Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 07:27
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, wat moet ik anders zeggen? Of eruit opmaken?
Dat jij heerlijk op je 45ste! naar schaars geklede meiden loopt te kijken.
Ja, en dat is tegenwoordig heel normaal, men moedigt het zelf aan: 'lekker van genieten joh'.
Alsof je door een mooi park loopt ofzo...
Ik zelf vind deze opmerking al niet passen bij iemand die regelmatig wel laat merken dat ie wel normen en waarden heeft.
En dit is gewoon mijn mening, en nee, niét omdat ik zelf ook al 41 ben.
Als ik zelf nog 18 was zou ík ook niet zeggen lekker van genieten joh.
Dan zou ik, als man es ff lekker me mond houden en denken wat God daar nu van vind náv Mat 5. Begerig kijken=overspel plegen.
En wáárom Jezus dat zei in de Bergrede.
O, maar dan ben ik een ouderwetse trut zeker?
Dan maar.
Ik wil niet cynisch doen, ík zit er iig niet op te wachten om steeds te horen van zogenaamde christelijke mannen wat er allemaal aan vrouwelijk schoon rondloopt.
Niet op me 18de en niet op me 40ste, en ook niet op me 60ste.
En waarom niet? Er zit geen respect in.
Als je een vrouw zou hebben en je zou haar de hemel in prijzen en men zou zeggen geniet ervan etc,. dát zou iets heel anders zijn.
Dit begrijpt men, of niet, ik ga er iig niet over in discussie, ik heb me punt gemaakt, en als je verder wilt gaan met je gedrag, ga je gang. |
Nou, dat is nogal een statement die je hier maakt. In wat Bappi schrijft hoor ik niet dat ie zich aan schaars geklede meiden loopt te vergapen maar hier op zijn manier mee omgaat (en wellicht ook strijdt) en juist niet hier zich door mee laat slepen. Voor de rest denk ik dat het een heel normaal gegeven is dat bepaalde prikkels in de omgeving nu eenmaal zo werken, juist op het visueel ingestelde in de mannelijke mens en daar is neutraal gezien niets mis mee, blijkbaar heeft de schepper dit nu eenmaal zo bedoelt. Het is alleen hoe je er mee omgaat. En ik hoor ook wel wat humor in zijn opmerking.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 20 juni 2013, 07:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 09:07
|
|
|
Kijken mag, het is inderdaad de manier hoe je er mee omgaat, de manier waarop......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 10:37
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, wat moet ik anders zeggen? Of eruit opmaken? |
Shanita, Bappi's post was juist integer bedoeld. Hij geeft eerlijk aan hoe hij er in staat en hij is lang de enige niet.
SHANITA130 schreef: | Ik wil niet cynisch doen, ík zit er iig niet op te wachten om steeds te horen van zogenaamde christelijke mannen wat er allemaal aan vrouwelijk schoon rondloopt.
Niet op me 18de en niet op me 40ste, en ook niet op me 60ste.
En waarom niet? Er zit geen respect in.
Dit begrijpt men, of niet, ik ga er iig niet over in discussie, ik heb me punt gemaakt, en als je verder wilt gaan met je gedrag, ga je gang. |
Je doet wel cynisch. Het is vervelend dat je zelf onprettige ervaringen hiermee hebt, maar daar kan Bappi niets aan doen. Hij wenst de dames zelfs sterkte hier, omdat hij er zich van bewust is dat ze kwetsbaar zijn. Daarin komt hij juist heel respectvol over.
Er worden hier niet steeds reacties geplaatst wat er allemaal aan vrouwelijk schoon rondloopt. Dit is onzin. En de opmerking zogenaamd christelijke mannen is ronduit beledigend.
Het gaat er niet om dat je je punt moet maken. Ga met elkaar in gesprek over dit soort dingen. En laat het anders liggen als het voor jou gevoelig ligt. Er zijn genoeg andere dingen waar je op kunt reageren als je wilt. Blijf alleen wel respectvol reageren. Dat mag je van anderen ook verwachten.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 20 juni 2013, 10:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 11:09
|
|
|
zucht ... eerst een hoop onzin gelezen hier bah waarom elkaar niet gewoon respecteren en laten leven.
