Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:32
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Gerrit603 schreef:
nu sta jij morgenochtend waarschijnlijk om 9.00u daar te wachten tot die winkel open gaat om ze toch te kopen
Nou ik heb me voorgenomen om nog tot het weekend, bv zaterdag te wachten dat lijkt mij lang genoeg die test en ligt het slippertje er nog, ja dan kan je er toch wel vanuit gaan dat hij op mij ligt te wachten lijkt mij zo
Want ik heb toch echt veel dingen in de kast hangen waar dat slippertje perfect bij past |
je kan ook wat kleding weg doen dan heb je die slippertjes niet meer nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:33
|
|
|
Visser278 schreef:
Slippertje , oftewel een andere naam voor sliptong... Boulevard...dé plek om die slippertjes te vangen ... Goud .... inderdaad hét goud uit de zee.
Dit is voor het eerst dat ik de vergelijking van vis en schoenen hoor.
Nee visser, hou jij het nou maar bij je visverslaving, oftewel vis hobby want tussen een vis en een prachtige pump zit een zee van verschil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:39
|
|
|
Gerrit603 schreef:
je kan ook wat kleding weg doen dan heb je die slippertjes niet meer nodig.
Kleding wegdoen?? Hoe kun je het bedenken Toevallig heb ik juist net Die dingen in de kast hangen die ik kan combineren met dat juist dat slippertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:46
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Visser278 schreef:
Slippertje , oftewel een andere naam voor sliptong... Boulevard...dé plek om die slippertjes te vangen ... Goud .... inderdaad hét goud uit de zee.
Dit is voor het eerst dat ik de vergelijking van vis en schoenen hoor.
Nee visser, hou jij het nou maar bij je visverslaving, oftewel vis hobby want tussen een vis en een prachtige pump zit een zee van verschil |
neus van een schoen , neus van een zalm ....... tóch zie ik vergelijkingen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:50
|
|
|
je kan ook wat kleding weg doen dan heb je die slippertjes niet meer nodig.
Kleding wegdoen?? Hoe kun je het bedenken Toevallig heb ik juist net Die dingen in de kast hangen die ik kan combineren met dat juist dat slippertje |
dan moet je morgen vroeg opstaan, stel je voor dat je langer wacht en ze zijn weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:50
|
|
|
Visser278 schreef:
neus van een schoen , neus van een zalm ....... tóch zie ik vergelijkingen
Ja als je het zo bekijkt, maar ik zie me nog niet zo snel met een vis aan mijn voet lopen als pump
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:52
|
|
|
Gerrit603 schreef:
dan moet je morgen vroeg opstaan, stel je voor dat je langer wacht en ze zijn weg
Jamaar dit is een test voor mij he Kijken hoelang ik het kan weerstaan om mijn schoenen hobby uit te breiden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:11
|
|
|
Jamaar dit is een test voor mij he Kijken hoelang ik het kan weerstaan om mijn schoenen hobby uit te breiden |
zijn het er al veel straks heb je ook een grotere kast nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:19
|
|
|
Gerrit603 schreef:
Nou kijk dat is nou juist het mooie, ik heb nog ruimte zat over in mijn kast, die lege planken lenen zich er gewoon voor om opgevuld te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:19
|
|
|
Gerrit603 schreef:
Nou kijk dat is nou juist het mooie, ik heb nog ruimte zat over in mijn kast, die lege planken lenen zich er gewoon voor om opgevuld te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:30
|
|
|
Gerrit603 schreef:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:31
|
|
|
Pfftt, ging ff mis, 1 x antwoorden was genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 00:33
|
|
|
Nou kijk dat is nou juist het mooie, ik heb nog ruimte zat over in mijn kast, die lege planken lenen zich er gewoon voor om opgevuld te worden |
misschien een kleinere kast kopen, ben je in 1 keer klaar, anders blijf je al die winkels afstruinen om die kast te vullen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 01:57
|
|
|
t topic gaat over roken...
rookt die zalm ook? dan is t mogelijk gerookte zalm...
hoe die schoenen roken hoef ik niet te weten, hopelijk ruiken ze nu weer beter...
-> ontopic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 02:01
|
|
|
idd, ik denk ga nog ff wat lezen over verslavingen, veel reacties...
Maar ja tis ook een datingsite
Wie weet wordt het nog wat tussen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 augustus 2012, 02:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 02:06
|
|
|
SHANITA130 schreef: | idd, ik denk ga nog ff wat lezen over verslavingen, veel reacties...
Maar ja tis ook een datingsite
Wie weet wordt het nog wat tussen.... |
doen rokers dat samen ook, zoals lady en de vagebond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 06:23
|
|
|
Lady and the Tramp
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 augustus 2012, 06:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 07:42
|
|
|
Topictitel is toch roken e.a verslavingen?
