ChristianMatch

Forum

Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 46 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 10:52

Thomas,

Dat klinkt idd heerlijk Lachende smiley

Ik moet zo weer werken... Boze smiley (dit was ff tussen de bedrijven door reageren)

Het is gewoon niet eerlijk; de ene gaat fijn weekend vieren op vrijdagochtend en de ander moet zo weer gaan werken/is aan het werk al enige uren Boze smiley

Maar ja, ik ben wel blij voor jou Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 1 maart 2013, 16:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 11:30

effe met opdringerige moeders boodschappen doen Gefrustreerde smiley frouwen Smiley die vol vragen zit !!
Opdringerig rasje hoorrrrrrrrr Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 12:23

Heleboel van plan Twijfelende smiley weet aanwezigheids premie aan het verdienen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 12:33

GERRIT084 schreef:
effe met opdringerige moeders boodschappen doen Gefrustreerde smiley frouwen Smiley die vol vragen zit !!

Tja je moet ze ook niet blokkeren in het gangpad en niet de kassa ophouden gerrit Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 12:46

GERRIT084 schreef:

Gerrit! Winkelen met vrouwen? Iets ergers bestaat toch bijna niet. Kon je je er echt niet onderuit draaien? Ik was ooit in de Princestraat in je stad en heb in een speelgoedwinkel daar nog strandspullen en een vrachtauto met van alles erop voor mijn neefje gekocht. Wel een leuk straatje en het strand vlakbij.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 12:54

THOMAS968 schreef:
Gerrit! Winkelen met vrouwen? Iets ergers bestaat toch bijna niet. Kon je je er echt niet onderuit draaien? Ik was ooit in de Princestraat in je stad en heb in een speelgoedwinkel daar nog strandspullen en een vrachtauto met van alles erop voor mijn neefje gekocht. Wel een leuk straatje en het strand vlakbij.

Thomas

Verraste, verbaasde smiley Is Kattuk een stad?
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:15

Als er inderdaad 75000 mensen wonen dan is het wel een stad. Of het dat sociologisch ook is, weet ik natuurlijk niet he. Maar met de zee vlakbij, dat woont zeker wel mooi. Wel wat behoudend allemaal, Noordwijk is heel anders van karakter en het ligt naast elkaar bijna, dat is wel grappig.

Thomas, die het strand van Schiermonnikoog wel mooier vindt.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 1 maart 2013, 15:44
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 16:03

THOMAS968 schreef:

Thomas

Iets ergers: mannen die per sé méé willen als je dingen gaat kopen(echt gebeurd) Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 1 maart 2013, 16:05
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:52

THOMAS968 schreef:
Ik hoef op vrijdag niet meer te werken door gebruik te maken van wat regelingen en wat zaken slim te organiseren. Wat een zegen om op vrijdagochtend al wat langer te slapen en het weekend, dat de helft langer is en voelt, te beginnen. Ik heb altijd heel veel uren gemaakt en merk nu hoe goed het is meer te rusten en minder te moeten. Drie dagen weekend, zeker fijn in de warme tijd die er nu weer aan zit te komen en waar ik eigenlijk wel naar uitkijk. Het is al veel langer licht, heerlijk.

Thomas, is vandaag van plan te genieten van de vrije tijd.

Je bedoelt dat je gewoon gebruik maakt van de ouwelullenregeling? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:59

zo meteen bed op halen kan ik weer van de grond af Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:07

ff naar action..........ff wat zoeken, leuk opdrachtje binnen gekregen en ff zoeken, voor pasen!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:07

BERENDJAN590 schreef:
zo meteen bed op halen kan ik weer van de grond af Lachende smiley

op het matje geslapen.................?
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:12

JOANNIE702 schreef:
op het matje geslapen.................?

nee had nog een persoon's matras over die heb ik tussen de kast en het waterbed gekregen.
dus slaap wat klem en kan snach's niet dwars liggen Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:51

JOANNIE702 schreef:
opdrachtje binnen gekregen 6 kleine kunstwerkjes maken , zijde bloem broche!

en nu ff op pad! Lachende smiley

Leuk joh! toppie!!

