Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:49
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | had ik al verteld dat ik dat niet klaar kan maken |
lieve schat... ooit dacht jij ook dat een grootboekrekening een factuur was die op extra groot papier werd gedrukt en in een hele grote ordner moest. inmiddels heb je geleerd te boeken en was jouw cursusbegeleider heel tevreden over jouw studieresultaat.
dus dat wellen ga jij ook maar leren in die fancy keuken van je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 23:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | lieve schat... ooit dacht jij ook dat een grootboekrekening een factuur was die op extra groot papier werd gedrukt en in een hele grote ordner moest. inmiddels heb je geleerd te boeken en was jouw cursusbegeleider heel tevreden over jouw studieresultaat.
dus dat wellen ga jij ook maar leren in die fancy keuken van je |
Ahhhhhhhhh wat zegt tie dat toch lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 23:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das pas leuk...Ik bedoel lekker!!!!! Deed me denken aan vroeger...Op vakantie bij de boer...dan kookte mijn moeder het ook...Ik geloof met bruine suiker HEERLIJK!!! |
koken.... wellen heet zoiets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 23:47
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik hoop voor je, dat je moeder het NIET kookte!!!
biest word gewelt |
kijk.... dat bedoel ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 23:58
|
|
|
PIETER649 schreef: | vanmiddag werd er 2 meter achter onze achtertuin een kalfje geboren in de wei
annet heeft het gemeld aan de boer en ik hoop nu op n litertje of 2 biest als beloning |
Vertel mij eens wat biest is. je kan het koken/ wellen. Is dat roosvicee ofzo of ouzo? En wat heeft dat te maken met de geboorte van een kalf? Visser , die nog nooit van biest heeft gehoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 07:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vertel mij eens wat biest is. je kan het koken/ wellen. Is dat roosvicee ofzo of ouzo? En wat heeft dat te maken met de geboorte van een kalf? Visser , die nog nooit van biest heeft gehoord |
Dat meen je niet
Biest is de melk van een koe na de bevalling. Het is geler en dikker dan normale melk. Als je het laat wellen( heel langzaam opwarmen maar absoluut niet heet laten worden of koken, dan kan je het weggooien, en voordurend blijven roeren, ook tijdens het afkoelen) krijg je een dikke pap. Heerlijk met een beetje suiker erdoor. Je schijnt er ook pannekoeken van te kunnen bakken.
Annette,die terugverlangt naar de tijd dat haar opa nog een koe had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 09:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vertel mij eens wat biest is. je kan het koken/ wellen. Is dat roosvicee ofzo of ouzo? En wat heeft dat te maken met de geboorte van een kalf? Visser , die nog nooit van biest heeft gehoord |
Gornat heb je ook, dat is het restprodukt van het kaas maken. Heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:05
|
|
|
Mijn dochter kan eindelijk zelfstandig zitten En het grijpen gaat ook beter nu.......dus alles vliegt van tafel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mijn dochter kan eindelijk zelfstandig zitten En het grijpen gaat ook beter nu.......dus alles vliegt van tafel. |
tijd voor nieuwe inboedel dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:17
|
|
|
YELNIN491 schreef: | tijd voor nieuwe inboedel dus |
nieuw servies binnenkort vrees ik. Ze kruipt nog niet dus de meubels zijn nog heel.....beneiuwd hoe lang dat nog duurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:20
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | nieuw servies binnenkort vrees ik. Ze kruipt nog niet dus de meubels zijn nog heel.....beneiuwd hoe lang dat nog duurt |
misschien slaat ze het kruipen wel over, scheelt weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 19:41
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mijn dochter kan eindelijk zelfstandig zitten En het grijpen gaat ook beter nu.......dus alles vliegt van tafel. |
Zoekt dekking Annette Straks wordt het erger, als zij lopen kan dan rent ze door de kamer. Dan vallen alle spullen om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:09
|
|
|
Wegwerp servies maar gebruiken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wegwerp servies maar gebruiken... |
dat bewaren we voor etentjes of bbq´s met andere cm-ers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:24
