Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:26
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | wakker worden en voelen dat er een goeie verkoudheid aan zit te komen, hoofd zit vol, nies me rot en een zere keel, bah |
Wel eens geprobeerd een doorgeneden ui naast je bed te leggen Annet? (mijn vriendin zwéért erbij!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:37
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wel eens geprobeerd een doorgeneden ui naast je bed te leggen Annet? (mijn vriendin zwéért erbij!) |
Dat werkt inderdaad heel goed... Ik deed het altijd bij de kinderen... Geen prettige lucht op de kamer maar het hielp wel!!! En bij keelpijn Echinaforce druppels... Vreselijk als je geen alcohol lust( is dus 65%) Maar dat heb ik er wel voor over als iets werkt. Met water vermengen op een eetlepel...(ik kok ervan) Maar je bent wel binnen de kortste keren van je keelpijn af!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 12 november 2011, 12:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 21:19
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat werkt inderdaad heel goed... Ik deed het altijd bij de kinderen... Geen prettige lucht op de kamer maar het hielp wel!!! En bij keelpijn Echinaforce druppels... Vreselijk als je geen alcohol lust( is dus 65%) Maar dat heb ik er wel voor over als iets werkt. Met water vermengen op een eetlepel...(ik kok ervan) Maar je bent wel binnen de kortste keren van je keelpijn af!!!!!!! |
Ik geloof er niks van dat er 65% alcohol in zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 21:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat werkt inderdaad heel goed... Ik deed het altijd bij de kinderen... Geen prettige lucht op de kamer maar het hielp wel!!! En bij keelpijn Echinaforce druppels... Vreselijk als je geen alcohol lust( is dus 65%) Maar dat heb ik er wel voor over als iets werkt. Met water vermengen op een eetlepel...(ik kok ervan) Maar je bent wel binnen de kortste keren van je keelpijn af!!!!!!! |
je kunt het ook gewoon in water innemen hoor, hoeft niet perse op een lepel en dan smaakt het ook minder vies.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:20
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wel eens geprobeerd een doorgeneden ui naast je bed te leggen Annet? (mijn vriendin zwéért erbij!) |
Dat zal ik mn echtgenoot niet aandoen, maar ik doe dat inderdaad bij de kinderen ook altijd, werkt meestal wel. Heb de apotheek geplunderd, dus met neusdruppels,keeltabletten en vitaminepilletjes komen we dr wel weer overheen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:22
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat zal ik mn echtgenoot niet aandoen, maar ik doe dat inderdaad bij de kinderen ook altijd, werkt meestal wel. Heb de apotheek geplunderd, dus met neusdruppels,keeltabletten en vitaminepilletjes komen we dr wel weer overheen |
Beterschap dan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 10:28
|
|
|
Toen ik om half 10 beneden kwam en zag dat de termostaat op 16,5 stond. Ik het ding aangeslingerd en na een uur was het 17 graden in huis....
Lekker warm dus...
En nog steeds koud in huis: 17 graden...
Had ik nou maar een openhaard... En een wollenkleed...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 13 november 2011, 11:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 13:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Toen ik om half 10 beneden kwam en zag dat de termostaat op 16,5 stond. Ik het ding aangeslingerd en na een uur was het 17 graden in huis....
Lekker warm dus...
En nog steeds koud in huis: 17 graden...
Had ik nou maar een openhaard... En een wollenkleed... |
ons ben zuunig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 14:37
|
|
|
ieniemienie de poes is ziek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 17:42
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ieniemienie de poes is ziek |
Ai arme ieniemienie wat scheeld eraan??? Breng dr maar bij mij Lig ook nog steeds ziek op bed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 18:06
|
|
|
HERMAN388 schreef: | ons ben zuunig |
Jij ook al? Ik dacht alleen je dochter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 21:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ai arme ieniemienie wat scheeld eraan??? Breng dr maar bij mij Lig ook nog steeds ziek op bed |
ja weet niet precies wat ieniemienie heeft, is aan het overgeven en eet niets, dus niet oke. Morgen na het werk maar naar de dierenarts. Breng haar morgenvroeg dan wel bij jou, kun je er wel even op passen als ik aan het werk ben oke, vind ze vast wel gezelli
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 11:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik geloof er niks van dat er 65% alcohol in zit. |
Niet geloven??? Moet je even internet op gaan... Lezen...en misschien daarna geloven...
of niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 12:14
|
|
|
Wat is er loos dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 12:35
|
|
|
Ehhhhhh.....Leanne. je www is een link hihi die een lege pagina geeft voor een reactie op deze topic Dus nu weten we nog niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 12:36
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja weet niet precies wat ieniemienie heeft, is aan het overgeven en eet niets, dus niet oke. Morgen na het werk maar naar de dierenarts. Breng haar morgenvroeg dan wel bij jou, kun je er wel even op passen als ik aan het werk ben oke, vind ze vast wel gezelli |
Halve dag is voorbij maar geen ieniemienie hier gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 14:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Halve dag is voorbij maar geen ieniemienie hier gezien |
tja... als jij in je nest blijft liggen zie je nie veul he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 16:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja... als jij in je nest blijft liggen zie je nie veul he |
lig er nie voor mn lol in he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 17:20
|
|
|
Kon ik vandaag eindelijk es een beetje uitslapen.....wekker stond op half 9....Komt er om 6 uur !!!! ja echt waar, het was nog stikdonker, om 6 uur!!!! een colonne hijskranen, grijpmachines, tractors en ander herriemakend gespuis de straat in rijden, omdattie opgehoogd moet worden (Gouda zakt naar de diepte) weg met mijn rust, ik denderde mijn bed uit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 18:23
|
|
|
Ik ben het er helemaal mee eens, elke kerk zou zo,n predikant moeten hebben. Iedereen spreekt wel schande dat de jeugd niet meer opstaat voor ouderen, en ook dat er totaal helemaal geen respect meer is naar ouderen. Vindt je het gek, ze mogen geen tik meer krijgen van pa en ma, dus niet luisteren, geen tik, waarschuwen heeft al helemaal geen zin. Dus groei maar op voor galg en rat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 20:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Halve dag is voorbij maar geen ieniemienie hier gezien |
nee ieniemienie is te ziek om zo ver te reizen. Vanavond naar de dierenarts geweest, beesje is errug ziek, heeft twee spuiten gehad om weer wat te herstellen en krijgt nu astronautenvoeding ( jaja bestaat ook voor beessies) om weer wat aan te sterken. Nu maar hopen dat ze het gaat redden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:16
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nee ieniemienie is te ziek om zo ver te reizen. Vanavond naar de dierenarts geweest, beesje is errug ziek, heeft twee spuiten gehad om weer wat te herstellen en krijgt nu astronautenvoeding ( jaja bestaat ook voor beessies) om weer wat aan te sterken. Nu maar hopen dat ze het gaat redden. |
Of je mot er ene bij zetten van de andere sekse, knappen ze ook van op, heb ik vanmorge ook gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:20
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nee ieniemienie is te ziek om zo ver te reizen. Vanavond naar de dierenarts geweest, beesje is errug ziek, heeft twee spuiten gehad om weer wat te herstellen en krijgt nu astronautenvoeding ( jaja bestaat ook voor beessies) om weer wat aan te sterken. Nu maar hopen dat ze het gaat redden. |
Ik help het je mee hopen hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:30
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Of je mot er ene bij zetten van de andere sekse, knappen ze ook van op, heb ik vanmorge ook gedaan |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik help het je mee hopen hoor! |
thnxxxx we wachten af, ze heeft net wat gegeten wat er nog in is blijven zitten, dus dat lijkt goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 08:19
|
|
|
Hoef je niet boos te worden, jij heb makkelijk praten jij heb cm, en ine minie nie Soms benne katten ook verliefd, en kenne niet praten, dan geven zij dat weer, weer door over te geven. De mijne is kater, en ging sjaggrijnen, poes van de buuf er bij, hij blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 08:33
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Of je mot er ene bij zetten van de andere sekse, knappen ze ook van op, heb ik vanmorge ook gedaan |
t zijn soms net mensen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 11:27
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoef je niet boos te worden, jij heb makkelijk praten jij heb cm, en ine minie nie Soms benne katten ook verliefd, en kenne niet praten, dan geven zij dat weer, weer door over te geven. De mijne is kater, en ging sjaggrijnen, poes van de buuf er bij, hij blij |
Huh? Bestaat ook dierendatingssite
|
|
Naar boven |
|
|