De een is vroom de ander cynisch en ik ben gewoon ik zei de gek
leef je eigen leven zoals jij denkt dat God dat van jou verlangt want alleen jijzelf moet je verantwoorden en niemand anders
back on topic ik ga de was verder doen en daarna naar therapie weer joepieee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:42
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | zucht ... eerst een hoop onzin gelezen hier bah waarom elkaar niet gewoon respecteren en laten leven.
De een is vroom de ander cynisch en ik ben gewoon ik zei de gek
leef je eigen leven zoals jij denkt dat God dat van jou verlangt want alleen jijzelf moet je verantwoorden en niemand anders
back on topic ik ga de was verder doen en daarna naar therapie weer joepieee |
ben ook met de was bezig... dacht in d e tuin, word ik bruin, ben maar binnen verder gegaan, komt regen lijkt het wel, en wil echt bruin worden... grommmm doe nog wel effe als of ik uit rusland kom of zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:59
|
|
|
PETRA373 schreef: | ben ook met de was bezig... dacht in d e tuin, word ik bruin, ben maar binnen verder gegaan, komt regen lijkt het wel, en wil echt bruin worden... grommmm doe nog wel effe als of ik uit rusland kom of zo |
Hier schijnt de zon vol op tis echt warm pfff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 13:36
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Hier schijnt de zon vol op tis echt warm pfff |
De zon is matig, maar de benauwdheid is XXL!!!!!
Als ik dat wil...doe ik niks meer...(dus doe ik dat)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 13:53
|
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 04:49 Reageer met quote Bewerk dit bericht
BAPPI605 schreef: Iedereen gaat naar buiten; ik heb de koelte van een bioscoopzaal gezocht... heerlijk koel! daarna in de stad rond''gelopen''. Het zijn moeilijke dagen voor de vrome, Christelijke, hetero man Geschokte, onthutste smiley Lachende smiley
SHANITA130 schreef: | Je zal het goed bedoelen,
door de posting van Jol ben ik ff gaan denken.
Goed dan, je manier waarmee je er mee omgaat (en wellicht ook strijdt) en juist niet hier zich door mee laat slepen.
Het was iig van mijn kant niet cynisch bedoelt, maar verontwaardiging.
En dat heeft niet met een of ander te maken ik en ik ken zoveel andere vrouwen die gewoon niet meer normaal, met leuke kleding aan over straat konden en kunnen, en dat is heel erg naar, vandaar mijn reactie.
En dan kan een opmerking, van welke man dan ook, wat ik niet verwacht op een christelijk fora, even verkeerd vallen, wat het ook deed.
Vooral door je kwijlende smiley...
Ik heb zelfs mail gehad van dames hier die het ook zo opvatte als ik, en ja sommige vrouwen hebben daar nu eenmaal meer last van dan andere. |
Hier...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 20 juni 2013, 14:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 14:01
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Shanita, Bappi's post was juist integer bedoeld. Hij geeft eerlijk aan hoe hij er in staat en hij is lang de enige niet.
Je doet wel cynisch. Het is vervelend dat je zelf onprettige ervaringen hiermee hebt, maar daar kan Bappi niets aan doen. Hij wenst de dames zelfs sterkte hier, omdat hij er zich van bewust is dat ze kwetsbaar zijn. Daarin komt hij juist heel respectvol over. Er worden hier niet steeds reacties geplaatst wat er allemaal aan vrouwelijk schoon rondloopt. Dit is onzin. En de opmerking zogenaamd christelijke mannen is ronduit beledigend.
Het gaat er niet om dat je je punt moet maken. Ga met elkaar in gesprek over dit soort dingen. En laat het anders liggen als het voor jou gevoelig ligt. Er zijn genoeg andere dingen waar je op kunt reageren als je wilt. Blijf alleen wel respectvol reageren. Dat mag je van anderen ook verwachten. |
Waar staat dat Bappie de dames Sterkte wenst? Dat was KLUS, en KLUS en ik waren er al uit, en dit heeft niet met verleden te maken, dit heb ik gewoon als volwassen vrouw me hele leven al last van en ben lang niet de enige, was verontwaardiging, geen cynisme. En de opmerking 'zogenaamde christelijk mannen' was hierdoor: Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 19:21 Reageer met quote Iedereen gaat naar buiten; ik heb de koelte van een bioscoopzaal gezocht... heerlijk koel! daarna in de stad rond''gelopen''. Clown smiley Knipoog smiley Lachende smiley Kwijlende smiley Het zijn moeilijke dagen voor de vrome, Christelijke, hetero man Geschokte, onthutste smiley Lachende smiley
Anders had ik dat helemaal niet eens vanuit mezelf opgeschreven of zelfs bedacht
Je wordt echt lasiggevallen op straat, als je er leuk uitziet, en ja sommigen hebben daar nu eenmaal veel meer last(van gehad?) dan anderen.
