Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 17:02
|
|
|
Een presentje (zelfgemaakte stoofperen in een pot) van een leerling i.v.m. De dag van de leraar. Dat was gisteren, maar toen was ik vrij. Dat doet echt goed!
Jammer, dat de werkgever het dan laat afweten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 17:08
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Een presentje (zelfgemaakte stoofperen in een pot) van een leerling i.v.m. De dag van de leraar. Dat was gisteren, maar toen was ik vrij. Dat doet echt goed!
Jammer, dat de werkgever het dan laat afweten. |
Dat is niet alleen leuk maar nog lekker ook(maak je niet snel voor jou alleen he?) Ik wist van het bestaan van deze dag niets af.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 17:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dat is niet alleen leuk maar nog lekker ook(maak je niet snel voor jou alleen he?) Ik wist van het bestaan van deze dag niets af....... |
Inderdaad! Deze dag bestaat al langer, zit ook nog een bonus (bescheiden hoor) aan vast. Andere jaren kregen we gebak van de Oudercommissie, maar dat zat er dit jaar niet in. En toch, maar dat geldt voor allerlei soorten werk, doet zo'n stukje waardering goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 18:54
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Een presentje (zelfgemaakte stoofperen in een pot) van een leerling i.v.m. De dag van de leraar. Dat was gisteren, maar toen was ik vrij. Dat doet echt goed!
Jammer, dat de werkgever het dan laat afweten. |
Aha....en nu weet ik wie je bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 18:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Aha....en nu weet ik wie je bent. |
Ik hoorde ooit iemand zeggen: als de wereld vergaat, zorg dan dat je in zeeland of drenthe bent, daar gebeurt alles 50 jaar later
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:02
|
|
|
Visser is ook wakker geworden Wat een mooi moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:29
|
|
|
Over een week heb ik eindelijk weer vakantie. Nu weet je het vast helemaal zeker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:32
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik hoorde ooit iemand zeggen: als de wereld vergaat, zorg dan dat je in zeeland of drenthe bent, daar gebeurt alles 50 jaar later |
Dat zal dan de reden geweest zijn dat de duitsers in 1945 het eerst zeeland zijn uitgejaagd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Visser is ook wakker geworden Wat een mooi moment |
Moet je nog maar afwachten of dat zo mooi is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:35
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Over een week heb ik eindelijk weer vakantie. Nu weet je het vast helemaal zeker. |
Heeeeeel zeker!. Jullie hadden altijd 3 weken eerder vakantie dan zeeland he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moet je nog maar afwachten of dat zo mooi is. |
Hum ja daar zeg je wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hum ja daar zeg je wat |
Nee hoor....ik praat niet tegen mezelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat zal dan de reden geweest zijn dat de duitsers in 1945 het eerst zeeland zijn uitgejaagd. |
ehm... om exacter te zijn... in 1944 was brabant en t grootste gedeelte van limburg al bevrijd... daarna is in nederland feitelijk weinig gebeurd tot de capitulatie van mei 45 reden hiervoor was vooral dat de waalbrug van nijmegen wel, en de rijnbrug bij arnhem niet veroverd werd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:34
|
|
|
PIETER649 schreef: | ehm... om exacter te zijn... in 1944 was brabant en t grootste gedeelte van limburg al bevrijd... daarna is in nederland feitelijk weinig gebeurd tot de capitulatie van mei 45 reden hiervoor was vooral dat de waalbrug van nijmegen wel, en de rijnbrug bij arnhem niet veroverd werd. |
Aha...zijn we weer bijgeschaafd met een stukje geschiedenis vandaag(of was het aardrijkskunde?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Aha...zijn we weer bijgeschaafd met een stukje geschiedenis vandaag(of was het aardrijkskunde?) |
beiden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Aha...zijn we weer bijgeschaafd met een stukje geschiedenis vandaag(of was het aardrijkskunde?) |
