Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 20:21
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voor het juiste voorbeeld zal ik je een link geven, willemijn.........
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_user.php?uId=45454&start=0
helaas waren op de eerste pagina 14 de berichten zodanig leerzaam, dat CM de vrijheid heeft genomen deze "communicatieve hoogstandjes" en zélfs de auteur te verwijderen.
waarschuwing; niet teveel berichten tegelijk tot je nemen, dat belast het hart te veel........ hannah....nooit te oud om te leren!! |
... oh mijn lieve hemel... en gebeurt nu weer hetzelfde? ik herken in ieder geval het een en ander...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 20:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voor het juiste voorbeeld zal ik je een link geven, willemijn.........
helaas waren op de eerste pagina 14 de berichten zodanig leerzaam, dat CM de vrijheid heeft genomen deze "communicatieve hoogstandjes" en zélfs de auteur te verwijderen.
waarschuwing; niet teveel berichten tegelijk tot je nemen, dat belast het hart te veel........ hannah....nooit te oud om te leren!! |
en dat gaat gewoon weer vrolijk verder pfff ik ga maar tv kijken!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 20:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | en dat gaat gewoon weer vrolijk verder pfff ik ga maar tv kijken!! |
Naar het familiediner??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 20:29
|
|
|
hannah....nooit te oud om te leren!! | Hannah eigenlijk vind ik dit heel laag bij de gronds wat je nu doet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 20:30
|
|
|
JOL252 schreef: | Count me in. |
een goede week gewenst, jol!!
(are you still in??)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 20:44
|
|
|
HANNAH810 schreef: | een goede week gewenst, jol!!
(are you still in??) |
Ik ga ook nog steeds voor een mooie week...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 20:46
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hannah eigenlijk vind ik dit heel laag bij de gronds wat je nu doet... |
Het was misschien ook wel fijn geweest als je had gezegd dat wat Solafide doet net zo laag bij de grond is???????????
Oeps, off topic , het ging over yoga en christendom.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 3 september 2012, 20:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 20:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het was misschien ook wel fijn geweest als je had gezegd dat wat Solafide doet net zo laag bij de grond is???????????
Oeps, off topic , het ging over yoga en christendom..... |
Foei Willemijn, je moet wel bij de les blijven! Wanneer starten jouw yogalessen weer? Bij mij volgende week, ik kijk ernaar uit. Lekker weer rekken en strekken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:12
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Foei Willemijn, je moet wel bij de les blijven! Wanneer starten jouw yogalessen weer? Bij mij volgende week, ik kijk ernaar uit. Lekker weer rekken en strekken! |
Ja, erg he? Dat ik zo maar off topic ging.....(was een uitschieter... ) Mijn yoga les was verleden week alweer begonnen.....en ik kijk er ook altijd naar uit......lekker een uurtje bezig zijn met die ingewikkelde oefeningen maar wel lekker rust in je hoofd.....daarna een gezellig kopje koffie drinken en dan kan ik weer tegen een week CM......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, erg he? Dat ik zo maar off topic ging.....(was een uitschieter... ) Mijn yoga les was verleden week alweer begonnen.....en ik kijk er ook altijd naar uit......lekker een uurtje bezig zijn met die ingewikkelde oefeningen maar wel lekker rust in je hoofd.....daarna een gezellig kopje koffie drinken en dan kan ik weer tegen een week CM...... |
it's a hard knock life...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het was misschien ook wel fijn geweest als je had gezegd dat wat Solafide doet net zo laag bij de grond is???????????
Oeps, off topic , het ging over yoga en christendom..... | Eerlijk gezegd heb ik niks laag bij de gronds vernomen in de bijdrages van Filia. Nu krijg je weer een stevige roddel over wie Solafide wel niet was en voor je het weet is zij de boosdoener. Je kunt mensen nog zo waarschuwen maar dit geroddel vind ik beneden alle peil....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:33
|
|
|
dank je wel, chatuliem
nederigheid is een deugd, toch?
het ging over yoga.........even ontopic, anders kunnen we net zo goed verder gaan waar we tig jaar geleden gebleven waren........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 4 september 2012, 08:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:34
|
|
|
en dan kan ik weer tegen een week CM......(???????????????) ________________________________________
Weer tegen een week CM kunnen???
