Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: woensdag 12 juni 2013, 22:47
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dan ben jij een gezegend mens |
Thanks! Zo voel en ervaar ik het ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 12 juni 2013, 23:25
|
|
|
LANFY127 schreef: | Dan ben ik weg! Heb voor jullie helaas niks te klagen! |
Ik probeer het ook niet...maar soms....gaat het even niet... Ik blijf toch gewoon ""mens""
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 12 juni 2013, 23:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 09:27
|
|
|
LANFY127 schreef: | Dan ben ik weg! Heb voor jullie helaas niks te klagen! |
nee, niet weg gaan, jij hebt wiite trui en wit jasje aan en auto met wit dak en de klacht is dat sommigge vrouwen hier een prins op het witte paard zoeken.... ha ha ha ha ha en dan ga je weg teriwjl de moderne prins op witte paard een wit jasje heeft en witte auto. zucht is er eentje hebben we hem weggejaagd
Houd moed nataschja.... er zijn er meer petra die al veel langer als jouw op datingsite zit, gevolg, nog niet prins op wit paard, wel tig stomme mails na mannen gestuurd enzo.... en soms lees ik van andere cm ers die toch iemand hebben gevonden en heel gelukkig zijn, ook al hadden die soms ook zo hun momenten van he.... geef de moed op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 12:39
|
|
|
PETRA373 schreef: | nee, niet weg gaan, jij hebt wiite trui en wit jasje aan en auto met wit dak en de klacht is dat sommigge vrouwen hier een prins op het witte paard zoeken.... ha ha ha ha ha en dan ga je weg teriwjl de moderne prins op witte paard een wit jasje heeft en witte auto. zucht is er eentje hebben we hem weggejaagd
Houd moed nataschja.... er zijn er meer petra die al veel langer als jouw op datingsite zit, gevolg, nog niet prins op wit paard, wel tig stomme mails na mannen gestuurd enzo.... en soms lees ik van andere cm ers die toch iemand hebben gevonden en heel gelukkig zijn, ook al hadden die soms ook zo hun momenten van he.... geef de moed op. |
liefffffffffffff dankje Petra
en ja soms heb je ff een dipje en dan tis de klaagmuur toch en ik die zelfde of nooit klaag wilde nu gewoon me ei ff kwijt en dat moet kunnen want ook dat ben ik
ach iemand die zo snel weggejaagd is heb je ook niks aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 13:34
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | liefffffffffffff dankje Petra
en ja soms heb je ff een dipje en dan tis de klaagmuur toch en ik die zelfde of nooit klaag wilde nu gewoon me ei ff kwijt en dat moet kunnen want ook dat ben ik
ach iemand die zo snel weggejaagd is heb je ook niks aan |
joh, jij begrijpt tenminste de bedoeling van de klaagmuur, daar gaat toch iedereen klagen???? ha ha en mannen zijn ook soms om over te klagen vooral mannen die niet antwoorden op mails enzo
om d e mannen voor t e zijn, ja over vrouwen kun je ook klagen behalve natuurlijk over mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 21:53
|
|
|
JANE410 schreef: | Yeeeeeeeeeeee, herkenning
Laatst kreeg ik een mailtje waarvan ik dacht mmmmhhh. Hij zei: ik mocht al mijn problemen tegen hem vertellen, hij wilde een luisterend oor voor me zijn???. Ik heb helemaal geen problemen in mijn profiel staan . Kan dit wel schrijven, hij is toch al weer vertrokken
En wat je zegt Nathasja, alleen is maar alleen |
Alleen is maar alleen! Ja dat klopt! Maar je kunt er ook zo over denken: een relatie hebben is het met zn tweeën oplossen van problemen die je alleen nooit zult hebben! Ook een leuke gedachte toch? Als ik eerlijk en realistisch ben, vooral tov mezelf, en dan kun je het ook zijn tov anderen, vind ik het alleen zijn helemaal niet zo erg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:11
|
|
|
LANFY127 schreef: | Alleen is maar alleen! Ja dat klopt! Maar je kunt er ook zo over denken: een relatie hebben is het met zn tweeën oplossen van problemen die je alleen nooit zult hebben! Ook een leuke gedachte toch? Als ik eerlijk en realistisch ben, vooral tov mezelf, en dan kun je het ook zijn tov anderen, vind ik het alleen zijn helemaal niet zo erg! |
wat zoek je hier dan ? als ik zo vrij mag zijn te vragen want je lijkt mij iemand die alles mooi voor mekaar heeft.
