ChristianMatch

Forum

Flat of Chalet?
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 23:15

SHANITA130 schreef:
Gerrit:

Ik heb één keertje gehad, ja, toen had ik LSD gebruikt, 1ste keer, samen met een vriend, die gaf het me ook.
Zo'n sterretje die je onder je tong moest laten smelten.

Toen gingen we de stad in 's avonds, Moooooooi, al die lichtjes, langs het paleis op de Dam, dat Paleis was mooi, en mooi verlicht, ja, dat viel me nooit eerder op.

En toen gingen we ergens op visite, en daar hadden ze bloemetjes behang, en ja die bloemetjes begonnen te draaien op dat behang ;)

Maar, en nu komt het, als je naar buiten keek, naar de overkant, dan was daar een kledingzaak met paspoppen in de etalage, en ja, die begonnen te bewegen en uit de winkel lopen. Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Dát is écht een rare gewaarwording.....!

Maar, maak je niet ongerust ofzo, heb ik totaal slechts drie keer LSD genomen in me hele leven...duszzz.......

Ben allang blij dat ik als voorbeeld, paspoppen heb genomen, en geen plaspoppen, dan had je pas echt de poppetjes aan het z....n gekregen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 23:21

GERRIT084 schreef:
Ben allang blij dat ik als voorbeeld, paspoppen heb genomen, en geen plaspoppen, dan had je pas echt de poppetjes aan het z....n gekregen Smiley met dichtgeplakte mond

Ja, maar poppen die op baby's lijken zoals je bedoelt, zoals 'baby born', etc., ja, die staan niet in etalages, die zitten in dozen in speelgoedwinkels.

Het woordje etalagepoppen kwam zo vaak voorbij, dan kan het zijn dat ik me inene iets herinner... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 23:27

ANN479 schreef:
Zo even reageren - ....best jammer dat je de werkelijke nooit te zien krijgt........ echt Gerrit?
Ik kan mij herinneren van heel wat mannen hier inclusief ... dat ik geen kans kreeg.
En dan lees ik hier en daar in het forum dat er mannen zijn die willen opzeggen cq niet verlengen want het heeft toch geen zin of vrouwen doen zich mooier voor of ...
vrouwen nemen geen initiatief
zal ik nog even doorgaan pff
Zo dit was niet even reageren maar afreageren

Ann

I know what you mean...Ja, ik kan er ook wel 't eea over zeggen....

Maybe later!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 00:10

verw. gaat te weinig op, speelt te weinig

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 1 maart 2013, 06:34
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 08:56

ZEELAND736 schreef:
Gerrit er zijn meer etalages als alleen op CM....
(besef ik zeker na vandaag)

Oh maar daar heb je zeker een punt ( Engeltje smiley ) maar het voordeel van dit shoppen ten opzichte van bv de plaatselijke markt, is dat er geen verwerpelijke blikken zijn.
Het jammerlijke van deze shop is, dat wat je ook zet of eigenlijk zou willen zeggen, anders wordt opgevat, omdat je de lichaamstaal mist.
Je mist maar al te vaak, bv de humor die je op de straat wel ziet en hier niet
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 11:30

GERRIT084 schreef:
Oh maar daar heb je zeker een punt ( Engeltje smiley ) maar het voordeel van dit shoppen ten opzichte van bv de plaatselijke markt, is dat er geen verwerpelijke blikken zijn.
Het jammerlijke van deze shop is, dat wat je ook zet of eigenlijk zou willen zeggen, anders wordt opgevat, omdat je de lichaamstaal mist.
Je mist maar al te vaak, bv de humor die je op de straat wel ziet en hier niet

Ja, dat klopt, je mist de blik als je iemands iets verteld of andersom, en juist zo'n blik, 55% van de communicatie, kan vertellen hoe iets is bedoeld..
En daardoor mist iemand mi vaak de humor ook...ja, tis niet anders 7% van de communicatie is woorden, 37% toon van de stem....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 1 maart 2013, 11:32
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:35

Op de rommelmarkt kan ook gezellig zijn............................... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:01

JOANNIE702 schreef:
Op de rommelmarkt kan ook gezellig zijn............................... Boze smiley

HEEEEEEEL gezellig...maarrre waarom staat je gezichie dan boos???
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:16

ZEELAND736 schreef:
HEEEEEEEL gezellig...maarrre waarom staat je gezichie dan boos???

ja komt door dat ik teveel bekeken wordt...................... Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:30

JOANNIE702 schreef:
ja komt door dat ik teveel bekeken wordt...................... Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley Lachende smiley

Ga dan gauw terug naar je etalage...het is ook nooit goed!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:42

SHANITA130 schreef:
Ja, dat klopt, je mist de blik als je iemands iets verteld of andersom, en juist zo'n blik, 55% van de communicatie, kan vertellen hoe iets is bedoeld..
En daardoor mist iemand mi vaak de humor ook...ja, tis niet anders 7% van de communicatie is woorden, 37% toon van de stem....

