Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 13:47
|
|
|
Van de week een bos mooie crysanten voor 1 euro bij AH en ze zijn neg steeds mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 14:02
|
|
|
HANNS104 schreef: | ja echt wel, een bloemetje moet ik hebben voor mezelf, kan niet zonder, maakt van een huis een thuis |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 20:38
|
|
|
He-le-maal niets...
Ja, geïnternet, boodschappen gedaan, en geslapen....planten water, gegeten, nagedacht(ook héél belangrijk), en verder niets.
Nou kán ik eventueel afspreken morgen, maar ja, even nog een rustdag, met wat kleine dingen is ook wel fijn, zeker omdat ik de hele week al de hele dag bezig en weg ben.
Ik zie nog wel, morgenmiddag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 23:47
|
|
|
Vandaag met ons Zeeuwse allenstaanden clubje (Zeeuws moet je heel ruim zien of de Alblasserwaard, Hoekse Waard en een gedeelte van Overijssel horen tegenwoordig ook bij de provincie Zeeland ) weer een uitje gehad. Ditmaal naar het natuurgebied De Heen bij St. Philipsland. Twee en een half uur met een gids een prachtige wandeling gemaakt. Veel gezien en gehoord. Geweldige ervaren gids. Daarna ergens koffie gedronken en later uit eten geweest. Bij de Grevelingen dus met uitzicht op een prachtig stukje water. Nog een stukje gewandeld, want het eten moet toch kunnen zakken, hè . En toen ook nog maar de uitkijktoren bij de Grevelingen beklommen. Eerst een pad met treden tot de toren en dan nog 7 trapppen van 13 treden op. Om daarna van een overweldigend uitzicht te genieten. Oh zo mooi!!! Na dezelfde 7 trappen en bijbehorende andere treden te hebben bedwongen weer zeer voldaan huiswaards.
En ik heb nog - tot grote verbazing van de gids - een veer van een havik gevonden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 4 augustus 2013, 12:26
|
|
|
MAMY994 schreef: | Vandaag met ons Zeeuwse allenstaanden clubje (Zeeuws moet je heel ruim zien of de Alblasserwaard, Hoekse Waard en een gedeelte van Overijssel horen tegenwoordig ook bij de provincie Zeeland ) weer een uitje gehad. Ditmaal naar het natuurgebied De Heen bij St. Philipsland. Twee en een half uur met een gids een prachtige wandeling gemaakt. Veel gezien en gehoord. Geweldige ervaren gids. Daarna ergens koffie gedronken en later uit eten geweest. Bij de Grevelingen dus met uitzicht op een prachtig stukje water. Nog een stukje gewandeld, want het eten moet toch kunnen zakken, hè . En toen ook nog maar de uitkijktoren bij de Grevelingen beklommen. Eerst een pad met treden tot de toren en dan nog 7 trapppen van 13 treden op. Om daarna van een overweldigend uitzicht te genieten. Oh zo mooi!!! Na dezelfde 7 trappen en bijbehorende andere treden te hebben bedwongen weer zeer voldaan huiswaards.
En ik heb nog - tot grote verbazing van de gids - een veer van een havik gevonden! |
wauwww. moet gewedlig mooi zijn geweest, bij de grevelingen... ha ha prachtig daar, ik houd gewoon van de grevelingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 4 augustus 2013, 12:44
|
|
|
Opgestaan, na echt zo lang mogelijk te hebben geslapen tot ik echt niet meer kon slapen.
Balkondeur helemaal open gedaan.
Koffie gezet.
Medicijnen ingenomen, althans een deel.
En ja, ik kan weg, de natuur in met iemand maar ik doe dat niet.
Ik ga het zo druk hebben, moet morgen ook al om 7 uur opstaan.
Dus ja, ik hou rust zeg maar, en als ik de afwasgeest over me krijg, ga ik afwassen, en/of een opruimgeest, oid.
Zo niet, dan niet.
Ach, ik had eigenlijk gisteren gewoon af moeten spreken, ja, maar ja, toch niet gedaan, want ja de ene ligt een andere niet waar ik ook mee omga, en ja, dan moet ik weer uitleggen dit en dat.
