Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juni 2014, 09:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | moed verzameld om e s te beginnen met me huis op te ruimen, nadat ik met van alles druk ben geweest en me huishouden een beetje heb laten liggen dus ik sleep me van d e pc af, mp3 op en vanavond is me huis weer prachtig schoon... |
Hier gaat ook ""zoiets"" gebeuren...kan mooi als je onverwachts vrij ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juni 2014, 22:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier gaat ook ""zoiets"" gebeuren...kan mooi als je onverwachts vrij ben... |
ha ha hier is het toch niet gebeurd, een vriend belde aan en dacht ach laat de rommel liggen en lekker na d e hei enzo gegaan Morgen een nieuwe poging... oké van 7 tot kwart voor negen, dan effe werken en om twaalf uur lekker weer ergens uitwaaien. donderdag komt vast de finale dat ik me huis helemaal weer opgeruimd heb
petra die liever opruimt met regen en koud weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juni 2014, 17:51
|
|
|
Huis aan kant gemaakt, laatste boodschapjes gedaan... Maandag lekker paar dagen met vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAGSIE233
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juni 2014, 19:45
|
|
|
Vandaag was ik naar de open dag van de Hoop op Dordrecht. Onder de indruk van de groei van het dorp! Gezellige braderie, samensang, wat getuigenissen, Don Moen, spreek beurt van de sinds vanmiddag gewezen directeur en zijn vrouw, teunis en dinie stortenbeker en nog een seminar over psychiatrie. Boeiend!
Daarna naar eigen dorp teruggefietst, veel te lang over gedaan, allerlei verkeerde kanten op gereden en nu net thuis voor het eerst sinds 3 jaar een bericht op het forum geplaatst.
Dat was het dan wel weer, nu heb ik lekker licence to chill.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juni 2014, 22:23
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Huis aan kant gemaakt, laatste boodschapjes gedaan... Maandag lekker paar dagen met vakantie |
Wel ja op vakantie.......en jij vergeet mij mee te nemen...ppffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: zondag 29 juni 2014, 14:26
|
|
|
moeders mee met dochter, bij de eerste hulp in ziekenhuis... die deed gisteren partijtje voetballen, die is direct door de rug gegaan... zal wel geen echte voetballer worden en dat voor de eerste keer...... zo begon deze zondag op een andere wijze........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 20:41
|
|
|
Ben lid geworden van C.M. ;) En nou (voor de oud-leden) raden wie ik (behalve Freedom687) ben haha :p
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 20:48
|
|
|
FREEDOM687 schreef: | Ben lid geworden van C.M. ;) En nou (voor de oud-leden) raden wie ik (behalve Freedom687) ben haha :p |
je bent niks veranderd welkom terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:09
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | je bent niks veranderd welkom terug |
hihi die Trijnie tnx! Ik ga later nog wel een nieuwe foto plaatsen (om ontopic te blijven , tot die tijd (om toch ff te laten zien wie ik ben) moeten jullie het met deze doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: zondag 3 augustus 2014, 23:22
|
|
|
heerlijke dagje gehad, van middag met de honden en vriendin en vanavond eind fietsen met de dames en tuurlijk ijsje eten......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 4 augustus 2014, 19:32
|
|
|
ik vergat de tijd en toen ik terug kwam had ik prijs..... auto stond op de parkeerplaats en de hek zat op slot....... pffffff na half uurtje later was een aardige meneer.. die had toevallig de sleutel.... gelukkig ik kon eruit........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WOMAN254
|
|
Geplaatst: maandag 4 augustus 2014, 21:07
|
|
|
Ben gastvrouw geweest van koffie inschenken, lunch klaar gemaakt en mensen voorzien van fris en fruit. Verder wezen praten en luisteren. Heb gewandeld en stukje gehaakt van een kussen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: donderdag 7 augustus 2014, 19:24
|
|
|
Heb de post uitgehaald. Cool om het boek "Adieu God?" in de brievenbus te vinden! Had het al even geleden besteld, maar nu eindelijk leverbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 20:47
|
|
|
Nou, zit lekker bij me vriend, die is nou aan het koken, en komt zo mijn eten brengen als het klaar is. ja, ik zit boven te pcjen.
zo hoort het ook he
Hij mag zelfs blij zijn dat hij voor mij mág koken Het is ook een (voor)recht, een voorrecht bij het aanrecht
Ja, het maatjes gevoel is er weer.
