ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 ... 122 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 september 2013, 20:24

Wat geweldig Shanita!! Lachende smiley
Gefeliciteerd geniet er van he Knipoog smiley
Hoop dat je veel heel veel geluksstofjes krijgt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 september 2013, 21:05

Ingepakt ingepakt en nog eens ingepakt Gefrustreerde smiley nu kapot ben blij Lachende smiley als het morgen ergste achter de rug is ..... Laatste loodjes van de verhuizing ......
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 september 2013, 22:00

11 uur gewerkt van 8 tot 19.00u. Omdat de avonddienst niet op kwam dagen.
En toen ik eindelijk een vervanger gevonden had melde degene die het weekend de verantwoordelijke dagdienst had zich ziek Huilende smiley, smiley in tranen
Maar het is allemaal weer goedgekomen Lachende smiley
En nu weekend tot dinsdagochtend kwart voor 7
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 september 2013, 18:13

SHANITA130 schreef:
Wat heb je gedaan?

Nu heb ik dus echt bewijs, God doet wonderen; ben al dagen ontzettend gelukkig. Engeltje smiley Knipoog smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden Verlegen lachende smiley .....En Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat ontzettend leuk voor je Shanita, het gaat echt goed hier op CM, Petra,Klus en nu jij Lachende smiley

Ja, God is een God van wonderen. Wens je veel geluk en liefde toe
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 september 2013, 22:12

SHANITA130 schreef:
Wat heb je gedaan?

De titel van dit topic. En wat een leuke vraag Knipoog smiley Lachende smiley

Nu heb ik dus echt bewijs, God doet wonderen; ben al dagen ontzettend gelukkig. Engeltje smiley Knipoog smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden Verlegen lachende smiley .....En Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Prijs de Heer, gisteren pracht bruiloft gevierd van een zoon, de verkonding ging over het drievoudig snoer. Man en vrouw zullen één zijn, en God behoort daar bij, zo met z'n drieën komt het goed.

Geniet van het goede dat Hij geeft.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 22 september 2013, 17:34

PIETER619 schreef:
Prijs de Heer, gisteren pracht bruiloft gevierd van een zoon, de verkonding ging over het drievoudig snoer. Man en vrouw zullen één zijn, en God behoort daar bij, zo met z'n drieën komt het goed.

Geniet van het goede dat Hij geeft.

Fijn Pieter dat het een pracht bruiloft was. Inderdaad genieten.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 22 september 2013, 17:36

De Dam tot Damloop gelopen de 4 mijl "slechts" Ben trots op mezelf en kids die zelfs de 10 mijl deden dat ik het gehaald heb( en al die kilometers heen en weer van en naar de finish elke keer 2,2, km)
En dankbaar dat we zo gezond zijn dat we het kunnen doen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 22 september 2013, 18:41

ROELANDE345 schreef:
De Dam tot Damloop gelopen de 4 mijl "slechts" Ben trots op mezelf en kids die zelfs de 10 mijl deden dat ik het gehaald heb( en al die kilometers heen en weer van en naar de finish elke keer 2,2, km)

Dan mag je nu met de benen op tafel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 23 september 2013, 08:44

ROELANDE345 schreef:

Ha Roelande,

Kijk, jij bent verstandig Engeltje smiley , namelijk lopen in Amsterdam(wereld cultureel erfgoed). Dát zouden er meer moeten doen Knipoog smiley

Ik las dat de route begon op de Prins Hendrik Kade, een van de allermooiste stukjes van Amsterdam.

En eindigt in Zaandam, liefelijk dordpje naast Amsterdam.

Goed meid, en ja heel sportief en zo zie je ook nog es mooie dingen! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 23 september 2013, 09:27

Wat heb je gedaan?

Nou, S. is gisteren bij haar aanstaande schoonmoeder geweest, wat een lieve vrouw....!!! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Afijn, net eventjes het eea opgeruimt enzo hier en zo naar me eigen plaats. Ja, vanwege niet op vakantie geweest dit jaar, is dit tijdelijk natuurlijk, dan hier dan daar, nu eventjes mijn vakantie.

Ik wens, iedereen een fijne dag, met Gods aanwezigheid in zijn en haar hart, met engelen om zich heen! Lachende smiley

latertjes! Lachende smiley

Edit: Even ingekort ivm herhalingen en off topic, zonder afbreuk aan de inhoud.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 26 september 2013, 10:37
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 23 september 2013, 12:54

geweldig nieuws lees ik over jou shanita, Lachende smiley
gods zegen over jou en je vriend toegewenst, dat jullie een prachtigge relatie opbouwen met elkaar en god. Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 23 september 2013, 12:55

ROELANDE345 schreef:

Lachende smiley geweldig
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: maandag 23 september 2013, 13:35

SHANITA130 schreef:
Wat heb je gedaan?

