Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:41
|
|
|
Geweldig Jol...om op verder te teren....
Ik zou mee gaan met dochter naar een paarden gebeuren.... Ja we zijn gegaan, maar het hele terrein onder de modder...van de verse regenbui!!! De auto moest je parkeren op een grasland... Daar waren ze al bezig om de auto's uit de modder te slepen!! Ik heb dochterlief uit de auto gezet...die ziet zoiets nog prima zitten... Ik zelf ben naar mijn gehandicapte vrienden gegaan...en daar in de theetuin mezelf getrakteerd...(reken maar dat ik op dat moment veel van mezelf hield!!!)
Pas rond 6 uur een telefoontje...Kan je me komen halen???en die had genoten!!!
Heerlijk toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geweldig Jol...om op verder te teren....
Ik zou mee gaan met dochter naar een paarden gebeuren.... Ja we zijn gegaan, maar het hele terrein onder de modder...van de verse regenbui!!! De auto moest je parkeren op een grasland... Daar waren ze al bezig om de auto's uit de modder te slepen!! Ik heb dochterlief uit de auto gezet...die ziet zoiets nog prima zitten... Ik zelf ben naar mijn gehandicapte vrienden gegaan...en daar in de theetuin mezelf getrakteerd...(reken maar dat ik op dat moment veel van mezelf hield!!!)
Pas rond 6 uur een telefoontje...Kan je me komen halen???en die had genoten!!!
Heerlijk toch?? |
Dat had je heel goed geregeld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 21:33
|
|
|
Ik heb vakantie: huis van top tot teen opgeruimd, gestoft, gezogen, gedweild. Vrieskist ontdooit en schoongemaakt. Gras gemaaid + kantjes geknipt. Mèn, je kan beter werken
Morgen badkamer schrobben, wc's schoonmaken, ramen binnen lappen en daarna: vakantie......hoop ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 21:52
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik heb vakantie: huis van top tot teen opgeruimd, gestoft, gezogen, gedweild. Vrieskist ontdooit en schoongemaakt. Gras gemaaid + kantjes geknipt. Mèn, je kan beter werken
Morgen badkamer schrobben, wc's schoonmaken, ramen binnen lappen en daarna: vakantie......hoop ik. |
Zoooo, wat goed!
Kan je jou ook huren zeg maar? Voor 'weet ik veel hoeveel' per uur?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:06
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik heb vakantie: huis van top tot teen opgeruimd, gestoft, gezogen, gedweild. Vrieskist ontdooit en schoongemaakt. Gras gemaaid + kantjes geknipt. Mèn, je kan beter werken
Morgen badkamer schrobben, wc's schoonmaken, ramen binnen lappen en daarna: vakantie......hoop ik. |
De bedoeling van vakantie is dat je effe je rust pakt..... Dus morgen nog en dan is alles schoon en van je vrije dagen genieten..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 22:18
|
|
|
Voor de Ajax-fan: nog tot 1 augustus: Ajax-Experience op het Rembrandplein. Was leuk en je hoort nog eens was. Daarna filmpje in Tuschinski en als afsluiter... Zonnen op het Rembrandplein! Lang leve het goede leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:06
|
|
|
en alweer cake bakken want die van het weekend is op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:16
|
|
|
He en nu rust nemen he . lekker vakantie met je kids geniet ervan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 00:10
|
|
|
@Shanita: voor jou wil ik wel een keer een uitzondering maken ;)
@Petra: jij hebt makkelijk praten, jij hebt je kabouters die het werk doen
@Anna: eerst andere meel kopen, ik kreeg een tip van een echte cakenbakster: welk ingrediënt was anders dan de vorige keer.
@Roelande: ik krijg ze pas vanaf het weekend Maar dat geeft niet, er moet nog zoveel opgezocht, gekocht en ingepakt worden..... #prevakantiestress
Laatst aangepast door
|
KLUS667
|
op dinsdag 30 juli 2013, 00:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 17:39
|
|
|
Naar de hei geweest, wat is het er toch mooi en heerlijk rustig vandaag. Heerlijk bij de schaapskooi gezeten, genoten van het uitzicht en van het warme weer. Maar onder de bomen is het goed toeven
Daarna nog een kopje koffie bij het natuurcentrum, ook een fijne plek zo midden in de bossen
Snap wel dat daar de BBQ/Picnick steeds wordt gehouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 18:02
|
|
|
leuk jane, is mooi daar he de heide...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 23:01
|
|
|
Om half 7 nog naar het strand geweest... Morgen gaan we weer, maar dan maken we er een langere dag van... Wat was het heerlijk... (Net of je vakantie hebt!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 23:09
|
|
|
gaaf naar het strand zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 23:50
|
|
|
PETRA373 schreef: | gaaf naar het strand zeeland |
Ja gaaf...dat is het Petra....!! Echt een prive-strandje...want we willen geen sardientjes-in-blik-gevoel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 09:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Om half 7 nog naar het strand geweest... Morgen gaan we weer, maar dan maken we er een langere dag van... Wat was het heerlijk... (Net of je vakantie hebt!!) |
O, wat heerlijk Zeeland, ja jij woont dichtbij het strand
Het is hier in deze nieuwbouwwijk een grote hitte, pffffft, ja, nu al.