Gisteren uit eten geweest. heerlijk in het stadje in Zeeland( is bijna net zo mooi als dordrecht ;), dus kan je nágaan...hoe mooi het daar is Het was heerlijk, zo'n leuk klein restaurantje, tafeltjes buiten, subliem was het
Nou, dat was het voorlopig, en strakkies, laters, misschien nog even de stad in.
Ik wens iedereen een fijne en gezegend weekend toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:23
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, zit lekker bij me vriend, die is nou aan het koken, en komt zo mijn eten brengen als het klaar is. ja, ik zit boven te pcjen.
zo hoort het ook he
Hij mag zelfs blij zijn dat hij voor mij mág koken Het is ook een (voor)recht, een voorrecht bij het aanrecht
Ja, het maatjes gevoel is er weer.
Gisteren uit eten geweest. heerlijk in het stadje in Zeeland( is bijna net zo mooi als dordrecht ;), dus kan je nágaan...hoe mooi het daar is Het was heerlijk, zo'n leuk klein restaurantje, tafeltjes buiten, subliem was het
Nou, dat was het voorlopig, en strakkies, laters, misschien nog even de stad in.
Ik wens iedereen een fijne en gezegend weekend toe! |
Je hebt helemaal gelijk Shanita, Zeeland is ontzettend mooi. De stadjes ook. Vanmiddag weer mosselen gekregen van een buurman. En daarstraks dus weer uitgebreid gesmikkeld! Heb trouwens voor de eerste keer schelpen gevonden waar al het begin van een pareltje in zat. Moet ik dus nog grondig reinigen, want je begrijpt, natuurlijk wil ik die bewaren. Daarna nog een luchtje geschept -letterlijk en figuurlijk- aan de Oosterschelde. Het had geregend, spatte zelfs nog en de lucht waaide over de drooggevallen zandbanken. Heerlijk die intense zeegeur!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:28
|
|
|
MAMY994 schreef: | Je hebt helemaal gelijk Shanita, Zeeland is ontzettend mooi. De stadjes ook. Vanmiddag weer mosselen gekregen van een buurman. En daarstraks dus weer uitgebreid gesmikkeld! Heb trouwens voor de eerste keer schelpen gevonden waar al het begin van een pareltje in zat. Moet ik dus nog grondig reinigen, want je begrijpt, natuurlijk wil ik die bewaren. Daarna nog een luchtje geschept -letterlijk en figuurlijk- aan de Oosterschelde. Het had geregend, spatte zelfs nog en de lucht waaide over de drooggevallen zandbanken. Heerlijk die intense zeegeur! |
Ik zit op Walcheren, dat is het eilandje precies boven waar jij woont. ja, ik keek net even op de kaart:)
Lijkt me heerlijk als je zo even naar het strand kan, ja wij zitten toch nog wel een eindje van het strand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:44
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik zit op Walcheren, dat is het eilandje precies boven waar jij woont. ja, ik keek net even op de kaart:)
Lijkt me heerlijk als je zo even naar het strand kan, ja wij zitten toch nog wel een eindje van het strand. |
Shanita...als je op Walcheren zit...heb je rondom en dichtbij strand hoor!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Shanita...als je op Walcheren zit...heb je rondom en dichtbij strand hoor!!!!! |
Ja, dat wel, ik bedoel eigenlijk we zitten niet in een kustplaastje, waar je zo even binnen tien minuten bij het strand bent, al lopende, dat bedoel ik eigenlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:53
|
|
|
bosbesjes geplukt, harstikke leuk en lekker altijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:54
|
|
|
PETRA373 schreef: | bosbesjes geplukt, harstikke leuk en lekker altijd |
Jammieeeeee lekker van genoten dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 10:05