Nou, S. is gisteren bij haar aanstaande schoonmoeder geweest, wat een lieve vrouw....!!! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Afijn, net eventjes het eea opgeruimt enzo hier en zo naar me eigen plaats. Ja, vanwege niet op vakantie geweest dit jaar, is dit tijdelijk natuurlijk, dan hier dan daar, nu eventjes mijn vakantie.

Ik wens, iedereen een fijne dag, met Gods aanwezigheid in zijn en haar hart, met engelen om zich heen! Lachende smiley

latertjes! Lachende smiley

Edit: Even ingekort ivm herhalingen en off topic, zonder afbreuk aan de inhoud.

Ik vind dat je er heel wijs/verstandig mee omgaat Shanita, het is zeker zo dat als je de dingen doet zoals God het van ons vraagt, dat zijn zegen er dan op rust.

Je had het niet verwacht hè dat dit je zou overkomen. Het is je gegund meid, jij ook een fijne dag Knipoog smiley en zijn Zegen

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 26 september 2013, 11:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 26 september 2013, 12:08

JANE410 schreef:
Ik vind dat je er heel wijs/verstandig mee omgaat Shanita, het is zeker zo dat als je de dingen doet zoals God het van ons vraagt, dat zijn zegen er dan op rust.

Je had het niet verwacht hè dat dit je zou overkomen. Het is je gegund meid, jij ook een fijne dag Knipoog smiley en zijn Zegen

Hai Jane,

Ja, juist omdat ik het idd niet had verwacht en gewoon dacht ik blijf alleen, met wat vrienden, en ja daar was ik ook erg gelukkig mee....

Ja, dan kom je idd iemand tegen met een perfecte klik, wat niet mooier kon, wat ik niet voor mogelijk hield dat dat uberhaupt mogelijk was...en ook net in een eventjes moelijke periode van enkele dagen wat iemand weleens kan hebben...

Dank voor je reactie!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 26 september 2013, 15:44

SHANITA130 schreef:
Hai Jane,

Ja, juist omdat ik het idd niet had verwacht en gewoon dacht ik blijf alleen, met wat vrienden, en ja daar was ik ook erg gelukkig mee....

Ja, dan kom je idd iemand tegen met een perfecte klik, wat niet mooier kon, wat ik niet voor mogelijk hield dat dat uberhaupt mogelijk was...en ook net in een eventjes moelijke periode van enkele dagen wat iemand weleens kan hebben...

Dank voor je reactie!

Zo is het leven, ineens verandert soms alles, zweef je over de aarde heen en soms zitten we wel Es' effe in een put, die gelukkig altijd weer voorbij gaat.
En ineens waait geluk je tegemoet, onverwachts
Lachende smiley

Geniet ervan Shanita.
Werd wel Es' tijd, iemand ontdekte hoe kostbaar je bent. En je daarmee een mooie klik hebt.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 2 oktober 2013, 10:22

En ineens besef je dat je gezin het allerbelangrijkst is..........

Ik heb me de laatste 2 jaar het schompes geleerd met de hoop op een vaste aanstelling bij mijn huidige werkgever. Ik heb te horen gekregen dat ik die niet krijg want nu ben ik te duur geworden..............oftewel,ik verdien nu te weinig en zodra ze mij kwijt kunnen zullen ze dat doen Boze smiley

That's life............heeft iemand nog personeel nodig? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 2 oktober 2013, 17:44

LEANNE226 schreef:
En ineens besef je dat je gezin het allerbelangrijkst is..........

Ik heb me de laatste 2 jaar het schompes geleerd met de hoop op een vaste aanstelling bij mijn huidige werkgever. Ik heb te horen gekregen dat ik die niet krijg want nu ben ik te duur geworden..............oftewel,ik verdien nu te weinig en zodra ze mij kwijt kunnen zullen ze dat doen Boze smiley

That's life............heeft iemand nog personeel nodig? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Huilende smiley, smiley in tranen Sterkte hier mee leanne
Stomme werkegever Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 2 oktober 2013, 17:54

Das ontzettend balen Leanne.
Sterkte ermee en je hebt gelijk je gezin is het allerbelangrijkst
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 3 oktober 2013, 16:41

PETRA373 schreef:
Zo is het leven, ineens verandert soms alles, zweef je over de aarde heen en soms zitten we wel Es' effe in een put, die gelukkig altijd weer voorbij gaat.
En ineens waait geluk je tegemoet, onverwachts
Lachende smiley

Geniet ervan Shanita.
Werd wel Es' tijd, iemand ontdekte hoe kostbaar je bent. En je daarmee een mooie klik hebt.

Ha Petra,

Ja, dat klopt wat je zegt.

