Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 23:15
|
|
|
MAMY994 schreef: | Vandaag om m'n dochter te verrassen een "moeder/dochter" dag gehad. Vanmorgen haar uit bed gehaald met de mededeling dat we weg zouden gaan. Eerst met de bus naar Goes voor een Hema ontbijtje. Iets waar we allebei heel erg van kunnen genieten. En daarna op de trein naar... Zij mocht kiezen, maar wilde niet zo ver. Dus het werd Roozendaal. Lekker gewinkelt en daarna weer op huis aan. En, oh ja, tussendoor ook nog iets voor het topic "wat eten we vandaag voor lekkers" gedaan. |
Gezellig Mamy!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 12:11
|
|
|
De was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 12:48
|
|
|
Naar de kapper geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 15:19
|
|
|
Thuis zitten en heerlijk genieten in de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 16:12
|
|
|
ANNA415 schreef: | Naar de kapper geweest |
Alweer? O, ja... op de koffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 16:35
|
|
|
KLUS667 schreef: | Alweer? O, ja... op de koffie |
Dit keer niet de roddels maar de krant gelezen, goed he?
PS de thee was lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 21:44
|
|
|
ANNA415 schreef: | Naar de kapper geweest |
Het zit keurigggg Anna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 1 september 2013, 13:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dit keer niet de roddels maar de krant gelezen, goed he?
PS de thee was lekker |
Leuk die blonde look!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 1 september 2013, 14:55
|
|
|
Eindelijk weer eens gekookt en lekker aan tafel gezeten om zo de maaltijd te nuttigen, zou zo niet meer weten hoelang dat het geleden is dat we dat op zondagmiddag hebben gedaan, meestal nuttigden we 's avonds onze warme hap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 1 september 2013, 17:02
|
|
|
PIETER619 schreef: | Eindelijk weer eens gekookt en lekker aan tafel gezeten om zo de maaltijd te nuttigen, zou zo niet meer weten hoelang dat het geleden is dat we dat op zondagmiddag hebben gedaan, meestal nuttigden we 's avonds onze warme hap. |
Ja, vroeger werd er vaak 's middags warm gegeten. Nu hoor je een stuk minder mensen dat doen. Ik ben het van huis(schip) uit niet gewend. Doe het zelf eigenlijk ook nooit. Wel eens iets warms bij de broodmaaltijd. Of soms een gebakken ei. Zondag kook ik niet meer. Behalve als er visite is. Wel warm ik vaak een soepje op. Nu voor straks: een gekookt eitje of gerookte peper makreel op brood. Is allebei lekker maar moet wel kiezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART001
|
|
Geplaatst: zondag 1 september 2013, 19:57
|
|
|
60 km gefiets ff weer aan me contitie gewerkt. gisteren gestopt met roken, vandaag de eerste dag dat ik een hele dag niet roken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: zondag 1 september 2013, 22:28
|
|
|
BART001 schreef: | 60 km gefiets ff weer aan me contitie gewerkt. gisteren gestopt met roken, vandaag de eerste dag dat ik een hele dag niet roken. |
Dat is dus dubbel goed bezig: en stoppen met roken en goed actief bezig geweest! Goed hoor! En nu volhouden! Heel veel succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART001
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 12:35
|
|
|
Gisteren gezellig met vienden de film ironman3 gekeken is een leuke film maar niet geweldig.
Vandaag opruimen, stofzuigen, was en boodschappen doen. pffff moet nog even een potje zin vinden. Vanmiddag nog even een heerlijk stuk fietsen en dan lekker simpel eten, spagetti. Vanavond naar vrienden een gezellig avondje voor de lol pokeren, zal laat worden.
Fijn weekend allemaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 19:47
|
|
|
Naar de wereldhavendagen in Rotterdam net als gisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 21:17
|
|
|
Stapels boeken gekocht op de jaarlijkse boeldag hier in het dorp.. Kan ik er deze winter weer heerlijk tegen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 september 2013, 15:40
|
|
|
Gewerkt....boodschappen gedaan...een appeltaart gebakken...plus een grote pan met bami gemaakt....
En vanavond de verjaardag van mijn zoon vieren!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 september 2013, 15:50
|
|
|
Vannacht al in mn ouders huis geslapen, omdat mn vader vandaag weer naar huis mag met nieuwe knie Eerst rollator en douchekruk geregeld, boodschappen gedaan voor ze. Daarna mn vader uit het ziekenhuis gehaald en samen geluncht De intake met de thuiszorg (mee)gedaan en zo verhindert dat mn vader ze weer weg stuurde en mn moeder dus alles zou moeten doen. Toen in de stromende regen naar huis gereden. Snel eten gekookt Zo hehe was een hele klus. Maar nu mag ik gaan werken das (hoop ik) heel wat rustiger.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:48
|
|
|
vandaag dozen ingepakt schiet al lekker op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 16 september 2013, 10:53
|
|
|
De wasmachine aangezet en verder hopen dat het zonnetje nog even blijft schijnen.