Wat ik van plan ben niks meer alleen zo even naar mn broer cadeautje brengen naar hun russicsche pleegkindje die maandag weer naar huis gaat... Zal toch wel weer vreemd zijn als tie weg is.. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 19:38

BERENDJAN590 schreef:
nee had nog een persoon's matras over die heb ik tussen de kast en het waterbed gekregen.
dus slaap wat klem en kan snach's niet dwars liggen Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley

fijn dat je weer wat beter kan slapen, weer op een gewoon bed.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE415

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 08:48

Ben net nieuw op CM en dit topic lijkt me erg leuk. Ik zit in de WAO en dus kan elke dag anders voor mij zijn, ik schrijf bewust kan omdat het natuurlijk ook elke dag bankhangen kan worden. Ik probeer m'n leven een beetje op te leuken en me niet gek te laten maken!
Vandaag ga ik mijn zolderkamer opruimen, althans een begin maken, om er een gezellige crea-kamer van te maken. Verder nog een frisse neus halen buiten en wat boodschapjes doen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 08:50

ANNEMARIE415 schreef:
Ben net nieuw op CM en dit topic lijkt me erg leuk. Ik zit in de WAO en dus kan elke dag anders voor mij zijn, ik schrijf bewust kan omdat het natuurlijk ook elke dag bankhangen kan worden. Ik probeer m'n leven een beetje op te leuken en me niet gek te laten maken!
Vandaag ga ik mijn zolderkamer opruimen, althans een begin maken, om er een gezellige crea-kamer van te maken. Verder nog een frisse neus halen buiten en wat boodschapjes doen.

Kijk...een goed begin van de zaterdag...WELKOM!!!

(o nou weet ik waarom het altijd een rommel is in mijn HUIS-kamer....ik heb geen HOBBY-kamer...straks maar weer heerlijk buiten...onder het afdak...)

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 2 maart 2013, 08:56
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 08:51

ANNEMARIE415 schreef:

welkom en leuk idee om van je zolder een crea kamer te maken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 08:53

JOANNIE702 schreef:
ff naar action..........ff wat zoeken, leuk opdrachtje binnen gekregen en ff zoeken, voor pasen!

OOOOOO...daar zijn zoveel leuke dingetjes!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 08:54

zo heerlijk geslapen op mijn nieuwe bed.ga straks paar boodschappen doen en daar nog even met de jongste op stap.
beloof weer een fijn weekend te worden met mijn kids altijd feest hier Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 08:56

BERENDJAN590 schreef:
zo heerlijk geslapen op mijn nieuwe bed.ga straks paar boodschappen doen en daar nog even met de jongste op stap.
beloof weer een fijn weekend te worden met mijn kids altijd feest hier Clown smiley

Geniet er van!!!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:42

THOMAS968 schreef:
Als er inderdaad 75000 mensen wonen dan is het wel een stad. Of het dat sociologisch ook is, weet ik natuurlijk niet he. Maar met de zee vlakbij, dat woont zeker wel mooi. Wel wat behoudend allemaal, Noordwijk is heel anders van karakter en het ligt naast elkaar bijna, dat is wel grappig.

Kijk Thomas, en ik zet het bewust, juist of ook voor Leiden, anders wordt het te veel lijden, voor die naren
Sinds de annexatie van twee 2 burgjes (Valk en Rijns) 2 gehuchten (buurtschapjes ) eigenlijk die nu wijken van het grote Katwijk aan den Rijn zijn geworden.
In de volksmond ook wel Katwijk aan zee genoemd, heeft weer meer met vroeger te maken.
Toen je eerst één Katwijk aan den rijn (in de tijd der Hoekse en Kabeljouwse twisten) had, en weer later de grote scheuring der Katholieke kerk.
Toen werden er ook in Katwijk de Roomsen naar zee gedreven, en daar ook hun kerk stichten (witte kerk, oude kerk aan zee) Boze smiley

