Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:38
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Beter strijken dan ik ? dat kan ik me nou haast niet indenken... |
heel simpel.....mannen zijn zoveel beter..whahahha oeps...nu heb ik t gedaan op CM....bij de vrouwen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:41
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | heel simpel.....mannen zijn zoveel beter..whahahha oeps...nu heb ik t gedaan op CM....bij de vrouwen dan |
hmmm dat ligt er maar aan... in wat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:46
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | haha....ik kan veel beter strijken dan een vrouw |
mag ik dan pleaseeeeeeeeee mijn strijk bij jou brengen jonathan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:53
|
|
|
JOLAN931 schreef: | mag ik dan pleaseeeeeeeeee mijn strijk bij jou brengen jonathan? |
haha Jolan, da's een slimme van jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:55
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hé dat is raar ??? strijk was dus al .........nee was...wasmachine voor.....dus ook nee koken...vind ik zelf wel leuk.....dus ook nee boodschappen....is soort voorbereiding van t koken....dus ook nee
shoppen is wel een fijn dat er een vrouw bij is, maar als je dat met een vrouw gaat doen, loop je alleen nog maar in de miss Etam, en andere dames winkels..
nou snap ik er niets meer van..... t lijkt wel altijd een nee?
Wie legt mij nou eens uit....waarom er ook Ja's zijn ?? |
Ja's voor het knuffelgehalte...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 08:59
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Beter strijken dan ik ? dat kan ik me nou haast niet indenken... |
Ik snap niet dat sommigen zo n hekel aan strijken hebben, zelfs mn zus brengt haar strijk hier ,incl van haar vriend. Muziekje aan en het is zo geklaard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 09:24
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik snap niet dat sommigen zo n hekel aan strijken hebben, zelfs mn zus brengt haar strijk hier ,incl van haar vriend. Muziekje aan en het is zo geklaard. |
Jammer dat je zo ver weg woont Carrien, als er een huishoudelijk klusje is waar ik een hekel aan heb....
en toch pest ik mezelf elke keer weer, door zelfs de pyama's te strijken, maar ja, volgend zoon lief zitten ze dan zo lekker, en ja wat doe je dan he?
pfffff, maar uh, Jonathan houd dus ook van strijken??
tja, wij zeiden een aantal jaar geleden al:
een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, maar een slimme vent strijkt zijn eigen overhemd
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op donderdag 3 juni 2010, 09:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:45
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik snap niet dat sommigen zo n hekel aan strijken hebben, zelfs mn zus brengt haar strijk hier ,incl van haar vriend. Muziekje aan en het is zo geklaard. |
Ik vind het ook niet erg, maar kan me indenken dat als je voor het hele gezin moet strijken dat dat wel erg veel is en dat komt natuurlijk ook telkens weer terug... Ik ben alleen, dus dan valt het nog mee... al heb ik de laatste tijd een berg was ingehaald van een jaar of 15 haha... dan is 't ook ff veel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 20:51
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vind het ook niet erg, maar kan me indenken dat als je voor het hele gezin moet strijken dat dat wel erg veel is en dat komt natuurlijk ook telkens weer terug... Ik ben alleen, dus dan valt het nog mee... al heb ik de laatste tijd een berg was ingehaald van een jaar of 15 haha... dan is 't ook ff veel... |
Nou als ik ga strijken lijkt t ook wel van een heel gezin..... is van weken bij mekaar dan. Dus dat is al gauw 10 shirts, heel aantal broeken, paar polo's en Tshirts. Rest strijk ik niet hoor.
Ik ben nu dus blij dat t weer voor paar weken over is.
Nu kijken of er nog iemand is voor t volgende klusje..
De zolder moet eens een flinke schoonmaakbeurt hebben.
