Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:01
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dankie Visser grote jongen Idd zondag middag tukkie middag he. Maar ik duik zo mijn bedje in voor hopelijk weer een goede nachtrust |
Truste Erika
Ik ga voortaan minder snurken anders krijg je slapeloosheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:06
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Truste Erika
Ik ga voortaan minder snurken anders krijg je slapeloosheid |
Als ik het goed begrijp dan wordt jij van je eigen gesnurk wakker? Heb je Marian al gewaarschuwd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als ik het goed begrijp dan wordt jij van je eigen gesnurk wakker? Heb je Marian al gewaarschuwd? |
Snurken is prima middel tegen de inbrekers. Moet dat om Marian te waarschuwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:19
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Snurken is prima middel tegen de inbrekers. Moet dat om Marian te waarschuwen |
Tuurlijk , straks krijgt ze ook last van slapeloosheid door jou gesnurk. kan je ze toch niet aandoen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Tuurlijk , straks krijgt ze ook last van slapeloosheid door jou gesnurk. kan je ze toch niet aandoen? |
laat ze dan eerst maar es netjes trouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | laat ze dan eerst maar es netjes trouwen |
Ja natuurlijk, zo hoort het Mijn kinderen hebben aan haar verteld over Hoekschewaardse gewoonte van dat gesnurk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:31
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ja natuurlijk, zo hoort het Mijn kinderen hebben aan haar verteld over Hoekschewaardse gewoonte van dat gesnurk |
als ze haar echt een leuke stiefmama vinden, krijgt ze als huwelijkscadeau oorbeschermers, als ze haar stiekum toch niet leuk vinden, krijgt ze iets anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 2 oktober 2011, 23:35
|
|
|
PIETER649 schreef: | als ze haar echt een leuke stiefmama vinden, krijgt ze als huwelijkscadeau oorbeschermers, als ze haar stiekum toch niet leuk vinden, krijgt ze iets anders. |
Wie weet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:26
|
|
|
nog even en de topic kan voor mij dicht Al vier nachten goed geslapen Maar we houden hem nog wel even he waar moeten we het anders over slapeloosheid hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 11:27
|
|
|
Wat leuk om te horen! :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 17:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nog even en de topic kan voor mij dicht Al vier nachten goed geslapen Maar we houden hem nog wel even he waar moeten we het anders over slapeloosheid hebben |
5x is scheepsrecht ga zo door, hoef ik niet steeds dat eind te fietsen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 18:17
|
|
|
COOTJE711 schreef: | 5x is scheepsrecht ga zo door, hoef ik niet steeds dat eind te fietsen.... |
dank je dat je het voor me over hebt hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | laat ze dan eerst maar es netjes trouwen |
Laten ze dan állereerst maar eens melding doen op het topic "cm-setjes"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:19
|
|
|
Hou het nog maar ff open...want ik slaap beroerd!!!
Nee hoor...ondanks dat ik niet slaap mag dit topic gewoon dicht... Met slapeloosheid kan toch niemand je helpen....dus daarom...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hou het nog maar ff open...want ik slaap beroerd!!!
Nee hoor...ondanks dat ik niet slaap mag dit topic gewoon dicht... Met slapeloosheid kan toch niemand je helpen....dus daarom... |
Zeeland , mag ik je een tip geven? raam open, frisse lucht naar binnen, denk aan leuke dingen die je morgen kan doen en je slaapt als een roos.
Werkt bij vissertje uitstekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 00:24
|
|
|
Als dat nu eens waar was...en het zo makkelijk werkte!!!!!!!!!!!!
Dan volgde ik je raad direkt op!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 09:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hou het nog maar ff open...want ik slaap beroerd!!!
Nee hoor...ondanks dat ik niet slaap mag dit topic gewoon dicht... Met slapeloosheid kan toch niemand je helpen....dus daarom... |
Dat is niet helemaal waar he, t is nooit verkeerd om te praten over wat je wakker houdt, al was het maar om de vermoeiende dag na een slapeloze nacht door te komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 09:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat is niet helemaal waar he, t is nooit verkeerd om te praten over wat je wakker houdt, al was het maar om de vermoeiende dag na een slapeloze nacht door te komen. |
Mee eens Annette gisteren had ik een dagje voor mezelf niks moest alles mocht en slapen vannacht tot 2 uur wakker gelegen waarom?? geen idee misschien niet moe genoeg ikke weet het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 09:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mee eens Annette gisteren had ik een dagje voor mezelf niks moest alles mocht en slapen vannacht tot 2 uur wakker gelegen waarom?? geen idee misschien niet moe genoeg ikke weet het niet |
Krijg je een avond geen knuffel van mij, moet ik dit weer lezen Cootje ook niet langsgeweest zeker?
