Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 17 juli 2013, 23:06
|
|
|
KLUS667 schreef: | Oei, dat stomme gras ook...... |
je moet ook geen gras roken , laat staan op eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 18 juli 2013, 06:44
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | je moet ook geen gras roken , laat staan op eten | je kunt er ook groene drankjes mee brouwen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 10:55
|
|
|
nog niks, dus laat ik maar es beginnen...... en gisteren ha dik weer date met mister x... zucht ben echt vet verliefd op hem..... niet gedacht ik dat nog ooit zou worden, een man me zoveel zou doen en nog wel via cm ontmoet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 11:19
|
|
|
Ja, ook nog niets, laat ik maar es beginnen, eerst me medicijnen.
En dan douchen, haartjes doen, nieuwe kleertjes aan, en dan eens bij mijn jarige ex kijken.
Ja, ik blijf niet lang hoor, hooguit drie kwartier zei ik gisteren zelfs, ja, ze nieuwe vriendin is er ook, wat ik voor hem wel leuk vind, en zijn zoon komt ook, en dat is heel belangrijk voor hem, en ja ook dat ik kom, we zijn zo'n beetje familie geworden, ja dat heb je als je mekaar al 15 jaar kent
Dus ja, die vriendin, als ze komt is ook alleen maar weekend, en door de week, is dat adres mijn 'áls ik niets te doen heb, en wil ergens heen maar niet ver', adres.
Misschien is ze zelfs al weg als ik kom, ja als ik om 4 uur kom, heb ik die kans, als ik om 2 uur kom is ze er nog denk ik...
O, nee, hij wou dat ze de hele dag zou blijven
Ach, rustig me dingetjes doen, tis nog lekker koel hier op het noorden, en eerst mijn medicijnen, en dan es kijken...
Latertjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 11:26
|
|
|
PETRA373 schreef: | nog niks, dus laat ik maar es beginnen...... en gisteren ha dik weer date met mister x... zucht ben echt vet verliefd op hem..... niet gedacht ik dat nog ooit zou worden, een man me zoveel zou doen en nog wel via cm ontmoet |
Leuk voor je!!!
Ja, ik ken dat! Zag gisteren in de AH ook zo'n leuke gast, gespierd, bruin, Aruba oid. en ja, we liepen dezelfde kant op, en toen zag ik nog 2 mannen, samen met een karretje, praten over boodschapjes en bonuskaarten, ik dacht zeker een homostelletje. We liepen richting parkeerplaats, en ja, daar stond een busje van de Hoop(busje komt zoooo!)..ik dacht he, das nou leuk es even blijven kijken van een afstandje, het uitje van de dag voor een paar gasten van de Hoop
Haha, en toen zag ik die gespierde leuke man ook. Met zo'n leuk shirtje dat die spierbundels goed uitkomen
Ach ja, toen ik jong(er) was zag ik die dingen niet, deden mij niets, en nu pas nu ik ouder ben wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 11:50
|
|
|
PETRA373 schreef: | nog niks, dus laat ik maar es beginnen...... en gisteren ha dik weer date met mister x... zucht ben echt vet verliefd op hem..... niet gedacht ik dat nog ooit zou worden, een man me zoveel zou doen en nog wel via cm ontmoet |
Fijn voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 11:53
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Leuk voor je!!!
Ja, ik ken dat! Zag gisteren in de AH ook zo'n leuke gast, gespierd, bruin, Aruba oid. en ja, we liepen dezelfde kant op, en toen zag ik nog 2 mannen, samen met een karretje, praten over boodschapjes en bonuskaarten, ik dacht zeker een homostelletje. We liepen richting parkeerplaats, en ja, daar stond een busje van de Hoop(busje komt zoooo!)..ik dacht he, das nou leuk es even blijven kijken van een afstandje, het uitje van de dag voor een paar gasten van de Hoop
Haha, en toen zag ik die gespierde leuke man ook. Met zo'n leuk shirtje dat die spierbundels goed uitkomen
Ach ja, toen ik jong(er) was zag ik die dingen niet, deden mij niets, en nu pas nu ik ouder ben wel |
Bij mij ist juist andersom, toen ik een aantal jaartjes jonger was, was een man pas mooi in mijn ogen als hij gespierd, bruin tintje, mooie ogen enz enz had, en nu ben ik een paar jaartjes ouder, wat levenservaring achter de rug, en zie hoe betrekkelijk uiterlijke schoonheid eigenlijk is, het doet me niks als de mooiste man me voorbijloopt nl, zijn hart, zijn innerlijk,zijn leven met God, daar ben ik benieuwd naar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 13:19
|
|
|
Volgende week samen op de picknick/bbq?