Moet een mens daar iets voor doen om tegen CM te kunnen???
Blij dat ik het zonder IETS hoef te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd heb ik niks laag bij de gronds vernomen in de bijdrages van Filia. Nu krijg je weer een stevige roddel over wie Solafide wel niet was en voor je het weet is zij de boosdoener. Je kunt mensen nog zo waarschuwen maar dit geroddel vind ik beneden alle peil.... |
Fatsoen is een deugd........en sommige mensen kunnen de vreselijkste dingen zeggen en vinden dat niet laag bij de grond....... Het zal Chatuliem, ik maak me er niet meer druk om......ook niet om jouw bijdrages....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dank je wel, chatuliem
nederigheid is een deugd, toch?
het ging over yoga.........even ontopic, anders kunnen we net zo goed verder gaan waar we tig jaar geleden gebleven waren........ | Je kunt ook de moeite nemen ergens op in te gaan? Zelf klaag je steen en been dat er zo over je geroddeld wordt, met deze bijdrage doe je dat precies bij een ander...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je kunt ook de moeite nemen ergens op in te gaan? Zelf klaag je steen en been dat er zo over je geroddeld wordt, met deze bijdrage doe je dat precies bij een ander... |
off topic Chatuliem, het gaat hier over Yoga en Christendom..... Hou jij je dan ook bij het onderwerp......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Fatsoen is een deugd........en sommige mensen kunnen de vreselijkste dingen zeggen en vinden dat niet laag bij de grond....... Het zal Chatuliem, ik maak me er niet meer druk om......ook niet om jouw bijdrages.... | Gebruik dan eens de definities die daar bij horen. Want je verwart zelf de discussie door dingen te schrijven die nergens op slaan. Laag bij de gronds betekent gemeen of achterbaks. Dat kan ik niet terug vinden in de bijdrages van Filia. Ze is fel en radicaal, maar ze is altijd eerlijk tegenover een ander. Jullie kunnen anderen wel uitdagen, dat jullie trots zijn op datgene wat je doet, maar in mijn ogen is en blijft het zonde...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 3 september 2012, 21:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | en dan kan ik weer tegen een week CM......(???????????????) ________________________________________
Weer tegen een week CM kunnen???
Moet een mens daar iets voor doen om tegen CM te kunnen???
Blij dat ik het zonder IETS hoef te doen... |
Dan (ik citeer je even) hoef jij je toch nergens druk om te maken?????? En het was een grapje Zeeland, dit even voor alle duidelijkheid..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Gebruik dan eens de definities die daar bij horen. Want je verwart zelf de discussie door dingen te schrijven die nergens op slaan. Laag bij de gronds betekent gemeen of achterbaks. Dat kan ik niet terug vinden in de bijdrages van Filia. Ze is fel en radicaal, maar ze is altijd eerlijk tegenover een ander. |
Het gaat hier nog steeds over yoga dacht ik???? Open even een nieuw topic als je wilt over je grieven.......?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:41
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het gaat hier nog steeds over yoga dacht ik???? Open even een nieuw topic als je wilt over je grieven.......? | Ook weer niet ingaan op datgene wat ik zeg he....leuk hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 21:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ook weer niet ingaan op datgene wat ik zeg he....leuk hoor. |
Misschien niet leuk, wel verstandig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 22:01
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Misschien niet leuk, wel verstandig! |
Ben wel benieuwd of Chatuliem nu ook zo'n reprimande krijgt voor zijn off topic gaan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 22:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben wel benieuwd of Chatuliem nu ook zo'n reprimande krijgt voor zijn off topic gaan...... | Je moet een vrouw zijn om je logica te begrijpen. Je laat zomaar toe dat iemand persoonlijk aangevallen wordt, en als iemand er wel iets over durft te zeggen dan probeer je hem in de zeik te nemen. Ga maar Libelle lezen, is zinvoller voor jullie...