Nee joh, Pieter kan het gewoon niet hebben dat hij onze provincie nog nooit heeft mogen bezichtigen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERNSTJAN522
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:53
|
|
|
...dat er één persoon op de banenmarkt het door had hoe ik in elkaar steek en welke zwakke plekken ik heb... (en dat was niet mijn werkcoach, jammer genoeg)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:20
|
|
|
Dat heeft even geduurd Vissertje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee joh, Pieter kan het gewoon niet hebben dat hij onze provincie nog nooit heeft mogen bezichtigen. |
Lieten ze hem niet binnen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:36
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dat heeft even geduurd Vissertje! |
Kan ik er wat aan doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heeeeeel zeker!. Jullie hadden altijd 3 weken eerder vakantie dan zeeland he? |
Een mooi moment hoop ik, dat je het nu zeker weet. Klopt niet helemaal, dat wij altijd 3 weken eerder vakantie hebben. Afgelopen zomer zaten wij vroeg, het zuiden een week later en het noorden 3 weken later. Maar geeft niet, de Zeeuwen wijken altijd wel iets af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 23:03
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Een mooi moment hoop ik, dat je het nu zeker weet. Klopt niet helemaal, dat wij altijd 3 weken eerder vakantie hebben. Afgelopen zomer zaten wij vroeg, het zuiden een week later en het noorden 3 weken later. Maar geeft niet, de Zeeuwen wijken altijd wel iets af. |
Ja dank je. Ik genoot ervan, ik geniet ervan en hoop dat ik er nog heeeel lang van kan blijven genieten. Dit wijkt toch niet af?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 23:31
|
|
|
Dagelijks heb ik zoveel mooie momenten, iedere dag weer. Als ik er van vandaag eentje moet noemen is dat er iemand langs kwam die thuiszorg voor de kinderen regelde. Vanaf maandagmorgen heb ik thuishulp zodat de kinderen weer thuis kunnen slapen.....heerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 23:33
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Dagelijks heb ik zoveel mooie momenten, iedere dag weer. Als ik er van vandaag eentje moet noemen is dat er iemand langs kwam die thuiszorg voor de kinderen regelde. Vanaf maandagmorgen heb ik thuishulp zodat de kinderen weer thuis kunnen slapen.....heerlijk! |
Meis, wat fijn voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 00:16
|
|
|
Dat ik een kwartier na middernacht....nog een berichtje krijg...op een moment dat ik hetzelf niet makkelijk heb.... Dat je toch weer het gevoel mag hebben....er zijn nog lieve mensen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 11:57
|
|
|
Héérlijk naar buiten zo, het is nog mooi weer hier ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 14:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik hoorde ooit iemand zeggen: als de wereld vergaat, zorg dan dat je in zeeland of drenthe bent, daar gebeurt alles 50 jaar later |
En dan te bedenken dat ik nu al vind dat ik, als drent, in het einde van de eindtijd leef ... is het bij jou al 23.59:58 zeker ??
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 7 oktober 2011, 14:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 16:39
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Dagelijks heb ik zoveel mooie momenten, iedere dag weer. Als ik er van vandaag eentje moet noemen is dat er iemand langs kwam die thuiszorg voor de kinderen regelde. Vanaf maandagmorgen heb ik thuishulp zodat de kinderen weer thuis kunnen slapen.....heerlijk! |
Fijn Jolan datje die weer lekker bij je kan hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 16:41
|
|
|
Vraag voor VISSER!!!!!!! Ene man uut Hoeven je weet wel die verliefde die effe van cm af is (denk dat tie dat niet lang vol houd want hij is veel te nieuwsgierig) Wil graag wat aan je vragen dus hij vraagt of je ff op hyves zijn vragen wilt beantwoorden Wat een mooi moment een man die super nieuwsgierig is en zijn vriendin de schuld geeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 16:42
|
|
|
Net toen ik naar huis reed, zag ik een prachtige regenboog. Het leek, alsof ik er onderdoor reed.
Al is het weer verder niet geweldig, ik heb wel lekker weekend.
|
|
Naar boven |
|
|