En dan zeiden sommigen andere vrouwen ja dan moet je er zo niet bijlopen, nee, ik wil respect en met die hitte er wel zo bijlopen.
En ik krijg nu mail van vrouwen die er ook zo over denken, en het hier niet neer durven te zetten.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 20 juni 2013, 14:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 15:05
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Waar staat dat Bappie de dames Sterkte wenst? Dat was KLUS, en KLUS en ik waren er al uit |
Excuses. Was ik even de Klu(t)s kwijt
SHANITA130 schreef: | en dit heeft niet met verleden te maken, dit heb ik gewoon als volwassen vrouw me hele leven al last van en ben lang niet de enige, [u]was verontwaardiging, geen cynisme. |
Ook al ben je oprecht verontwaardigd, dan nog is het de toon die de muziek maakt. Het was gewoon een losse - en eerlijke - opmerking van Bappi en verder bedoelde hij er niets mee. Maak het niet erger dan het is.
We weten nu jouw standpunt en het lijkt me beter dat je nu weer on-topic gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BAPPI605
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 15:39
|
|
|
Nou nou... wat een ophef over mijn (onschuldige) opmerking! Ik dacht even een humoristische draai te geven aan wat mijn ervaren, Ggristelijk oog allemaal te zien kreeg, maar blijkt dat ik als een vieze man met een lange regenjas wordt gezien ok, ik hou mijn mond wel voortaan!
ps: dat laatste was ook een grapje... voor het geval dat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 15:47
|
|
|
ha ha , de redactie heeft dus ook humor
maar om ontopic te gaan, ben niet vooruit te brandden vandaag, beetje benauwd en nu onweert het.... fijn... zolang het niet te hard gaat. warom lopen mensen met paraplu,s met ijzeren pin op straat met onweer??? Ik persoonlijk vind dat eng.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 16:51
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Nou nou... wat een ophef over mijn (onschuldige) opmerking! Ik dacht even een humoristische draai te geven aan wat mijn ervaren, Ggristelijk oog allemaal te zien kreeg, maar blijkt dat ik als een vieze man met een lange regenjas wordt gezien ok, ik hou mijn mond wel voortaan!
ps: dat laatste was ook een grapje... voor het geval dat! |
Hahaha, ik begreep je wel hoor, niks menselijks is ons vreemd dus ook gevoelens en alles wat daarbij hoort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 21:51
|
|
|
Vitrage in de was gedaan, heerlijk gebroken wit weer , ipv gelig
Dus, er wordt hier niet meer gerookt, als het balkon deur niet wijd openstaat...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 17:43
|
|
|
Boodschappen gedaan, gegeten, eventjes geslapen, geïnternet, en zo nog even een klein schoonheidsslaapje doen, en vanavond/vannacht weer mooie klassiekers kijken.
Ja, en ik moet de afwas nog doen/hebben gedaan vóór ik wegga, ja dat moet van mezelf. Ik ben zo iemand die elke keer een nieuw kopje/glas, bordje etc. pakt, zeggen ze, dus ja, dat loopt hier snel op in Huize S., de afwas. De reden dat ik elke keer een nieuw kopje neem enzo; ben bang voor bacteriën, vandaar. Ik denk zelf dat ik een punt heb.
Iig, eerst een dutje, dan afwassen dan even opknappen, en kijken of mijn ex al wakker is, ja, die ging om half 7 slapen, ja en dan nog alleen omdat ik toen naar beneden kwam, ik ging namelijk al/pas om 2 uur naar bed ofzo.
Ja, vakantie he? Vakantie in eigen dorp
Dus, tot later, fijne avond, met voor de filmliefhebbers, veel kijkplezier
NB: Wat staat dat gezellig he, zo wat plantjes met bloemetjes op je balkon?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 17:49
|
|
|
Leuk Shanita plantjes en bloemetjes op je balkon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 18:04
|
|
|
PETRA373 schreef: | Leuk Shanita plantjes en bloemetjes op je balkon |
Ja, ik had eerst me hele balkon opgeruimt, schoongemaakt, en toen plantjes gaan kopen
En nu ook, af en toe, als ik een leuke zie, in de bloemenwinkel, of bij de supermarkt, als ik er toch langs loop zeg maar, neem ik er weer eentje mee
En me vitrage gewassen, weer mooi gebroken wit hoe het hoorde , ipv gelig ...
