Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 22:29
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nee hoor, als jullie gaan daten, dat is misschien toch wel om blij van te worden?? Weer helemaal on-topic dus!! |
ALS...schreef je toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 22:32
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nee hoor, als jullie gaan daten, dat is misschien toch wel om blij van te worden?? Weer helemaal on-topic dus!! |
En zeker als zeemeneerman er minder dan 3000 postings voor nodig heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 22:35
|
|
|
Wie gaat er daten??? Gaan visser en Zeeland daten? Ik schrijf hen alvast een veel-geluk-mail. Gaan zij het trouwaanzoek na 5 weken verbeteren???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 22:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wie gaat er daten??? Gaan visser en Zeeland daten? Ik schrijf hen alvast een veel-geluk-mail. Gaan zij het trouwaanzoek na 5 weken verbeteren??? |
o o o o , weer typisch belgs , beginnen met lezen bij de laatste posting . Frank ..... begin nou eens bij de eerste van vandaag , dan word het veel duidelijker .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 22:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | o o o o , weer typisch belgs , beginnen met lezen bij de laatste posting . Frank ..... begin nou eens bij de eerste van vandaag , dan word het veel duidelijker . |
ja ja...ik begon echt niet met de laatste posting...ik weet ondertussen wel beter... ...veel geluk alvast...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 23:09
|
|
|
Wat een rampscenario""s gaan hier allemaal aan me voorbij zeg... Wordt je echt niet blij van!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 23:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat een rampscenario""s gaan hier allemaal aan me voorbij zeg... Wordt je echt niet blij van!!! |
oja, vertel eens je avonturen. Wat heb je nu weer meegemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 23:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat een rampscenario""s gaan hier allemaal aan me voorbij zeg... Wordt je echt niet blij van!!! |
Nah...... nu probeer ik een date te regelen tussen jou en de zeemeerman, is het niet goed??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 23:50
|
|
|
heerlijk genoten samen met een vriendin, kerstnacht dienst! En elkaar goede kerstdagen wensen, heerlijk is het gewoon dan begint de kerst ook echt..................liefsss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 00:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nah...... nu probeer ik een date te regelen tussen jou en de zeemeerman, is het niet goed?? |
Niemand regelt hier iets...dan alleen ik zelf !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 00:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Niemand regelt hier iets...dan alleen ik zelf !!!! |
Nou vooruit dan maar...... Ik zal je nog es helpen!! *geeft het op*
P.s. Zeemeerman, nu moet je het echt zelf doen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 01:32
|
|
|
Quote: | P.s. Zeemeerman, nu moet je het echt zelf doen!!! |
Lees even terug, wie zei dat ze het aas wel had ????
Just joking. De grap is dat ik wat horoscopen betreft in de ene horoscoop vissen ben en in de andere waterman. Combineer ik dat dan ben ik een zeemeerman. Deze combinatie levert een erg complex persoonlijkheidstype op. Een mega gevoels mens. Probeer dat maar eens in te passen in het standaard beeld van onze cultuur en mensbeeld.
Waar ik blij van wordt is dat ik ben wie ik ben, ook al rennen sommigen hard weg .... Ik pak de optimistische kant: het glas is half vol! Heb net vandaag weer wat meer geleerd over mannelijke en vrouwelijke energie. Dat heeft daar alles mee te maken, en dat is geen grapje. De wetenschap krijgt daar eindelijk oog voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 03:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Niemand regelt hier iets...dan alleen ik zelf !!!! |
Oké, maar dan wel onder onze kundige leiding...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 12:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké, maar dan wel onder onze kundige leiding... |
oei zeeland ...let op wat je zegt.................onder de kundige leiding van frank.heb ik toch mijn grote twijfels erover.................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 12:42
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | oei zeeland ...let op wat je zegt.................onder de kundige leiding van frank.heb ik toch mijn grote twijfels erover................. |
...zeg pas eens op jij daar...heb je je kadootje al aan je zus gegeven???
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 25 december 2012, 16:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 12:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zeg pas een op jij daar...heb je je kadootje al aan je zus gegeven??? |
ja ik heb haar een heerlijke van mij zelf een liefdelijke knuffffff gegeven die is meer waard dan het kadootje........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 16:22
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ja ik heb haar een heerlijke van mij zelf een liefdelijke knuffffff gegeven die is meer waard dan het kadootje........................ |
en veel goedkoper ook...pffff, die Nederlanders toch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 00:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en veel goedkoper ook...pffff, die Nederlanders toch... |
ja wij zijn zuinig................alleen de belgen zijn nog zuiniger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 14:12
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ja wij zijn zuinig................alleen de belgen zijn nog zuiniger |
Tjonge.....heb ik wat gemist???? Ik snap er weinig van......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 14:21
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Tjonge.....heb ik wat gemist???? Ik snap er weinig van...... |
Belsies en Bijbelbelties zijn soms een beetje onsnappelijk, Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 15:54
|
|
|
Heb vanmiddag eens alles reisgidens bekenen en daar word ik me toch blij van!!! En het werkt ontzettend relaxed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:14
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb vanmiddag eens alles reisgidens bekenen en daar word ik me toch blij van!!! En het werkt ontzettend relaxed! |
Als ik ze bekijk...wordt ik er ook blij van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:57
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Tjonge.....heb ik wat gemist???? Ik snap er weinig van...... |
...ik weet niet waar die joannie het over heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:33
|
|
|
Van een geslaagd etentje, dat de mensen zo blij waren, zelf mensen die tranen over hun gezicht liepen, zolang was het al geleden, dat ze de aandacht kregen....................hier wordt ik blij ervan, van een geslaagd etentje met zijn 3 en in elkaar gestoken hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik weet niet waar die joannie het over heeft... |
ga maar slapen..............................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:56
|
|
|
Weet je waar ik nou blij van wordt? Ja, en dat is héél belangrijk voor mij wat ik op ga schrijven.
