...
2 mnd geleden heeft ze me mondeling toegezegd dat ik zeer w.s. nieuwjaarsdag vrij mag zijn. Dit omdat ik (door slechte planning) eerste kersdag uit de nacht kom.
Omdat er bedden gesloten zijn, zijn er minder mensen nodig.
Paar dagen geleden gaf ze op mijn vraag aan dat ze nog gen 100% garantie kan geven omdat er wat zieke collega's zijn.
Kijk ik vannacht op mijn rooster, zie ik dat ik gewoon ingepland sta en een andere collega geschrapt is.

Conclusie: teamleider zegt dat er altijd al minder collega's ingepland stonden.... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley ik wist inmiddels wie er van de lijst gehaald was maar alles was ze alweer vergeten.....
hoezo dom.....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 10:32

COOTJE711 schreef:

2 mnd geleden heeft ze me mondeling toegezegd dat ik zeer w.s. nieuwjaarsdag vrij mag zijn. Dit omdat ik (door slechte planning) eerste kersdag uit de nacht kom.
Paar dagen geleden gaf ze op mijn vraag aan dat ze nog gen 100% garantie kan geven omdat er wat zieke collega's zijn.
Kijk ik vannacht op mijn rooster, zie ik dat ik gewoon ingepland sta en een andere collega geschrapt is.

Conclusie: teamleider zegt dat er altijd al minder collega's ingepland stonden.... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley ik wist inmiddels wie er van de lijst gehaald was maar alles was ze alweer vergeten.....
hoezo dom.....

Das een harde leerschool meis, dus wat heb je geleerd Smiley die vol vragen zit
Zorg dat je een afspraak zwart op wit hebt Knipoog smiley
Balen meis en sterkte met werken!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 11:07

COOTJE711 schreef:

hoezo dom.....

Ach cootje Huilende smiley, smiley in tranen ween niet, dan ga je toch voor een keertje over links Geschokte, onthutste smiley
Zij heeft het eigenlijk in je schoot geworpen Lachende smiley ze zei, er zijn wat collega,s ziek, nou dan ben je toch ook een van die collega,s Knipoog smiley Als de leugen regeert, goed voorbeeld, doet goed volgen Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op vrijdag 23 december 2011, 11:08
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:46

ERIKA129 schreef:
Das een harde leerschool meis, dus wat heb je geleerd Smiley die vol vragen zit
Zorg dat je een afspraak zwart op wit hebt Knipoog smiley
Balen meis en sterkte met werken!

ja je hebt gelijk Knipoog smiley soms geloof ik nog in de mens... Knipoog smiley
Maat t laatste woord is er nog niet over gezegd....
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 13:58

GERRIT084 schreef:
Ach cootje Huilende smiley, smiley in tranen ween niet, dan ga je toch voor een keertje over links Geschokte, onthutste smiley
Zij heeft het eigenlijk in je schoot geworpen Lachende smiley ze zei, er zijn wat collega,s ziek, nou dan ben je toch ook een van die collega,s Knipoog smiley Als de leugen regeert, goed voorbeeld, doet goed volgen Gefrustreerde smiley

nou nee zo ben ik nou ook weer niet, al heb ik het stiekem wel overwogen....
Verraste, verbaasde smiley
Ach... het zijn niet per definitie leugens maar wel een teamleider die niet nadenkt en op deze manier haar fouten invult..... Twijfelende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 14:06

Ik ging vanmorgen naar het kerstontbijt bij de oppasmoeder van mn jongste dochter, mn hulp was nog druk aan het poetsen in huis en haar auto stond voor de mijne, dus ik bedacht dat we er ook gewoon lopend heen konden.

Kom ik terug, hulp inmiddels vertrokken en aangezien ik mn autosleutel niet nodig had was ik vergeten mn sleutelbos in mn zak te stoppen Gefrustreerde smiley
En na de verhuizing nog geen sleutels bij laten maken natuurlijk, dus ik moest Pieter gaan bellen voor de sleutel. Had ik nog geluk dat hij alweer op weg naar huis was en niet ergens aan de andere kant van Nederland zat, dus een half uur later kon ik gelukkig naar binnen!

