Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 16:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Had je beter morgen de boodschappen kunnen doen. Dan geven ze me toch een mooi weer af in Zeeland. |
Jawel...t''was mooi weer maar ja die boodschappen moest ik echt gisteren al hebben...Of doe jij meestal de boodschappen die je vandaag nodig hebt...morgen??? Uiteraard kan en mag dat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 18:09
|
|
|
Ik was bij de dokter, en zij testte mn voeten. Ik moest mn ogen dicht doen, en ze liet een stemvork trillen op mn voet. Ik voelde helemaal niks. Sterker nog, mn voeten waren koud, en ik kwam er achter doordat ik dat met mn hand voelde. Vreemd dat zo het gevoel uit de voeten verdwijnen kan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 18:41
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik was bij de dokter, en zij testte mn voeten. Ik moest mn ogen dicht doen, en ze liet een stemvork trillen op mn voet. Ik voelde helemaal niks. Sterker nog, mn voeten waren koud, en ik kwam er achter doordat ik dat met mn hand voelde. Vreemd dat zo het gevoel uit de voeten verdwijnen kan. |
Wat erg..en als je loopt? hoe loop je dan als je voeten gevoelloos zijn? Voel je zelfs geen pijn? Hoe kan dat dan? En belangrijker....kun je het gevoel weerkrijgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 18:44
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Wat erg..en als je loopt? hoe loop je dan als je voeten gevoelloos zijn? Voel je zelfs geen pijn? Hoe kan dat dan? En belangrijker....kun je het gevoel weerkrijgen? | Je hebt het idee dat je op watten loopt. En het gevoel komt niet meer terug. Komt omdat ik waarschijnlijk jaren lang suikerziekte heb gehad zonder dat ik het wist....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 18:50
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je hebt het idee dat je op watten loopt. En het gevoel komt niet meer terug. Komt omdat ik waarschijnlijk jaren lang suikerziekte heb gehad zonder dat ik het wist.... |
Vreselijk..en heb je aangepaste schoenen daarvoor? je kunt zo toch ook je voeten beschadigen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 18:51
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je hebt het idee dat je op watten loopt. En het gevoel komt niet meer terug. Komt omdat ik waarschijnlijk jaren lang suikerziekte heb gehad zonder dat ik het wist.... |
En heb je die ondertussen onder controle?? En idd aangepaste schoenen en je voeten vaak controleren zeeeeeeeeeeer belangrijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 18:53
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Vreselijk..en heb je aangepaste schoenen daarvoor? je kunt zo toch ook je voeten beschadigen? | Ik moet alleen zorgen dat mn schoenen niet knellen. En behandeling van een pedicure...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 19:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jawel...t''was mooi weer maar ja die boodschappen moest ik echt gisteren al hebben...Of doe jij meestal de boodschappen die je vandaag nodig hebt...morgen??? Uiteraard kan en mag dat... |
Dat gebeurt inderdaad nog al eens. Kom ik thuis , kom ik erachter dat ik wat vergeten ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 20:55
|
|
|
oeps dat is minder! Sterkte en Wees zuinig op je voeten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 22:29
|
|
|
sterkte Chat!!! pas goed op jezelf, misschien moet je toch maar die fjorden inschakelen 5 november
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 22:56
|
|
|
Wat vervelend Chat! Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 08:09
|
|
|
na een drukke dag om 1 uur s nachts eindelijk in je bed kunnen vallen, en de volgende morgen om 8 uur een monteur voor de kachel op de stoep hebben Twee bekers koffie op inmiddels, maar t helpt niet om wakker te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 10:42
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | na een drukke dag om 1 uur s nachts eindelijk in je bed kunnen vallen, en de volgende morgen om 8 uur een monteur voor de kachel op de stoep hebben Twee bekers koffie op inmiddels, maar t helpt niet om wakker te worden |
Vanmiddag even lekker een tukkie gaan doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 11:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanmiddag even lekker een tukkie gaan doen |
Geen tijd voor, en vanavond weer laat thuis. Dus morgen ga ik zoooo vroeg mn bed in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 12:29
|
|
|
de tweede dag op rij verschrikkelijke spierpijn in mijn schouder...autorijden is zo een stuk lastiger geworden hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:17
|
|
|
TINK100 schreef: | de tweede dag op rij verschrikkelijke spierpijn in mijn schouder...autorijden is zo een stuk lastiger geworden hoor |
Heeft je auto geen stuurbekrachtiging? En beterschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:19
|
|
|
TINK100 schreef: | de tweede dag op rij verschrikkelijke spierpijn in mijn schouder...autorijden is zo een stuk lastiger geworden hoor |
Sterkte ermee Tink
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:21
|
|
|
Met een barstende koppijn van het werk komen, waar is toch al het personeel altijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:30
|
|
|
Vandaag de halve wereld afgereden om sheqals te vinden maar na 4 uur rondrijden er toch aangekomen want ik ga volgende week weer naar Israèl want het blijft verslavent werken . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 23:13
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Vandaag de halve wereld afgereden om sheqals te vinden maar na 4 uur rondrijden er toch aangekomen want ik ga volgende week weer naar Israèl want het blijft verslavent werken . Sjalom. Martin |
Een prachtig land Martin! Fijne tijd gewenst!