Dat zijn nou echt van die dingen die ik niet doe. Woonkamer ...ja Keuken...dagelijks Toilet beneden..... ja 3 slaapkamers ...ja wekelijks ongeveer badkamer en toilet....ja wekelijks zolder......pfff daar kom ik dus maar 1 x per week ongeveer
maar die is nu dus nodig aan de beurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 21:02
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 21:12
|
|
|
GERALD265 schreef: | Mag dan misschien apart zijn, maar ik vind huishoudelijk werk niet vervelend. Het is heerlijk als de boel weer opgeruimd en netjes is! |
Ja dat vind ik ook heerlijk hoor als alles opgeruimd is, maar er zijn zoveel andere dingen te doen. Zeker zomers als de avonden wat langer zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:47
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Nou als ik ga strijken lijkt t ook wel van een heel gezin..... is van weken bij mekaar dan. Dus dat is al gauw 10 shirts, heel aantal broeken, paar polo's en Tshirts. Rest strijk ik niet hoor.
Dat zijn nou echt van die dingen die ik niet doe. Woonkamer ...ja Keuken...dagelijks Toilet beneden..... ja 3 slaapkamers ...ja wekelijks ongeveer badkamer en toilet....ja wekelijks zolder......pfff daar kom ik dus maar 1 x per week ongeveer
maar die is nu dus nodig aan de beurt |
Nodig een goeie bekende uit en doe het samen... dan ben je sneller klaar(als het goed is) en het is nog gezellig ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 22:51
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hé dat is raar ??? strijk was dus al .........nee was...wasmachine voor.....dus ook nee koken...vind ik zelf wel leuk.....dus ook nee boodschappen....is soort voorbereiding van t koken....dus ook nee
shoppen is wel een fijn dat er een vrouw bij is, maar als je dat met een vrouw gaat doen, loop je alleen nog maar in de miss Etam, en andere dames winkels..
nou snap ik er niets meer van..... t lijkt wel altijd een nee?
Wie legt mij nou eens uit....waarom er ook Ja's zijn ?? |
Ik heb dè oplossing voor je......zoek een hele luie vrouw en je kunt alle huishoudelijke klusjes zelf blijven doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:00
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik heb dè oplossing voor je......zoek een hele luie vrouw en je kunt alle huishoudelijke klusjes zelf blijven doen |
hou niet zo van luie dames of luie heren
ben zelf helemaal niet zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:11
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Nou als ik ga strijken lijkt t ook wel van een heel gezin..... is van weken bij mekaar dan. Dus dat is al gauw 10 shirts, heel aantal broeken, paar polo's en Tshirts. Rest strijk ik niet hoor.
maar die is nu dus nodig aan de beurt |
Ja da's heel wat idd. Soms heeft het voordelen om klein te wonen... en ik snap soms ook echt niet waar mensen de tijd vandaan halen om het allemaal schoon te houden terwijl ze daarnaast ook nog eens werken en kids hebben... maar misschien leer je dat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 21:11
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ja dat vind ik ook heerlijk hoor als alles opgeruimd is, maar er zijn zoveel andere dingen te doen. Zeker zomers als de avonden wat langer zijn |
....die paar keer per jaar in dit land dat t zo mooi weer is als nu blijft t bij mij met veel plezier dan maar even een lekkere bende thuis
naar t water dit weekend!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 21:15
|
|
|
SANDRA206 schreef: | ....die paar keer per jaar in dit land dat t zo mooi weer is als nu blijft t bij mij met veel plezier dan maar even een lekkere bende thuis
naar t water dit weekend! |
Zo zie je maar weer....je hebt werkpaarden en sierpaarden , ik mag dus aan de bak morgen maar zondag wordt het ook mooi weer gelukkig
Ik gun je het van harte hoor Sandra! Heel fijn weekend en geniet maar zon en water ( niet verbranden hè ).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 21:21
|
|
|
CARIN303 schreef: | Zo zie je maar weer....je hebt werkpaarden en sierpaarden , ik mag dus aan de bak morgen maar zondag wordt het ook mooi weer gelukkig
Ik gun je het van harte hoor Sandra! Heel fijn weekend en geniet maar zon en water ( niet verbranden hè ). |
....dit sierpaardje verbrandt niet zo snel gelukkig
jij ook veel plezier zondag, na gedane arbeid.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 21:36
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 22:39
|
|
|
GERALD265 schreef: | Luipaarden bedoel je zeker!
