Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 18:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | JIJ OOK AL??? |
It's one of those days
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: donderdag 12 december 2013, 22:13
|
|
|
JOL252 schreef: | It's one of those days |
Gelukkig morgen weer een nieuwe dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 00:13
|
|
|
ANTA961 schreef: | Gelukkig morgen weer een nieuwe dag. |
Dat is 't punt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 08:10
|
|
|
JOL252 schreef: | Dat is 't punt... |
Oh, dat klinkt niet best...
- Gelukkig, bijna weekend?! - Gelukkig, volgende week weer een nieuwe week?! - Gelukkig, bijna weer een nieuw jaar?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 december 2013, 08:12
|
|
|
JOL252 schreef: | Dat is 't punt... |
Vrijdag de 13e wordt vast een mooie dag voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 29 december 2013, 15:08
|
|
|
Boom maar weer afgetuigd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 09:04
|
|
|
Gestopt met benzodiazepinen.
Klopt, als je in ideale omstandigheden zit, of in omstandigheden die dat erg benaderen, ja, dan kan je idd zo stoppen, 90% psychisch, 10% lichamelijk, en ik slikte best veel....zo in één keer, ja, hoe is het mogelijk he?
Sta er zelf ook van te kijken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 09:39
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gestopt met benzodiazepinen.
Klopt, als je in ideale omstandigheden zit, of in omstandigheden die dat erg benaderen, ja, dan kan je idd zo stoppen, 90% psychisch, 10% lichamelijk, en ik slikte best veel....zo in één keer, ja, hoe is het mogelijk he?
Sta er zelf ook van te kijken... |
wow!?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 12:47
|
|
|
Ik had al eerder met het bijltje gehakt, dus wist wat ik kon verwachten, en dat dat nu veel minder zou zijn door voorkennis en andere situatie... en ja, overgrote deel is psychisch, en ja, met een partner naast je, en het feit dat ik helemaal klaar was met de bijwerkingen, en de voordelen van het 'stopppen'. ja, dat allemaal bijmekaar.
Een onderzoekje wat erop wijst dat het voor het overgrote deel psychisch is, ik las laatst zelfs voor 90%....
In een wetenschappelijk onderzoek onder mensen die al jarenlang benzodiazepinen gebruikten, werd de groep gebruikers in tweeën gedeeld.(2) De ene groep kreeg een placebo toegediend, dat is een middel zonder werkzame stof maar wel met het vertrouwde uiterlijk. De andere groep kreeg hun vertrouwde medicatie. Het was een dubbelblind onderzoek, dat wil zeggen dat zowel onderzoekers als deelnemers niet wisten in welke groep de deelnemers zaten. Wat bleek? Bij de groep die de benzodiazepines bleef gebruiken, was er een groot aantal personen die ook onttrekkingverschijnselen kreeg. Bij 22% werd het onderzoek zelfs gestaakt, omdat de onttrekkingsverschijnselen onverdraaglijk waren. We kunnen hieruit afleiden dat de ontwenningsverschijnselen deels psychisch van aard zijn en met de persoon van de gebruiker samenhangen. De geestelijke afhankelijkheid aan benzo's kan zeer groot zijn. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/32181-benzodiazepines-benzos-wat-zijn-het-en-afbouwenstoppen.html
...!!!...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 30 december 2013, 12:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 14:05
|
|
|
Niet alleen vandaag, maar het hele weekend heerlijk uitgewaaid aan het strand bij Noordwijk! Wandelen, kletsen, lachen, eten.... En helemaal niets moeten. Heerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 14:27
|
|
|
ANTA961 schreef: | Niet alleen vandaag, maar het hele weekend heerlijk uitgewaaid aan het strand bij Noordwijk! Wandelen, kletsen, lachen, eten.... En helemaal niets moeten. Heerlijk! |
Klinkt héérlijk
Ja, ik ga zelf nu ook regelmatig wandelen hier in Zeeland, en ook aan het strand weet dus precies wat je bedoeld, héérlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 16:25
|
|
|
Ziek liggen te wezen....zijn... Ach dat gaat ook weer over...toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 17:44
|
|
|
me wezenloos gewerkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 20:05
|
|
|
JOL252 schreef: | Boom maar weer afgetuigd. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 20:09
|
|
|
JOL252 schreef: |
me wezenloos gewerkt. |
Ik ook...........scheelt dat de dag dan omvliegt............nog 1 dagje en dan lekker het oude jaar uitluiden..........donderdag begint het (werk)jaar weer opnieuw.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 20:10
|
|
|
ANNA415 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHN540
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 20:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ziek liggen te wezen....zijn... Ach dat gaat ook weer over...toch? |
Beterschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 20:26
|
|
|
ANNA415 schreef: | |
das war einmal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENS692
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 20:51
|
|
|
JOL252 schreef: | das war einmal |
2014 wordt vast een topjaar Jol, misschien wel as it is in heaven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 30 december 2013, 21:01
|
|
|
RENS692 schreef: | 2014 wordt vast een topjaar Jol, misschien wel as it is in heaven... |
nou, dat klinkt niet verkeerd, Jol!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 december 2013, 06:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ziek liggen te wezen....zijn... Ach dat gaat ook weer over...toch? |
Kusje erop?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 december 2013, 08:56
|
|
|
JOL252 schreef: |
me wezenloos gewerkt. |
Leanne226: Quote: | Ik ook...........scheelt dat de dag dan omvliegt............nog 1 dagje en dan lekker het oude jaar uitluiden..........donderdag begint het (werk)jaar weer opnieuw..... |
Wat mij idd altijd weer opnieuw verbaasd, als je een tijdje optrekt met mensen die werken, een hele werkweek dus, jeetje, wat een tijden....