klaagt nooit ... saai saai je moet wat te mopperen hebben of gaat alles je voor de wind?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:36
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | wat zoek je hier dan ? als ik zo vrij mag zijn te vragen want je lijkt mij iemand die alles mooi voor mekaar heeft.
klaagt nooit ... saai saai je moet wat te mopperen hebben of gaat alles je voor de wind? |
Hoi Natascha! Zal je dubbele vraag beantwoorden! Zoals ik in het leven sta heb ik inderdaad alles lekker voor elkaar! Ik ben hier alleen om nieuwe vrienden te zoeken/vinden! Thats it! Toch niks mis mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:38
|
|
|
En heb ook niks te klagen! Jij wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:40
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | wat zoek je hier dan ? als ik zo vrij mag zijn te vragen want je lijkt mij iemand die alles mooi voor mekaar heeft.
klaagt nooit ... saai saai je moet wat te mopperen hebben of gaat alles je voor de wind? |
Sorry voor het vorige bericht! Maar wat heb jij te klagen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 23:01
|
|
|
Heerlijk dit. beetje meligheid :)) De klaagmuur heeft meerdere functies, heel sociaal gebeuren voor klein en groot. Dus klaag, zing, bid, spreek, zwijg, loof, spring uit de band en af en toe ook en maak van je hart geen moordkuil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 23:12
|
|
|
Nou met een wind.... Mee gaan, lijkt me ook niet zo geweldig. Ha ha Alhoewel op de fiets wel in de rug, dacht eigenlijk aan een andere wind. Zal het woord niet zeggen, mocht frank ooit het forum lezen
En jee vandaag heb ik eigenlijk niets te klagen, misschien morgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:33
|
|
|
LANFY127 schreef: | Alleen is maar alleen! Ja dat klopt! Maar je kunt er ook zo over denken: een relatie hebben is het met zn tweeën oplossen van problemen die je alleen nooit zult hebben! Ook een leuke gedachte toch? Als ik eerlijk en realistisch ben, vooral tov mezelf, en dan kun je het ook zijn tov anderen, vind ik het alleen zijn helemaal niet zo erg! |
Ja, het met z`n tweën oplossen van problemen is niks mis mee. Maar dit ging om een eerste kennismakings mail. En dan vind ik het wat vreemd om direct over problemen te beginnen, die er misschien niet eens zijn op dat moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:42
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja, het met z`n tweën oplossen van problemen is niks mis mee. Maar dit ging om een eerste kennismakings mail. En dan vind ik het wat vreemd om direct over problemen te beginnen, die er misschien niet eens zijn op dat moment |
Dat lijkt me irritant ja... maar zegt misschien ook veel over iemand die het erg nodig heeft om nodig te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:55
|
|
|
Ik heb zelf een tijdje in me leven gehad, ruim vier jaren alles voor mekaar nieuwe mooie auto, kon alles kopen keek niet eens naar prijzen en als het goedkoop was wou ik het niet eens ook al vond ik het mooi, had er een prijskaartje van veel duurder aangehangen had ik het wel gewild.
Ja, raar he?
Ik heb dat nu nog weleens hoor, alleen met kleding, is het te goedkoop wil ik het niet, had er een duurder kaartje aangehangen had ik het wel genomen, ja idioot, is nog blijven hangen van eerst.
Maar wordt het me wel meer bewust, soms nog automatisme.
Maar ik kan je wel zeggen, geld is leuk, als je al gelukkig bent, anders is het naar, dan denk je heb ik alles(materieel) en nog heel ongelukkig, dan is het des te schrijnender.
Al met al, ik ben liever gelukkig met weinig geld, als ongelukkig met veel.
Het enige 'voordeel' van geld is dat je niet meer hoeft te rekenen steeds.