Maar ja, achteraf had ik dat gewoon uit kunnen leggen, en ja, niets aan de hand, of gewoon niets zeggen , had ook gekund, maar ja deze wijsheid heb ik net pas verkregen, en ja, nu is het voor mij al een beetje laat, en ja, 's avonds wil ik niet afspreken met sommigen, dus ja, anders had het nog wel gekund.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 22:24
|
|
|
Abseilen van de Euromast in Rotterdam van wel 102 m.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 22:43
|
|
|
MARIO216 schreef: | Abseilen van de Euromast in Rotterdam van wel 102 m. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 22:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | Abseilen van de Euromast in Rotterdam van wel 102 m. |
Moet geweldig zijn... Alleen doe ik het je niet na.....
Ik bleef vandaag laag bij de grond...een gezellige BBQ... Nu een magnum als toetje...
Even mijn BMI bijgesteld
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 10 augustus 2013, 22:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: zondag 11 augustus 2013, 23:25
|
|
|
Vandaag echt een luierdagje......
Luierdaggie..??? BAH !!!Nee he
Gewoon lekker luieren ...helemaal niets !!!! Alleen het Forum van CM bijlezen.
Mario volgens mij ben jij een pracht-mens .....abseilen ...geweldig !
Is dat echt zo ...zooooo hoog ...
Laatst aangepast door
|
LIEKE000
|
op zondag 11 augustus 2013, 23:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 12 augustus 2013, 02:14
|
|
|
Ben voor een tijdje in Portugal neergestreken en heb mijzelf voorgenomen om ondanks mijn omstandigheden volop te genieten. Het weer werkt in ieder geval prima mee. Vandaag aan het strand 35 graden en 's avonds met familie heerlijk gaan eten bij 'Barbas' , op het terras met uitzicht op strand en zee. Had zin in een lekkere 'acorda' (dikke, papperige broodgerecht met ei, knoflook, koriander en garnalen) met een koele, witte wijn On the Side. De twee restaurants van Barbas waren propvol met zelfs een file wachtende mensen voor een tafel. Barbas is trouwens de bekendste restaurant van Caparica; eigenaar is, jawel, Barbas, de bekendste fan van voetbalclub Benfica. Je ziet hem bij elke thuiswedstrijd van de club in Estadio da Luz en hij is herkenbaar aan zijn karakteristieke zwarte baard en snor. Afijn, bij Barbas is het goed toefen. Na afloop nog even slenteren op de strandboulevard en een bica (pittige espressokoffie) drinken op de vele terrasjes. Crisis? Welke crisis? Word vervolgt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 12 augustus 2013, 07:50
|
|
|
Crisis? Welke crisis?
Misschien voor jouw niet...das fijn, maar voor vele anderen TOCH wel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 12 augustus 2013, 19:37
|
|
|
Ik was vandaag ongewild bijna de koninklijke voorproever der koffiedrinkende collega's.
Wie giet nou ontkalker in het apparaat, vult bij met water, schudt de koffie in het filter en laat dit zo doorlopen?
Jol, voorlopig effe geen koffie.
Verder lekker gewerkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: maandag 12 augustus 2013, 20:52
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Ben voor een tijdje in Portugal neergestreken en heb mijzelf voorgenomen om ondanks mijn omstandigheden volop te genieten. Het weer werkt in ieder geval prima mee. Vandaag aan het strand 35 graden en 's avonds met familie heerlijk gaan eten bij 'Barbas' , op het terras met uitzicht op strand en zee. Had zin in een lekkere 'acorda' (dikke, papperige broodgerecht met ei, knoflook, koriander en garnalen) met een koele, witte wijn On the Side. De twee restaurants van Barbas waren propvol met zelfs een file wachtende mensen voor een tafel. Barbas is trouwens de bekendste restaurant van Caparica; eigenaar is, jawel, Barbas, de bekendste fan van voetbalclub Benfica. Je ziet hem bij elke thuiswedstrijd van de club in Estadio da Luz en hij is herkenbaar aan zijn karakteristieke zwarte baard en snor. Afijn, bij Barbas is het goed toefen. Na afloop nog even slenteren op de strandboulevard en een bica (pittige espressokoffie) drinken op de vele terrasjes. Crisis? Welke crisis? Word vervolgt... |
'k Ben benieuwd naar je verhaal/wat je doet vandaag/morgen.......vertel !! .....want je schreef 'Word vervolgt'
Laatst aangepast door
|
LIEKE000
|
op maandag 12 augustus 2013, 21:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 00:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Crisis? Welke crisis?
