ChristianMatch
 


Forum

ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CARRY445





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 16:32
 
JOANNIE702 schreef:
Gezellig Shanita, dat jij er ook erbij bent!

Ja Carry veilig voor nog maar 1 hondje Jilly........... Knipoog smiley

En voor de holbewoner ook.......... Lachende smiley

1 hondje? Wat is er met die andere gebeurt dan? Geschokte, onthutste smiley Anna???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARRY445





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 16:35
 
ANNA415 schreef:
Pas maar op, misschien dat ik eind van de middag nog ff langs kom Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley

Gevraagd: EHBH (eerste hulp bij hondjes)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 01:37
 
PIETER619 schreef:
is het wel Willem, of wordt die nu dubbel gebruikt, dit gezien deantwoorden Knipoog smiley

dubbel gebruik van een acount is niet toegestaan, pieter........ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 01:39
 
HEIDE936 schreef:
Ik ga het nog even met mn zus djes bespreken
We hadden het er wel even over vd week om ook naar de PN te willen

Maar dv,begin volgende week meer duidelijkheid WILLEM Knipoog smiley

het lijkt ons in elk geval erg leuk jullie weer te ontmoeten, heide........
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 19 mei 2013, 22:01
 
Zie het nu pas! 1 juni Ede, op de hei! Thuiswedstrijd! Voor 99% zeker ben ik er ook! Ken wel niemand, maar niemand is ook iemand! Tenminste, meestal wel! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 13:13
 
LANFY127 schreef:
Zie het nu pas! 1 juni Ede, op de hei! Thuiswedstrijd! Voor 99% zeker ben ik er ook! Ken wel niemand, maar niemand is ook iemand! Tenminste, meestal wel! Knipoog smiley

Ik zie nu pas dat jij ook in de buurt van mij woont...........! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 13:14
 
CARRY445 schreef:
1 hondje? Wat is er met die andere gebeurt dan? Geschokte, onthutste smiley Anna???

Andere honden kon hier toch niet aarden, werd steeds erger! en nu woont ze op de boerderij en een ruimte dat ze heeft, ik ben er jaloers erop Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 13:15
 
WILLEM618 schreef:
we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar)
Roelande345 54 jaar, regio 0342
Shanita, 41 jaar, regio 078


willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
pieter619 59 jaar, regio 514
mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038

---------------------

kom gezellig mee doen...................!


Laatst aangepast door
JOANNIE702
op zondag 26 mei 2013, 23:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 20 mei 2013, 13:17
 
WILLEM618 schreef:
het lijkt ons in elk geval erg leuk jullie weer te ontmoeten, heide........
Engeltje smiley



W Lachende smiley ederzijds.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 23:07
 
LANFY127 schreef:
Zie het nu pas! 1 juni Ede, op de hei! Thuiswedstrijd! Voor 99% zeker ben ik er ook! Ken wel niemand, maar niemand is ook iemand! Tenminste, meestal wel! Knipoog smiley

lijkt me een gans zeer goed plan, lanfy!! zonder tegenbericht tot de picknick dan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 22 mei 2013, 00:04
 
lijkt me een leuk idee, maar beetje ver weg voor mij en geen idee hoe ik er kom.

En dan ken niemand en lijkt of de meeste elkaar beter kennen.

succes met voorbereiding en hopelijk goed weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 10:52
 
WILLEM618 schreef:
lijkt me een gans zeer goed plan, lanfy!! zonder tegenbericht tot de picknick dan!

niet om het een of ander, maar dubbel gebruik van een profiel is volgens mij (en CM) verboden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 14:16
 
KABOUTER722 schreef:
niet om het een of ander, maar dubbel gebruik van een profiel is volgens mij (en CM) verboden.