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik zit op Walcheren, dat is het eilandje precies boven waar jij woont. ja, ik keek net even op de kaart:)
Lijkt me heerlijk als je zo even naar het strand kan, ja wij zitten toch nog wel een eindje van het strand. |
Walcheren ligt ten westen van ons. En helaas heeft Yerseke weinig strand. Dat kleine strandje is lopens zo'n 25 minuten bij mij vandaan en zomers vaak erg druk. Ik kom er eigenlijk nooit. Maar in een minuutje of tien sta ik wel hier op de dijk en kijk dan uit over de oesterputten en het water. Prachtig gezicht als bij eb de zandbanken droogvallen en de vogels foerageren. En gisteren die heerlijke zeelucht. Maar dat is ook niet altijd. Licht eraan hoe de wind staat. Kan goed begrijpen dat toeristen het prachtig vinden en massaal op mosseldag (dit jaar op 16 augustus) hier heen komen. Gelijk even reclame maken
Vandaag nog niet zo heel veel gedaan. Katten verzorgd, koffie gedronken en forum gelezen. Denk dat ik zo nog wat brood ga bakken en ik heb nog wat vruchten staan om jam van te koken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 10:32
|
|
|
MAMY994 schreef: | Walcheren ligt ten westen van ons. En helaas heeft Yerseke weinig strand. Dat kleine strandje is lopens zo'n 25 minuten bij mij vandaan en zomers vaak erg druk. Ik kom er eigenlijk nooit. Maar in een minuutje of tien sta ik wel hier op de dijk en kijk dan uit over de oesterputten en het water. Prachtig gezicht als bij eb de zandbanken droogvallen en de vogels foerageren. En gisteren die heerlijke zeelucht. Maar dat is ook niet altijd. Licht eraan hoe de wind staat. Kan goed begrijpen dat toeristen het prachtig vinden en massaal op mosseldag (dit jaar op 16 augustus) hier heen komen. Gelijk even reclame maken
Vandaag nog niet zo heel veel gedaan. Katten verzorgd, koffie gedronken en forum gelezen. Denk dat ik zo nog wat brood ga bakken en ik heb nog wat vruchten staan om jam van te koken. |
Yerseke....is ook prachtig....zelfs de dijk (Shanita....dit was een aardrijkskundelesje voor je!!!) Overal in Zeeland is wel een strandje te vinden... Ook ik neem de grote stranden niet... Juist de kleintjes...bekoren me.... Mijn dorp heeft zelfs een piepklein strandje, maar ik verkies de Kattendijksedijk..
Maarre...heb net zoveel gedaan als jouw Mamy...Dus??? Even de nodige dingen binnenshuis....de was naar buiten... En daarna...ik zelf naar buiten...
(voor mij geen mosseldag.....dan voel ik me een sardientje in een blikkie...)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 9 augustus 2014, 10:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 11:49
|
|
|
MAMY994 schreef: | Walcheren ligt ten westen van ons. En helaas heeft Yerseke weinig strand. Dat kleine strandje is lopens zo'n 25 minuten bij mij vandaan en zomers vaak erg druk. Ik kom er eigenlijk nooit. Maar in een minuutje of tien sta ik wel hier op de dijk en kijk dan uit over de oesterputten en het water. Prachtig gezicht als bij eb de zandbanken droogvallen en de vogels foerageren. En gisteren die heerlijke zeelucht. Maar dat is ook niet altijd. Licht eraan hoe de wind staat. Kan goed begrijpen dat toeristen het prachtig vinden en massaal op mosseldag (dit jaar op 16 augustus) hier heen komen. Gelijk even reclame maken
Vandaag nog niet zo heel veel gedaan. Katten verzorgd, koffie gedronken en forum gelezen. Denk dat ik zo nog wat brood ga bakken en ik heb nog wat vruchten staan om jam van te koken. |
Oh ja, dat kan ook , ik keek op de kaart op je profiel en gokte ook een beetje. Leuk!