Misschien voor jouw niet...das fijn, maar voor vele anderen TOCH wel!!! |
voor mij is het ook crisis, maar ik doelde op de crisis in Portugal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 08:23
|
|
|
BAPPI605 schreef: | voor mij is het ook crisis, maar ik doelde op de crisis in Portugal! |
OKE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 09:38
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik was vandaag ongewild bijna de koninklijke voorproever der koffiedrinkende collega's.
Wie giet nou ontkalker in het apparaat, vult bij met water, schudt de koffie in het filter en laat dit zo doorlopen?
Verder lekker gewerkt. |
Thee is ook veel gezonder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:41
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Ben voor een tijdje in Portugal neergestreken en heb mijzelf voorgenomen om ondanks mijn omstandigheden volop te genieten. Het weer werkt in ieder geval prima mee. Vandaag aan het strand 35 graden en 's avonds met familie heerlijk gaan eten bij 'Barbas' , op het terras met uitzicht op strand en zee. Had zin in een lekkere 'acorda' (dikke, papperige broodgerecht met ei, knoflook, koriander en garnalen) met een koele, witte wijn On the Side. De twee restaurants van Barbas waren propvol met zelfs een file wachtende mensen voor een tafel. Barbas is trouwens de bekendste restaurant van Caparica; eigenaar is, jawel, Barbas, de bekendste fan van voetbalclub Benfica. Je ziet hem bij elke thuiswedstrijd van de club in Estadio da Luz en hij is herkenbaar aan zijn karakteristieke zwarte baard en snor. Afijn, bij Barbas is het goed toefen. Na afloop nog even slenteren op de strandboulevard en een bica (pittige espressokoffie) drinken op de vele terrasjes. Crisis? Welke crisis? Word vervolgt... |
Zo, even neergestreken in Portugal,
wat leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 14:43
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik was vandaag ongewild bijna de koninklijke voorproever der koffiedrinkende collega's.
Verder lekker gewerkt. |
Ja, dat is echt dom, dommer dan domst
Ja, ik zou ook kwaad worden om zoiets...doms
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 17:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Moet geweldig zijn... Alleen doe ik het je niet na.....
Ik bleef vandaag laag bij de grond...een gezellige BBQ... Nu een magnum als toetje...
Even mijn BMI bijgesteld |
Nog niet uitgebeejemiet?
S. Wat gaat dat lijnen toch langzaam
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 13 augustus 2013, 20:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:20
|
|
|
M'n laatste werkdag doorgeknaagd, nog wat zaakjes afronden en dan inpakken en wegwezen.
v a k a n t i e.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:26
|
|
|
JOL252 schreef: | M'n laatste werkdag doorgeknaagd, nog wat zaakjes afronden en dan inpakken en wegwezen.
v a k a n t i e. |
Fijne vakantie Jol, geniet er van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:26
|
|
|
O, wat heerlijk voor je Jol!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 18:28
|
|
|
JANS221 schreef: | Fijne vakantie Jol, geniet er van! |
Ga ik zeker doen, met m'n waarde reisgenoten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 19:54
|
|
|
JOL252 schreef: | Ga ik zeker doen, met m'n waarde reisgenoten. |
Heeele fijne vakantie toegewenst jol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 20:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | Heeele fijne vakantie toegewenst jol |
Dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 22:41
|
|
|
JOL252 schreef: | M'n laatste werkdag doorgeknaagd, nog wat zaakjes afronden en dan inpakken en wegwezen.
v a k a n t i e. |
Have fun in de Ardennen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 augustus 2013, 23:34
|
|
|
v a k a n t i e. |
Lekker geniet er van Jol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 19:45
|
|
|
Auto is naar de garage geweest.... Deel van de uitlaat vervangen...(en de garage urries GE-vangen 0
Auto is gewassen...(dank je wel zoon!!!) Nu nog even de stofzuiger er door heen. De voorraadkast opgeruimd...bedden verschoond...2 wassen gedraaid... Ramen en gordijntjes in de keuken zijn weer schoon!!!
Straks Tiramisu maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 19:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Auto is naar de garage geweest.... Deel van de uitlaat vervangen...(en de garage urries GE-vangen 0
Auto is gewassen...(dank je wel zoon!!!) Nu nog even de stofzuiger er door heen. De voorraadkast opgeruimd...bedden verschoond...2 wassen gedraaid... Ramen en gordijntjes in de keuken zijn weer schoon!!!
Straks Tiramisu maken |
Nou dat heb je wel verdiend na al die klusjes, eet smakelijk zeeland
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op donderdag 15 augustus 2013, 19:50
|
|
Naar boven |
|
|