Ik ben blij, omdat ik CM echt als een hechte groep gelovige lieve mensen ervaar. Een groep mensen waar ik de kans kreeg om te groeien in de afgelopen twee en een half jaar!!!.... dat ik lid ben. Mensen die mij accepteerden, met mijn tekortkomingen, mij prezen als ik iets goed deed, mij erop wezen als iets niet verstandig was. Ook via mail, alsnog bedankt!!!
Ik kon hier mijn pijn kwijt, mijn frustraties kwijt. Ik kreeg feed back, begrip en bovenal wijsheid.
Ook kon ik hier mijn gelukkige momenten kwijt. Ook dan ervoer ik dat er werd meegeleefd.
Ook als ik om gebed vroeg kreeg ik altijd reacties en de wetenschap dát men voor mij bidt. Dát deed en doet mij zó goed!!!
En ook ik bidt elke dag voor mensen hier van CM, ook voor mensen die(tijdelijk hoop ik, met name Willemijn!!!) geen lid meer zijn.
Dus eigenlijk komt dit CM gebeuren en ís dit CM gebeuren voor mij een soort virtuele geloofsgemeenschap.
Ik heb hier zoveel begrip gehad, medeleven en vriendschap, dat heb ík nog niet in een kerk ervaren. Iedereen is hier gelijk, arm, rijk, gestudeerd, niet gestudeerd, etc. Want het gaat uiteindelijk om één ding; het geloof, en dus met elkaar omgaan hoe God dat bedoeld heeft. Dát ervaar ik hier, ook uit reacties naar mekaar toe.
En ja, en is weleens een ditje of een datje; het mooie is dan juist, je kan je mening zeggen. Ook al is tie anders dan anderen.
En ja, er gaat weleens iemand over een grens, ook ik. Ja, we zijn niet zonder zonde: 1 Joh 1...Wie zegt zonder zonde te zijn liegt en doet de waarheid niet.....
Dus, om het kort te houden: ik ben wel zo ontzettend blij met CM, behalve dat ik daar een goede vriendschap uit Friesland heb overgehouden, ja, dit is voor mij een troost forum, een bemoedigings forum, en een respect en liefde/vriendschap forum.
Bedankt lieve mensen!!!!
Ja, en ook en misschien wel juist voor de wijze postings die niet positief klonken maar waren bedoeld om op te bouwen!!
Het geeft me een warm gevoel hier te mogen zijn!
Zegens!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 09:48
|
|
|
.. dat de zon schijnt (ach ik ben vandaag sowieso wel in een jolige bui)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 09:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | .. dat de zon schijnt (ach ik ben vandaag sowieso wel in een jolige bui) |
wrom ben je in een jolige bui???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 12:03
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Weet je waar ik nou blij van wordt? Ja, en dat is héél belangrijk voor mij wat ik op ga schrijven.
Ik ben blij, omdat ik CM echt als een hechte groep gelovige lieve mensen ervaar. Een groep mensen waar ik de kans kreeg om te groeien in de afgelopen twee en een half jaar!!!.... dat ik lid ben. Mensen die mij accepteerden, met mijn tekortkomingen, mij prezen als ik iets goed deed, mij erop wezen als iets niet verstandig was. Ook via mail, alsnog bedankt!!!
Ik kon hier mijn pijn kwijt, mijn frustraties kwijt. Ik kreeg feed back, begrip en bovenal wijsheid.
Ook kon ik hier mijn gelukkige momenten kwijt. Ook dan ervoer ik dat er werd meegeleefd.
Ook als ik om gebed vroeg kreeg ik altijd reacties en de wetenschap dát men voor mij bidt. Dát deed en doet mij zó goed!!!
En ook ik bidt elke dag voor mensen hier van CM, ook voor mensen die(tijdelijk hoop ik, met name Willemijn!!!) geen lid meer zijn.
Dus eigenlijk komt dit CM gebeuren en ís dit CM gebeuren voor mij een soort virtuele geloofsgemeenschap.
Ik heb hier zoveel begrip gehad, medeleven en vriendschap, dat heb ík nog niet in een kerk ervaren. Iedereen is hier gelijk, arm, rijk, gestudeerd, niet gestudeerd, etc. Want het gaat uiteindelijk om één ding; het geloof, en dus met elkaar omgaan hoe God dat bedoeld heeft. Dát ervaar ik hier, ook uit reacties naar mekaar toe.
En ja, en is weleens een ditje of een datje; het mooie is dan juist, je kan je mening zeggen. Ook al is tie anders dan anderen.
En ja, er gaat weleens iemand over een grens, ook ik. Ja, we zijn niet zonder zonde: 1 Joh 1...Wie zegt zonder zonde te zijn liegt en doet de waarheid niet.....
Dus, om het kort te houden: ik ben wel zo ontzettend blij met CM, behalve dat ik daar een goede vriendschap uit Friesland heb overgehouden, ja, dit is voor mij een troost forum, een bemoedigings forum, en een respect en liefde/vriendschap forum.
Bedankt lieve mensen!!!!
Ja, en ook en misschien wel juist voor de wijze postings die niet positief klonken maar waren bedoeld om op te bouwen!!
Het geeft me een warm gevoel hier te mogen zijn!
Zegens!!! |
mooi geschreven ..................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:05
|
|
|
Nog ongeveer 12 uren wachten en we kunnen weeral gaan slapen...om 2 uren later weer op te staan...
|
|
Naar boven |
|
|