Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 23:12
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo isser. Hartelijk dank en ik ga er ook van uit dat het weer fantastisch word ik heb weer een gids net als vorig jaar waar ik heel blij mee ben want hij weet het goed te verwoorden. Sjalom. Martin |
Hoezo het slechtste moment Een fijne tijd in Israël. Ben maar een klein beetje jaloers hoor, Martin.
Geniet ervan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 23:17
|
|
|
Vanmiddag, toen 3 jongens flipten tijdens de gymles. (een hoog gehalte in mijn groep, kwam vorig jaar bijna nooit voor) Tegen je verlies kunnen is een kunst hè. Maar ach, na hun time-out waren ze weer zo lief. Ze hebben er zelf het meeste last van. 'k Begin er steeds meer aan te wennen, al kost het wel de nodige energie.
Maar nu; een lekker wijntje, want het is weekend.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zaterdag 29 oktober 2011, 10:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 01:48
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Cootje Klopt helemaal wat je zegt alleen kan ik daar niet meer dan 500 sjekels pinnen en dan praten we over 100 euro en daar doe je niet veel mee want ik ga nu weer voor de derde keer het blijft trekken . Sjalom. Martin |
klopt per dag maar dan pin je de volgende dag toch weer???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 13:09
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Marry
Je hoeft niet jaloers te zijn want de vlucht is goedkoper als dat je een langweekeind hier in nederland neemt. En ik zal zeker weer genieten in het land van onze HEER en de stad Jeruzalem. Sjalom. Martin |
t Is je van harte gegund hoor Martin, maar Hem alleen zij de eer he! Sjaloom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:30
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Hoezo het slechtste moment Een fijne tijd in Israël. Ben maar een klein beetje jaloers hoor, Martin.
Geniet ervan! |
Hallo Maryan Dat ga ik zeker weer doen maar niet jaloers worden hoor want ik ben wel weer blij dat ik er weer heen kan gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:32
|
|
|
COOTJE711 schreef: | klopt per dag maar dan pin je de volgende dag toch weer??? |
Hallo Cootje Ja dat kan wel maar niet ieder pinautomaat herkent mn pas hahaha maar het zou wel kunnen maar meestal krijg je niet meer dan 100 euro uit de automaat en dat is wel eens vervelend haha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 22:38
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Maryan Dat ga ik zeker weer doen maar niet jaloers worden hoor want ik ben wel weer blij dat ik er weer heen kan gaan |
Ik gun het je van harte, Martin! Als ik met pensioen ben, dan.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:04
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Ik gun het je van harte, Martin! Als ik met pensioen ben, dan....... |
.... heeft KeesJan de Jager de inhoud van jouw pensioenpot allang aan Griekenland cadeau gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:06
|
|
|
PIETER649 schreef: | .... heeft KeesJan de Jager de inhoud van jouw pensioenpot allang aan Griekenland cadeau gedaan |
Niet zeggen, Pieter..... Ik zit bij het ABP, die passen toch wel op mijn centjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:11
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Niet zeggen, Pieter..... Ik zit bij het ABP, die passen toch wel op mijn centjes |
tuurlijk meissie... ze zijn er n jaar of 4 geleden weliswaar mee accoord gegaan dat de minister van financien ff 200 miljoen uit hun kassa gegraait heeft maar zoals het nu gaat met de beleggingen en de dekkingsgraad is de kans op herhaling errug klein!!
of zou het ABP toch wel rood mogen staan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | tuurlijk meissie... ze zijn er n jaar of 4 geleden weliswaar mee accoord gegaan dat de minister van financien ff 200 miljoen uit hun kassa gegraait heeft maar zoals het nu gaat met de beleggingen en de dekkingsgraad is de kans op herhaling errug klein!!
of zou het ABP toch wel rood mogen staan? |
Dat klinkt geruststellend, Pieter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:23
|
|
|
MARRY942 schreef: | t Is je van harte gegund hoor Martin, maar Hem alleen zij de eer he! Sjaloom |
Hallo Marry. Dank je wel . En zo is het. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:26
|
|
|
PIETER649 schreef: | .... heeft KeesJan de Jager de inhoud van jouw pensioenpot allang aan Griekenland cadeau gedaan |
Hallo Pieter.
Nee dat is gelukkig niet gebeurd ik kreeg zoveel pensioen dat ze het in 1 keer wilde uit betalen hahaha daarom kan ik nu weer voor een volgende keer heen hahaha want ja de staat der nederlanden denkt heel veel aan zijn mensen .
Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 10:10
|
|
|
Het slechtste moment voor mij: na een verrukkelijk, fantastisch,gezellig en relaxed weekend mijn dochter weer op de trein zetten....ik zal er nooit aan wennen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 11:38
|
|
|
Een vriend..die zijn middenvoetsbeentje heeft gebroken.... En alleen...dus hebben we maar voor zuster gespeeld en huish.hulp!!!
Maar gaf toch ook wel veel voldoening...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 11:51
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een vriend..die zijn middenvoetsbeentje heeft gebroken.... En alleen...dus hebben we maar voor zuster gespeeld en huish.hulp!!!
Maar gaf toch ook wel veel voldoening... |
Ja he Zeeland, wat een fijn gevoel is dat he...iemand helpen. En je krijgt er vaak zoveel dankbaarheid voor terug, dat is alles waard toch?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 2 november 2011, 21:01
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Cootje Ja dat kan wel maar niet ieder pinautomaat herkent mn pas hahaha maar het zou wel kunnen maar meestal krijg je niet meer dan 100 euro uit de automaat en dat is wel eens vervelend haha. Sjalom. Martin |
okè, ik kon daar bij iedere bank pinnen dus hag geen last... alleen in de woestijn was het goed zoeken Fijne tijd in Israël!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 23:18
|
|
|
slechtste moment van gisteren was dat mijn oude jack russel is gebeten door een herder en flink ook. diepe kleine wond. schrik alom. vanochtend zag ik dat ze ook een verzakking aan haar buik heeft. wel eet en drinkt ze en vandaag liep ze weer een klein stukje. en heb een kwispelend staartje gezien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 23:33
|
|
|
MOMO697 schreef: | slechtste moment van gisteren was dat mijn oude jack russel is gebeten door een herder en flink ook. diepe kleine wond. schrik alom. vanochtend zag ik dat ze ook een verzakking aan haar buik heeft. wel eet en drinkt ze en vandaag liep ze weer een klein stukje. en heb een kwispelend staartje gezien. |
wat erg zeg, sterkte!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:09
|
|
|
Vandaag naar de dierenarts geweest. Gelukkig niet heeeeeeeel ernstig. anti biotica meegkregen voor Guusje en ze kan er weer ff een tijdje tegen, pffff gelukkig wond was dicht ze is wel flink gekneusd door de aanvaring die bult onder haar buik is dus een flinke bloeduitstorting
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:19
|
|
|
MOMO697 schreef: | Vandaag naar de dierenarts geweest. Gelukkig niet heeeeeeeel ernstig. anti biotica meegkregen voor Guusje en ze kan er weer ff een tijdje tegen, pffff gelukkig wond was dicht ze is wel flink gekneusd door de aanvaring die bult onder haar buik is dus een flinke bloeduitstorting |
Mijn vorige hond had ook een keer een bijtwond opgelopen... En 7 cm grote scheur in haar vacht.... En ik was naar het huis gegaan waar de hond woonde en ik eiste dat zij de operatie moest betalen...
Ja 200 euro koste het haar... en mijn hond... een flinke trauma...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:52
|
|
|
zit een zak chips leeg te eten, zonder er bij na te denken.
wordt weer een week rammeldannen denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 00:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mijn vorige hond had ook een keer een bijtwond opgelopen... En 7 cm grote scheur in haar vacht.... En ik was naar het huis gegaan waar de hond woonde en ik eiste dat zij de operatie moest betalen...
Ja 200 euro koste het haar... en mijn hond... een flinke trauma... |
Tja, in dit geval was het mijn fout. Hekje stond nog open. Andere hond was aangelijnd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 00:11
|
|
|
YELNIN491 schreef: | zit een zak chips leeg te eten, zonder er bij na te denken.
wordt weer een week rammeldannen denk ik |
Een hele week ????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 10:42
|
|
|
MOMO697 schreef: | Een hele week ???????? |
ja zitten veel kilocalorietjes in hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 10:48
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja zitten veel kilocalorietjes in hoor |
Wordt het toch 10 kilometer lopen vanmiddag Stoeltjes kunnen dus in de auto blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 11:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wordt het toch 10 kilometer lopen vanmiddag Stoeltjes kunnen dus in de auto blijven |
zal Chat direkt mailen of tie toch maar die fjorden en wagens meeneemt. 10 kilometer, daar mag ik wel 4 week vakantie voor hebben om van bij te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 11:19
|
|
|
5 is ook goed hoor, das al een uur wandelen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 11:25
|
|
|
MOMO697 schreef: | 5 is ook goed hoor, das al een uur wandelen toch? |
Wat is een uur wandelen, waarheen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 11:44
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Wat is een uur wandelen, waarheen |
5 km wandelen in de mooie natuur bij t Hemelriek vanmiddag, begin en eindpunt bij het paviljoen
gerustgesteld?
|
|
Naar boven |
|
|