ik begrijp dat die term voor sommigen van jullie shockerend is, als ik een term vind met dezelfde gevoelswaarde zal ik deze bijdrage aanpassen
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 3 september 2012, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 22:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben wel benieuwd of Chatuliem nu ook zo'n reprimande krijgt voor zijn off topic gaan...... |
Natuurlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 22:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je moet een vrouw zijn om je logica te begrijpen. Je laat zomaar toe dat iemand persoonlijk aangevallen wordt, en als iemand er wel iets over durft te zeggen dan probeer je hem in de zeik te nemen. Ga maar Libelle lezen, is zinvoller voor jullie...
ik begrijp dat die term voor sommigen van jullie shockerend is, als ik een term vind met dezelfde gevoelswaarde zal ik deze bijdrage aanpassen |
Foei boefje! Graag binnen de lijntjes blijven. Het gaat hier over yoga en christendom! Wat doe jij om te ontspannen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 22:24
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Foei boefje! Graag binnen de lijntjes blijven. Het gaat hier over yoga en christendom! Wat doe jij om te ontspannen? | in elk topic is men vrij om ook eens in te gaan op de manier waarop er gediscussieerd wordt. Als er een gemene bijdrage geplaatst wordt om bewust iemand te beschadigen, mag je daar altijd iets van zeggen. Ook binnen dit topic is daar voldoende ruimte voor gegeven. Mijn bijdrage is niet off topic, omdat het gaat over de manier waarop je met elkaar om gaat. En zo denigrerend hoef je me echt niet te behandelen dat je me een boefje noemt. Gij dwaalt zeer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:09
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Foei boefje! Graag binnen de lijntjes blijven. Het gaat hier over yoga en christendom! Wat doe jij om te ontspannen? |
Ik lees hem nooit maar aangezien Chatuliem het er regelmatig over heeft zal hij wel een abbo op de libelle hebben.......voor zijn ontspanning.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:12
|
|
|
en heel vriendelijk verzoek aan jou Willemijn! Zou je in het vervolg als je hier JOUW EIGEN MENING weergeeft dat willen doen met een wat voorzichtiger en wat meer genuanceerde formulering? Plaats er s.v.p. de woorden bij als bijv.: "zoals ik het zie", of "mijns inziens" (m.i.), of "in mijn optiek" etc...
Zoals je dat hier doet, door te stellen, "dat er wel meer zaken ZIJN, die de geest beinvloeden" dus dat je hier jouw eigen MENING weergeeft als zijnde VOLDONGEN FEITEN, waar niet aan getornd kan worden, dat schiet mij toch wel wat in het verkeerde keelgat daar je je opstelt als een AUTORITEIT, die wel eens even de OBJECTIEVE WAARHEID zit te verkondigen. Je bent Jezus Christus niet!!!
En een tip: Als je niet van gesteggel houdt, moet je er zelf ook niet aan meedoen. Misschien ben je zelf wel de veroorzaker van al dit gesteggel, zoals jij dat noemt. Gewoon: NIET OP REAGEREN LENA en dan houdt het vanzelf op!
Wie wordt hier nu persoonlijk aangevallen Chatuliem?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:15
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Foei Willemijn, je moet wel bij de les blijven! Wanneer starten jouw yogalessen weer? Bij mij volgende week, ik kijk ernaar uit. Lekker weer rekken en strekken! |
ooh je bedoelt dat zit-gymnastiek toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 3 september 2012, 23:24
|
|
|
na even het een en ander weer doorgelezen te hebben hier,merk ik dus dat Filia110 onze oude vertrouwde Solafide is?
die kapt er wel flink door zie ik,hou ik wel van!
ik zou zeggen Tjakkaaaa Filia!
|
|
Naar boven |
|
|