Maar, als je geld hebt, en een bedrijf benadeelt je voor drie tientjes, ja, met een uitkering komt er nog bij, dat je het eigenlijk al niet eens kan missen, maar ja met veel geld, voel je je dan ook genaaid hoor, dát maakt dan niets uit.
(Alhoewel ik nu ook best wel zo'n autootje als Lanfy zou willen ) Beetje geintje natuurlijk, want als ik me gelukkig voel, vind ik het heerlijk op me fietsje, en dan interesseert het me bij wijze van spreken niet eens als het regent.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 15:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:03
|
|
|
JOL252 schreef: | Dat lijkt me irritant ja... maar zegt misschien ook veel over iemand die het erg nodig heeft om nodig te zijn. |
Ja, dat zou kunnen Jol,ik reageer dan direct wat geiriteerd. Maar vond het ook wel mooi klinken, dat iemand een luisterend oor voor je wil zijn.
Misschien een dag later reageren, het blijft lastig communiceren via zo`n site. Dingen kunnen zo verkeerd overkomen.
Het had best wel een heel leuk contact kunnenn worden misschien
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op vrijdag 14 juni 2013, 12:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 13:58
|
|
|
JOL252 schreef: | Dat lijkt me irritant ja... maar zegt misschien ook veel over iemand die het erg nodig heeft om nodig te zijn. |
Ja ik heb ook een paar keer gedate met iemand die in het begin erg veel nadruk legde op dat ik alles en alle problemen die ik had met hem kon bespreken. Toen ik hem vroeg of hij iemand had met wie hij zn problemen kon bespreken bleek dat een schot in de roos. Vaak is degene die veel hulp aanbied ook degen die het meeste hulp nodig heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:15
|
|
|
LANFY127 schreef: | Sorry voor het vorige bericht! Maar wat heb jij te klagen? |
Ik heb niks te klagen meer zou niet durven meer ook
Laatst aangepast door
|
NATASCHA642
|
op vrijdag 14 juni 2013, 14:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:19
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb zelf een tijdje in me leven gehad, ruim vier jaren alles voor mekaar nieuwe mooie auto, kon alles kopen keek niet eens naar prijzen en als het goedkoop was wou ik het niet eens ook al vond ik het mooi, had er een prijskaartje van veel duurder aangehangen had ik het wel gewild.
Ja, raar he?
Ik heb dat nu nog weleens hoor, alleen met kleding, is het te goedkoop wil ik het niet, had er een duurder kaartje aangehangen had ik het wel genomen, ja idioot, is nog blijven hagen van eerst.
Maar wordt het me wel meer bewust, soms nog automatisme.
Maar ik kan je wel zeggen, geld is leuk, als je al gelukkig bent, anders is het naar, dan denk je heb ik alles(materieel) en nog heel ongelukkig, dan is het des te schrijnender.
Al met al, ik ben liever gelukkig met weinig geld, als ongelukkig met veel.
Het enige 'voordeel' van geld is dat je niet meer hoeft te rekenen steeds.
Maar, als je geld hebt, en een bedrijf benadeelt je voor drie tientjes, ja, met een uitkering komt er nog bij, dat je het eigenlijk al niet eens kan missen, maar ja met veel geld, voel je je dan ook genaaid hoor, dát maakt dan niets uit.
(Alhoewel ik nu ook best wel zo'n autootje als Lanfy zou willen ) Beetje geintje natuurlijk, want als ik me gelukkig voel, vind ik het heerlijk op me fietsje, en dan interesseert het me bij wijze van spreken niet eens als het regent. |
Ik weet er alles , heb geen geld maar ook geen schulden en ik ben wie ik ben en klagen moet soms kunnen maar nu ff niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 14:24
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja ik heb ook een paar keer gedate met iemand die in het begin erg veel nadruk legde op dat ik alles en alle problemen die ik had met hem kon bespreken. Toen ik hem vroeg of hij iemand had met wie hij zn problemen kon bespreken bleek dat een schot in de roos. Vaak is degene die veel hulp aanbied ook degen die het meeste hulp nodig heeft |
Die mag dan hier even leren klagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 15:17
|
|
|
Ik ben ook nodig(bedoel: ik heb ook nodig), men heeft mij ook nodig, prive dus, maar ja, ik moet wel, en dat is logisch, ten allen tijden mijn grenzen kunnen zetten.
