Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 10:03
|
|
|
PETRA944 schreef: | tja warom zetten die mensen hun foto er niet op????? ik persoonlijk zie liever toch een foto | omdat er teveel op uiterlijk wordt geselecteerd ipv van karakter en trouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 11:37
|
|
|
DANIEL777 schreef: | omdat er teveel op uiterlijk wordt geselecteerd ipv van karakter en trouw | klopt, dat doen we allemaal toch ergens ook een beetje, er moet toch ook wel een beetje aantrekkingskracht zijn toch? Innerlijk is het belangrijkste, maar aantrekkingskaracht moet er toch ook wel zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 13:42
|
|
|
PETRA944 schreef: | is wel een grote uitdaging dan net . ha ha |
Hij heeft wel een heel groot minpunt: hij valt in slaap bij BZV......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 13:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hij heeft wel een heel groot minpunt: hij valt in slaap bij BZV...... |
Of een pluspunt, kun je lekker rustig kijken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:10
|
|
|
ANNA415 schreef: | Of een pluspunt, kun je lekker rustig kijken.... |
Dit is ècht niet meer leuk hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dit is ècht niet meer leuk hoor | serieus??????
we hebben het over je plusplunten, want ja is een pluspunt inderdaad en zo maken we relame voor je, voor alle vrijgezelle dames hier, wie weet hoeveel mails je nu krijgt? Niets fijners toch als een man die onder spannende programmas voor vrouwen in slaap valt, kun je lekker rustig kijken en een beetje tegen hem aanleunen en hij praat er niet door heen kraakt niet met chips is ideaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:40
|
|
|
PETRA944 schreef: | serieus??????
we hebben het over je plusplunten, want ja is een pluspunt inderdaad en zo maken we relame voor je, voor alle vrijgezelle dames hier, wie weet hoeveel mails je nu krijgt? Niets fijners toch als een man die onder spannende programmas voor vrouwen in slaap valt, kun je lekker rustig kijken en een beetje tegen hem aanleunen en hij praat er niet door heen kraakt niet met chips is ideaal |
Tja raar Vissertje he Zit je ze pluspunten in de picture te zetten, nog niet goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 17:56
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tja raar Vissertje he Zit je ze pluspunten in de picture te zetten, nog niet goed |
T'is een zeeuw nooit tevreden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 18:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | T'is een zeeuw nooit tevreden |
Oww ja was ik ff vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 18:47
|
|
|
DANIEL777 schreef: | omdat er teveel op uiterlijk wordt geselecteerd ipv van karakter en trouw |
Tsja, maar zo werkt het in het echte leven nu eenmaal wel. Je wil iemand eerst zien, voordat je vertrouwelijk met hem/haar wordt, doorgaans. Een blik in de ogen geeft nu eenmaal zekerheid of iemand te vertrouwen is, of niet. Daar zul je dus bewust, of onbewust, toch op focussen, ook bij het profielen wel/niet bekijken op CM.....
Ook eigenschappen als karakter en trouw zijn zaken die mensen kunnen uitstralen. Dat iemand dat ook werkelijk is, blijkt pas naderhand.
Overigens, er zijn ook mensen op CM die goede redenen hebben om geen foto te plaatsen. Daar wil ik niets aan af doen. Maar het blijkt ook wel uit de cijfers dat die profielen vervolgens minder vaak bezocht worden. En dus vraagt het meer profilering, bijv. in de lobby of in het aangaan van privechats, om toch "in de picture" te komen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 19:29
|
|
|
we hebben het over je plusplunten, want ja is een pluspunt inderdaad en zo maken we relame voor je, voor alle vrijgezelle dames hier, wie weet hoeveel mails je nu krijgt? Niets fijners toch als een man die onder spannende programmas voor vrouwen in slaap valt, kun je lekker rustig kijken en een beetje tegen hem aanleunen en hij praat er niet door heen kraakt niet met chips is ideaal |
Straks snurkt hij heel erg...... Kan je hem steeds aanstoten en hoor je niet wat er gezegd wordt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 19:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Straks snurkt hij heel erg...... Kan je hem steeds aanstoten en hoor je niet wat er gezegd wordt.... |
Ff met de bolle kant van een lepeltje zijn gehemelte kietelen..... Leert ie het heel snel van af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 21:01
|
|
|
nou je bent zeker vergeten dat zo'n vent altijd in slaap valt terwijl zijn progamma aanstaat met de AB in zijn hand en als je die dan voorzichtig probeert te pakken of je zet de tv op iets anders roept ie: dit was ik aan het kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 21:39
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou je bent zeker vergeten dat zo'n vent altijd in slaap valt terwijl zijn progamma aanstaat met de AB in zijn hand en als je die dan voorzichtig probeert te pakken of je zet de tv op iets anders roept ie: dit was ik aan het kijken |