Komende week eerst een paar sleutels bij laten maken en bij de buren afgeven dus.
Naar boven

Auteur Bericht
PEET760

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 17:53

ANNETTE792 schreef:
Ik ging vanmorgen naar het kerstontbijt bij de oppasmoeder van mn jongste dochter, mn hulp was nog druk aan het poetsen in huis en haar auto stond voor de mijne, dus ik bedacht dat we er ook gewoon lopend heen konden.

Kom ik terug, hulp inmiddels vertrokken en aangezien ik mn autosleutel niet nodig had was ik vergeten mn sleutelbos in mn zak te stoppen Gefrustreerde smiley
En na de verhuizing nog geen sleutels bij laten maken natuurlijk, dus ik moest Pieter gaan bellen voor de sleutel. Had ik nog geluk dat hij alweer op weg naar huis was en niet ergens aan de andere kant van Nederland zat, dus een half uur later kon ik gelukkig naar binnen!

Komende week eerst een paar sleutels bij laten maken en bij de buren afgeven dus.

ik lach niet , zie het al helemaal voor me, Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:33

PEET760 schreef:
ik lach niet , zie het al helemaal voor me, Lachende smiley met blinkend witte tanden

A ha Peet is er ook weer Lachende smiley
En dan gelijk arme annette plagen foei Peet schaam je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:30

PEET760 schreef:

ik lach ook niet, tip: neem nog een extra bos sleutels voor het geval de betreffende buren net op vakantie zijn als je de sleutels nodig hebt.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:38

Ontzettend dieptepunt van de dag.........stiefdochter die afgelopen nacht naar een schoolfeest mocht belde om te zeggen dat 1 van de meisjes(15 jr) stomdronken was Boze smiley Gefrustreerde smiley Woedende smiley
De politie heeft haar van de straat geplukt,de kroegeigenaar(waar ze naar toe gegaan waren) kan voorlopig voor de boete aan het werk en ik hoop dat die meid thuis flink over de knie gaat.....maar haar pappa kon er wel om lachen .........

De schrik zit er bij de meisjes goed in.........mooi zo Duiveltje smiley

Leanne,gaat zweep kopen want al die pubers groeien me boven het hoofd uit......
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:42

LEANNE226 schreef:
Ontzettend dieptepunt van de dag.........stiefdochter die afgelopen nacht naar een schoolfeest mocht belde om te zeggen dat 1 van de meisjes(15 jr) stomdronken was Boze smiley Gefrustreerde smiley Woedende smiley
De politie heeft haar van de straat geplukt,de kroegeigenaar(waar ze naar toe gegaan waren) kan voorlopig voor de boete aan het werk en ik hoop dat die meid thuis flink over de knie gaat.....maar haar pappa kon er wel om lachen .........

Onderdeurtje ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:44

CROSSROAD317 schreef:
Onderdeurtje ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mijn reservedrent(nog eventjes)plaagt mij Huilende smiley, smiley in tranen
Heb je niks beters te doen?Trouwen of zo? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:45

LEANNE226 schreef:

Vannacht een jochie van 15 opgenomen die in coma was van de alcohol
Jammer dat ik zijn gezicht vanmorgen niet meer gezien hebt, toen hij bijkwam....
Zal zich ongetwijfeld rot geschaamd hebben nu hij een luier om had... Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:48

COOTJE711 schreef:
Vannacht een jochie van 15 opgenomen die in coma was van de alcohol
Jammer dat ik zijn gezicht vanmorgen niet meer gezien hebt, toen hij bijkwam....
Zal zich ongetwijfeld rot geschaamd hebben nu hij een luier om had... Duiveltje smiley

Goed zo Cootje! Clown smiley
Jammer van die hersencellen die hij kapot gezopen heeft.......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 ... 230 Volgende
Pagina 123 van 230