Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:00
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ja maar als je ervoor betaalt, dan moeten ze ook goed afleveren........ik zou ze ook terug sturen.........! |
Tja dat heb ik voor deze regering ook veel betaald, eigenlijk veel te veel betaald maar terug sturen, helpt zo weinig, ze luisteren niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 18:59
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ja maar als je ervoor betaalt, dan moeten ze ook goed afleveren........ik zou ze ook terug sturen.........! |
Zo echt wel met de zelfde snelheid retour als dat tie werdt geleverd... huplakee weg ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:14
|
|
|
De nieuwe staat er....(de derde) Warempel zonder deuken...
En weet je...ik heb nog wel even gevraagd..wat ik voor korting kreeg...als ik de deuken zou accepteren.... 50 euro korting Mevr....
Echt niet ...zeker niet op hetgeen ik er voor betaald heb.... Maar...alle problemen opgelost...(ik ga wassen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De nieuwe staat er....(de derde) Warempel zonder deuken...
En weet je...ik heb nog wel even gevraagd..wat ik voor korting kreeg...als ik de deuken zou accepteren.... 50 euro korting Mevr....
Echt niet ...zeker niet op hetgeen ik er voor betaald heb.... Maar...alle problemen opgelost...(ik ga wassen) |
Wel uitkijken dat je geen deuk in je bekleding krijgt dat kan, als je de kleding aan de kant van de deuken legt hoe , das simpel..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:33
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wel uitkijken dat je geen deuk in je bekleding krijgt dat kan, als je de kleding aan de kant van de deuken legt hoe , das simpel.......... |
Ik begrijp je volkomen Gerrit...ik zal er op letten!!! (maarre...er zijn geen deuken meer!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik begrijp je volkomen Gerrit...ik zal er op letten!!! (maarre...er zijn geen deuken meer!!!) |
Toch maar opletten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 23:10
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Toch maar opletten |
Duidelijk dat jij het deze laatste dagen nog lekker bont wil maken he!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 08:59
|
|
|
naar de kerk en dan zie ik wel weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 10:11
|
|
|
Huur storten, hapje eten: Brinta , en dan 'Huis op de prairie....
Morgen weer werken, dus ja, ik geniet even bewust van deze laatste vrije dag deze week
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CREATIEFJ076
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:42
|
|
|
Fietsen op mijn nieuwe elektrische fiets. MOet de accu 2 maal leeg rijden dus moet wat km maken. Helaas mis ik de zon. Onderweg een kop koffie drinken.
Fijne dag allemaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:46
|
|
|
CREATIEFJ076 schreef: | Fietsen op mijn nieuwe elektrische fiets. MOet de accu 2 maal leeg rijden dus moet wat km maken. Helaas mis ik de zon. Onderweg een kop koffie drinken.
Fijne dag allemaal. |
Leuk creatief, fiets ze..................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:46
|
|
|
zo ik ga met een vriendin de Hoge Veluwe in, ze weet het nog niet, dat is een verrassing voor haar......................fijne dag allen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 20:38
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Tja dat heb ik voor deze regering ook veel betaald, eigenlijk veel te veel betaald maar terug sturen, helpt zo weinig, ze luisteren niet |
Euhhhh we hadden toch over de wasmachine.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 21:09
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Euhhhh we hadden toch over de wasmachine......... |
Dacht het ook ja...maar met Gerrit weet je het maar nooit!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 22:22
|
|
|
Ik ga vandaag niets doen...voila...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 03:15
|
|
|
Poging tot slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 09:53
|
|
|
Zo dat hete gele mooie fijne gezellige felle van zolder gehaald
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNEMARIE415
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 09:55
|
|
|
CREATIEFJ076 schreef: | Fietsen op mijn nieuwe elektrische fiets. MOet de accu 2 maal leeg rijden dus moet wat km maken. Helaas mis ik de zon. Onderweg een kop koffie drinken.
Fijne dag allemaal. |
Heerlijk zo'n nieuwe electrische fiets, ik hoop dat je lekker gefietst hebt, vandaag wordt het trouwens heerlijk weer dus misschien vandaag ook nog een tochtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 09:59
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Zo dat hete gele mooie fijne gezellige felle van zolder gehaald |
De raad spel vandaag is............ra ra ra wat heeft Gerrit van zolder gehaald......?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 10:02
|
|
|
Heerlijk, straks een end fietsen, hondje voorop.....! Oortjes in de wind, hondje dan............!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 10:45
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | De raad spel vandaag is............ra ra ra wat heeft Gerrit van zolder gehaald......? |
Betekent dus dat hij al die tijd dat ding op zolder had die wij moesten ontberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 11:45
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | De raad spel vandaag is............ra ra ra wat heeft Gerrit van zolder gehaald......? |
Geen idee...misschien die kanariegele parasol????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 12:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geen idee...misschien die kanariegele parasol???? |
Waarschijnlijk dat gene wat niets kost, en jij bij de koffie had zon, en hij is nog warm ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 12:36
|
|
|
over een uur na de kno arts dus weer naar het ziekenhuis. krijg ik uitslag en wat er aan te doen is of mogelijkheden zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 12:52
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Waarschijnlijk dat gene wat niets kost, en jij bij de koffie had zon, en hij is nog warm ook |
Dus in ieder geval WEL goedkoper!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:26
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | over een uur na de kno arts dus weer naar het ziekenhuis. krijg ik uitslag en wat er aan te doen is of mogelijkheden zijn. |
Altijd mogelijk heden alleen of ze helpen is een tweede Succes ermee..
Wat zijn we van plan te doen??? nou we weet ik nie maar ik mag zo me laten beulen bij de fysio ben ik nog heel dan gelijk erachteraan sporten dan thuis effe lekker onder de warme douche en verder crea time Vanmorgen al genoeg gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 14:39
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Waarschijnlijk dat gene wat niets kost, en jij bij de koffie had zon, en hij is nog warm ook |
En deze zon had jij op zolder staan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 15:26
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | En deze zon had jij op zolder staan? | Dat kán niet......de zon die op dit moment aan de hemel staat, hebben wij al heel vaak regelmatig in het noorden te zien en voelen gekregen, de afgelopen weken. Of heeft Gerrit een eigen zonnetje in huis, wat hij van de zolder heeft gehaald?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 17:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Altijd mogelijk heden alleen of ze helpen is een tweede Succes ermee..
Wat zijn we van plan te doen??? nou we weet ik nie maar ik mag zo me laten beulen bij de fysio ben ik nog heel dan gelijk erachteraan sporten dan thuis effe lekker onder de warme douche en verder crea time Vanmorgen al genoeg gedaan |
je mag binnenkort crea-time in mijn tuintje komen doen...en breng een kettingzaag mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 17:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je mag binnenkort crea-time in mijn tuintje komen doen...en breng een kettingzaag mee... |
Jij wil mijn heg niet doen dus wat dacht je nu selluf Ik doe wel met steen mee in de relax stand en dan eten klaarmaken goede deal???
|
|
Naar boven |
|
|