joh zeur niet! die enkele keer dat "Nederland zingt" op tv is, dan gun je je vent toch gewoon? ik bedoel... dat je mee naar voetbal kijkt op de andere zender
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 21:55
|
|
|
PIETER649 schreef: | joh zeur niet! die enkele keer dat "Nederland zingt" op tv is, dan gun je je vent toch gewoon? ik bedoel... dat je mee naar voetbal kijkt op de andere zender |
Altijd fijn om te weten dat als nederland zingt uitgezonden wordt dat er dan op een andere zender vis-tv is of GP.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 22:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tja raar Vissertje he Zit je ze pluspunten in de picture te zetten, nog niet goed |
Weet je wat het is ........ ze wil gewoon nog een keer mee vissen , maar ze DURFT niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 23 september 2012, 22:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Weet je wat het is ........ ze wil gewoon nog een keer mee vissen , maar ze DURFT niet. |
Tja je weet ik heb toen m'n best gedaan Petra jouw kant uit te sturen, maar ja ..... Ik denk dat je echt met een ander op visdate moet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 00:54
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou je bent zeker vergeten dat zo'n vent altijd in slaap valt terwijl zijn progamma aanstaat met de AB in zijn hand en als je die dan voorzichtig probeert te pakken of je zet de tv op iets anders roept ie: dit was ik aan het kijken |
De oplossing: 2 universele AB's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 08:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Weet je wat het is ........ ze wil gewoon nog een keer mee vissen , maar ze DURFT niet. |
Vind je het gek dat ik niet met jouw durf te vissen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 18:29
|
|
|
PETRA944 schreef: | Vind je het gek dat ik niet met jouw durf te vissen. |
ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 18:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | ja |
Wist je wel dat Petra vlak bij mij woont.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 20:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wist je wel dat Petra vlak bij mij woont....... |
Wil je daarmee zeggen dat je óók een keer mee wil gaan vissen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 20:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wil je daarmee zeggen dat je óók een keer mee wil gaan vissen? |
Oh Vissertje, snoeperd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 21:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wist je wel dat Petra vlak bij mij woont....... |
ja en dat is heeeeel ver weg van waar visser woont. En ik wil een relatie met een man die niet ver weg woont, misschien jij nog iemand weet uit onze woonplaats Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 21:28
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oh Vissertje, snoeperd! |
je bedoelt keep on dreaming
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 21:53
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ff met de bolle kant van een lepeltje zijn gehemelte kietelen..... Leert ie het heel snel van af |
Vertel effe wat het effect is........zal me heeeeeeeel wat sneller in slaap doen vallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:57
|
|
|
PETRA944 schreef: | ja en dat is heeeeel ver weg van waar visser woont. En ik wil een relatie met een man die niet ver weg woont, misschien jij nog iemand weet uit onze woonplaats Willemijn |
Wat zoek je precies???? Even de details he? Misschien wil Visser wel hierheen verhuizen? Kan hij met zijn hengel naar het water lopen
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 24 september 2012, 22:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 22:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wil je daarmee zeggen dat je óók een keer mee wil gaan vissen? |
Als jij dat graag wilt Visser.....altijd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 23:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat zoek je precies???? Even de details he? Misschien wil Visser wel hierheen verhuizen? Kan hij met zijn hengel naar het water lopen |
ha ha details, je kan van te voren nooit zeggen zo en zo, je word gewoon verliefd paf boem. vaak op iemand totaal niet verwacht, 1 man vind ik best leuk op cm,of liever gezegd lijkt me best leuk, maar das zwaar geheim en dat ondanks dat hij best ver weg woont.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 september 2012, 23:11
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha details, je kan van te voren nooit zeggen zo en zo, je word gewoon verliefd paf boem. vaak op iemand totaal niet verwacht, 1 man vind ik best leuk op cm,of liever gezegd lijkt me best leuk, maar das zwaar geheim en dat ondanks dat hij best ver weg woont. |
Eh, bedoel je nu Visser????? We zullen het niet verder vertellen....
|
|
Naar boven |
|
|