Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:34
|
|
|
Ik vond het een heel zware middag. Allereerst heb ik me zitten opvreten waarom Ajax zo slecht speelde, en daarna heb ik anderhalf uur in spanning gezeten om te kijken of Groningen kon standhouden tegen Twente. Toen deze wedstrijd afgelopen was, was ik uitgeput, mensen wat kost het kijken naar voetbal een energie.....de asbak was overvol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vond het een heel zware middag. Allereerst heb ik me zitten opvreten waarom Ajax zo slecht speelde, en daarna heb ik anderhalf uur in spanning gezeten om te kijken of Groningen kon standhouden tegen Twente. Toen deze wedstrijd afgelopen was, was ik uitgeput, mensen wat kost het kijken naar voetbal een energie.....de asbak was overvol. |
Als jij nou es mee ging voetballen ipv kijken en je irriteren. Goed voor je conditie, je doet er energie van op,scheelt een hoop roken en dus een hoop centjes en wie weet spelen ze dan wat beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:47
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vond het een heel zware middag. Allereerst heb ik me zitten opvreten waarom Ajax zo slecht speelde, en daarna heb ik anderhalf uur in spanning gezeten om te kijken of Groningen kon standhouden tegen Twente. Toen deze wedstrijd afgelopen was, was ik uitgeput, mensen wat kost het kijken naar voetbal een energie.....de asbak was overvol. |
het leven valt niet mee Chatuliem.... Wie heeft nu gewonnen? Dat vermeldt je er nu net niet bij......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 19:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | het leven valt niet mee Chatuliem.... Wie heeft nu gewonnen? Dat vermeldt je er nu net niet bij...... |
NOS teletekst pagina 818
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 19:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | het leven valt niet mee Chatuliem.... Wie heeft nu gewonnen? Dat vermeldt je er nu net niet bij...... | Ajax Feyenoord 1-1, Groningen Twente 1-1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ajax Feyenoord 1-1, Groningen Twente 1-1 |
Wat saai zeg, dat is jammer van je tijd. Had je beter een wandeling kunnen maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:45
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Wat saai zeg, dat is jammer van je tijd. Had je beter een wandeling kunnen maken! | Tja, ik had wel een uitnodiging van je verwacht hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tja, ik had wel een uitnodiging van je verwacht hoor. |
Had je dan de voetbal laten schieten Chatuliem?????? Tja, de Veluwe is nu eenmaal onweerstaanbaar he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Had je dan de voetbal laten schieten Chatuliem?????? Tja, de Veluwe is nu eenmaal onweerstaanbaar he? |
Daar geloof ik eigenlijk niks van!
Mijn slechtste moment; ineens dringt tot me door, dat mijn vakantie er echt op zit. 'k Ga me maar eens opladen voor de komende 9 weken.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zondag 23 oktober 2011, 21:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:22
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Daar geloof ik eigenlijk niks van!
Mijn slechtste moment; ineens dringt tot me door, dat mijn vakantie er echt op zit. 'k Ga me maar eens opladen voor de komende 9 weken. |
Pfffft, ik heb niet zo vaak een slechtste moment van de dag mededeling, maar nu ben ik het echt met je eens Willemijn!
De vakantie voorbij...vriendlief weer naar huis... Kinderen op bed...helemaal in m'n uppie, en plankenkoorts voor morgen...
ik lijk wel sielug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:24
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Pfffft, ik heb niet zo vaak een slechtste moment van de dag mededeling, maar nu ben ik het echt met je eens Willemijn!
De vakantie voorbij...vriendlief weer naar huis... Kinderen op bed...helemaal in m'n uppie, en plankenkoorts voor morgen...
ik lijk wel sielug |
Willemijn
Maarre....sterkte, Jolan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:26
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Pfffft, ik heb niet zo vaak een slechtste moment van de dag mededeling, maar nu ben ik het echt met je eens Willemijn!
ik lijk wel sielug |
Soms is het wel goed om even 'sielug'te zijn.......maar het gaat vast allemaal goed komen.......enne....niet die verpleegkundigen zo hard voor je laten hollen he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:31
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Willemijn
Maarre....sterkte, Jolan! |
hahaha hoe kom ik nou zo? Geen idee maar het moest Maryan zijn natuurlijk Dank je wel hoor!