Wie of wat doet dit dan???
Wat bedoel je hiermee???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 14:30
 
ZEELAND736 schreef:
Wie of wat doet dit dan???
Wat bedoel je hiermee???

ik bedoel hiermee dat het profiel van Willem gebruikt wordt door een ander, zijnde Hannah810.

endamagnie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 14:32
 
KABOUTER722 schreef:
ik bedoel hiermee dat het profiel van Willem gebruikt wordt door een ander, zijnde Hannah810.

endamagnie

kun je dat hard maken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KABOUTER722





Berichten: 94

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 14:36
 
als je Hannah810 een beetje kent, herken je vanzelf haar taalgebruik. lees haar berichten er maar eens op na
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 14:44
 
Niet dus.
Man en vrouw gaat op elkaar lijken joh en als je Hannah een beetje kent weet je wel dat zij Willem precies influistert wat hij neer moet zetten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 14:44
 
KABOUTER722 schreef:
als je Hannah810 een beetje kent, herken je vanzelf haar taalgebruik. lees haar berichten er maar eens op na

Als dat zo zou zijn....ze kennen elkaar....
Hannah heeft altijd veel voor de picknick geregeld en georganiseerd...en doet ze nu nog...alleen Willem heeft haar taak overgenomen...(en Hannah denkt mee)
Zolang als het over de picknick gaat...moet dat kunnen denk ik....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 14:50
 
KABOUTER722 schreef:
ik bedoel hiermee dat het profiel van Willem gebruikt wordt door een ander, zijnde Hannah810.

endamagnie

Before you Judge make sure you're perfect...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 14:52
 
ROELANDE345 schreef:
Niet dus.
Man en vrouw gaat op elkaar lijken joh en als je Hannah een beetje kent weet je wel dat zij Willem precies influistert wat hij neer moet zetten

Zoiets ja....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 16:22
 
SHANITA130 schreef:
Before you Judge make sure you're perfect...

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEM217





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 18:56
 
WILLEM618 schreef:
we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar)

willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038

bloem217 hoopt ook mee tegaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 19:04
 
Leuk Bloem welkom!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 21:18
 
ROELANDE345 schreef:
Leuk Bloem welkom!!

Ontbreken en nu een heleboel namen...of heb ik het mis???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 21:24
 
WILLEM618 schreef:
we willen op zaterdag 1 juni voor de vijftiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6 jaar)
Hannie ( Joannie) 50 jaar, regio 0318 en hondje Jilly
Roelande345 54 jaar, regio 0342
Shanita, 41 jaar, regio 078
Bloem 217 47 jaar, regio 0229


willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar)
pieter619 59 jaar, regio 514
mar907, 50 jaar, regio 0596, met zoon (21 jaar)
harald940, 38 jaar, regio 038
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 22:21
 
KABOUTER722 schreef:
als je Hannah810 een beetje kent, herken je vanzelf haar taalgebruik. lees haar berichten er maar eens op na

buiten het feit dat ik niemand ken, vraag ik me sterk af waarom en wie ben jij om iemand te veroordelen?

Heb je niet genoeg aan je eigen splinter in je oog ?

kan het mis hebben hoor maar moest het ff kwijt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:16
 
KABOUTER722 schreef:
als je Hannah810 een beetje kent, herken je vanzelf haar taalgebruik. lees haar berichten er maar eens op na




Engeltje smiley

komt kabouter stofwolk ook naar de picknick?
of moet je trappenhuizen witten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:25
 
NATASCHA642 schreef:
lijkt me een leuk idee, maar beetje ver weg voor mij en geen idee hoe ik er kom.

En dan ken niemand en lijkt of de meeste elkaar beter kennen.

succes met voorbereiding en hopelijk goed weer.

veel mensen die elkaar kennen via cm hebben elkaar voor het eerst in t echt op de picknick ontmoet, natascha; misschien is het een idee om te vragen of jouw woonplaats bij iemand op de route ligt zodat je mee zou kunnen rijden?
dan leren we jou ook kennen op de picknick........

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:26
 
WILLEM618 schreef:
Engeltje smiley

komt kabouter stofwolk ook naar de picknick?
of moet je trappenhuizen witten?



OEPS....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: donderdag 23 mei 2013, 23:35
 
ROELANDE345 schreef:
Niet dus.
Man en vrouw gaat op elkaar lijken joh en als je Hannah een beetje kent weet je wel dat zij Willem precies influistert wat hij neer moet zetten

ROELANDE!! zo is hannah toch helemáááál niet?
ze is bovendien doof, fluistervrij en vooral NIET duidelijk.....

willem; sure, Im perfect....... Clown smiley (dat is engels, kabouter; geen frans!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 2 van 6