Tja, Cootje...werk aan de winkel en dan ook maar ff langs bij Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mee eens Annette gisteren had ik een dagje voor mezelf niks moest alles mocht en slapen vannacht tot 2 uur wakker gelegen waarom?? geen idee misschien niet moe genoeg ikke weet het niet |
Ik merk aan mezelf tegenwoordig dat ik beter in mn vel zit als ik het druk heb. Ik heb volgende week een groot stressmoment, vroeger had ik weken ervoor al krom gestaan van de stres en geen oog dichtgedaan. Nu heb ik het druk en sta ik er niet echt bij stil. Als ik niets doe gaat het malen in mn hoofd. Volgende week zal het nachtje voor die dag best een kort nachtje zijn hoor, maar als het bij dat ene nachtje blijft ben ik al helemaal gelukkig!
Misschien is bezig blijven ipv niets doen toch beter, probeer het eens uit zou ik zeggen! En er zit verschil in bezig zijn en het te druk hebben he, jezelf voorbij lopen is ook niet goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Krijg je een avond geen knuffel van mij, moet ik dit weer lezen Cootje ook niet langsgeweest zeker?
Tja, Cootje...werk aan de winkel en dan ook maar ff langs bij Zeeland |
Nee jullie lieten allebei verstek gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:28
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik merk aan mezelf tegenwoordig dat ik beter in mn vel zit als ik het druk heb. Ik heb volgende week een groot stressmoment, vroeger had ik weken ervoor al krom gestaan van de stres en geen oog dichtgedaan. Nu heb ik het druk en sta ik er niet echt bij stil. Als ik niets doe gaat het malen in mn hoofd. Volgende week zal het nachtje voor die dag best een kort nachtje zijn hoor, maar als het bij dat ene nachtje blijft ben ik al helemaal gelukkig!
Misschien is bezig blijven ipv niets doen toch beter, probeer het eens uit zou ik zeggen! En er zit verschil in bezig zijn en het te druk hebben he, jezelf voorbij lopen is ook niet goed. |
Klopt annette dat had ik nu dus ook denk dat ik dag voor mezelf verander in middag voor mezelf dat ik de ochtenden wel bezig ben, alhoewel ik dat ook wel ben met sporten, psych, fysio maar dat is anders bezig zijn he.
Ben vandaag wel drukker dus eens kijken wat het vannacht weer wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee jullie lieten allebei verstek gaan |
mijn nederige excuses
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | mijn nederige excuses |
Je mag het vanavond goedmaken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Klopt annette dat had ik nu dus ook denk dat ik dag voor mezelf verander in middag voor mezelf dat ik de ochtenden wel bezig ben, alhoewel ik dat ook wel ben met sporten, psych, fysio maar dat is anders bezig zijn he.
Ben vandaag wel drukker dus eens kijken wat het vannacht weer wordt |
Je kan jezelf op je dag voor jezelf ook enkel bezighouden met dingen die je leuk vind (de strijk en de stofzuiger wachten wel een dagje op je hoor). Ga bij iemand op de koffie, besteed tijd aan je hobby, ga een stuk wandelen, mogelijkheden genoeg toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:34
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Je kan jezelf op je dag voor jezelf ook enkel bezighouden met dingen die je leuk vind (de strijk en de stofzuiger wachten wel een dagje op je hoor). Ga bij iemand op de koffie, besteed tijd aan je hobby, ga een stuk wandelen, mogelijkheden genoeg toch? |
Das zeker waar maar de dag voor mezelf was ook lekker bezig zijn hoor heb kaarten zitten maken. naar de brievenbus gewandeld. Maar helaas door die ischias lukt een eind lopen en fietsen niet maar alles sal reg kom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je mag het vanavond goedmaken |
Ik zal daar in m'n middagtukkie er even over slapen, goed?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:41
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik zal daar in m'n middagtukkie er even over slapen, goed? |
nou vooruit dan maar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 12:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nou vooruit dan maar! |
Welterusten, probeer maar te slapen mijn huisdieren zijn blij voor dierendag en ze maken lekker herrie en de koeien loeien op de wei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:15
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat is niet helemaal waar he, t is nooit verkeerd om te praten over wat je wakker houdt, al was het maar om de vermoeiende dag na een slapeloze nacht door te komen. |
Niet altijd even makkelijk om er over te praten...zeker niet hier.... Soms is de weg er wel hier...in de thuissituatie...maar ook dat kan en wil ik niet altijd... En (vaak helaas) is er na een slapeloze nacht...gewoon...een WERKDAG!!!
|
|
Naar boven |
|
|