Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 12:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dank voor de uitleg Pieter, het was me inderdaad ontgaan. ik dacht waar gaat dit over? Zo ben ik al gewend aan het off topic zijn.... |
Ik ben in iedergeval zo als ik ben Dus mijn profiel klopt als een bus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 20:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ben in iedergeval zo als ik ben Dus mijn profiel klopt als een bus |
aii... voor mij wordt het lastiger... cootje blijkt bedrieger te betekenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 20:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ben in iedergeval zo als ik ben Dus mijn profiel klopt als een bus |
Nou , de mijne dus niet. Ten eerste m'n naam , ik heet dus echt geen Visser. Maar ... wat niet weet , wat niet deert he. En die meerkeuzevragen? Sja, als je niks invult is het ook weer niet goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 21:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik snap even je opmerking niet, wat bedoel je nu te zeggen? Wie wat waar? ik kan eigenlijk niets zonder uitleg met deze opmerking en snap de zin ervan ook niet zo |
Ik denk dat ze de mijne bedoeld: : ik ben ut niet echt De foto : is me broer profiel ; is me broer kater van me broer Alles is van me broer, als het je intreseert Vraag maar aan me broer, en als je het aan, hem vraagt Zegt hij ... .. ... .. .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 21:18
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik denk dat ze de mijne bedoeld: : ik ben ut niet echt De foto : is me broer profiel ; is me broer kater van me broer Alles is van me broer, als het je intreseert Vraag maar aan me broer, en als je het aan, hem vraagt Zegt hij ... .. ... .. ..... |
Vraag maar aan me broer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 21:26
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Vraag maar aan me broer |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 21:34
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik denk dat ze de mijne bedoeld: : ik ben ut niet echt De foto : is me broer profiel ; is me broer kater van me broer Alles is van me broer, als het je intreseert Vraag maar aan me broer, en als je het aan, hem vraagt Zegt hij ... .. ... .. ..... |
welke broer? de oudste of de jongste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 22:03
|
|
|
COOTJE711 schreef: | welke broer? de oudste of de jongste |
nee de derde,dat is de broer die het weet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 08:48
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nee de derde,dat is de broer die het weet |
De 3de weet helemaal niets
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op vrijdag 2 december 2011, 08:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 08:52
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nee de derde,dat is de broer die het weet |
haha gefopt.... die derde broer is hij zelf!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 08:57
|
|
|
PIETER649 schreef: | haha gefopt.... die derde broer is hij zelf!! |
ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 09:10
|
|
|
dan zegt hij het is van me zuster... ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 09:34
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 11:48
|
|
|
SHANITA130 schreef: | dan zegt hij het is van me zuster... ?? |
verbijsterend, dus de KAT de FOTO het PROFIEL
Die zijn van zijn zuster
Dus is Gerrit een vr........ JE meent het
Ik denk dat ik het niet meer wil weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 12:22
|
|
|
YELNIN491 schreef: | verbijsterend, dus de KAT de FOTO het PROFIEL
Die zijn van zijn zuster
Dus is Gerrit een vr........ JE meent het
Ik denk dat ik het niet meer wil weten |
laatste keer dat ik hem sprak was het echt een mannetje hoor Offe hij moet in de tussentijd nee daar denk ik maar liever niet aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 15:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | laatste keer dat ik hem sprak was het echt een mannetje hoor Offe hij moet in de tussentijd nee daar denk ik maar liever niet aan |