(ben niet nieuwsgierig he, BEZORGD is het)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 13:21
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Bij mij ist juist andersom, toen ik een aantal jaartjes jonger was, was een man pas mooi in mijn ogen als hij gespierd, bruin tintje, mooie ogen enz enz had, en nu ben ik een paar jaartjes ouder, wat levenservaring achter de rug, en zie hoe betrekkelijk uiterlijke schoonheid eigenlijk is, het doet me niks als de mooiste man me voorbijloopt nl, zijn hart, zijn innerlijk,zijn leven met God, daar ben ik benieuwd naar! |
Och als het voorbij loopt, mag ik graag van dat 'stukje natuur' genieten Maar voor een relatie gaat het om het innerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 13:56
|
|
|
Echt leuk Petra!! Super blij voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 13:58
|
|
|
ANNA415 schreef: | Och als het voorbij loopt, mag ik graag van dat 'stukje natuur' genieten Maar voor een relatie gaat het om het innerlijk |
ja helemaal mee eens hoewel het uiterlijk toch ook nog wel een heel klein beetje belangrijk is. T is toch het eerste wat je ziet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:51
|
|
|
ANNA415 schreef: | Och als het voorbij loopt, mag ik graag van dat 'stukje natuur' genieten Maar voor een relatie gaat het om het innerlijk |
Klopt maar is wel leuk als je hem ook mooi vind.... Ha ha hij had een spijkerbroek aan en bloesje en ha ha als je die open knoopt, hoef je hem alleen uit het water te laten lopen met zo,n fles weet ik veel wat voor drinken uit die ene reclame met die mannen. Die dan uit het water lopen en dat je denK oehhhh ha ha ha
Dus ik was
En die picknick, moet zaterdag grof vuil zien wegte brengen, bij exvriend schoonmaken Of ik daarna nog energie heb E had gisteren eigenlijk al moeten schoonmaken bij Exje..... Heb het al verzet.had eigenlijk ex willen vragen of die effe meeging, is vrijgezel..... Maar nu heeft hij oproep dienst zaterdag, de vraag is tot hoe laat??? dus ga er maar niet van uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 21 juli 2013, 23:54
|
|
|
E ha ha erg.... Als hij dicht bij me komt, word ik steeds verlegen, echt en dan effe samen eten maken... Hij staaat heel relaxed en cool En ik gedraag me echt als muppet kok. Zeer vermoeiend best wel om verliefd te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 06:53
|
|
|
PETRA373 schreef: | ........
En die picknick, moet zaterdag grof vuil zien wegte brengen, bij exvriend schoonmaken Of ik daarna nog energie heb E had gisteren eigenlijk al moeten schoonmaken bij Exje..... Heb het al verzet.had eigenlijk ex willen vragen of die effe meeging, is vrijgezel..... Maar nu heeft hij oproep dienst zaterdag, de vraag is tot hoe laat??? dus ga er maar niet van uit |
t is de hele middag hoor en met dat mooie weer zal het ook wel een stukje avond zijn
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op maandag 22 juli 2013, 06:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 09:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | Klopt maar is wel leuk als je hem ook mooi vind.... Ha ha hij had een spijkerbroek aan en bloesje en ha ha als je die open knoopt, hoef je hem alleen uit het water te laten lopen met zo,n fles weet ik veel wat voor drinken uit die ene reclame met die mannen. Die dan uit het water lopen en dat je denK oehhhh ha ha ha
Dus ik was
En die picknick, moet zaterdag grof vuil zien wegte brengen, bij exvriend schoonmaken Of ik daarna nog energie heb E had gisteren eigenlijk al moeten schoonmaken bij Exje..... Heb het al verzet.had eigenlijk ex willen vragen of die effe meeging, is vrijgezel..... Maar nu heeft hij oproep dienst zaterdag, de vraag is tot hoe laat??? dus ga er maar niet van uit |
ehh moet je bj je ex schoonmaken ?
kan je niet beter je richten op jezelf en nieuwe geluk ?