Idd, bijna een heel jaar alleen maar werken...
Wat ik werken vind/noem, vinden zij vrije tijd.....
Nou vónd ik het heel erg toen het bedrijf waar ik zat fuseerde en ik en met nog anderen uitmoest...door overschot personeel. En ja, heb jaren gesolliciteerd, en ja, na een tijdje maakte ik de enveloppen niet meer open, want er zaten toch afwijzingen in; te oud, te weinig ervaring, etc.
Dus ja, dan kom je in het wao kringeltje terecht; mensen die ook, net als ik, al jaren zeeën van tijd hebben, en vanalles proberen om die tijd op te vullen.
Want ja, werken heeft dus óók vele voordelen, je hoort weleens zeggen dat werken een recht is... Je hebt collega's, je hebt het gevoel dat je bijdraagt, je kan vertellen wat je dit weekend deed, etc. Je bent blij als het 5 uur is en je kan naar huis, je waardeert de uren 's avonds veel meer want ja, morgen werk je weer..
Maar ja, als je een tijdje alleen omgaat met werklozen, en ineens weer met mensen die werken en dan van heel dichtbij: 'Wat een tijd gáát dáár inzitten, in dat werk, en dan zoveel en zoveel wéken vrij per jaar, ja wéken, geeneens maanden...
S. die graag had willen werken...regulier.... En nu dus goede voornemens heeft om toch tijd zinvol in te vullen...
Wat moeilijker kan zijn, kan hoeft niet, want ja, zelfdicipline...Hoe vaak kwam ik er niet uit, bij een andere baan, alleen al als ik het boze gezicht van het afdelingshoofd voor me zag...hoe ze zou kijken als ik niet zou komen...Want ja, ziekmelden, ja, dat kon, met dat werk, niet op dezelfde dag...Dan kwam het bedrijf in grote probs, hadden ze geen gelegeheid om nog even vervanging van het uitzendbureau te regelen...
Nou ja, iig, sterkte!...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 december 2013, 09:09
|
|
|
JOL252 schreef: | das war einmal |
Je moet zorgen dat, voor ze je kúnnen aftuigen, dat je zelf al afgetuigt bent.. En dan jezelf optuigen..
Kijken hoe graag ze je dan zelf weer op willen tuigen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 17 maart 2014, 20:08
|
|
|
Vandaag minister Asscher van sociale zaken gesproken en een hand gegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 21:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vandaag minister Asscher van sociale zaken gesproken en een hand gegeven. |
En wat heb je tegen hem gezegd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 19 maart 2014, 12:50
|
|
|
Vandaag moeten/mogen we stemmen. Stemrecht is zo een groot goed, dat ik denk dat je het niet kunt maken om niet te gaan stemmen. Maar wat als de partijen zelf hier niet goed mee omgaan. Je kunt strategisch gaan stemmen, maar dat heeft nu juist dit kabinet opgeleverd. VVD en PvdA gingen samen, net wat de keizers nu niet wilden.
Al eerder is het me overkomen dat ik op een partij stemde, die later de meest stomme beslissingen nam, die niet in het verkiezingsprogramma genoemd waren...nee ze keken wel uit!!!
Maar ik weet het even niet meer...stemwijzer na stemwijzer.....en nog geen stap verder, terwijl het nu juist heel belangrijk is om te gaan stemmen....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 19 maart 2014, 12:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 19 maart 2014, 13:08
|
|
|
Veel van de taken mbt sociale wetgeving worden overgeheveld naar de gemeenten. Een sociale of een liberale gemeente kan dan wel uitmaken. De keuze voor links of rechts is dan van belang. Nadeel van gemeenteverkiezingen is helaas dat veel mensen landelijk stemmen. Bij de gemeenteraad kun je wat mij betreft ook op personen stemmen die het goed doen, ongeacht wat de partij is waartoe ze behoren. Ik vind het niet vreemd als mensen landelijk anders stemmen dan voor de gemeente. Zaken waarbij je persoonlijk belang hebt, kunnen duidelijker meespelen.
Stem wel: democratie en rechtsstaat vormen een hoog goed. Als je het niet weet, stem dan landelijk.
Thomas, heeft gestemd.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 19 maart 2014, 13:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 19 maart 2014, 16:42
|
|
|
Samen in de rij voor de stembus... jaja dochterlief mocht voor het eerst stemmen. Ze vond het heel "stoer" en "vet" en ze koos heel bewust en overwogen.
Zo stoer zo'n dochter.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 19 maart 2014, 16:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 19 maart 2014, 20:58
|
|
|
PETRA373 schreef: | En wat heb je tegen hem gezegd |
Dat we meer geld willen zien, om te investeren. Hij gaf daarop geen antwoord. Hij heeft hele grote handen en is heeeel lang.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 20 maart 2014, 01:23
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat we meer geld willen zien, om te investeren. Hij gaf daarop geen antwoord. Hij heeft hele grote handen en is heeeel lang. |
En hij is dus ook een beetje doof(zoals meerdere ministers)
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|