Hoe is het mogelijk he? Ik dacht al heel lang schreef dat ook weleens hier en aan anderen, van ja, ik blijf alleen voel me daar gelukkig bij; wat vrienden, wat bezigheden overdag, halve dagen vrijwilligerswerk, en ja, ik dacht wel je moet nooit, nooit denken , maar ja ik schatte voor mij de mogelijkheid op een duurzame goede relatie als 1% in.

En nu 'heb' ik iemand waar het dus 100% mee klikt op alle fronten, humor, praten diepe geprekken( op niveau Knipoog smiley zijn familie, mijn familie onze vrienden alles klikt met elkaar. en ja, ook met ehhhh, ja Verlegen lachende smiley , de rest Knipoog smiley

Ja, en ik hou me wel even netjes aan de 4 siezoenen van Vivaldi. Natuurlijk, ja ik wil wel Gods Zegen over mijn leven snappie? ja, natuurlijk s Knipoog smiley nap je dat!

Jahaa, wij hebben hier even lekker vier weekies vakantie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , jawel, in Walcheren, mooi daar hoor in Zeeland Lachende smiley
Ook leuke mensen wonen daar.

En, mooie najaarsweer hier in Zeeland!

Zegens!

En bedankt voor je medeleven, toen het niet zo goed met me ging, en ook nu het goed met me gaat, doet me goed meid, je weet niet half hóe goed mij dát doet!

Ps: Hoe staat het nu met je woonruimte? Ja, ben gewoon erg benieuwd, en ja, hier in Nederland, met zoveel mensen en christenen om je heen, kom je niet gauw op straat te staan, weet ik, uit ervaring.

Ik wens alle lieve mensen hier waarvan ik ben gaan houden een fijne week! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 3 oktober 2013, 17:47

Vandaag 50 km gefietst hier in Brabant. Mierlo/Geldrop daar in de buurt. Het is hier ontzettend mooi zeg. En de mensen zijn vriendelijker lijkt wel.
En 2 kopjes koffie en een enorm stuk vlaai met slag voor nog geen 7,50
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 oktober 2013, 09:24

Geweldig. Shanita, geniet ervane 'n Zeeland is echt prachtig mooi
Lachende smiley
Ik zit in me eigen huis en ben nog steeds bezig met roet schoonmaken, eind oktober krijg ik een heel nieuw dak en kunnen me zonen weer op de zolder slapen, nadat ik zeil heb gelegd en geverfd
Naar boven

Auteur Bericht
JANE410

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 oktober 2013, 10:24

[quote=SHANITA130]
Jahaa, wij hebben hier even lekker vier weekies vakantie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , jawel, in Walcheren, mooi daar hoor in Zeeland Lachende smiley
Ook leuke mensen wonen daar.

En, mooie najaarsweer hier in Zeeland!

Zegens!

Wens jou en je vriend een hele mooie vakantie toe in Walcheren, je hebt het verdiend Shanita

Wat fijn dat het zo goed klikt met je vriend, geniet ervan Knipoog smiley Knipoog smiley

Zegens

Laatst aangepast door
JANE410
op vrijdag 4 oktober 2013, 10:24
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 oktober 2013, 22:28

Gratis appels en stoofperen gekregen...
Ik wist wat ik moest doen....
En het ruikt hier ...OVERHEERLIJK!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 oktober 2013, 23:20

ZEELAND736 schreef:
Gratis appels en stoofperen gekregen...
Ik wist wat ik moest doen....
En het ruikt hier ...OVERHEERLIJK!!!

En de rest staat morgen in het topic wat eten we vandaag Knipoog smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 14 oktober 2013, 16:38

Yes heb mn presentatie over mn eindexamenstuk gehouden!!
Het ging helemaal goed.
Nu op naar mn eindexamen gesprek op 11 november (en nog ff een paar werkstukken inleveren voor die tijd)
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 14 oktober 2013, 16:40

ROELANDE345 schreef:
Het ging helemaal goed.
Nu op naar mn eindexamen gesprek op 11 november (en nog ff een paar werkstukken inleveren voor die tijd)

Top....!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 14 oktober 2013, 22:41

ROELANDE345 schreef:
Het ging helemaal goed.

Lachende smiley goed hee, gefeliciteerd Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 oktober 2013, 15:16

Boze smiley Boze smiley Boze smiley

Voor het eerst deze herfst dan toch maar de verwarming aangezet...

Mijn struisvogelpolitiek helpt niet meer, de zomer is vort. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 oktober 2013, 20:28

JOL252 schreef:
Boze smiley Boze smiley Boze smiley

Voor het eerst deze herfst dan toch maar de verwarming aangezet...

Mijn struisvogelpolitiek helpt niet meer, de zomer is vort. Huilende smiley, smiley in tranen

Dan moet je zelf maar het zonnetje in huis zijn Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 oktober 2013, 20:32

ANNA415 schreef:
Dan moet je zelf maar het zonnetje in huis zijn Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

De straling is overdonderend. Lachende smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 ... 122 Volgende
Pagina 110 van 122