afijn je moet het zelf weten maar komt op me over alsof je niet wil maar geen nee durft te zeggen en een ex is niet voor nix ex van exit of next
Natascha die het beste met je voor heeft knuffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 09:48
|
|
|
PETRA373 schreef: | E ha ha erg.... Als hij dicht bij me komt, word ik steeds verlegen, echt en dan effe samen eten maken... Hij staaat heel relaxed en cool En ik gedraag me echt als muppet kok. Zeer vermoeiend best wel om verliefd te zijn |
fijn meis geniet ervan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 12:19
|
|
|
Niks, veel te warm, geen zin om iets te doen. Beetje lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 12:21
|
|
|
De lijst van TO DO...is nog lang...we zien het wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PRECIOUS607
|
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 12:37
|
|
|
Muziek geluisterd en gekeken. Stukje geoefend op de piano. En er liggen nog wat taken in het huishouden te wachten. Even geen zin in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 13:13
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | ehh moet je bj je ex schoonmaken ?
kan je niet beter je richten op jezelf en nieuwe geluk ?
afijn je moet het zelf weten maar komt op me over alsof je niet wil maar geen nee durft te zeggen en een ex is niet voor nix ex van exit of next
Natascha die het beste met je voor heeft knuffff |
Dat moet ik van mezelf, we helpen elkaar beetje in het leven als vrienden, Huis schoonhouden is zijn zwakke kant dus 1 keer per maand ga ik het hele huis door bij hem, en als ik dat niet bij houd, word het beetje ongezellig daar, rommel en vies. En begin van je happy voelen is een schone leuke omgeving, vooral waar je in woont. En Anna, dat dacht ik ook misschien in de avond, maar misschien ben ik dan te moe....maar ik houd moed over pn, er komen er nog meer dit jaar, dit word het jaar dat ik na de pn ga, heb ik me voorgenomen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 13:14
|
|
|
PRECIOUS607 schreef: | Muziek geluisterd en gekeken. Stukje geoefend op de piano. En er liggen nog wat taken in het huishouden te wachten. Even geen zin in. |
Veel ste mooi weer, die taken lopen niet weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 08:31
|
|
|
Deze reactie kon ook bij 'waar word je blij van'.
Nou, ik ga tegenwoordig dus gewoon de deur uit overdag, jaja ! En dat doet mij heel erg goed!! Ja, onder de mensen he?, en mensen die ik al héél lang ken tussen de 10 en 20 jaar!
Nou ja, dat vind ik zelf verheugend en heel gezellig
Me huis blijft een puinhoop, ja, de keuken, douche, etc. zijn wel schoon, er ligt ook natuurlijk nergens vuile was, ook me administratie is op orde!!!!!
Alleen ja, overal ligt kleding, boeken, en allerhande dingen over me huis verspreid, (ja, elke woensdag komt er een soort van hulpverleenster langs(om te praten), en voor haar ruim ik dan de boel op, en stofzuig ik ook grondig, maar ja, ik ben een type: 'álles achter me laten liggen en niets terugleggen', ja, dus na drie dagen is het hier weer, eh, rommelig zeg maar.
En ik heb, vanwege de warmte me matras midden in de huiskamer , lekker vlak bij het balkon wat open staat, en ik zit op het noorden , dus de zon schijnt de gehele dag tegen me voordeur, waar geen glas zit. Glas zit aan de zijkant(in de kamer die bedoeld is als slaapkamer), waar het altijd waait, en aan de voorkant dus bij me balkon. Én ik heb nog twee verdiepingen bóven me ;)
Duszz, u kunt wel raden het is hier heerlijk koel, deed vanmorgen toen ik wakker was zelfs me vest aan, zat even te rillen. en zit nu zelfs met een T-shirt met lange mouwen, omdat het hier zelfs nog wat frisjes is
Ja, en ik ga vanmorgen werken, natuurlijk ;), en ja, vanmiddag tussen 2 en 5 hou ik mijn siësta, dus ja, daarom slaap ik ook iets minder 's nachts.
En ja, ik heb 2 vrienden, totaal verschillend, maar allebei, zo tof, dus ja, ik heb helemaal niets te klagen.
Ja, en dan nog de lieve contacten hier op CM!
