ChristianMatch

Forum

ga je mee picknick/barbeque zaterdag 14 sep in Ede op de hei
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 augustus 2013, 22:32

ZEELAND736 schreef:
Wat en uitvinding...dat woord!!

Knipoog smiley

Uhh..hoe zou dat smaken??

Ik ga liever voor een T-bone.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 22:43

ROELANDE345 schreef:
We willen op zaterdag 14 september voor de zeventiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf 14.00u
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 14.00 uur, en gingen de laatsten weg rond half 9 avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

hopenlijk komen er weer een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan:

Roelande345, 54jaar, regio 0342
Pieter619, 59 jaar, regio 0514 meerijders geen probleem
Anna415, al jaren 25, regio 0546
Shanita130, 41 jaar, regio 078
Harald940, 38 jaar, regio 038 ( ovv )
Klus667, 39 jaar, regio 0341 (ovb)
Jojada808. 49 jaar regio050
Roos896. 40 jaar, regio0529

zo nog maar een keertje up!
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 22:44

NATASCHA642 schreef:
helaas ik ben er niet heb een ander huisje , duivenvrij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
en net 1 dag de sleutels ben er druk mee want moet binnen 10 dagen verhuizen ....

veel plezier en mooi weer gewenst en liefs van mij Lachende smiley

Jammer, en volgende keer weer wel, zou leuk zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zondag 1 september 2013, 10:20

HARALD940 schreef:
Jammer, en volgende keer weer wel, zou leuk zijn.

dank je, ik doe me best Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: zondag 1 september 2013, 22:02

We willen op zaterdag 14 september voor de zeventiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf 14.00u
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 14.00 uur, en gingen de laatsten weg rond half 9 avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.

hopenlijk komen er weer een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

Harald940, 38 jaar, regio 038 ( rijd met Pieter mee )

kleine aanpassing voor mij, ik ben er dus zeker bij Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARLEEN090

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 17:04

Hoihoi,

Ik heb nog nooit meegeBBQed, maar lijkt me erg gezellig. Helaas kan ik de 14e a.s. niet, want moet werken. Huilende smiley, smiley in tranen

Jullie allemaal heel veel plezier en hopelijk grandioos BBQweer!!

Marleen
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 19:01

HARALD940 schreef:

Helaas....Klus heeft 4 afspraken en moet er 2 afzeggen. Fijne bbq!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 20:33

KLUS667 schreef:

Deze opmerking is niet OKE
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 september 2013, 18:49

ANNA415 schreef:
Deze opmerking is niet OKE

nee die opmerking is helemaal niet oke Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS896

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 september 2013, 18:52

ROELANDE345 schreef:
nee die opmerking is helemaal niet oke Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Is er nog een 06 nummer waar naar toe gebeld kan worden op de dag zelf....stel dat ik het echt niet kan vinden... ben tenslotte vrouw.. Verlegen lachende smiley

Mijn lidmaatschap eindigt aanstaande woensdag, maar ben wel van de partij! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 september 2013, 18:58

ROOS896 schreef:
Is er nog een 06 nummer waar naar toe gebeld kan worden op de dag zelf....stel dat ik het echt niet kan vinden... ben tenslotte vrouw.. Verlegen lachende smiley

Mijn lidmaatschap eindigt aanstaande woensdag, maar ben wel van de partij! Lachende smiley

heb de mijne naar je gemaild
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 21:25

KLUS667 schreef:

Jammer Klus...

Ik heb een idee Lachende smiley

Je kan ze ook, alle vier afzeggen, verzetten, dan zeg je ze dus niet af, en dan alsnog komen naar de BBQ.

Ja, goed idee he? Knipoog smiley

Groetjes!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 22:11

SHANITA130 schreef:
Jammer Klus...

Je kan ze ook, alle vier afzeggen, verzetten, dan zeg je ze dus niet af, en dan alsnog komen naar de BBQ.

Groetjes!

heel goed idee Shanita Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 22:29

Door de weg (oftewel, by the way) ter info voor nieuwkomers of hen die dit nog niet wisten, men mag gerust niet leden uitnodigen (vriend of vriendin) om ook mee te gaan naar de BBQ-pickninck.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667

BerichtGeplaatst: zondag 8 september 2013, 23:43

SHANITA130 schreef:
Jammer Klus...

Groetjes!