En Willemijn... Ik zal mn best doen, maar er lopen echt schatten rond op die afdeling dat ik er helemaal niet bang voor ben. Ze rennen al voordat je het vraagt af en toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:33
|
|
|
JOLAN931 schreef: | hahaha hoe kom ik nou zo? Geen idee maar het moest Maryan zijn natuurlijk Dank je wel hoor!
En Willemijn... Ik zal mn best doen, maar er lopen echt schatten rond op die afdeling dat ik er helemaal niet bang voor ben. Ze rennen al voordat je het vraagt af en toe |
Tuurlijk....alle verpleegkundigen zijn toch schatten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Tuurlijk....alle verpleegkundigen zijn toch schatten.... |
Zeker te weten en dat mag best wel eens gezegd worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:37
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zeker te weten en dat mag best wel eens gezegd worden! |
ze rekent vast zichzelf daarbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:38
|
|
|
JOLAN931 schreef: | ze rekent vast zichzelf daarbij |
Uiteraard....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Uiteraard.... |
Haha, mag hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 22:01
|
|
|
En dan ook nog allemaal van die saaie uitslagen
1 -1-1-1-1-1-1-1-1-0 Je zou er een hekkie van bouwe
Maar wel jammer van die 0
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 12:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Grrrrrrrrrrr Dacht vandaag weer eens het dorp in te gaan na zeer lange tijd, denk nou voel me toch niet echt happy toen ik er liep. Kom thuis al zwetend kijk in de spiegel steek tong uit naar mezelf en ja hoor het virus is er weer of te wel niet weg geweest blijkbaar Lig weer met koorts in mn bed houd het dan nooit op |
beterschap gewenst!!!!! voel je je al weer beterder of nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 12:34
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Weet je wat er pas erg is, jezelf betrappen op racistisch schelden in andere taal, en dan beseffen dat je officieel gewoon ook een hollander bent Tsja, jullie staan hier nu eenmaal bekend vanwege het Nur Links rijden he, staat zelfs op je kentekenplaat |
pffff.......
oja ik erger me er ook regelmatig aan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 12:57
|
|
|
COOTJE711 schreef: | beterschap gewenst!!!!! voel je je al weer beterder of nog... |
Ik ben een eerste klas hangijzer zoals wij dat hier noemen Niet fit misselijk en een zere keel. Morgen mag ik bij mijn vriend de dokter komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 13:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Had je dan de voetbal laten schieten Chatuliem?????? Tja, de Veluwe is nu eenmaal onweerstaanbaar he? | Jazeker, contact met mensen is belangrijker dan voetbal hoor...Maar het is wel een leuke afleiding als je alleen thuis bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 14:12
|
|
|
COOTJE711 schreef: | pffff.......
oja ik erger me er ook regelmatig aan.... |
Ik ook hoor, 180 op een snelweg waar je 120 mag vind ik nog steeds aso
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 14:59
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik ook hoor, 180 op een snelweg waar je 120 mag vind ik nog steeds aso |
waarschijnlijk zie je ze dan niet eens meer voorbij komen, ja zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff that's all
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:38
|
|
|
blij dat ik daar geen last van heb.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:41
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Tuurlijk....alle verpleegkundigen zijn toch schatten.... |
zeker!!! ... er zijn geen betere....
Sterkte Jolanda! Zal aan je denken........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ben een eerste klas hangijzer zoals wij dat hier noemen Niet fit misselijk en een zere keel. Morgen mag ik bij mijn vriend de dokter komen |
neem je de strippenkaart mee?
foei!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:44
|
|
|
YELNIN491 schreef: | waarschijnlijk zie je ze dan niet eens meer voorbij komen, ja zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff that's all |
lost wel het fileprobleem op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 16:00
|
|
|
lekker mn huis een grondige poetsbeurt geven, maar iets te fanatiek dus ik ging door mn rug Hopelijk helpt een warm bad straks.
|
|
Naar boven |
|
|