En een redactie die me helpt
Dus, wat wíl ik nog meer?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 23 juli 2013, 09:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:09
|
|
|
Fijn Shanita, de deur uit, tussen de mensen Ach beetje rommel is toch niet erg als je keuken enzo gewoon schoon is en zelfs je administratie bij En je was, ha ha. Zo word je nog de perfecte huisvrouw ooit zoals Bree van desparete house wives. Werk ze en geniet vanmiddag van de siësta, Petra die ach heb de afwas van gisteren laten staan, eind van de dag, moe van de warmte.... En maar ee gaat beginnen en daarna hele dag in de zon hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:28
|
|
|
PETRA373 schreef: | Fijn Shanita, de deur uit, tussen de mensen Ach beetje rommel is toch niet erg als je keuken enzo gewoon schoon is en zelfs je administratie bij En je was, ha ha. Zo word je nog de perfecte huisvrouw ooit zoals Bree van desparete house wives. Werk ze en geniet vanmiddag van de siësta, Petra die ach heb de afwas van gisteren laten staan, eind van de dag, moe van de warmte.... En maar ee gaat beginnen en daarna hele dag in de zon hangen |
Ik kijk nooit tv, ja wel soaps op internet en ook films, klassiekers, en ja, 'Little House on the prairie' natuurlijk, verder niet, ja, alleen als ik ergens ben en de tv staat daar aan. Ja, ik héb wel een tv, jaa, voor visite natuurlijk!
Dus nee. desperate houswives ken ik niet, maar kán me er wél wat bij voorstelllen
Ja, idd, de deur uit is wel ff veel belangrijker dan opruimen, voor mij nu, in deze fase dan, misschien veranderd dat nog, dat zou wel kunnen, ja niets veranderlijker dan de mens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 09:41
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Bij mij ist juist andersom, toen ik een aantal jaartjes jonger was, was een man pas mooi in mijn ogen als hij gespierd, bruin tintje, mooie ogen enz enz had, en nu ben ik een paar jaartjes ouder, wat levenservaring achter de rug, en zie hoe betrekkelijk uiterlijke schoonheid eigenlijk is, het doet me niks als de mooiste man me voorbijloopt nl, zijn hart, zijn innerlijk,zijn leven met God, daar ben ik benieuwd naar! |
Nou, ik bedoel het zo, toen ik heel jong was, ja toen zag ik het wel.
Maar ja, ik had natuurlijk jarenlang veel werk, en ja dan ben je zo met andere zaken bezig.
En ja, nu ik weer wat rust heb, ja, zie ik het weer, op die manier.
S. Zit op een telefoontje te wachten van hoe laat ze kan komen werken vandaag, dus ja, ondertussen even wat keuvelen hier. , is wél leuk
Plantjes op balkon ook al water gegeven die het wonderbaarlijk goed blijven doen, ondanks nu en dan 's ochtends heel vroeg een zonnestraaltje, en in de na-namiddag ook.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 23 juli 2013, 09:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:17
|
|
|
Wat heb ik gedaan??
Euh... nog niet veel zeg maar ehhhhhh.... niks Ben even niet vooruit te branden... Nah scheelt gisteren mn huis aan kant gemaakt en de boodschappen zijn binnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 11:53
|
|
|
Ben al zooolang terug van mn vakantie (3dagen) dat ik maar een hotelbon heb gekocht voor een weekendje weg ofzo. Ben er weer helemaal aan toe haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 juli 2013, 21:13
|
|
|
Niet veel...vanwege de hitte... Vanavond zag ik echter de rommel van een hele week bijna niets doen... We zijn met z''n drieën even een uur er tegenaan gegaan...en dat werkte... Dochter in haar kamer...op de platenspeler van Oma...Johnny Cash op gezet..lekkere nostalgie... Bedden zijn verschoond...de was zit in de wasmachine..beneden en boven alles gezogen..slaapkamers opgeruimd... Morgen de rest...(of vanavond laat nog even)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 25 juli 2013, 21:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE969
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 20:08
|
|
|
boodschappen, bij een kennisje een bakkie gedaan en nu bankhangen, tv kijken, met mijn konijntje knuffelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:09
|
|
|
Om half 1 in de strooooomende regen toch maar aan de dochters-moederdag begonnen en met de auto onderweg gegaan. Tja we moesten wat, maar wat? Toch maar zoals al gepland naar Oudewater getogen en wat gebeurde... toen we daar aankwamen was het droog! De zon brak door.
Lekker door dit stadje gelopen, leuke straatjes en grachtjes, schitterende oude panden. Een rondvaart gedaan om het ook nog es van een andere kant te bekijken en daarna naar huis terug om in de buurt de dag af te ronden met eten bij de Griek.
De humor, de onderlinge band, de gezelligheid en toch ook de diepte bij elkaar voelend van een veelbewogen aantal jaren, ieder voor zich en toch verbonden.
Een dag met een gouden rand.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 27 juli 2013, 21:11
|
|
Naar boven |
|
|
|