maar is wel moeilijk om te beoordelen of profiel dan wel eerlijk is he als alles eerst van een broer is die later weer zus blijk te zijn en dan ook eigenlijk nog weer hemzelf, sja wat dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 18:51
|
|
|
Doet me denken aan... (ben ff z'n naam kwijt)
"Tis niet me broer... maar tis toch een zoon van m'n vader... ra ra wie is dat?"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Doet me denken aan... (ben ff z'n naam kwijt)
"Tis niet me broer... maar tis toch een zoon van m'n vader... ra ra wie is dat?" |
Je kan hem ook anders plaatsen, tis niet me broer en toch is ut een kind van mijn vader .. .. ...... en die ist ook niet
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op vrijdag 2 december 2011, 20:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:10
|
|
|
YELNIN491 schreef: | maar is wel moeilijk om te beoordelen of profiel dan wel eerlijk is he als alles eerst van een broer is die later weer zus blijk te zijn en dan ook eigenlijk nog weer hemzelf, sja wat dan |
Tis maar net hoe bevooroordeeld je het bekijkt het antwoord zit er gewoon in altijd bij je eerste ingeving blijven he
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op vrijdag 2 december 2011, 20:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:14
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Tis maar net hoe bevooroordeeld je het bekijkt het antwoord zit er gewoon in altijd bij je eerste ingeving blijven he |
ik en bevooroordeeld dach van niet, maar ik volgde ut niet meer he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 20:17
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ik en bevooroordeeld dach van niet, maar ik volgde ut niet meer he |
Tussen niet en kunnen das ook een wereld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 12:27
|
|
|
ik vraag me soms wel eens af waarom mensen schrijven liever een mail dan een knipoog, en vervolgens doe je dat met veel nervesiteit en vervolgens wordt je door de persoon in kwestie gelijk geblokkeerd. Hoe eerlijk is je profiel dan en hoe eerlijk ben jezelf dan en geloofwaardig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 13:20
|
|
|
DANIEL777 schreef: | ik vraag me soms wel eens af waarom mensen schrijven liever een mail dan een knipoog, en vervolgens doe je dat met veel nervesiteit en vervolgens wordt je door de persoon in kwestie gelijk geblokkeerd. Hoe eerlijk is je profiel dan en hoe eerlijk ben jezelf dan en geloofwaardig? |
ach, hoe graag wil je met zulke lui te maken hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 15:32
|
|
|
DANIEL777 schreef: | ik vraag me soms wel eens af waarom mensen schrijven liever een mail dan een knipoog, en vervolgens doe je dat met veel nervesiteit en vervolgens wordt je door de persoon in kwestie gelijk geblokkeerd. Hoe eerlijk is je profiel dan en hoe eerlijk ben jezelf dan en geloofwaardig? |
Ach, tripel 7, vele mensen laten blijken dat ze sociaal zijn maar als puntje bij paaltje komt zijn het grote sukkels. Zo heb je ook mensen die je niet privé kan opchatten (want je staat niet in hun vriendenlijstje) maar als zij eens willen spuien komen ze wel privé chatten. Het is dus een éénrichtingsverkeer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, tripel 7, vele mensen laten blijken dat ze sociaal zijn maar als puntje bij paaltje komt zijn het grote sukkels. Zo heb je ook mensen die je niet privé kan opchatten (want je staat niet in hun vriendenlijstje) maar als zij eens willen spuien komen ze wel privé chatten. Het is dus een éénrichtingsverkeer. |
Moet dat ook maar opgenomen worden in profiel! a) Ik chat niet alleen als ik dat zelf begin b) ik chat met niemand. c) sta open voor chat gesprekken d) chat alleen met mannen e) chat alleen met vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:31
|
|
|
DANIEL777 schreef: ik vraag me soms wel eens af waarom mensen schrijven liever een mail dan een knipoog, en vervolgens doe je dat met veel nervesiteit en vervolgens wordt je door de persoon in kwestie gelijk geblokkeerd. Hoe eerlijk is je profiel dan en hoe eerlijk ben jezelf dan en geloofwaardig?