Dus als men hier reageert op iemand anders is het wel een goede zaak eens na te denken (geld dus ook voor mij) of iets wel zo bedoeld kan zijn zoals het gelezen wordt.
En dat is vaak een probleem, ook op forum en in de chat, soms zet je een reactie die door anderen weer negatief vertalen naar zich zelf toe.
I.p eerst nog eens te lezen, of het niet anders wordt bedoeld, als je meteen een te felle reactie zet, is de vlam (de verkeerde) zo gezet.
Je mist in deze de lichaam chemie en de toon waarop zoiets gezet is, en bonje is het resultaat.
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:54

GERRIT084 schreef:
Dus als men hier reageert op iemand anders is het wel een goede zaak eens na te denken (geld dus ook voor mij) of iets wel zo bedoeld kan zijn zoals het gelezen wordt.
En dat is vaak een probleem, ook op forum en in de chat, soms zet je een reactie die door anderen weer negatief vertalen naar zich zelf toe.
I.p eerst nog eens te lezen, of het niet anders wordt bedoeld, als je meteen een te felle reactie zet, is de vlam (de verkeerde) zo gezet.
Je mist in deze de lichaam chemie en de toon waarop zoiets gezet is, en bonje is het resultaat.

Ja Gerrit, hier hebben we het in verschillende topics ook al over gehad.
Snel afspreken is het credo dus, na mail of chat.

Enne, nog 2 dagen volhouden Gerrit, dan ben je overal van verlost hier Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:04

ZEELAND736 schreef:
Ga dan gauw terug naar je etalage...het is ook nooit goed!!! Knipoog smiley

ja zeg...... Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen ik ben een buiten mens die van vrij heid houdt Clown smiley

Je bent wel lief hoor.................... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:13

CORNE927 schreef:

Enne, nog 2 dagen volhouden Gerrit, dan ben je overal van verlost hier Knipoog smiley

Ja aai noo Gefrustreerde smiley maar ik hou van herhalingen, misschien herhaal ik me abo ook wel, weet nog niet Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:48

GERRIT084 schreef:
Ja aai noo Gefrustreerde smiley maar ik hou van herhalingen, misschien herhaal ik me abo ook wel, weet nog niet Verlegen lachende smiley

Als het moet ga ik je gewoon smeken Knipoog smiley

Eigenlijk liep mijn abo morgen af maar door een foutje ben ik hier nog 2 maanden........
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:49

CORNE927 schreef:

Nou met dat snelle afspreken kan ik niet echt delen met je!!! Daar heb ik juist een zeer slechte ervating mee Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 19:26

ERIKA129 schreef:
Nou met dat snelle afspreken kan ik niet echt delen met je!!! Daar heb ik juist een zeer slechte ervating mee Gefrustreerde smiley

Ja, ik bedoel dan ook na mail en chats, er moet wel een basisgevoel zijn he en ja, dan kan het altijd nog een fiasco worden, maar kans is veel kleiner.

Garanties krijg je nooit vooraf, kansen wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 20:07

LEANNE226 schreef:

Eigenlijk liep mijn abo morgen af maar door een foutje ben ik hier nog 2 maanden........

Het is in overweging Geschokte, onthutste smiley en trouwens, door een klein foutje ben ik hier al 54 jaar Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILL930

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 21:28

Ben je hier geboren Gerrit Smiley die vol vragen zit Arme jij
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 21:55

LEANNE226 schreef:

Goed zo, gezellig!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 21:57

ERIKA129 schreef:

Ik ook hoor Erika...!!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 22:19

WILL930 schreef:
Ben je hier geboren Gerrit Smiley die vol vragen zit Arme jij

Ja precies dat vond ik nu ook Huilende smiley, smiley in tranen behelpen dan maar he Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:02

Flat daar woon ik nu in, leuk klein gezellig [list=]apartement[/list] alleen ik voel me net als een vogeltje in het kooitje.

Chalet.....heb ik een half jaar erin gewoond
Was trouwens een hele leuke tijd.........samen met mijn dochter!

Nee.......geef mij maar een oud knus huisje met een mooi groot achter tuintje ..........en ik zal zo blij zijn als een kind..........!

Joannie die nodig aan het werk moet.........! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILL930

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:06

Ja Gerrit...dat blijft behelpen dan....maak er dan maar iets moois van Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 16:54

WILL930 schreef:
Ja Gerrit...dat blijft behelpen dan....maak er dan maar iets moois van Verliefde smiley

Wil 2 x je komen helpen dan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILL930

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:09

Gerrit...ik lees toch echt niet in mijn berichtjes dat ik zou zou komen helpen Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 09:02

WILL930 schreef:
Gerrit...ik lees toch echt niet in mijn berichtjes dat ik zou zou komen helpen Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Nee Smiley die vol vragen zit joh Geschokte, onthutste smiley van de nood een deugd maken goed verstaander, half woord Coole smiley met zonnebril (naar jezelf betrekken (ik).) het is wat het lijkt, niet geschoten is altijd mis Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILL930

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:12

Gerrit...dat klopt...niet geschoten....maar af en toe is het heerlijk om een "dom blondje" te spelen en heb ik een heel woord nodig en niet half Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:16

WILL930 schreef:
Gerrit...dat klopt...niet geschoten....maar af en toe is het heerlijk om een "dom blondje" te spelen en heb ik een heel woord nodig en niet half Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oké zal niet meer schieten, schiet toch missss Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2