Ja, en zo doe ik elke dag iets, ja afgesproken met me mantelzorger en me hulpverlener.
Zodat me huis binnen no time, weer op een huis lijkt, maar dan: "hoe ík het wil", en niet hoe anderen zeggen dat het 'hoort'.
Bedankt voor je reactie, doet me goed!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 22:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 18:34
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Boodschappen gedaan, gegeten, eventjes geslapen, geïnternet, en zo nog even een klein schoonheidsslaapje doen, en vanavond/vannacht weer mooie klassiekers kijken.
Ja, en ik moet de afwas nog doen/hebben gedaan vóór ik wegga, ja dat moet van mezelf. Ik ben zo iemand die elke keer een nieuw kopje/glas, bordje etc. pakt, zeggen ze, dus ja, dat loopt hier snel op in Huize S., de afwas. De reden dat ik elke keer een nieuw kopje neem enzo; ben bang voor bacteriën, vandaar. Ik denk zelf dat ik een punt heb.
Iig, eerst een dutje, dan afwassen dan even opknappen, en kijken of mijn ex al wakker is, ja, die ging om half 7 slapen, ja en dan nog alleen omdat ik toen naar beneden kwam, ik ging namelijk al/pas om 2 uur naar bed ofzo.
Ja, vakantie he? Vakantie in eigen dorp
Dus, tot later, fijne avond, met voor de filmliefhebbers, veel kijkplezier
NB: Wat staat dat gezellig he, zo wat plantjes met bloemetjes op je balkon?
|
Hoi Shanita,
Je zegt dat je telkens een schoon kopje pakt i.v.m. bacteriën, maar heb je dat alleen met kopjes? Want ik denk b.v. aan de deurklink, daar zitten vast ook veel bacteriën aan. Ook op het aanrecht en toilet enz.
Wens je een leuke vakantie in eigen dorp met fleurige bloemetjes op je balkon en niet te vergeten schone frisse vitrage
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 19:42
|
|
|
JANE410 schreef: | Hoi Shanita,
Je zegt dat je telkens een schoon kopje pakt i.v.m. bacteriën, maar heb je dat alleen met kopjes? Want ik denk b.v. aan de deurklink, daar zitten vast ook veel bacteriën aan. Ook op het aanrecht en toilet enz.
Wens je een leuke vakantie in eigen dorp met fleurige bloemetjes op je balkon en niet te vergeten schone frisse vitrage |
Ja, ook. Niet me eigen deurklinken of van bekenden, wel in de bus, en trein, lift, etc. Als ik bijvoorbeeld dan op een knop druk doe ik dat met me sleutel, als ik zo'n ijzeren stang beet moet pakken oid in de tram, trein, doe ik dat het liefst als het even kan, met me jas, die ik dan even een stukje over me arm trek, dat soort dingen ja.
Ja, en als ik, onvermijdelijk wel dingen aan moet raken, ja, méteen me handen wassen thuis, wat ik sowieso al doe.
Geen smetvrees, dat niet, gewoon, ik weet het een en ander van bacteriën, en ja, gezond verstand denk ik.
Het was ook nooit vies in me huis, alleen erg rommelig, overal lag wat, kleding tussen boeken, en papieren, bijvoorbeeld. Wasrekjes die weken stonden met was eraan, omdat ik dat niet op me balkon wil doen. En geen zin had er het eraf te halen dat soort dingen.
Máár, zodra ik iets uitrek, meteen in de wasmand, dingen meteen in de prullenbak, ja dat wel natuurlijk, dus was heel erg rommelig, maar júist niet smerig. Ja, want als ik alles opruim, ja ik laat alles achter me liggen, je ziet een heel spoor, daar me jas, daar me tas, daar me schoenen, etc. En ja, niets terugleggen, dan ziet het er na een week weer uit alsof een bom is ontploft.
Was niet altijd zo hoor. en ben mezelf weer zo aan het conditioneren dat ik wel weer alles meteen opruim, en dat lukt aardig.