Ben net wakker, (je hebt in Zeeland ook veel muggen, in Dordrecht niet...
Alles geprobeerd. lig ik in de 1ste instantie gezellig naast me vriend, slaap ik bijna, roept hij keihard: 'MUG!!!!'. Ja, hehe, ik dus weer helemaal wakker, ik zei nog had je mond nou gehouden, ik slaap over het algemeen gewoon door een mugje door... dus probeer ik de logeeerkamer, ja, en daar waren veel muggen....daarna de bank beneden, ook een en al mug, dus ja, ben ik maar over de eindtijd gaan lezen. Kwam erop door aanvankelijk over yoga te lezen, nav dat er een topic over is, en mijn buurvrouw ook op yoga zit, en voor je het weet zit je dan op een eindtijdpagina...
Nou, en als ik niet goed slaap, kan,(kan hoeft nietaltijd) loop ik dus dikke kans op migraine...dus nu héél rustig doen.
Heb mijn vriend er al op uitgestuurd, om boodschappen te doen, en zit hier heerlijk in de tuin.
Fijne zaterdag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 augustus 2014, 12:59
|
|
|
vandaag weer effe na vrijwilligerswerk geweest en yeahhhh doet me goed, na lang ziek te zijn geweest, begin ik weer op t eknappen, weer dingen t e doen. wat ben ik blij dat ik weer wat beter ben niks voor mij om ziek te zijn en respect voor de mensen die een ziekte hebben die niet over gaat.Lijkt mij erg moeilijk om dat te accepteren en niet meer alles te kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 augustus 2014, 20:25
|
|
|
naar de kapper geweest, de kapper knipt de kapsel moderner...en met een andere kleurtje erin......mooie meid ben ik weer....(was ik al hoor )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 augustus 2014, 21:03
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | naar de kapper geweest, de kapper knipt de kapsel moderner...en met een andere kleurtje erin......mooie meid ben ik weer....(was ik al hoor ) |
Foto :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 augustus 2014, 22:23
|
|
|
even geduld ......komt eraan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 augustus 2014, 19:17
|
|
|
MOSSELDAG!!!!
Zegt eigenlijk al genoeg. Maar ben braaf geweest, ik heb me ingehouden tot na de middag. Lekker slenteren langs de kraampjes, langs de haven met versierde schepen, rondje kermis. Zag een oude rups opgesteld. Waar ze die nou toch teruggevonden hebben? Leuk nostalgisch. En massa's toeristen. Ik hoorde zeggen dat er dit jaar maar liefst 17 touringcars waren. De auto's staan grotendeels buiten het dorp geparkeerd. Mensen komen massaal op de mosselen en boottochtjes met mosselschepen af. Druk maar heel gezellig. Vanavond traditiegetrouw vuurwerk boven de haven. Heel mooi en onder begeleiding van de brandweer. Daar wil ik ook weer gaan kijken. Maar dat hoort eigenlijk onder het topic: Wat zijn we van plan te gaan doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA732
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 augustus 2014, 23:00
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | even geduld ......komt eraan...... |
Effe geduld duurt wel lang hoor
Wat ik heb gedaan?? niet veel naweeën opruimen van m'n verjaardag verder relax daggie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 augustus 2014, 23:17
|
|
|
ERIKA732 schreef: | Effe geduld duurt wel lang hoor
Wat ik heb gedaan?? niet veel naweeën opruimen van m'n verjaardag verder relax daggie |
Ja ik heb mij maar eens bedacht, nu kan ik het nog allemaal aan........en blijft lekker rustig..........
|
|
Naar boven |
|
|