FRANKT627 schreef: | Ach, tripel 7, vele mensen laten blijken dat ze sociaal zijn maar als puntje bij paaltje komt zijn het grote sukkels. Zo heb je ook mensen die je niet privé kan opchatten (want je staat niet in hun vriendenlijstje) maar als zij eens willen spuien komen ze wel privé chatten. Het is dus een éénrichtingsverkeer. |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 11 december 2011, 04:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 21:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | DANIEL777 schreef: Oja, laat je ook niet inpakken door die zogenaamde HBO-opgeleidde. Zo'n uitspraak betekent niet dat ze liever, socialer of wat dan ook zijn. Soms wordt 'HBO' op het profiel nogal gemakkelijk neergekwakt. Ja, ik denk zelfs dat in Nederland nogal gemakkelijk een HBO wordt gehaald terwijl diezelfde mensen in België amper een hoog niveau in het MBO-stelsel zouden halen. |
hey Frankie je kunt HBO denken maar nog niet handelen.... Zegt echt nix hoor, sociaal kan het soms lbo zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 23:09
|
|
|
COOTJE711 schreef: | hey Frankie je kunt HBO denken maar nog niet handelen.... Zegt echt nix hoor, sociaal kan het soms lbo zijn. |
waarom staat die 'ie' in het vet?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 11 december 2011, 04:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 00:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | waarom staat die 'ie' in het vet?
Ik denk zelfs, ben ik zelfs zeker van, dat HBO opgeleidde niet eens op dat niveau kunnen denken. Laat staan kunnen handelen. Dat drie letterwoord is wel mooi om mee uit te pakken op je profiel maar als je even gaat doorvragen vallen ze door de mand. Nou goed ze doen en schrijven maar wat ze willen. Zelf heb ik 2 HBO-opleidingen met vrucht afgerond. Eén opleiding van het lange type en één van het korte type, dan wel op Belgisch niveau, en ondanks dat er veel gelachen wordt om de Belgen is dat een niveau dat een stuk hoger ligt dan in NL, maar ik pronk er niet mee op mijn profiel omdat ik weet dat ik soms ook erg onder dat niveau handel.
Wat ik ook heb geleerd is dat de 'simpele mens' de kleine mens soms nog het meeste mens is. Geef me dan hen maar... |
HBO zegt iets over je IQ,niet over je EQ,je karakter en je wereldbeleving........... Jammer dat je zo'n gefrustreerde reactie geeft,kijk zelf ook eens verder dan die 3 letters ajb
Nog even een aanvulling:iemand met LBO kan een hoog IQ hebben maar simpelweg gekozen hebben voor die studierichting dus "simpel"???Daar zul je toch echt de mens achter de lettertjes voor moeten leren kennen,jij plaatst ze in hokjes
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 11 december 2011, 00:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 09:25
|
|
|
LEANNE226 schreef: | HBO zegt iets over je IQ,niet over je EQ,je karakter en je wereldbeleving........... Jammer dat je zo'n gefrustreerde reactie geeft,kijk zelf ook eens verder dan die 3 letters ajb
Nog even een aanvulling:iemand met LBO kan een hoog IQ hebben maar simpelweg gekozen hebben voor die studierichting dus "simpel"???Daar zul je toch echt de mens achter de lettertjes voor moeten leren kennen,jij plaatst ze in hokjes |
Volgens mij heeft hij wel degelijk een punt, waarom anders zet cm dit bij het profiel. In de regel kap ik ook af bij hoger opgeleiden, en houd in de regel al op als ik het in een profiel lees. Waarom? is eigenlijk simpel, vroeger op de lagere school werd dat er min of meer ingegoten. Daar werd het stempel gezet, 2 groepen, die gene die makkelijk konden leren, en hoge cijfers haalden zaten in andere klassen, en kregen leuke priveleges. Wat al een verschil op het schoolplein gaf, en in het latere leven, ze lopen nog steeds naast hun schoenen. Vorig jaar was het precies 40 jaar geleden een reunie, en het klasse verschil was nog zeer goed merkbaar. Het was een Christelijke school, en geen openbare school, met een regime van voor de oorlog.
|
|
Naar boven |
|
|