Maarre... sjekels kun je daar toch gewoon pinnen? veel goedkoper?
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 27 oktober 2011, 23:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:05
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Vandaag de halve wereld afgereden om sheqals te vinden maar na 4 uur rondrijden er toch aangekomen want ik ga volgende week weer naar Israèl want het blijft verslavent werken . Sjalom. Martin |
De halve wereld ?? wat voor snelle bolide heb je dan ...
Zeker een aston Martin DB 9 ...
http://www.astonmartin.com/cars/db9-coupe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:08
|
|
|
Whow Martin, ik benniejaloers, een klein beetje maar. Maar joh, geniet ervan hoor, het is nu heerlijk daar! Ik wens je een hele fijne vakantie toe enneh....sjaloom! (die tekst hangt boven mijn voordeur, en daaronder de mesousa)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 16:46
|
|
|
Martin.... alvast hele fijne vakantie toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Martin.... alvast hele fijne vakantie toegewenst |
ook vanuit het mooiste land ter wereld een leuke vacantie gewenst!!
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op vrijdag 28 oktober 2011, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:21
|
|
|
PIETER649 schreef: | ook vanuit het mooiste land ter wereld een leuke vacantie gewenst!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:18
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Een prachtig land Martin! Fijne tijd gewenst!
Maarre... sjekels kun je daar toch gewoon pinnen? veel goedkoper? |
Hallo Cootje Klopt helemaal wat je zegt alleen kan ik daar niet meer dan 500 sjekels pinnen en dan praten we over 100 euro en daar doe je niet veel mee want ik ga nu weer voor de derde keer het blijft trekken . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:19
|
|
|
Hallo Cross
Als dat zou kunnen dan hoefde ik niet met een heel goedkope vlucht haha maar ik neem hem wel aan als je hem mij toebedeelt. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:22
|
|
|
MARRY942 schreef: | Whow Martin, ik benniejaloers, een klein beetje maar. Maar joh, geniet ervan hoor, het is nu heerlijk daar! Ik wens je een hele fijne vakantie toe enneh....sjaloom! (die tekst hangt boven mijn voordeur, en daaronder de mesousa) |
Hallo Marry
Je hoeft niet jaloers te zijn want de vlucht is goedkoper als dat je een langweekeind hier in nederland neemt. En ik zal zeker weer genieten in het land van onze HEER en de stad Jeruzalem. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Martin.... alvast hele fijne vakantie toegewenst |
Hallo isser. Hartelijk dank en ik ga er ook van uit dat het weer fantastisch word ik heb weer een gids net als vorig jaar waar ik heel blij mee ben want hij weet het goed te verwoorden. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:28
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo isser. Hartelijk dank en ik ga er ook van uit dat het weer fantastisch word ik heb weer een gids net als vorig jaar waar ik heel blij mee ben want hij weet het goed te verwoorden. Sjalom. Martin |
Waar ga je heen in Israel Martin? In ieder geval een fijne vakantie gewenst....
|
|
Naar boven |
|
|