Gewoon...ik wou ook even wat zeggen hier
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 19:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ben ook nodig, men heeft mij ook nodig, prive dus, maar ja, ik moet wel, en dat is logisch, ten allen tijden mijn grenzen kunnen zetten.
Gewoon...ik wou ook even wat zeggen hier |
hmm maar je snapt hoop ik wat ik bedoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:20
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja ik heb ook een paar keer gedate met iemand die in het begin erg veel nadruk legde op dat ik alles en alle problemen die ik had met hem kon bespreken. Toen ik hem vroeg of hij iemand had met wie hij zn problemen kon bespreken bleek dat een schot in de roos. Vaak is degene die veel hulp aanbied ook degen die het meeste hulp nodig heeft |
Zijn er hier ook geen dames (of heren) die hun problemen met mij willen bespreken? Klagerdeklaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 18:34
|
|
|
KLUS667 schreef: | Zijn er hier ook geen dames (of heren) die hun problemen met mij willen bespreken? Klagerdeklaag |
Ja hoor, ik wil mijn grote probleem best met jou bespreken. Ik hoop dat je zelfs een oplossing hebt. Het probleem is dat ik de komende week vakantie zou hebben, maar dat ik per ongeluk de verkeerde week aangevraagd heb. Nu moet ik gewoon werken en heb dus geen vakantie. Help! Ik had al drie heel leuke afspraken staan die allemaal afgezegd gaan worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:13
|
|
|
JOL252 schreef: | hmm maar je snapt hoop ik wat ik bedoel. |
Het nodig hebben om nodig te zijn...Er komt mij wel iets van 'schoonmoeder(s)' opzetten, en meteen daarna iets van een beginnende hoofdpijn, die meteen weer stopte, zodra ik stopte met denken erover
Dus ik stop maar even met denken, maar snap hem wel denk ik.
Ik bedoelde trouwens nu: ik heb nodig, en men heeft mij ook nodig, beide kanten, ja ik las het terug...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 19:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:18
|
|
|
KLUS667 schreef: | Zijn er hier ook geen dames (of heren) die hun problemen met mij willen bespreken? Klagerdeklaag |
Ja ja....
Zó begint het: 'je mag best je problemen bespreken hoor met mij'.....
(of heren LOL)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:56
|
|
|
Heb je ff
ohnee er staat geen dames en dat ben ik niet
succes klusserdeklus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:28
|
|
|
tja en dan wij zeker daarna hele lappen tekst moeten lezen over de problemen van klus met penopauze of zo.... overtolligge haargroei, kennen wij weer een man uitleggen, hoe je je haar moet verwijderen uit oor en neus enzo.... of date tips geven, terwijl hij onderhand met een andere vrouw gaat date.... nee la ma hangen, dat problemen bespreken met jou klus.
aangezien als ik het zo lees, mannen die dat vragen zelf nou net heel veel problemen met jou daarna gaan bespreken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:39
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Heb je ff
ohnee er staat geen dames en dat ben ik niet
succes klusserdeklus |
Quote: | Heb je ff |
Haha, lol, dat is een leuke, 'heb je ff'?
Paar uurtjes oid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:39
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Ja hoor, ik wil mijn grote probleem best met jou bespreken. Ik hoop dat je zelfs een oplossing hebt. Het probleem is dat ik de komende week vakantie zou hebben, maar dat ik per ongeluk de verkeerde week aangevraagd heb. Nu moet ik gewoon werken en heb dus geen vakantie. Help! Ik had al drie heel leuke afspraken staan die allemaal afgezegd gaan worden. |
Hmmm hmmm...dus je hebt een verkeerde week aangevraagd. O Ijsje, wat vervelend voor je, net nu je er zo op verheugd had. Wat doet dat nou met je?
Dokter Klus
Dat is dan €30, oftewel 20 ijsjes
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|