Dus allerlei vormen van verslavingen oftewel hobby's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 10:08
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Topictitel is toch roken e.a verslavingen?
Dus allerlei vormen van verslavingen oftewel hobby's |
Ik vraag me wel eens af.... kan een hobby ook overgaan in een verslaving? Wanneer spreek je van een verslaving? Tot hoever is een hobby een hobby? Als iemand ( bijna) al zijn/ haar vrije tijd spendeert aan zijn / haar hobby , kan je dàn spreken over verslaving?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 10:43
|
|
|
Ik denk dat je kan spreken van een verslaving wanneer er een innerlijke drang ontstaat en je normale functioneren erdoor word beinvloed.
Mamaloe heeft de slippertjes kunnen weerstaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJAB697
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 11:11
|
|
|
Ongelovelijk. Het topic begon serieus, kijk een dag later, en 2 pagina's vol onzin.
sigh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 12:05
|
|
|
Djab697 schreef:
Ongelovelijk. Het topic begon serieus, kijk een dag later, en 2 pagina's vol onzin.
sigh
Moet alles altijd serieus zijn dan Djab Je mag iets toch ook met wat humor belichten of niet dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 12:52
|
|
|
DJAB697 schreef: | Ongelovelijk. Het topic begon serieus, kijk een dag later, en 2 pagina's vol onzin.
sigh |
dat er in jouw ogen minder serieuze reacties geplaatst worden sluit de serieuze reacties toch niet uit, maar ik zie ze niet
ik weet zeker dat er hier op serieuze reacties een serieuze reactie volgt
mensen geven niet snel openheid over hun verslaving, meestal wordt de verslaving ontkend
ik ben verslaafd aan roken en dan wordt vaak gezegd: dan stop je toch gewoon maar dat zijn mi mensen die niet weten wat een verslaving is
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op woensdag 15 augustus 2012, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 15:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik vraag me wel eens af.... kan een hobby ook overgaan in een verslaving? Wanneer spreek je van een verslaving? Tot hoever is een hobby een hobby? Als iemand ( bijna) al zijn/ haar vrije tijd spendeert aan zijn / haar hobby , kan je dàn spreken over verslaving? |
Ligt er aan wat het is,het kan ook een obsessie zijn.........wat ik heel vreemd vind kan een ander nog normaal vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJAB697
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 16:49
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Djab697 schreef:
sigh
Moet alles altijd serieus zijn dan Djab Je mag iets toch ook met wat humor belichten of niet dan |
Ja, er zijn ook hele luchtige sub-forums voor. doe het daar. bijvoorbeeld de sectie: van alles wat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 18:09
|
|
|
Djab697 schreef:
Ja, er zijn ook hele luchtige sub-forums voor. doe het daar. bijvoorbeeld de sectie: van alles wat.
Volgens mij leven we in een vrij land en mag ik zelf bepalen waar ik schrijf over mijn "schoenenhobby" oftewel verslaving net hoe je het ziet. Dit gaat toch over verslavingen Dan ga ik mijn reactie dus mooi niet verschuiven naar de sectie van alles wat omdat jij dat ff handiger vind. Dit gaat over alle vormen van verslavingen dus ik plaats dan ook hier mijn reactie. Enja, als jij alleen graag bloed serieuze reacties lees is een probleem wat bij jou ligt, niet bij mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:19
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Djab697 schreef:
Volgens mij leven we in een vrij land en mag ik zelf bepalen waar ik schrijf over mijn "schoenenhobby" oftewel verslaving net hoe je het ziet. Dit gaat toch over verslavingen Dan ga ik mijn reactie dus mooi niet verschuiven naar de sectie van alles wat omdat jij dat ff handiger vind. Dit gaat over alle vormen van verslavingen dus ik plaats dan ook hier mijn reactie. Enja, als jij alleen graag bloed serieuze reacties lees is een probleem wat bij jou ligt, niet bij mij |
Weet je wat mij opvalt? Dat hier nog steeds niemand begonnen is over chocolade.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Weet je wat mij opvalt? Dat hier nog steeds niemand begonnen is over chocolade. |
ja ik zit me de hele tijd vreselijk in te houden Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:26
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja ik zit me de hele tijd vreselijk in te houden Visser |
oke dan een andere . Als het mosselseizoen geopend is en je wilt dan het liefst binnen een week de eerste mossels eten , is dat een verslaving, een hobby of gewoon een kick?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 20:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | oke dan een andere . Als het mosselseizoen geopend is en je wilt dan het liefst binnen een week de eerste mossels eten , is dat een verslaving, een hobby of gewoon een kick? |
Binnen een week! dezelfde dag! Ik heb dat trouwens ook met haring. Ik noem het gewoon lekker
|
|
Naar boven |
|
|