Want ja, als alles is opgeruimd en je weet precies waar alles ligt hoef je nooit te zoeken; is het halve werk;)
Ik was ook tijden heel erg netjes, maar ja dit en dat, en ja, dan val ik weer terug in alles laten liggen en ja als je dat een half jaar doet, ben je echt niet ff in een paar uur klaar.
ps: Ja, en ik kook alleen als een vriend komt en die wast af ;), en ja voor hem ruimde ik dan alles wel op(lees: flikkerde alles in de slaapkamer, en dan deur dicht), en dan sliepen we op matras in huiskamer ;)
Maar ja, nu ben ik dus al een tijdje bezig met project: het hele huis in zijn geheel opruimen en eventueel reinigen. Wat ik nodig vind, ramen niet zo belangrijk, vitrage weer wel, etc. In die volgorde, dit was een voorbeeld.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 19:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 20:23
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, ik had eerst me hele balkon opgeruimt, schoongemaakt, en toen plantjes gaan kopen
En nu ook, af en toe, als ik een leuke zie, in de bloemenwinkel, of bij de supermarkt, als ik er toch langs loop zeg maar, neem ik er weer eentje mee
En me vitrage gewassen, weer mooi gebroken wilt hoe het hoorde , ipv gelig ...
Ja, en zo doe ik elke dat iets, ja afgesproken met me mantelzorger en me hulpverlener.
Zodat me huis binnen no time, weer op een huis lijkt, maar dan: "hoe ík het wil", en niet hoe anderen zeggen dat het 'hoort'.
Bedankt voor je reactie, doet me goed! |
Klinkt goed, beetje voor beetje, leuk huisje maken voor jou geloof me je voelt je veel fijner als je huisje beetje leuk is. en dan een huisje na jouw smaak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 21:12
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, ook. Niet me eigen deurklinken of van bekenden, wel in de bus, en trein, lift, etc. Als ik bijvoorbeeld dan op een knop druk doe ik dat met me sleutel, als ik zo'n ijzeren stang beet moet pakken oid in de tram, trein, doe ik dat het liefst als het even kan, met me jas, die ik dan even een stukje over me arm trek, dat soort dingen ja.
Ja, en als ik, onvermijdelijk wel dingen aan moet raken, ja, méteen me handen wassen thuis, wat ik sowieso al doe.
Geen smetvrees, dat niet, gewoon, ik weet het een en ander van bacteriën, en ja, gezond verstand denk ik.
Het was ook nooit vies in me huis, alleen erg rommelig, overal lag wat, kleding tussen boeken, en papieren, bijvoorbeeld. Wasrekjes die weken stonden met was eraan, omdat ik dat niet op me balkon wil doen. En geen zin had er het eraf te halen dat soort dingen.
Máár, zodra ik iets uitrek, meteen in de wasmand, dingen meteen in de prullenbak, ja dat wel natuurlijk, dus was heel erg rommelig, maar júist niet smerig. Ja, want als ik alles opruim, ja ik laat alles achter me liggen, je ziet een heel spoor, daar me jas, daar me tas, daar me schoenen, etc. En ja, niets terugleggen, dan ziet het er na een week weer uit alsof een bom is ontploft.
Was niet altijd zo hoor. en ben mezelf weer zo aan het conditioneren dat ik wel weer alles meteen opruim, en dat lukt aardig.
Want ja, als alles is opgeruimd en je weet precies waar alles ligt hoef je nooit te zoeken; is het halve werk;)
Ik was ook tijden heel erg netjes, maar ja dit en dat, en ja, dan val ik weer terug in alles laten liggen en ja als je dat een half jaar doet, ben je echt niet ff in een paar uur klaar.
ps: Ja, en ik kook alleen als een vriend komt en die wast af ;), en ja voor hem ruimde ik dan alles wel op(lees: flikkerde alles in de slaapkamer, en dan deur dicht), en dan sliepen we op matras in huiskamer ;)
Maar ja, nu ben ik dus al een tijdje bezig met project: het hele huis in zijn geheel opruimen en eventueel reinigen. Wat ik nodig vind, ramen niet zo belangrijk, vitrage weer wel, etc. In die volgorde, dit was een voorbeeld. |
Oh gelukkig geen smetvrees, daar kan ik me niets bij voorstellen, die beginnen telkens opnieuw dezelfde dingen te poetsen. Een dagtaak hebben zij eraan en kapotte handen van al die zeep. Maar heel afschuwelijk voor deze mensen.