Ja, zit nog steeds bij de buurman, ja die woont even 2 minuten lopen hier vandaan Maar ja, die slaapt boven en komt voorlopig niet naar beneden, dus ja, beetje of ik hier in een vakantiehuisje zit.
Wat ik gedaan heb, te lang geslapen, en koffie gedronken, een stukje geschreven, me medicijnen ingenomen, ja, nog niet allemaal, ja het zijn er echt wel veel. Maar iets meer dan de helft al.
Natascha: ik dacht dat jij al in de stad nieuws zat te vergaren
Haha, ja, ik had me wekker om 19.00 uur gezet, ipv 7.00 uur, ja het was ook zoooo warm.
Dus nee, veels te laat wakker, en ja zit hier beneden, met alles tegenover mekaar open, ja dan waait het lekker, het is zo heet dat ik even niet verder vooruit denk dan 10 minuten nu.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 2 augustus 2013, 10:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:38
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O, wat heerlijk Zeeland, ja jij woont dichtbij het strand
Het is hier in deze nieuwbouwwijk een grote hitte, pffffft, ja, nu al.
Ja, zit nog steeds bij de buurman, ja die woont even 2 minuten lopen hier vandaan Maar ja, die slaapt boven en komt voorlopig niet naar beneden, dus ja, beetje of ik hier in een vakantiehuisje zit.
Wat ik gedaan heb, te lang geslapen, en koffie gedronken, een stukje geschreven, me medicijnen ingenomen, ja, nog niet allemaal, ja het zijn er echt wel veel. Maar iets meer dan de helft al.
Natascha: ik dacht dat jij al in de stad nieuws zat te vergaren
Haha, ja, ik had me wekker om 19.00 uur gezet, ipv 7.00 uur, ja het was ook zoooo warm.
Dus nee, veels te laat wakker, en ja zit hier beneden, met alles tegenover mekaar open, ja dan waait het lekker, het is zo heet dat ik even niet verder vooruit denk dan 10 minuten nu. |
lekker he die hitte ach vanavond weer regen
doe vandaag ook niks, lekker lui zij en wat voor de tv hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 10:44
|
|
|
Even buienradar bekijken...we moeten voor de regen wel van het strand af zijn... Alleen...het is wel laag water als we er zijn...das jammer.. Nu bammetjes klaar maken...er komen ook nog strand-meeeters!!! Wel een parasol...en veel smeersel...want mijn velletje kan slecht tegen de zon...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 2 augustus 2013, 10:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 11:15
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | lekker he die hitte ach vanavond weer regen
doe vandaag ook niks, lekker lui zij en wat voor de tv hangen |
Heerlijk kan dat zijn he, even helemaal niets moeten, alleen luieren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 11:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Heerlijk kan dat zijn he, even helemaal niets moeten, alleen luieren? |
vandaag wel misschien dat ik later op de dag naar me ouders ga ik zie wel heb me voorgenomen niks moet vandaag een dagje voor mezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 augustus 2013, 12:08
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | vandaag wel misschien dat ik later op de dag naar me ouders ga ik zie wel heb me voorgenomen niks moet vandaag een dagje voor mezelf |
O wat leuk dat jij je ouders zo dichtbij hebt
Ik liep net even naar me huis, ja, toch veel koeler, je voelt het meteen bij het binnenkomen, ja zit op het noorden he. Planten water gegeven even wat opgehaald, ja, blijf even hier vooralsnog.
Net een camping hier, ja nou liggen er al 2 campings hier, een kleine en een hele grote, dus je komt steeds Duitsers, Fransen en zo meer tegen in de AH. Ja dus dat sfeertje heerst hier toch al ;)
Ja, je moet idd wel positief blijven denk, zo warm , Nou ik ga eens wat doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 10:21
|
|
|
Ben heerlijk bij een vriend wezen bivakkeren, op de bank.
Ja, en hij weet ik heb een hoge bloeddruk(wat dan ook weer zo zijn voordelen heeft ), ja, en zeker met dit hete weer, dus ja, ik lag lekker op een lakentje op de bank te luieren, films kijken, alles tegenovermekaar open, zodat het iig lekker tocht.
En ja, alles werd voor mij gedaan, drinken gemaakt, voor me neus gezet, wil je dit?, wil je dat? alles aangegeven wat ik wou, de crème, de afstandsbediening, dit, dat, en dan weer dat. Eten gemaakt, alles gebracht....
Heerlijk zo even 2 avondjes en een dagje, alleen maar liggen en iemand die de hele dag en avond alles voor je doet, alles aanreikt, boodschappen doet , kookt, de hele tijd alles aangeeft.