Nu nog maar een senseo`tje met dikke plak koek
En vanmiddag weer vrijwilligers werk doen bij de ouderen (gezellig)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 16 september 2013, 19:11
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | vandaag dozen ingepakt schiet al lekker op |
En al dozen aan het uitpakken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 16 september 2013, 20:12
|
|
|
Vlierbessen geplukt en sap van gemaakt... Leuk werk ....maar alles ziet nu paars/zwart...inclusief mijn handen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 september 2013, 09:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vlierbessen geplukt en sap van gemaakt... Leuk werk ....maar alles ziet nu paars/zwart...inclusief mijn handen... |
Mmmm... Lekker! Van vlierbloesem kun je ook heerlijke limonade maken. Erg fris en lekker bij warm weer. Maar goed, daar moeten we waarschijnlijk voorlopig weer een paar maanden op wachten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 september 2013, 13:38
|
|
|
En weer is er een bak met bessen... Alleen...alles is blauw en paars...en dat kleurtje eenmaal op je kleding.... Das...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 18 september 2013, 19:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En weer is er een bak met bessen... Alleen...alles is blauw en paars...en dat kleurtje eenmaal op je kleding.... Das... |
Nou, dat paarse shirt staat je goed hoor op je profielfoto!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 18 september 2013, 23:03
|
|
|
KLUS667 schreef: | Nou, dat paarse shirt staat je goed hoor op je profielfoto!! |
Dank je Klus!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 19 september 2013, 20:33
|
|
|
Vanmorgen ff naar Dokkum geweest, ivm dat ik er officieel voor de wet eindelijk een dochter (schoon dus) bij heb gekregen. Morgen het grote feest met kerkdienst en receptie, ik denk dat alle voorbereidingen getroffen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 september 2013, 21:25
|
|
|
PIETER619 schreef: | Vanmorgen ff naar Dokkum geweest, ivm dat ik er officieel voor de wet eindelijk een dochter (schoon dus) bij heb gekregen. Morgen het grote feest met kerkdienst en receptie, ik denk dat alle voorbereidingen getroffen zijn. |
Hai Pieter,
Wat heerlijk voor jou, en voor je zoon!
Een vrouw en een dochter erbij!
Gefeliciteerd!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 19 september 2013, 21:54
|
|
|
PIETER619 schreef: | Vanmorgen ff naar Dokkum geweest, ivm dat ik er officieel voor de wet eindelijk een dochter (schoon dus) bij heb gekregen. Morgen het grote feest met kerkdienst en receptie, ik denk dat alle voorbereidingen getroffen zijn. |
Een hele fijne,gezellige dag gewenst Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 september 2013, 09:39
|
|
|
Wat heb je gedaan?
De titel van dit topic. En wat een leuke vraag
Ik heb gedaan; paar dagen geleden weer naar Zeeland, Nee niet naar Zeeland, al lijkt mij dat wel erg gezellig , maar naar de provincie Zeeland. Waar, mijn Liefde van mijn leven woont, en ja, ik ben niet op vakantie geweest dus ik compenseer dat door een paar daagies in de week van Zeeland(en nog meer te genieten. (nooit gedacht dat mijn dat es nog zou overkomen, had allang met het idee geleefd, van ik blijf alleen, was daar trouwens ook wel erg gelukkig mee. Geluk hangt namelijk niet af van een relatie, maar van je innerljke gemoedsrust.) Dus, nu zijn wij officieel vrienden met als doel, na vier seizoenen een serieuze relatie, gelijk aan huwelijk, en ja, daar kan ik makkelijk op wachten, want ja, gemeenschap is heilig en dus alleen voor huwelijk, of gelijksoortig verbintenis voor het leven bestemd. En knuffelen is ook wel erg leuk
Want anders als je voor die tijd gemeenschap hebt, rust Gods zegen daar niet op, omdat het duidelijk, ondubbelzinnig in de bijbel staat. Gemeenschap is bedoeld, aleen in een huwelijk en ja, omdat je tegenwoordig ook samenwonen hebt, en latten, ja, zie ik dat als hetzelfde.
En...Knuffelen is ook tof hoor, onderschat dat niet!!! Jahaaa, dat maak ook stofjes los, gelukshormonen enzovoort.
Ik dacht echt, nou de kans dat ik zo'n man vind die bij me past, met klik is 1% en dat is erg weinig, eigenlijk nihil.
Nu heb ik dus echt bewijs, God doet wonderen; ben al dagen ontzettend gelukkig. .....En
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 20 september 2013, 13:03
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat heb je gedaan?
De titel van dit topic. En wat een leuke vraag
.......................... .................
Nu heb ik dus echt bewijs, God doet wonderen; ben al dagen ontzettend gelukkig. .....En |
Wat ontzettend fijn voor je Shanita!! Ik ben erg blij voor je, geniet ervan
|
|
Naar boven |
|
|