Nou ja! Fijn weekend! |
...nou weet je niet echt hoor!
ook ik moet morgen om 6.45 uur mijn bed uit om om 8.15 uur om een goede visplek te loten voor mijn zoon, viswedstrijd, maar dat doe ik gelukkig wel met plezier, dat dan weer wel! (....als ik er eenmaal ben dan )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 22:45
|
|
|
SANDRA206 schreef: | ....die paar keer per jaar in dit land dat t zo mooi weer is als nu blijft t bij mij met veel plezier dan maar even een lekkere bende thuis
naar t water dit weekend! |
Ja dat lijkt me nou ook wel heerlijk naar t water toe morgen.
CARIN303 schreef: | geniet maar zon en water ( niet verbranden hè ). |
kijk en dat is nou erg lastig..... genieten kan ik daar zeker van
SANDRA206 schreef: | ....dit sierpaardje verbrandt niet zo snel gelukkig
|
dit sierpaar verbrand nogal snel....en net een paar centimeters van mijn rug kan ik niet bij met insmeren.
Ik zou eigenlijk een oproep moeten plaatsen...wie o wie ?? hahhaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 22:49
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ja dat lijkt me nou ook wel heerlijk naar t water toe morgen.
kijk en dat is nou erg lastig..... genieten kan ik daar zeker van
dit sierpaar verbrand nogal snel....en net een paar centimeters van mijn rug kan ik niet bij met insmeren.
Ik zou eigenlijk een oproep moeten plaatsen...wie o wie ?? hahhaha |
misschien tijdens je bbq morgen... ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 22:57
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | misschien tijdens je bbq morgen... ? |
weet je wel hoe je je aan een bbq kan verbranden dan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 23:00
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | weet je wel hoe je je aan een bbq kan verbranden dan?? |
Ow ja hoor, maar ik dacht bij agenda (picknick) ergens te lezen dat er een bbq in je tuin was, nou... vraag een van de (uuuh vrouwelijke )gasten dan of ze je rug in willen smeren.... ow nee, beetje lastig, aangezien je zelf in die tijd aan het vissen was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 23:03
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ow ja hoor, maar ik dacht bij agenda (picknick) ergens te lezen dat er een bbq in je tuin was, nou... vraag een van de (uuuh vrouwelijke )gasten dan of ze je rug in willen smeren.... ow nee, beetje lastig, aangezien je zelf in die tijd aan het vissen was... |
is er bij mij in de tuin een bbq ??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 23:05
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | is er bij mij in de tuin een bbq ?????? |
"Ja ik zit niet zover weg van mijn tuin vandaan te vissen ..... dus als de laatste toetert...dan weet ik dat de tuin weer leeg is. Of ik moet ook zelf welkom zijn ??" Zoiets ? hihi... zonder medeweten van Jonathan dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 23:08
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | "Ja ik zit niet zover weg van mijn tuin vandaan te vissen ..... dus als de laatste toetert...dan weet ik dat de tuin weer leeg is. Of ik moet ook zelf welkom zijn ??" Zoiets ? hihi... zonder medeweten van Jonathan dan... |
ja dat heb ik gister wel geschreven.....maar zouden er dan mensen in mijn tuin gaan zitten bbq'en morgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 23:10
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ja dat heb ik gister wel geschreven.....maar zouden er dan mensen in mijn tuin gaan zitten bbq'en morgen? |
serieus ? nee dat denk ik niet... uuuh, hoop ik niet voor je... maar nu zit je nog met die rug die ingesmeerd moet worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 6 juni 2010, 13:01
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | is er bij mij in de tuin een bbq ?????? |
Gister lekker bij mijzelf alleen in de tuin zitten bbq'en.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 08:44