Een paar eeuwen later en twee gemeentehuizen werd het zee dorp bij het grote Katwijk aan den Rijn gevoegd, om als één grote gemeente aan zee te zijn 45000 zielen.
Deze eeuw werden de rijn dorpen (gehuchten bij gevoegd beiden 15000 inwoners) dan zit je al snel aan de 75000 inwoners.
Niet dat wij Rijners er blij mee zijn, maar dat wordt niet gevraagd door Den Haag, net als zo veel niet (landelijk probleem) Knipoog smiley

En dat Leiden lijden doet, heeft er meer mee te maken uit economisch oogpunt, we hebben zo als u zelf zegt, een leuke winkelstraat(ten) en een Hema Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:24

THOMAS968 schreef:

Strand van Wassenaar , ( wasssenaarseslag) is ook erg mooi .
Vlakbij katwijk.
Vooral het duingebied , waar je ineens oog in oog staat met een stel runderen of wat het ook moge wezen .

Visser , die er in ieder geval héle mooie herinneringen aan heeft over gehouden. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:25

VISSER278 schreef:
Vlakbij katwijk.
Vooral het duingebied , waar je ineens oog in oog staat met een stel runderen of wat het ook moge wezen .

Visser , die er in ieder geval héle mooie herinneringen aan heeft over gehouden. Verlegen lachende smiley

whaa haa, die runderen ruiken je natuurlijk aan komen en komen dan bij jou kijken. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:32

ZEELAND736 schreef:
Geniet er van!!!

dat ben ik zeker van plan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:19

VISSER278 schreef:
Vlakbij katwijk.

Wassenaarseslag Gefrustreerde smiley Was se naar van slag Smiley die vol vragen zit de dorre vlakte, en ze kennen daar maar 3 maanden mooi Gefrustreerde smiley

Gezien van uit een valse blik van een toerist zeker, met een Duits accent Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:35

Wachten...op de derde wasmachine....
Of ik er 3 heb???
Nee...
Maar er zijn er inmiddels 2 geweest die arriveerden met DEUKEN....

Er wordt nu een fikse klacht ingediend....en terecht...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:00

ZEELAND736 schreef:
Wachten...op de derde wasmachine....
Of ik er 3 heb???
Nee...
Maar er zijn er inmiddels 2 geweest die arriveerden met DEUKEN....

Er wordt nu een fikse klacht ingediend....en terecht...

Ligt er maar net aan waar voor je ze hebt staan Geschokte, onthutste smiley voor de sier, dan heb je gelijk, maar als ze gewoon schoon wassen, moet het geen punt zijn Lachende smiley
Je hebt hem toch niet naast je dressoir staan zeker Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:09

GERRIT084 schreef:
Ligt er maar net aan waar voor je ze hebt staan Geschokte, onthutste smiley voor de sier, dan heb je gelijk, maar als ze gewoon schoon wassen, moet het geen punt zijn Lachende smiley
Je hebt hem toch niet naast je dressoir staan zeker Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ja maar als je ervoor betaalt, dan moeten ze ook goed afleveren........ik zou ze ook terug sturen.........!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNEMARIE415

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 14:33

(o nou weet ik waarom het altijd een rommel is in mijn HUIS-kamer....ik heb geen HOBBY-kamer...straks maar weer heerlijk buiten...onder het afdak...) [quote]

Tsjaa, ik schaam gewoon een beetje dat ik zomaar een hobbykamer kan hebben...

Ben trouwens nog niet begonnen met opruimen, er lag beneden nog een trui op me te wachten die nog verder afgewerkt moest worden en die ga ik zo lekker aantrekken wanneer ik met de zolder aan de gang ga

Laatst aangepast door
ANNEMARIE415
op zaterdag 2 maart 2013, 14:35
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 46 Volgende
Pagina 12 van 46