Ikzelf hou wel van een schoon huis, maar vindt het schoonmaken steeds minder leuk worden. Ik kan zelf niet tegen rommel, dus ik ben altijd aan het opruimen, dan kan je alles weer snel terugvinden.
Wel fijn dat je het schoon wilt hebben en rommel nou ja, dat is toch minder erg.
Maar die afwas die je in de slaapkamer flikkerde en daarna lekker slapen op de matras, was dat vroeger? of nu nog.
Maar zoals je zegt ben je nu bezig met project om het schoon en opgeruimd te hebben Veel succes en af en toe jezelf verwennen met een bos bloemen op tafel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:00
|
|
|
Ik was er zelf niet...dochter wel en die heeft de dag van haar leven gehad... Ze heeft een hand gekregen van Maxima...tsja...dat is natuurlijk niet iets wat je dagelijks overkomt... Ze is erg begaan met het koningshuis...en was dit het neusje van de zalm!!!
Overigens het meisje met het groene jurkje wat in Zierikzee achter Maxima en Willem liep...is mijn nichtje. Ze is kinderburgemeester van Zierikzee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:15
|
|
|
JANE410 schreef: | Oh gelukkig geen smetvrees, daar kan ik me niets bij voorstellen, die beginnen telkens opnieuw dezelfde dingen te poetsen. Een dagtaak hebben zij eraan en kapotte handen van al die zeep. Maar heel afschuwelijk voor deze mensen.
Ikzelf hou wel van een schoon huis, maar vindt het schoonmaken steeds minder leuk worden. Ik kan zelf niet tegen rommel, dus ik ben altijd aan het opruimen, dan kan je alles weer snel terugvinden.
Wel fijn dat je het schoon wilt hebben en rommel nou ja, dat is toch minder erg.
Maar die afwas die je in de slaapkamer flikkerde en daarna lekker slapen op de matras, was dat vroeger? of nu nog.
Maar zoals je zegt ben je nu bezig met project om het schoon en opgeruimd te hebben Veel succes en af en toe jezelf verwennen met een bos bloemen op tafel |
Haha, ik gooide geen vuile afwas in de slaapKamer, nee ik waste natuurlijk wel af, keuken, toilet douche etc., brandschoon.
Nee, stapels boeken die ik aan het lezen was, bergen schone kleding, als ik ze van de wasrekken haalde, had nooit geen zin om op te vouwen, en zo'n berg schone was gooide ik dan op me bed, had dan geen tijd meer uit te zoeken op te bergen.
En snel boeken, dvd's, papieren die overal verspreid lagen snel allemaal op me bed legde, want ik had dan geen tijd meer alles netjes op te bergen, dus snel alle spullen in de slaapkamer, en ik het 2 kamers. dan haalde ik het matras eerst weg en die maakte ik op in me huiskamer.
Haha, nee, zó erg was het niet, dat ik vuile vaat in me slaapkamer gooiDe, Haha
ps: ik heb geleerd op therapie wb schoonmaken: alleen doen wat jij nodig vindt, niet meer, dus als ik me ramen een keer in het half jaar es doe, en de buren elke week, ja, dan moet kunnen, die dingen zeg maar.
Ja, dat je je sanitair elke week doet is wel weer logisch natuurlijk.
Maar er zijn dingen die hoeven nu eenmaal niet zo vaak da's overbodig. Je hoeft niet, zonder huisdieren 2 keer elke dag te stofzuigen, kan ook een keer in de week, of 10 dagen, zoiets, zulke dingen.
Anders kan iemand geobsedeerd raken, huishouden is noodzaak en bijzaak, dus alleen wat jíj nodig vind en dat kan verschillen per persoon.
En ik deed weer veels te weinig dan ik wou een tijd omdat ik me niet goed voelde, en nu ik me beter voel, ga ik stukkie bij beetje hier de zooi opruimen en schoonmaken en opbergen netjes, snappie?
Ik moet elke dag wat doen, als me huis netjes is zet ik wel een foto's op me profiel
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 23:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNS104
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:27
|
|
|
Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:34
|
|
|
HANNS104 schreef: | Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg. |
Wat verdrietig....Sterkte!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:43
|
|
|
HANNS104 schreef: | Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg. |
Sterkte Hans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:45
|
|
|
Gecondoleerd met dit verlies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:26
|
|
|
Van harte gecondoleerd en sterkte de komende tijd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:38
|
|
|
heel veel sterkte hans, gods armen dicht om je heen niet heen gegaan , maar voorgegaan he.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|