Ben net pas weer in me huis, nadat er eerst een lekker kopje koffie voor mij werd gezet! wat ook weer zijn voordelen heeft, Rust. Ja, sommige mensen die vinden dat ik veel praat doen het juist zelf
Maar iig, lang leve de vrienden! en de buurmannen! en andere mannen, wat moesten wij zonder de mannen?
Ben heerlijk opgeknapt! en heel lief natuurlijk, iemand die, onbaatzuchtig, echt de hele dag en 2 avonden echt alles voor je doet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 11:03
|
|
|
@ Shanita,
Dat is een vriend met een gouden randje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 11:33
|
|
|
JANE410 schreef: | @ Shanita,
Dat is een vriend met een gouden randje |
Ja, dát wéét ik! Dat heb je goed gezien!!! Dat is dus ook echt zo, een uitstervend mannelijk ras, wat blijkbaar nog wel bestaat, en heel zeldzaam is, ja, zo voelt het
Dat hoor ik van meerdere, en ook van dat ik wel moet zorgen dat het warm blijft, die vriendschap!
Ja, zijn vriendin, van heel ver in Nederland, komt zo langs, daarom ging ik, maar ja anders was ik ook gegaan, ja, ik kan niet te lang ergens zijn.
Gewoon in me eigen huis, Rust, daar bedoel ik mee, niemand die wat zegt, vraagt oid, waar ik dan op moet reageren, of automatisch natuurlijk reageer.
Ja, en dat is ook even belangrijk, en ik gun hem zijn vriendin, en ja, hij had mij uitgenodigd, hij vroeg woensdag al of ik kom tot zaterdagochtend, want zo zei hij, me vriendin komt zaterdagmiddag, dus als jij ervoor komt vind ik leuk zei hij.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 11:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 11:54
|
|
|
JANE410 schreef: | Naar de hei geweest, wat is het er toch mooi en heerlijk rustig vandaag. Heerlijk bij de schaapskooi gezeten, genoten van het uitzicht en van het warme weer. Maar onder de bomen is het goed toeven
Daarna nog een kopje koffie bij het natuurcentrum, ook een fijne plek zo midden in de bossen
Snap wel dat daar de BBQ/Picnick steeds wordt gehouden |
Ja, Jane, jij woont daar vlakbij, zie ik op jou profiel!
Dan kan je ook komen met de BBQ/PN! Dat zou ik wel leuk vinden, kunnen we kennis maken, en wat lopen en wat praten en zo meer!
Ooooh, dus jij kan steeds heerlijk naar dat plekje toe , lekker een bakkie koffie doen in de schaduw Ja, dat zou mij ook wel wat lijken hoor, dat zou ik ook heerlijk vinden als ik daar vlakbij zou wonen!
Gelijk heb je! Het is daar zó ontzettend mooi, dat je het daar zelfs alleen heerlijk naar je zin kan hebben, lijkt mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:11
|
|
|
Lekker langer gelegen, was koeler huis, nu draait de was en hang ze zo op .......verder beetje rommelen in het huis en straks gezellig naar moeders, heerlijk eten bij haar ...........ff boodschapjes doen en natuurlijk een bloemetje voor haar maar zeer zeker ook voor mezelf .....prettig weekend allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:16
|
|
|
HANNS104 schreef: | Lekker langer gelegen, was koeler huis, nu draait de was en hang ze zo op .......verder beetje rommelen in het huis en straks gezellig naar moeders, heerlijk eten bij haar ...........ff boodschapjes doen en natuurlijk een bloemetje voor haar maar zeer zeker ook voor mezelf .....prettig weekend allemaal |
Hai Hans,
Ja, heerlijk he, nu, dingen doen met dit heerlijke mooie zomerse weer! Prettig weekend!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:25
|
|
|
HANNS104 schreef: | Lekker langer gelegen, was koeler huis, nu draait de was en hang ze zo op .......verder beetje rommelen in het huis en straks gezellig naar moeders, heerlijk eten bij haar ...........ff boodschapjes doen en natuurlijk een bloemetje voor haar maar zeer zeker ook voor mezelf .....prettig weekend allemaal |
Een bloemetje voor een ander...geef zeer zeker een fijn gevoel... Maar dat bloemetje voor jezelf hè...das doettemmum!!! Ook hier staat iedere 3 weken een bos bloemen....VAN MEZELF!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:38
|
|
|
ja echt wel, een bloemetje moet ik hebben voor mezelf, kan niet zonder, maakt van een huis een thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:55
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 13:13
|
|
|
Ja idd, das leuk!
Hier staan een paar bossen Fresia's heerlijk te geuren; gratis meegekregen bij de AH gisteren, omdat ze niet meer verkocht konden worden. Kijk, daar wordt ik nou blij van! (oeps, ander topic )
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|