Ja!! Goed idee!!!!!!! Kunnen jullie 28 september?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 9 september 2013, 00:10

KLUS667 schreef:

Hai Klus,

Neehee, dát moet je natuurlijk tegen de vier afspraken zeggen van jou, of ze op een andere datum kunnen, snap je? Lachende smiley

Kijk, deze datum staat al zes weken vast! Knipoog smiley

Zegens! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 9 september 2013, 18:46

Feestje bouwen op de 14de, heb eventueel goeie partytent geregeld kan er meer mee krijgen, dus kom als je durft , dus bij mooi weer onder de bomen en bij slecht weer gezellig de tent in.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 september 2013, 19:49

PIETER619 schreef:
Feestje bouwen op de 14de, heb eventueel goeie partytent geregeld kan er meer mee krijgen, dus kom als je durft , dus bij mooi weer onder de bomen en bij slecht weer gezellig de tent in.

Pieter heb je ook de bbq bij je?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 september 2013, 21:26

ANNA415 schreef:
Pieter heb je ook de bbq bij je?

Niet dat bakbeest van vorige keren, maar een huistuin en keukenbarbieknoeiapparaat, maar wel op gas.

Ik ga voor halve capaciteit dus
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 21:53

KLUS667 schreef:

dat zeg je maar tegen de rest wat betreft je date die neem je maar mee inclusief vlinders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteektLachende smileyKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 september 2013, 16:38

NATASCHA642 schreef:
dat zeg je maar tegen de rest wat betreft je date die neem je maar mee inclusief vlinders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteektLachende smileyKnipoog smiley

Ha Natascha,

Ja, ik kom met een vriend uit Zeeland. Ja, ook christen, baptist.

Gewoon een vriend he, dusz, geen relatie...

(als je iemand slechts enkele dagen kent, mee omgaat, kan je mi niet van een relatie spreken, dat moet groeien, wel van vrienden.

Dus ja, ik kom gewoon, alleen ja, wel ff kijken wat het weer doet...De charme van verleden keer was, naast de lieve en leuke mensen ook het weer....Dus ja, ik laat het niet van het weer afhangen, ja, of het moet keihard stortregenen de hele dag...

Dus, ik kom, vanaf statio Ede-Wageningen, met vriend.(géén relatie!!!)

Ik verheug me er heel erg op, jullie te zien!

Verliefde smiley Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 september 2013, 20:15

HARALD940 schreef:

Shanita130, 41 jaar, regio 078(met een vriend)

Ook kleine aanpassing voor mij, ik kom met een vriend van mij. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 07:00

zoals het er nu naar uit ziet is het na 14:00 een paar sputtertjes Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 10:02

ANNA415 schreef:
zoals het er nu naar uit ziet is het na 14:00 een paar sputtertjes Coole smiley met zonnebril

Hebbie daarom je zonnebril op Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 11:22

Als ik de weerkaarten zo bekijk is die partytent wel verstandig denk ik zo.
Heb ff gekeken, maar denk dat ik hem wel in mijn kofferbak krijg dan maar touwtje aan de klep en aan trekhaak vast.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 11:32

Hai Pieter,

Ik moet steeds aan de vorige keer denken...

Was hardstikke slecht weer voorspelt, was zelfs donker, leel wel nacht...

En toen ik aankwam om 14.00 uur, net buien weg, heerlijke temperatuur, en ja gezellig.

En ja, volgens mij valt het wel mee, morgen.

Je ziet toch een zonnetje bij de regen.
Kijk, dit staat bij buienradar voor zaterdag. en maiximaal 18 graden.

Ik weet nog in juni, die @#$ maand zeg maar, ja, dan zou ik blij zijn met deze temperaturen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 16:39

Helaas mensen ik ben half ziek, griep. Moet zondag weer de hele dag werken
dus wil het niet riskeren dat ik me echt ziek moet melden
Dus ik kom niet Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 19:46

ROELANDE345 schreef:
Helaas mensen ik ben half ziek, griep. Moet zondag weer de hele dag werken
dus wil het niet riskeren dat ik me echt ziek moet melden
Dus ik kom niet Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 22:35

ANNA415 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ik ook niet, erg verkouden en dan die @#$ regen en koud hier Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Bedoeling was goed, vind het echt erg jammer....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 23:03

SHANITA130 schreef:
Ik ook niet, erg verkouden en dan die @#$ regen en koud hier Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Bedoeling was goed, vind het echt erg jammer....

In de partytent wordt het vanzelf wel warm als er 2 apparaten het vlees gaan gaar branden en bij extreme kou is Juffrouw Tok er ook nog
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3