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat bewaren we voor etentjes of bbq´s met andere cm-ers |
Wanneer? Dat is wel mooiste moment van deze dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:56
|
|
|
Net een spontaan bezoekje gehad van mensen, die ik jaren niet gezien heb. Ze zijn hier op vakantie, we kwamen elkaar onverwacht (van mijn kant dan) tegen toen we de kerk uitliepen. 't Zijn de ouders van een heel goede vriendin, die aan de andere kant van het land woont. Net als haar ouders. 'k Hoop voor ze dat het weer nog iets beter wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:57
|
|
|
Wanneer is dat? Dan zet ik het vast in mijn agenda.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:10
|
|
|
Ik hou me aanbevolen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:12
|
|
|
Kijk eens aan waar de therapie al niet goed voor is nu nog lopen en mammies rug kan ook genezen! Ach en dat servies Pieter moet ef en toe toch wat voor je kopen dus waarom dan geen mooi servies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk eens aan waar de therapie al niet goed voor is nu nog lopen en mammies rug kan ook genezen! Ach en dat servies Pieter moet ef en toe toch wat voor je kopen dus waarom dan geen mooi servies |
ten eerste MOET Pieter helemaal niks en ten tweede heeft Pieter 2 jaar geleden een mooi servies gekocht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:47
|
|
|
PIETER649 schreef: | ten eerste MOET Pieter helemaal niks en ten tweede heeft Pieter 2 jaar geleden een mooi servies gekocht. |
Ja die JOU dochter nu dus gaat slopen Op wie leek ze ook alweer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja die JOU dochter nu dus gaat slopen Op wie leek ze ook alweer |
op de buurman?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 11:53
|
|
|
PIETER649 schreef: | op de buurman? |
Vind je het nog steeds het mooiste moment van de dag dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:56
|
|
|
Kon vannacht niet slapen, heb ik weleens meer. Dan ga ik dingen lezen op internet enzovoort.
Dus vandaag geslapen.
Maar ja, morgenochtend móet mijn huis opgeruimd zijn, want komen mensen dus moet ik nu, straks gaan opruimen en misschien wel vannacht.
Want echt alles moet ik nog doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:01
|
|
|
Begin eindelijk wat op te knappen Zo'n virus hakt er behoorlijk in zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:32
|
|
|
Nog een mooi moment! Hoor net dat wij op koninginnedag de Koningin en haar gevolg op bezoek krijgen Veenendaal en Rhenen worden denk compleet afgezet en gebarricadeerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nog een mooi moment! Hoor net dat wij op koninginnedag de Koningin en haar gevolg op bezoek krijgen Veenendaal en Rhenen worden denk compleet afgezet en gebarricadeerd |
Moet je blij mee zijn ja. Vorig jaar was Wemeldinge aan de beurt , hier een km. of 8 vandaan. Sjonge, hoeveel dui-zen-den euri's dat heeft gekost. En dat voor dat ene uurtje dat ze geweest is. En maar belasting betalen. En van degenen die er geweest zijn is er maar een klein percentage die ze daadwerkelijk gezien hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moet je blij mee zijn ja. Vorig jaar was Wemeldinge aan de beurt , hier een km. of 8 vandaan. Sjonge, hoeveel dui-zen-den euri's dat heeft gekost. En dat voor dat ene uurtje dat ze geweest is. En maar belasting betalen. En van degenen die er geweest zijn is er maar een klein percentage die ze daadwerkelijk gezien hebben. |
Ja ik weet het en toch vind ik het leuk En belasting betalen moeten we toch dus tja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moet je blij mee zijn ja. Vorig jaar was Wemeldinge aan de beurt , hier een km. of 8 vandaan. Sjonge, hoeveel dui-zen-den euri's dat heeft gekost. En dat voor dat ene uurtje dat ze geweest is. En maar belasting betalen. En van degenen die er geweest zijn is er maar een klein percentage die ze daadwerkelijk gezien hebben. |
het maakt mij geen fluit uit waar het georganiseerd word. zolang het afzetmateriaal maar bij mij gekocht word..
ieder jaar weer n leuke april-omzet.
en de giro en de tour de france komen de komende jaren ook weer in holland, dus lang leve de evenementen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:54
|
|
|
PIETER649 schreef: | het maakt mij geen fluit uit waar het georganiseerd word. zolang het afzetmateriaal maar bij mij gekocht word..
ieder jaar weer n leuke april-omzet.
en de giro en de tour de france komen de komende jaren ook weer in holland, dus lang leve de evenementen!! |
Moet ik even bij het oranje commite jou mail doorgeven
|
|
Naar boven |
|
|